* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Utregmeissie en -man:

Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Fiene!!

En Fiene: ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad en dat je nu daar lekker over aan het dromen bent (of bijna)

Femke ligt keihard te huilen in haar bedje. Dat zijn we helemáál niet meer van haar gewend. Net even haar getroost, maar het heeft niet echt geholpen. We hebben een bijtring aan haar gegeven, misschien dat ze last heeft van haar tandjes?

Wel sneu hoor...
aaaggghhhh mijn stukkie weg!!

Eigen schuld dikke bult, zat tegelijkertijd nieuwe foto's te plaatsen in mijnalbum en moet ook niet alles tegelijkertijd willen doen..

THNX voor al die leuke felicitaties!! Super!!!

Ook hier nog achterstallige felicitaties voor julie dreumesen....

spuitelf komt even om de hoek zeilen...

Heb hier ondertussen weer wat nieuws geplaatst op mijnalbum, jaja! (vakantie & 2 verjaardagsfoto's).

Marit, Emmetje, al heb ik geen dikke buik kriebels, komen er nog foto's? Nieuwsgierig...altijd mooi die buiken!!!

Zien!

Jane, geen gekke gedachte hoor, van jouw tarzan ( hih) en

Mr. Big, snap de associatie wel. Thnx voor leuk kaartje ook.

Nootje, gaaaaf, Jack Johnson..beterschap voor Nootje.

Fiene is al sinds onze vakantie aan t kwakkelen en zelf ben ik ook zwaar verkouden. Met dit weer erbij.. gatverdamme, niks aan. Ben héél hard aan zon toe (sprak de exvakantiegangster..)

Blijf het gek vinden klinken,' nootje' , terwijl ie zo'n mooie naam heeft in t echt.

We hebben hier een heeeerlijk dagje gehad. Lekker naar de stad gegaan en een houten loopwagen ( je ziet ze vaak met van die blokken erin) voor Fiene gekocht. Echt gaaf. Net ook de box op geruimd uit de kamer, heeerlijk. Gebruikt iemand m hier nog? mij wordt door tal van 'ervaren moeders' met klem geadviseerd m te laten staan, maar mij staat ie al maanden in de weg, dus nu is ie lekker weg. Tijd voor een nieuwe fase zullen we maar zeggen.

Kreeg trouwens uitgerekend vandaag een mailtje van een ex. HIj wou denk ik ff checken hoe het met met me was... Het gaat om een reisleider ( schaam, schaam, jeugdzonde zullen we maar zeggen van n paar jaar terug). Hij is inmiddels reisleider-af en ik heb zo'n vermoeden dat ie al zijn voormalige schatjes even een mailtje 'om te peilen' stuurt..

Nou neuh maar.

Maar voel me toch wel gevleid, hihi.

Metis, ik heb nog niet gereageerd maar wat een rotnieuws.

Hoe gaat het met je? Wat ben je van plan vanaf 1 aug?

behalve jane's suggestie uiteraard... hihi .

Marianne van harte met jullie voornemen, doe je best!

Kun je straks wel aan de champi op je feest? wanner is het eigenlijk? Mag best in het schema boven trouwens!

Lekker avondje allemaal!

sterkte Peetje! hoe voel je je, al misselijk of niet?

hier staat de box nog hoor !

probeer haar er regelmatig wel even in te doen, echt van harte gaat het niet.. maar ik heb dat ding voor haar hard nodig denk ik! Kan ik met nr2 veilig even naar boven zonder ilse mee te moeten zeulen.

Ehm...Punkertje

jij gaat je morgen rotlachen!

Ik vond vanmorgen een kaartje in mijn werktas gericht aan chica ! Nouja, beetje te laat gepost dus, maar mijn bedoeling was goed !

mijn buik...ik zal er deze week nog eens een foto van maken!

Hoi Utregmeissie, ik heb even je foto's bekeken. Leuk hoor, Fiene lijkt ook alweer zo groot!. Ze heeft ook best al veel tandjes, of niet?

Nou heeft Femke er nog maar 2 dus dan lijkt alles boven de 2 al veel.

Femke is uiteindelijk stil geworden. Ik ben gaan sporten (body-step) en toen ik terug kwam was ze stil.

P. zei dat ze niet heel lang meer had gehuild toen ik weg was.

Met de misselijkheid valt het tot nu toe mee, al wordt het 's ochtends wel iets erger. Vooral als ik m'n tanden poets.

.
Metis, ouwuhh !!!! gefeliciteerd met je verjaardag en dikke kus!

Jane, Zon, Tinok, Marit (en Punkertje): wat het uitstapje 24 augustus betreft, kunnen we op hyves overleggen wat het beste tijdstip is om af te spreken? (gewoon bij de poll zondag 24 augustus)

Ik heb de box ook nog staan. Jayda vindt het helemaal niet erg om er in te zitten. Fijn hoor. Ze kan er een hele poos rustig spelen terwijl ik bijvoorbeeld aan het koken ben. Totdat ik ernaast kom zitten op de bank. Dan gaat ze staan en bedelen om er uit te mogen aaahhh.
Wat een rust hier!

iedereen hard aan het werk, ( zelfs Jane? hihi) ook gezien het koude weer?

Ik ga heerlijk een weekendje weg! helemaal in mijn uppie!

Tja, een ander zal me voor gek verklaren, maar ik vind het een vooruitzicht waar ik nu al blij van word, zonder man en kind en alle andere beslommeringen ga ik midden op een eilandje meedoen aan een yoga weekend. Tis tussen de stranden, maar helaas, denk niet dat ik mn handdoekje kan spreiden. Heb maar allemaal boeken en mijn bikini voor t binnenzwembad in mijn tas gepakt. Dus.... ik kom t weekend helemaal zen terug denk ik.

Jullie nog plannen? ook zo aan het balen van het weer...?

Marit, ik ga je buikfoto' s even checken... of ze er zijn....
Ben ik weer!

Dd, Jayda krijgt van mij de prijs van knapste-baby-van het forum! Wow!! wat schattig ook met die muts.

Zwangere dames, geen foto's?! ahhhh..

Ik krijg mijn foto niet terug als avatar. irritant hoor...

Jane, was je nog bij Di-rect geweest? of bij de dance valley DJ?

Nu stop ik hoor...
Yep, zijn samen nog naar Di-rect geweest ! Was errug gezellig !

Geniet lekker van je yoga-weekeindje. Dapper dat je dat doet en ook heel erg leuk natuurlijk !

Peetje, ik hoop dat je je goed blijft voelen en niet zo erg misselijk wordt.

Metis, hoe was je verjaardag? Ook hier nog gefeliciteerd hè?

DD, ik heb al gereageerd op Hyves.

Marianne, spannend dat julie er nu weer officieel voor gaan hè? Wij hebben sinds vorige maand ook weer de draad opgepakt en ik zit nu weer in de wachtweken. Toch wel weer een ietsiepietsie spannend, hoewel ik helemaal geen haast heb. Ergens hoop ik dat het deze maand niet raak is, want ik wil me wel te buiten kunnen gaan (lees: wijntje, sigaretje) tijdens de vakantie, hihi.

Marit, in jouw geval is de box zeker handig met 2 kids straks. Wij hebben hem ook nog staan, maar Laura zit er eigenlijk nauwelijks meer in. Nog geen eens 1x per week. Het gaat dan ook onder luid protest, maar dat gaat na een paar minuten wel over. We laten hem nog een paar maanden staan, is toch wel handig, just in case.

Gisteren een lekker daggie vrij gehad. Naar het winkelcentrum gefietst, geshopt (mooie lingerie bij Livera in de opruiming gekocht!). Wel zwaar met tegenwind een viaduct over met een kind voorop en de buggy achterop, maar allà. Goed voor de spieren !!

Vandaag gewerkt, maar niet druk gehad (zoals je vermoedde Utregmeissie). Ja, met niet-werkgerelateerde zaken, zoals het uitzoeken/aanschaffen v/e webcam en het schrijven en versturen v/e soll. brief (spannend !).

Morgenvroeg (7.30 uur) fitnessen en de rest v/d dag werken. En dan: weekend ! Mijn 1e 4-daagse werkweek zit er dan op.

Nog 1 week werken en dan......VAKANTIE !!!!

XXX
What matters most is how you see yourself
hey hey,

Zoë was vandaag helemaal niet lekker. een hele dikke wang. kies 3 komt door. ook heeft ze al 2 wkn luieruitslag. ze heeft nu een anti schimmel zalfje van de dokter. hopen gaat het snel over.

ze kan weer wat nieuws. ze klimt op de loopauto en op de leunstoel. daar gaat ze dan trots in staan en kijkt dan of ze op de vensterbank kan komen. mijn kleine aapje

ik heb het super naar mijn zin op mijn werk. nu er 2 collega's weg zijn. ik heb nu stuk meer verantwoordelijkheid.

Jane: dat wijntje snap ik. wij hebben dus op mijn verjaardag ons nog is flink bezat. om het af te leren. nog ff goed uit ons bol gegaan en nu met goeie moed er tegen aan.

wat duren die wacht weken dan weer lang he? wanneer weet je wat?

um: lekker een weekendje helemaal tot rust komen. geniet er van!!

marit: ben benieuwd naar je buikfoto's

ik vergeet vast een paar mensen maar ik heb vierkante oogjes en ga lekker naar mijn bed.

weltruste..........
Goedemorgen!

Wij hebben de box ook nog staan, niet dat ze er heel vaak in gaat, maar 's ochtends al ik moet werken en P. is al weg, dan leg ik haar even in de box zodat ik nog even kan tandenpoetsen, opmaken etc.

M'n ouders hebben ook een box staan en als ik daar kom legt mijn moeder haar meteen in de box. Daar vindt ze het altijd wel best. Ik denk omdat daar weer andere speeltjes in liggen. Die box staat ook laag en is misschien ietsje groter dan de onze. M'n broer en ik hebben er ook nog in gelegen/gezeten.

De box bij ons staat nog steeds hoog, ze trekt zich toch nog niet op en zit ook nog niet, dus zo is het handiger om haar eruit te halen.

Ze is nu wel steeds meer en sneller aan het kruipen/tijgeren. Regelmatig kijkt ze me dan even aan en als ik naar haar toe kom, dan probeert ze nog sneller te kruipen (de andere kant op)

Zo Marianne, dus jij hebt een klimgeitje in huis. Nu kun je haar dus echt geen moment meer uit het oog laten, zo klinkt het tenminste. Wel zielig dat ze niet lekker is.

Jane, dus jij ook nog 1 week werken? Ik ook! Heerlijk vooruitzicht hè? Waar gaan julli ook alweer heen?

Zo, ik ga maar snel eens wat doen voordat Femke weer wakker wordt...
Mogguh,

Peetje, ow dat gedrag ken ik... even omkijken en 'snel' wegrennen, zo komisch om te zien.

Marianne, grappig jouw klimmertje. Volgens mij zal ze nog best een paar keer goed verrassen, door bijvoorbeeld echt op die vensterbank te gaan zitten hihi.

UM, wat aardig jouw prijs haha thx. En het lijkt me heerlijk jouw yoga-weekendje. Even je geest en lichaam ontspannen. Geniet ervan!

Jane hihi, wie weet gebeurt het juist wel doordat je zo lekker geniet van je ontspanning en wijntje.... Ennuh fanatiek hoor 7.30 uur fitnessen!

Na vandaag heb ik lekker twee weekjes vrij (onze afdeling sluit in de zomer altijd twee weken). Dus ik ga gezellig van mijn meissie genieten. En ik hoorde dat het vanaf woensdag mooi weer wordt!

fijn weekend allemaal !!!!!!!!!!!!!

liefs DD
Pfff, ben me net rot geschrokken..

Vriend is gisteravond vertrokken voor een weekje vakantie en ik vind het al heel spannend alleen..

Donder ik net met Noot de laatste 5 treden van de trap af.. Ik kon me nog wel zo draaien dat ik niet bovenop hem viel (dus zelf met mijn rug op de trap gevallen) maar weet niet zeker of zijn beentje niet onder mij terecht kwam..

We hebben een houten trap, nog zonder halvemaantjes (moet eerst geschilderd worden) en ik was hier al zo bang voor en ben dus altijd dubbel voorzichtig. Ben gewoon uitgegleden

Noot huilde volgende mij alleen even van de schrik, was snel over gelukkig. Ik kon mijn tranen wel wegslikken en we hebben net rustig een broodje gegeten, maar ik zit nog wel te trillen (en mijn elleboog, rug en kont beginnen zeer te doen)
Hé Zonnetje,

Dat is schrikken inderdaad. Is ook altijd een beetje mijn angst. In het begin durfde ik ook bijna niet met Femke de trap af, bang dat ik uit zou glijden.

Gelukkig dat het allemaal meevalt, alleen hopelijk valt het bij jou ook mee en krijg je niet al te veel last erbij.
Thanks Peetje, ik zal morgen wel beurs zijn, maar ben wel heeeeel blij dat Noot niet hard gevallen is. Moet er niet aan denken dat hij met zijn hoofd tegen de muur of de trapleuning was gekomen of dat ik bovenop hem zou vallen Brrrr..
Oeiiiis Zonnetje, gelukkig kwamen jullie goed terecht!

Had je sokken aan? Heb je niet van die charmante crocs... die dingen zijn zo stroef, goed voor zo'n gladde trap. Ik spreek uit ervaring tot groot verdriet van J. (ze zijn knalgeel hihi)

bah Zonnetje, dát is schrikken zeg !!!

hier ook een gladde trap.. <klopt af>

bah bah

ik ben ziek

Vannacht vertrok vin ivm zijn vakantie

daarna sliep ik nauwelijks meer.. en vanmrogen misselijk/zweterig en flauwval-gevoel.

Toch met ilse nog naar de winkels, haar snel om 9uur weer in bed gedaan en toch mijn schoonouders maar gebeld.

zij wilden haar zeker vandaag wel onder hun hoede nemen gelukkig. Net uurtje in bed gelegen en ik was nog niet wakker of het overgeven begon.

Nu op de bank, en voel me eigenlijk wel heel zielig alleen..ondanks dat het overgeven net wel heeft opgelucht.

Heb geen koort ofzo hoor, zou het ook kunnen komen doordat uk vreemd tegen een darm aanligt ofzo?

Hallo,

Het feestje van Femke gisteren was erg geslaagd. Wel druk, bijna iedereen bleef ook eten, maar 't was erg gezellig. Ik heb een paar foto's van Femke op mijn album gezet. We hebben niet veel foto's gemaakt, daar denken we nooit aan, maar goed.

P. had pilav gemaakt vantevoren, dus we hadden genoeg te eten. Het werd 's middags ook droog, dus er konden ook wat kinderen even buiten in de tuin hun energie kwijt. Femke vond alles prima, keek naar iedereen, zat lekker bij iedereen op schoot en speelde met de andere kindjes.

Nou nog de traktatie woensdag in orde maken. Ik denk dat ik maar voor de blokjes kaas en/of worst ga. Even kijken of ik daar leuke figuurtjes van kan maken ofzo. Dat eten ze nl meteen met z'n allen op, andere traktaties krijgen ze mee naar huis.

Marit, voel je je al iets beter? Vervelend zeg, ziek zijn, helemaal als je alleen bent. Gelukkig heb je oppas voor Ilse kunnen regelen.

Leuk dat Femke zich goed vermaakt heeft !

ik voel me al beter vandaag, gisteren 3x overgegeven en vannacht nog in bed wel beroerd, maargoed..weer herstellende!

Wel doodmoe, ik probeer voor morgen dus wel nog een vervanger te regelen, anders moet ik zelf aan de slag.

Hele spreekuur afzeggen terwijl het al weer beter gaat vind ik dan ook weer zo wat.

Vandaag heb ik blaadjes uit behang zitten knippen,

mijn moeder heeft de bomen op de muur geschilderd, morgen kunnen we dus blaadjes gaan plakken! Wordt echt super leuk!

Ilse begint nu echt het lopen door te krijgen, zo'n 7stapjes lukt al ! Helaas viel ze net ook haar tanden door de lip..arm ding

Hai!

Het valt mee hier, ben wel beurs, maar met Noot is alles goed, gelukkig! Maar het was zeker schrikken ja! Pfff..

Peetje, fijn dat jullie feestje geslaagd was en dat Femke zo lekker makkelijk en gezellig is. Haha, en dat van je wegkruipen komt me ook bekend voor ja Ik zeg dan wel eens "Moet mama jou pakken?" En dan ligt ie gillend en hikkend op de grond, maar weet van gekkigheid niet meer hoe hij vooruit moet komen

DD, haha, hier geen crocs hoor! Mijn stiefmoeder heeft zo haar enkel zwaar gekneusd (ook van de trap gevallen) maar daarnaast leek het me sowieso al niks. Knalgele? Jij durft!

Fijne vakantie trouwens! Nog bijzondere plannen of gewoon lekker relaxen @ home?

Marit, he bah, de man is weg en jij wordt ziek.. Fijn dat je Ilse even naar je schoonouders kon brengen, anders is het echt niet te doen.

UM, jaaa, Jack Johnson was heel gaaf. Hij is in het echt ook nog eens best wel cute! Bijna verlegen, zoals ie op het podium stond, echt schattig. En die stem.. heerlijk om op weg te dromen.

En apart, dat mailtje van je ex.. Reisleider? Hihi, ik heb ook wel eens 'iets' met een skileraar gehad, grappig toch?

Wij hebben trouwens de box nog staan. Laatst weer ingevoerd dat Noot er af en toe in gaat, want anders kan ik niet meer even de kamer uit. Dus nu gaat ie standaard na het eten even een kwartiertje in de box. Tot nu toe gaat het prima en speelt ie heel zoet met zn blokjes schatje!

Hoe was je weekend? Wat dapper dat je dat gedaan hebt, in je eentje. Lijkt mij ook wel wat, even helemaal (leren) ontspannen, ben benieuwd naar je ervaringen.

Jane, Di-rect? Hihi, op een blauwe maandag nog 'fan' van geweest (in het prille begin)

En leuk! Nieuwe lingerie! Ik heb nog Hennes bonnen (tsja, klein maatje ) dus ga die denk ik maar daaraan besteden, goed idee!

Enne, ff tussen neus en lippen door vermelden dat je in de wachtweken zit, helemaal relaxed eronder of ..?

Hier laatst onveilig gesext, zat er wel een beetje over in, maar vrijdag ben ik dan EINDELIJK voor het eerst ongesteld geworden.. Phew..

Ben met een half oog SWAT aan het kijken, Colin Farrel vind ik echt zo'n ontzettend lekkere vent *kwijl-smiley*

Marianne, hoe is het met Zoe? Wat een klein aapje zeg, knap dat ze overal op durft te klimmen (maar lijkt me af en toe ook wel lastig en schrikken voor jullie)

Ik ga nog even de film afkijken. Fijne avond nog!

Oh ja, sinds vrijdag ben ik helemaal met de bv gestopt. Ik kolfde 's avonds nog voor de ochtendvoeding (avondvoeding kreeg ie poeder) maar dat was de laatste tijd niet meer dan 60cc en ik was het gewoon helemaal zat. Heb er gelijk lekker een Malibu-cola op gedronken, hihi! (heeeeel rustig opbouwen, na bijna 2 jaar helemaal geen alcohol )
Goedemorgen!

Zo, ik heb mezelf net uit bed gesleept (de telefoon ging). Ik was al wel eerder wakker om Femke eten te geven, zo rond 7 uur, maar toen zij rond kwart over acht weer naar bed ging ben ik ook nog even gaan slapen. Nu ben ik eigenlijk nog moeier....

Zonnetje, ik heb vanochtend voor het eerst geen bv meer gegeven maar een flesje. Ik heb het nu ook wel een beetje gehad en denk ook dat er niet echt veel meer inzit. Ik ben benieuwd of ik er nog iets van ga merken, maar ik denk het niet.

Heb jij er nog iets van gemerkt dat je gestopt bent of ook verder geen stuwing gekregen?

Zo, ik ga maar eens douchen, word ik misschien wat wakkerder van.

groetjes, peetje
Peetje, ook gestopt dus, hoeveel voedingen gaf je nog zelf? Ik had gister een beetje gevoelige tepels en een paar druppeltjes, maar geen naar gevoel vd stuwing ofzo, gelukkig

Ik ben maar een halve dag gaan werken vandaag. Mijn moeder past op. Nu vriend weg is en het zulk vies weer is, kan ik mijn verlof beter een beetje opsparen.
Zonnetje, ik gaf ook nog maar 1 x per dag, alleen 's ochtends. Was zo lekker makkelijk, vooral op de vrije dagen. Gewoon lekker in bed voeden en dan bleef Femke lekker bij me in bed spelen/tv kijken, totdat ze weer moe werd en ging slapen.

Maar ja, het bleek dus dat ze aan alleen bv als ontbijt toch te weinig binnenkreeg dus nu moest ik toch opstaan om haar brood te voeren.

Ja, 't is echt rotweer buiten hè? Ik moet nog even naar de stad zo om m'n rijbewijs en Femkes paspoort op te halen maar ik heb er helemaal geen zin in met dit weer. Nou ja, auto in de parkeergarage en niet teveel buiten lopen daarna.

Maar ik wil ook nog even naar de bieb om boeken te halen voor de vakantie....O, vakantie.....nog 4 dagen (met vandaag erbij)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven