* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Hallo allemaal,

Ja ik weet het ik ben lang niet geweest en sorry ik ben Chica's en Fiene hun verjaardagen vergeten. Een beetje laat ben ik maar nog heel erg gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag.

We zijn net tien dagen in Friesland geweest en het was fijn maar Guy is echt niet meer te genieten. Ik was een week alleen met hem mijn man moets werken en het was zwaar. Guy wil namelijk helemaal niet meer slapen. De hele tijd huilen. Ook overdag wil hij bijna niet meer slapen. Hij slaapt momenteel nog meer twee uurtjes per dag. Maar ik zit er helemaal doorheen. Hij huilt zoveel en de hele dag door. Hij volgt me overal wil bijna niet alleen spelen en naar bed gaan is echt een drama. Laten huilen huilt hij bijna een twee uur aan een stuk door. We komen kijken om de vijf minuten. Dus nu wiegen we hem in slaap en dan ben ik weer bang dat hij straks nooit meer alleen in slaap kan komen. Iemand nog tips????

Ik was zo moe dat ik ook gister nog gloeiende hete thee over me heen kreeg en mijn man en ik maken steeds ruzie. Sorry ik ben echt even helemaal op zit te huilen achter de computer en hoop dat het snel allemaal beter zal zijn. Donderdag gaan we op vakantie en het ergste is dat we Guy ook niet even bij iemand achter kunnen laten want dan huilt hij steeds als wij er niet zijn....................en dat houdt hij echt lang vol.

Ik heb niet alles bij gelezen maar ik heb de poll wel gezien daar zal ik straks even op reageren.

ik hoop de volgende keer weer wat een vrolijkere berichtje

Liefs Tinok

Jeetje Tinok, dat klinkt slópend zeg

wat naar voor jullie !

tips?!

poeh, makkelijk gezegd van een afstandje he?

Enige dat me zo te binnen schiet, is dat ik hoop dat jullie niet nu als noodgreep nieuwe dingen introduceren die je eigenlijk niet wil... zoals bv het in slaap wiegen.

Ik probeer toch altijd eerst te bedenken of ik mezelf daarmee niet met een extra probleem opzadel.

Vréselijk lastig, maar het scheelt je straks misschien wel!

Het inslapen, blijkbaar huilt hij nogal veel en lang?

Probeer misschien dan samen met je man af te spreken hem tóch volgens jullie normale patroon in bed te doen .. en dan samen daarna de afwas te doen? of samen een spelletje te doen? zodat je wel de afleiding hebt om dat gehuil aan te kunnen?

Je zult waarschijnlijk dan wel merken dat die voorspelbaarheid voor Guy het meest effectief is om deze periode zo snel mogelijk door te komen.

Een ander idee: Tóch zorgen voor oppas zodat jullie er wel even uit kunnen. Hoe logisch het ook is dat Guy daar misschien van baalt... jullie zorgen heus wel voor goede handen voor hem.

Ik herken de fase wel van ilse hoor!

Maar ik ben er nu achteraf weer heel blij om dat we hier niet echt rare trucjes hebben geïntroduceerd.

Ach, gisteren met eten kreeg ze weer eens een potje.

KRIJSEN zodra het bordje voor haar neus stond.

Mijn god! Echt, ik kon er acuut al niet meer tegen.

Tóch vind ik dat ik geen alternatief moet gaan aanbieden.

Tja, uiteindelijk stukjes brood samen met de visprut uit potje gegeven en voor mijn gevoel heeft ze in ieder geval niet gemerkt dat ze door gekrijs een alternatief krijgt.

Zoals normaal wel haar yoghurt toe, en toen was het weer prima.

Dreumesjes willen veel.. en steeds meer 'iets niet!'

en ik vrees dat we als gevoelige moeders nog even moeten wennen aan dat we daarmee het beleid niet hoeven te veranderen ?

arme Tinok, heb met je te doen. Van mij mag je jouw kleine Guy wel hier brengen zodat jullie er even tussenuit kunnen, maar naar ik begrijp zal hij het daar niet mee eens zijn....

Sluit me bij Marit aan, denk dat je uiteindelijk jezelf er mee hebt als je jullie aanpak verandert uit soort van nood, maar kan me zooo goed voorstellen dat je alles maar probeert om je kleintje stil te krijgen.

Kan je misschien bij de drogist iets vinden wat zou kunnen helpen om beter te slapen, bijvoorbeeld dat badspul voor een goede nachtrust? Of misschien een speciaal roosviceetje? Ik zeg ook maar wat. Mijn zusjes zoontje van 2 was ook een erg moeilijke slaper (echt met hysterische buien) en zij heeft een paar keer rooibosthee voor het slapen gaan gegeven....dat heeft wel geholpen....

Veel succes ermee, hoop dat jullie donderdag toch nog met goede moed op vakantie kunnen gaan.

Marit, was Ilse in een slechte eetbui geweest? Ik herken het van de laatste dagen. Warm eten ho maar, toetje wagenwijd open dat bekkie.

ik ga weer naar beneden...koffie staat klaar. Fijne avond

DD !
Tinok lieverd , de wanhoop is uit je berichtje te lezen. Wat ontzettend rot dat het even zo moeilijk gaat ! Guy is òf van slag door de vakantie òf heeft toch ergens last van (zou ik denken). Kunnen het geen tandjes zijn of andere pijn? Het is wel zielig. Als je zéker weet dat hem niks mankeert (lichamelijk of bv. angst), is Marit's advies het beste, denk ik. Probéér je niet te laten verleiden door dingen die je eigenlijk niet wilt, zoals in slaap wiegen. Want dat soort dingen afleren is ook vreselijk. Ik denk inderdaad dat consequentie en regelmaat het beste is, hoe zwaar dat nu ook voor je is. Hij probeert je uit (ze hebben alles door nu), geef daar niet aan toe. Misschien moet je niet om de 5 minuten naar hem toe gaan, maar steeds langere tussenpozen. Anders weet hij dat je toch wel terug komt. Dus toch gewoon op bed leggen op de vaste tijden en laten huilen.

Trouwens, zit nog te denken: kan het zijn dat hij zijn slaapjes overdag aan het 'regelen' is? Laura slaapt ook nog 'maar' 2 uur overdag met 1 middagslaapje. Als hij overdag meer slaapt dan hij nodig heeft, is hij 's avonds niet moe genoeg.

Mag ik vragen of de ruzies met je man over meningsverschillen in de opvoeding komen? Wat vind hij er dan van?

Heel veel sterkte ! Dit is zéér slopend. Ik hoop dat het snel over gaat en dat jullie lekker van je vakantie kunnen genieten.

Marianne, wat sneu dat Zoë zo'n last heeft van kiezen krijgen ! Het is toch ook wat met die tanden en kiezen. Best zielig. Dat zalfje voor luieruitslag hebben wij ook gehad een paar weken geleden (tegen schimmelinfectie). Ik kan nou niet zeggen dat het heeft geholpen.

Wij zijn er trouwens (waarschijnlijk) ook achter waarom Laura al zo lang (máánden) ca, 7 waterige spuitluiers per dag heeft.... Het lijkt op Peuterdiarree en dat kan veroorzaakt worden door teveel (fruit)suikers en/of appelsap. Appelsiroop schijnt dus laxerend te werken Nou dronk ze redelijk veel diksap overdag en in alle diksappen zit appel. Een vriendin van mij wees mij hier op, omdat haar dochtertje dat ook heeft gehad. Sinds gisteren dus finaal gestopt met diksap, rozijnen en andere (fruit)suikers en inderdaad: geen waterluiers meer gehad !! Ze moet nu water drinken; dat vind ze vies, maar ze zal wel moeten.... We houden het nog even vol om te kijken of het zo blijft. Het zou toch DE oplossing zijn !!!

Diddle, jij hebt lekker vakantie nu. Ooooo, zalig zeg ! Ga je nog weg of gewoon lekker thuis genieten? (Knalgele crocs, gheghe).

, wat ontzettend schrikken dat je me Notie van de trap bent gevallen !!! Daar denk je wel eens over na, maar helaas is het jou gebeurd. Gelukkig had Nootje niks... Hoe voel je je nu?

Ben je nog naar de H&M geweest met je bonnen? Gestopt met BV dus? Best wel een mijlpaal hè? Ik vind het superknap dat je het zó lang hebt vol gehouden. Gróóóte pet af .

En ongesteld geworden: jeujjjj.

Peetje, een geslaagd feestje dus gehad afgelopen zaterdag? Leuk hoor. Morgen is De Datum hè? Ben je al aan het mijmeren over vorig jaar enzo? Femke is het hekkensluitertje, vanaf morgen zijn ze allemaal dreumes !

Is het nog gelukt om figuurtjes te maken uit kaas en worst?

Ook dus gestopt met BV? Ook jij een dikke chapeau !! Een jaar lang volgehouden. Superknap

Voel je je al zwanger? Wanneer mag je naar de VK?

Marit, gelukkig voel je je weer wat beter. Een leuk idee trouwens om blaadjes uit behang te knippen zodat je een boom op de muur kunt maken ! Zet even een foto van de creatie op Mijn Album. Ben benieuwd !

Herkenbaar trouwens van dat ander eten aanbieden. Wij doen dat ook niet meer, tenzij ze iets ècht niet lust. Maar als ze slecht eet, krijgt ze gewoon haar bakje kwark na en dat is 't dan. En doet 't er ook mee de hele nacht. Ze hebben meer door dan je denkt ! Gisteren kwamen we er achter dat ze geen warm eten meer wil, als ze het bakje kwark op tafel ziet staan. Dráken zijn het

Beetje een rukdag gehad vandaag. Stomme politieke spelletjes af en toe

Ik ga zo maar es bankhangen. Morgen vrij .
anoniem_36154 wijzigde dit bericht op 22-07-2008 20:10
Reden: eigen naam gebruikt. Dom, dom, dom
% gewijzigd
quote:DiddleDee schreef op 22 juli 2008 @ 19:36:

Warm eten ho maar, toetje wagenwijd open dat bekkie.

Hééééééél herkenbaar
Oh ja UM, hoe was je relax-weekend?

Niet al te zweverig, hoop ik?
Jane, ik heb wat anders bedacht om met de kaas en worst te doen. Ik had wat gesurft op internet en daar kwam ik als suggestie tegen: een krokodil maken van een komkommer en daar dan kaas en worst op "prikken.

Ik zal even kijken of ik een plaatje kan plakken, voor het idee.

Dus dat heb ik in elkaar geknutseld. Ik vond het zelf nogal een origineel idee en vertelde dat dus op m'n werk. Zeggen ze: o ja, die krokodil, dat kennen we......Hmmm...toch niet zo origineel dus. Maar ja, ik had het ook van internet geplukt, dus ik had het kunnen weten, haha.

Tinok: Vervelend zeg, sterkte. Ik denk dat Marit en Jane hele wijze dingen hebben gezegd. Succes ermee.
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes.

Gister was het weer raak. Eerst een uur voordat hij moest slapen en nog een uur midden in de nacht van 1.00-2.00. Vermoeiend dus.

Hij huilt en huilt en als we bij hem op de kamer zijn is het goed en huilt minder maar hij begint weer hysterisch te huilen als we weg gaan. Hij wil zijn speen niet en hij is moeilijk te kalmeren. Aan angst had ik ook gedacht maar overdag komt hij wel graag op zijn kamer. Het is echt als ik hem in zijn bed leg en ik weg ga. Gister was hij zo moe overdag dat hij gewoon zittend in slaap is gevallen.

Ik had ook gedacht dat hij uit zijn routine was doordat we in Friesland waren maar in de eerste paar dagen sliep hij daar heel erg goed en het is dus pas later gekomen.

En ja dat ene slaapje overdag kan wel maar Guy is vaak al om 6.00 uur wakker (vandaag gelukkig 7.00) en redt het dan niet om tot 12.00 wakker te blijven. Als ik met hem ga wandelen om een frisse neus te halen valt hij dus gewoon van vermoeidheid in slaap in de wagen. Maar vandaag ga ik het ook proberen om het bij een slaapje te houden.

Ik hoop dat het snel over zal zijn. En dan straks weer op vakantie en dan is het natuurlijk ook weer vreemd. Pfffffffffffffff ik hoop op het beste.

Liefs Tinok
Hoera er is er een jarig dat kun je wel zien dat is zij!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Femke gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!!!!

Dat je maar veel geknuffeld mag worden en heel veel taart mag eten.

Liefs Guy
HOERA

Femke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag vandaag. Peetje + Peetje-man jullie ook een hele fijne dag!

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA

Femke, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag !!!

Een gezellige dag en die krokodil is errug gaaf !

Liefs, Jane en Laura
(Laura heeft gisteren Viva gelezen, vrees ik.....

Of Guy heeft haar ge-SMS-t.

Ik was alleen thuis. Laura werd wakker om 21.30 uur en heeft gehuild tot 00.00 uur..... Ontroostbaar huilen, echt overstuur. Ik mocht niets doen, behalve naast haar zitten en liedjes zingen of met haar naar beneden gaan. Telkens weer teruggelegd in bed en dan hield ze het rustig 3 kwartier non-stop vol om hard te huilen.

Pas toen Jane-man thuis kwam om 23.45 uur en even met haar rondliep was het goed. Daarna is ze gaan slapen, om exact middernacht.

Wat dit nou weer geweest is..... Dit heeft ze nog nooit gehad !

Ik heb een flink glas Baileys achterover geklokt en ben als een blok in slaap gevallen. We werden allebei om 08.00 uur vanochtend wakker. Maar ik merk wel dat ze mieperig is nu. Ik leg d'r maar vroeg in bed straks.

Dus Tinok, heb nog aan je gedacht gisteravond....

Wel balen, want mijn moeder komt vanmiddag helemaal met de trein om leuke dingen te gaan doen. De stad in, kinderboerderij etc. Ik zie wel hoe Lau zich voelt.

Het lijkt hier inmiddels wel een crèche met al dat speelgoed overal )
Lieve femke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jippie je bent vanaf nu een dreumes. ik hoop dat je een leuke dag heb met papa en mama!

groetjes marianne en een dikke knuffel van Zoë
wat een drama met guy en laura. zoë heeft ook de laatste maand er last van gehad dat ze hysterisch wakker werd. maar die was met een zacht muziekje weer rustig te krijgen. de ene keer sneller dan de ander. waar dat nou aan ligt? ik denk dat ze dan toch in een sprongetje zitten. want zoë kletst ook ineens eens meer en klimt overal op. iig geval is het vreselijk je kindje niet te kunnen helpen. een dikke voor jullie
Hoeraaaa

Femke 1 jaar !!!

van harte gefeliciteerd

Peetje, voor jou en P. ook gefeliciteerd en een gezellige dag met z'n allen. Krokodil was mij ook bekend maar neemt niet weg dat het een hele leuke traktatie was. Fijne dag samen!!!

Kus en knuffel van Jayda en DD.
Femke, gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Hieperdepiep Hoera!

Hopelijk heb je een leuke dag gehad met mooie kadootjes en lekkere traktaties.

Peetje en man, van harte!

FEMKE.. GEFELICITEERD grote meid !!!

Ehm, ilse heeft vanmiddag niet geslapen !

KRIJSEN zodra ze in bed lag ... 't is toch niet te geloven ?!

mijn ouders waren hier, brelden me op een gegeven moment op met de vraag wat ze moesten doen ?

Guy, bedánkt

ondanks dus gemiste rust heeft ze wel gewoon gegeten en tot 19uur een prima humeur gehad. Zal wel horen bij de overgang naar maar één slaapje?

Eens zien hoe het morgen gaat.

Tinok, lees ik goed dat hij de speen niet meer wil?

Ik wist niet dta je nog een speentje voor hem had, maar misschien is dit hèt moment om hem dat ding niet meer aan te bieden. Hij wil hem tenslotte toch niet?

Hier hebben we ilse toen een alternatief aangeleerd, een knuffeltje dat ze lekker in haar mond kan doen om toch te sabbelen.

deze heeft ze .. hier ook te bestellen!

Voordeel: trefkans 'snachts van het knuffeltje is stukken groter dan zo'n fopspeen.

Ik laat dat knuffeltje wel in bed liggen, het is echt haar slaap-ding! (en 2 extra in de kast ... )

HOU VOL!

Hallo,

Bedankt voor de felicitaties!

De "komkommerkrokodil" was erg in de smaak gevallen volgens de leidsters van het kinderdagverblijf. Zij kenden het nog niet, dus ze vonden mij erg origineel.

Ze hadden nog liedjes met de kinderen gezongen over de krokodil, dus ook weer helemaal educatief verantwoord.

Toen ik Femke ophaalde zat ze aan tafel in de kinderstoel met een feestmuts op. Die had ze de hele dag opgehouden, zeiden ze. Maar thuis aangekomen wilde ik hem weer opzetten, maar toen had ze er geen zin meer in. Maar goed, het zag er heel schattig uit zo in de creche.

Verder hebben we het vandaag niet echt meer gevierd. M'n ouders zijn er nog wel geweest, maar Femke lag rond 7 uur/half 8 in haar bedje en heeft vanavond ook moeite met in slaap komen....Eerst kon ik haar een paar keer weer goed leggen omdat ze onder de dekens vandaan was gekropen. Toen heb ik haar maar een slaapzakje aangedaan en toen was het goed. Maar nu schrikt ze volgens mij steeds wakker en begint dan weer te huilen. Als ik er dan even naar toe ga en even over haar bolletje aai is het weer goed. Ik denk dat ze dan nog wel half slaapt...

Morgen komen m'n ouders weer even langs, zodat ik nog wat laatste spulletjes kan kopen voor de vakantie en m'n koffer ongestoord kan inpakken enzo.

En dan....op vakantie!! We weten nog niet of we al om 12 uur 's nachts gaan rijden of om een uur of 4 's ochtends, maar ik ben niet zo'n ster in 's nachts rijden, ben bang dat ik dan misschien niet wakker kan blijven. Ik heb wel een luisterboek uit de bieb gehaald zodat ik wat te doen heb tijdens het rijden.

Wij vertrekken vannacht naar het zonnige zuiden, naar Frankrijk.

Iedereen fijne vakantie en tot over een weekje of 2.

groetjes, peetje
Peetje, op de valreep, goeie vakantie gewenst en rij voorzichtig. Tot over 2 weekjes! Knuffel aan Femke.

liefs DD
hoi allerliefste digidinnetjes,

we hebben 2 super dagen achter de rug. woensdag zijn mijn moeder, ik en zoë gaan shoppen. ik had beloofd dat we gelijk naar een paar schoenen winkels zouden gaan voor trouwschoenen. het eerste paar zaten gelijk goed, helemaal mijn smaak, de goeie kleur. ik was helemaal verkocht.

er zit onderlangs ook een kinderkledingwinkeltje. ik wilde eigenlijk er nooit heen omdat je er niet goed met een buggy kan komen. nu wilde ik toch maar is gaan kijken. ik kwam daar echt het perfecte jurkje tegen voor zoë. heel veel tirelantijtjes, creme met rode balletjes. er zit ook een schattig onder jurkje bij waardoor de jurk iets wijd valt.

vandaag zijn we voor het eerst naar de speeltuin geweest. ik was wel eens langs gefiets maar vond haar eigenlijk nog een beetje klein voor. vandaag zijn we toch is met z'n 3tjes gaan kijken. super leuk. een speciaal peuter hoekje. alle speel toestellen zo klein dat zoë er makkelijk zelf op kwam. we hebben daar nog een ijsje gegeten. Zoë is dol op softijs,de snoeperd we hebben er echt de hele middag gezeten.

een dikke voor iedereen

p.s peetje heel veel plezier op de vakantie
Rustig hier....

Echt vakantietijd. Wie is er nu eigenlijk op vakantie? Alleen Peetje naar Frankrijk?

WIJ HEBBEN OOK VAKANTIE !!!!

Gisteren ben ik met Laura naar een recreatieplas geweest, waar ze heerlijk in het zand heeft gespeeld en we samen hebben gezwommen. Ze vond het erg leuk. Maar we moesten al snel weg ivm naderend onweer.

Vandaag een rommeldagje. Ik ga vast beginnen met spullen verzamelen en de tassen pakken.

Morgenvroeg gaan we weg. We blijven eerst een week in NL (Brabant) en daarna rijden we door voor een midweekje Duitsland (Landal). Héél erg zin in beide weekjes.

Nu effe skypen met m'n zus in het buitenland. Ik heb sinds gisteren een webcam, heel gaaf.

Lieffies, hang in there en tot over 2 weken !!!

XXX

Jane, ook voor jullie vast een fijne vakantie gewenst!

Het weer zit in ieder geval mee joh!

Vin is weer terug van vakantie, heerlijk!

Hij is nu bezig met de rolgordijnen op ilse haar nieuwe kamertje, en dan kan ze er vanmiddag gaan slapen!

Inderdaad erg rustig hier...

Leuk kamertje Marit erg origineel. Fijn dat Vincent terug is van vakantie. Lekker weer samen.

Marianne, wat een leuke dagen zo met je moeder en Zoë! Fijn dat je er zo van genoten hebt.

Jane, fijne vakantie voor jou. Mocht je aankomende week in Breda zijn sms me dan (nummer staat op mijnalbum), kunnen we een bakkie doen ofzo als je zin/tijd hebt.

Hier heerlijke vrije dagen achter de rug. Wel errug warm, te warm in onze achtertuin vind ik. Jayda heeft nog lekker in haar badje gespetterd. Gister heeft ze bij mijn ouders gelogeerd omdat wij een verjaardag hadden. Kan niet zeggen dat we het geweldig leuk hebben gehad (er was geen sfeer, te harde muziek etc). Jammer dus dat we haar daarvoor hadden weggebracht. Maar voor haar en mijn ouders wel leuk zo'n logeerpartijtje. Ik ga haar nu gauw halen.

Fijne zondag!!!.

liefs DD
Hallo meiden,

Tinok, ik heb met je te doen en leef mee. Hoe gaat het nu?

Marianne, super dat je voor je trouwschoenen en een jurkje voor Zoë geslaagd bent!

Marit, super origineel kamertje!

Jane, je bent al weg, maar geniet ze! heerijk met zijn drietjes!

Peetje, nog van harte met Femke!!

Hier volgt een mega ego bericht. Voor diegenen die daar geen zin in hebben, sla t maar over!!!

Ik heb het hier gehad. Ik kan me volledig aansluiten bij de andere geluiden hier dat de baby's onrustig zijn. Ik zat er net helemaal doorheen met Fiene, ik trok het niet meer. Ze is al sinds onze vakantie niet in goede doen ( nu 4 weken). Eerst een zware verkoudheid, toen kiezen , nu ernstige verlatingsangst naar mij toe. Ik weet niet of dit een gevolg is van een weekend logeren bij opa en oma (herkendbaar voor anderen hier?) maar dit...

Fiene kan zichzelf gewoon niet meer vermaken. Ze strekt continu haar armpjes naar me uit, Maar als ik haar oppak wil ze onmiddeliijk weer weg. Vervolgens herhaalt en herhaalt zich dit... Jammere is dat ze dit met name bij mij lijkt te vertonen. Bij mijn vriend lijkt ze een stuk rustiger. Ik was net echt wanhopig. Had al allerlei interessante speeltjes voor haar neergelegd, maar het lukt haar gewoon niet om zelfstandig te spelen.

Net mijn vriend gebeld en bedacht dat ik desnoods de hele dag met haar aan de wandel ga; dan hoor ik iig geen gekrijs, en dat maakt mij iig rustiger!

Jemig wat kan het soms k*t zijn. Ik dacht echt, ik zit hier maar met die kleine; hoe kan ik nou ooit aan een baan toekomen? Niet leuk om te zeggen, maar Fiene voelde als een blok aan mijn been. De laatste week vind ik haar ook niet zo erg lief. Tenminste; ik weet dat ze lief is, maar het voelt even niet zo. Misschien doorbreek ik nu een taboe, maar het voelt even zo.

Daarbij heb ik dit weekend een vriendin gesproken, en we bleken totaal niet meer op 1 lijn te zitten. Het kwam erop neer dat ze vond dat ik niet moest zeuren. Punt is dat zij alleenstaand met 2 kids is waarvan 1 ziek, inderdaad heel erg ja. Vergeleken met haar heb ik het allemaal goed voor mekaar; een leuke vent met ' n goeie baan en Fiene is gezond. Allemaal waar, maar soms wil ik ook gewoon kunnen zeuren en zeggen dat ik het zwaar vind. Zij zat daar anders in, dus hebben maar gezegd dat het beter is mekaar niet meer te spreken. Ik vind dat wel erg jammer, tis een erg leuke meid en ze heeft ook veel voor me gedaan, maar dit is ook niet echt een basis zo. Geeft toch wel verdriet.

Nou, sorry! ook voor mijn gezeur hier. Maar het lucht mij iiig op!

Overgens: mijn yoga weekend was te gek!! Niet zweverig ook. Contrast met huis was daarna wel groot, maar het heeft me echt energie gegeven. Vanavond ga ik tai chi proberen; er worden hier in de stad zomerlessen gegeven, lijkt me ook wel erg gaaf. Even helemaal al het babygedoe van me af laten glijden..

Ik was trouwens van plan Fiene mee naar het buitenzwembad vandaag te nemen, maar het is bewolkt hier! Daarbij zag ik het na bovenstaande gebeurtenissen ook niet meer zo zitten. Ga maar eens een rustig dagje houden.

Dag meiden, geniet ze van jullie vakanties, dikke buikjes en het mooie weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven