juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebbeb leuke namen bedacht hoor! Dank je wel, maar... ja, nu komt er een maar

AnneMarie is harstikke leuk, kijk maar op onze hyves

Femke en Anna zitten al in de directe familie. Nichtje heet Jasmijn, met Julia heb ik op de een of andere manier niet echt wat mee en Heleen heb ik ook al om me heen..

Moeilijk dus!

En wat doe je als de naam in de top 20 staat.. vanmiddag nog met mn zussen over namen gehad, zelfs boeken er op nageslaan.. en ze vonden het vooral ook erg moeilijk (daar heb je wat aan he )

Hezter, fijn dat je wat beter geslapen hebt!!

Ik leuke maar drukke dag (tuincentrum, babyzaken, ikea) dus nu lam!! Ga zo even krant lezen en beetje tv kijken, relaxen dus. Zou zwemmen, maar geen oppas..

Enne, Daduja, welkom! Gezellig dat je meekletst! Enne, 5 juli een prachtige datum om uitgerekend te zijn

Mango, veel plezier met uiteten gaan!!
@ Allis, heel herkenbaar ik had vannacht ook mijn bedenken over de activiteiten in mijn buik en vandaag maakt ie het weer ruimschoots goed!

Fijn dat jullie helemaal uit de namen zijn, en een goede compromis! Hij 1, jij 1!

Ik denk dat wij uiteindelijk wel bij de namen uitkomen die in de top20 staan, meisjesnaam zijn we uit en die staat er inderdaad in! Jammer maar helaas! We vinden hem gewoon mooi!

@ Nut, heerlijk he al die bondscoaches! Tijdens een wedstrijd kan ik mij ook helemaal inleven! En ook dan weet ik het altijd beter!
Jeetje wat is er weer veeeeel geschreven. Ik heb het gelezen maar niet allemaal onthouden

D, welkom! Al 37 weken, jee, gaat t nu hard he?

Nut, das idd balen zeg! Kaartje niet meer leverbaar, haal het dan uit het boek, zou ik zeggen. Nu heb je natuurlijk een idee en is het heel moeilijk om dat weer te vinden.

O en dat ijs....Beginnen niet weer hier he

Mango, je zal nu wel aan het genieten zijn van je etentje en vooral je ijsje toe!

Morgen hebben we de groeiecho, ik ben erg benieuwd hoe groot onze kleine is inmiddels. Ik heb niet het idee dat ie nu groter is dan onze jongste. We zien het morgen vroeg.

Ik begin nu wel flink last te krijgen van mijn bovenbenen en veel krampen in mijn onderbuik. Soms regelmatig en soms nu en dan een steek. zou het niet erg vinden als het iets eerder komt, het is best pittig met twee kinderen thuis. Vooral het heen en weer naar school lopen valt me zwaar.

Verder ben ik volgens mij ongeveer 12 kilo aangekomen. Vind het wel netjes van mezelf. Bij de vorige was ik 28 en 31 kilo aangekomen

Ik ga nog even tv kijken en kruip dan lekker in bed, naast dochterlief, die wilde naast mama. Makkelijk als papa snachts werkt
@ Keye, die kilo`s zijn een heel verschil met je vorige 2 zwangerschappen! Dat zal zeker wel fijn zijn!

Slapa lekker vannacht en veel plezier morgen met de echo!

@ Nut, dat is wel balen ja als je eenmaal een kaartje in je hoofd hebt... en is zelf ontwerpen niet een idee? En dan door de drukker laten printen? Hebben wij met onze trouwkaart gedaan, scheelt ook nog eens in de kosten!
Inderdaad zeg, veel geschreven!

Hallo allemaal, en welkom Daduja! Nog maar 3 weken, ik bedenk me dat het voor mij ook nog maar een dikke drie weken is.

MevrS, wat maak je toch veel ellende mee in zo'n korte tijd. Doe je een beetje rustig aan voor de baby, te veel stress is niet goed. (Wel makkelijk gezegd van mij he, spanningen kun je soms echt niet onderdrukken). Veel sterkte, en geniet met momenten ook van je kleintje in je buik.

Im, hoe is t met de buikpijn? Ik heb ook buikpijn, harde buiken en ongesteldheidskrampen, ik denk dat mijn lijf zich echt al aan t voorbereiden is, spannend!

Is de ringsling makkelijk in gebruik?

Hezter, fijn dat je wat betr hebt geslapen en rustiger bent! mmm caramelcornetto's, klinkt goed.

Mango, welk ijsje is t geworden?

Kena, straks heb je je eigen kindje in je armen! Lauren is een stoere naam. Mijn beste vriendin is ook al bevallen, 3 weken te vroeg. Het kindje woog 2800 gr, echt heel klein. Ze heet Isa, ook al zo'n stoere naam.

Onze jongensnaam staat op plaats 94 en onze meisjesnaam op plaats 211. Volgens een bepaalde website dan, maar ja, hoe betrouwbaar is dat? In ieder geval geen top 20 namen, alhoewel ik Sophie, Emma, Lucas en Milan wel erg leuk vind, maar daar zijn er al zoveel van bij ons in de omgeving.

Had ik al verteld dat ik zo verslaafd ben aan de geur van de stofzuiger. Ik vind het tegenwoordig heerlijk om te stofzuigen en als niemand kijkt ga ik er met mijn neus vlak boven hangen om die heerlijke lucht in mijn longen te krijgen ben ik normaal?

Nut, lees ik t goed, heb je dropijs gehaald? Of ijs, en drop?

Balen van je kaartje, een langwerpig kaartje vonder vouw hebben wij ook even over nagedacht, ik vond het olifantenkaartje van Mercard 2 erg leuk, maar t is toch een ander kaartje geworden.

Met al dat gepraat over ijs moet ik vannacht maar een sluiptocht naar de koelkast ondernemen, daar ligt nog koffieijs en dat is nu heel hard naar mij aan t roepen: Eet mij-eet mij!

Allis, slim idee, een krukje. Ben zelf al een paar keer bijna uitgegleden onder de douche dus goeie tip. Net ook bijna van de trap gedonderd omdat ik door mijn dikke buik de treden niet meer zie. Ik zie eruit als een tientonner, maar ben maar 9 kilo aangekomen tot nu toe.

Mijn man had vandaag weer kuren

en hij is er goed ziek van nu. Arm ding. Zijn haar begint ook steeds meer los te raken nu dus we moeten er echt aan gaan geloven.
@ pezuls die boven de stofzuiger hangt.

@daduja, laat ik me dan ook naar meteen voorstellen: ik ben nazife die hier eigenlijk niks te zoeken is. Toen ik op een nacht niet kon slapen ben ik dit topic gaan lezen en lees nu in alle stilte nog steeds mee en ben van het tribune management in juli, als jullie er klaar voor zijn maak ik mezelf klapstoel fahig en ga broodjes met ******* smeren (mag de echt naam niet noemen hier )
Oh en pezuls ik vind die geur ook lekker en ik ben nieteens zwanger! Dus of het is vrij normaal, of ik ben gewoon echt heel erg raar.
Pezuls, mijn buikpijn is nog niet helemaal over, wel af en toe nog, maar niet meer zoals gisteren. Jij dus wel, heb je dr erg last van?

Gut, ik las het een btje raar van die kuren van je man. ik dacht dat hij kuren vertoonde, snap je? Stom van me he? Is je man er nu aan toe om het af te scheren?

Ja lastig he trap lopen als je de treden niet goed ziet. Waar ik erg om moet lachen is als ik op de weegschaal sta, ook niet kan zien wat erop staat. Gelukkig is ie digitaal, dan blijft het er nog eventjes op staan!!

Keye, dat is nogal een verschil in kg. Kun je dat lichamelijk ook vernemen? Ik kan me voortstellen dat je het zwaar vind met 2 kinderen! Ik vind het met 1 kind erbij al zwaar!

Nut, dat is zeker balen! Als je meestal ergewns je zinnen op hebt gezet is het heel moeilijk om te switchen. Succes. Maar idd misschien dat je zelf een kaartje kunt maken? Ik weet natuurlijk niet of je een crea-bea bent. (ik zal het niet kunnen, maar goed)
Ik haat de stofzuiger, ik vind Dettol dan weer heerlijk ruiken, net als chloor.

Yes het was dropijs, roomijs met dropsmaak, jum, maar die koffie-ijs van Pezuls is ook goed, heb ik ook nog staan in de vriezer
Jullie zijn allemaal zo lief. Kriijg tranen in mijn ogen van jullie berichten. Bedankt voor jullie steun. Ik moet idd minder stressen heb sinds gister l

last van harde buiken en pijn. Maar mijn hoofd staat helemaal niet naar genieten.

Mijn zwager blijkt idd een maligne ziekte te hebben hij is mr 35. En heeft niet langer dan een paar maanden aangezien de tumor al uitgezaaid is en eigenlijk slecht op de chemo reageert.

Ik wil dat iemand mij wakker schudt uit deze nachtmerrie. Ik wil dates weer goed is. Dat mijn neefje van anderhalf strax niet zonder een vader opgroeit.

Jeetje. Ik moet weg. Dit is niet leuk. Ik kan er niet eens tegen als k t teruglees.

Jullie veel succes met de laatste loodjes. En natuurlijk ook veel sterkte. Ik zal proberen mee te blijven schrijven.

Kusjes. S
S. Wat vreselijk, voor zijn vrouw, de hele familie, jij, maar je arme neefje, ach God wat kan het toch oneerlijk zijn

nogmaals zeg ik het, blijf wel goed voor jezelf zorgen
och lieve mevrS, een dikke, dikke Wat een vreselijk nieuws

Hoe gaat het ondertussen met je schoonmoeder? Doe je wel rustig aan (voor zover dat kan natuurlijk)
toch ook maar even op de rest reageren.

Kena; Ik blijf het knap vinden dat je nog iedere week zwemt! Als je een naam echt mooi vindt, moet je er denk ik niet over in zitten dat hij in de top 20 staat.

Als wij nu een meisje hadden gekregen had ze waarschijnlijk ook Sofie of Isabel geheten. Vind ik zulke mooie namen!

Daduja: met 37 ben je er ook al wel klaar voor/mee. Spannend!

IM: Succes vandaag in het ziekenhuis. Milan vind ik ook erg leuk! Hoe is het met je verkoudheid? Mooi excuus voor van die dure versgeperste sapjes!

Nut: Raar ijs zeg! Limoen met basilicum?? Das toch niet te eten? Balen van julile kaartje zeg! Moet je weer die honderd boeken door! En dan zul je zien dat je nooit weer zo'n mooie vindt. (En nu houd ik op met je in de put praten )

Allis: Goed idee van het krukje! Dat is handig! Wij douchen in bad, dus voor ons helaas geen optie.

Keye: Wat een verschil ik kg's! Maar ja, met twee kinders ben je ook wel veel meer bezig! Dat merk ik nu ook. Ik ben veel fitter dan met dochter. Help je hopen dat ie eerder komt

Pezuls: Het is uiteindelijk een vruchtensorbet met vers fruit geworden. Ik zat zó vol dat ik gevraagd heb om meer fruit dan ijs en het was heeeeeeerlijk! Ik heb nog niet eens ontbeten, zo vol zit ik nog. Ik heb werkelijkwaar nog nooit zo lekker gegeten! Wat een goed restaurant!

De hond krijgt hier ook regelmatig een schop omdat hij voor mijn voeten loopt en ik hem niet meer kan zien En gister liep ik dochter omver. Stond ook te dichtbij.

Hoe was je sluiptocht naar de koelkast vannacht?

Wanneer gaan jullie je man kortwieken? Kun je ook wat voor hem betekenen als hij zo ziek is? Dat lijkt me nl zo machteloos. Dan is hij zo ziek en kun je niks doen...

Met je snuifverslaving is het huis ook lekker schoon zeker?

Nazife: Jij bent écht heel raar! Zit je én op een topic waar je niks te zoeken hebt én je hangt met je neus boven een stofzuiger!

Hoe is het verder met je?

Ik zal dochter weer eens achter de tv vandaan trekken. Straks gaan we naar de vk. Ben benieuwd hoe de kleine ligt. Heb af en toe het gevoel dat hij dwars ligt.
@mevrS dat klinkt idd als een nachtmerrie waar je graag uit wilt ontwaken. Het leven is soms zo hard :(

@mango, ik ben idd wel een beetje een vreemde vogel he? hoe het met mij gaat? ehm, erg druk met de studie(stress m alle kanten op) en gisteravond probeerden mijn borsten me te vermoorden en had ik opeens ene cup D ipv C. Nazman meteen in de stress want "stel je bent zwanger ofzo" hehe.En oh gatver, iemand heeft een scheet gelaten(ik zit in de trein)
Nazife

MevrS, het is werkelijk niet te geloven heo het loopt bij jullie. Maar denk ook alsjeblieft aan jezelf en aan jullie kindje. Is alles daar al wel klaar voor? Veel sterkte

Dropijs is zálig! Is andere kant van het land he, anders kwam ik denk ik een bolletje halen!

Over dat kaartje: loop eens een drukker binnen en kijk wat er mogelijk is! VAak kan er heel veel hoor. Wij hebben het idee uit een boek, maar dan weer helemaal aangepast met papier naar onze smaak en opmaak. Kon allemaal prima. En qua prijs zitten we niet duurder dan een kant en klaar kaartje (al kost het wel veel geld! )

Hier gisteren mijn verjaardag gevierd. Lekker rustig maar wel gezellig. En zoveel sms en krabbeltjes gehad dat ik me ontzettend jarig voelde

Voel me wel opeens een oude moeder

Oh, zo schattig: Zoon had bedacht dat ik vast wel babykleertjes wilde als cadeau, die heeft een tshirtje en een zwembroekje gekocht voor de baby. Zo lief!

Nu naar de kapper en daarna even de stad in. Er zijn op veel plekken babyspullen te koop, toch nog even kijken.

Fijne dag!
Zo, dat is inmiddels een dagtaak om jullie nog beter te leren kennen

MevrS en Pezuls:

Hier ligt de vriezer ook vol met verschillende ijsjes, gelukkig over het algemeen wel redelijk verantwoord (waterijsjes, Split).

@namen: Feline (of met Ph) vind ik wel mooi. De naam van onze zoon ligt al vanaf week 20 ofzo klaar. Rare is dat we de naam steeds vaker tegenkomen, mijn man noemt het een voorteken. We willen ook nog een tweede naam geven, alleen daar zijn we nog steeds niet uit. Niets lijkt wel de naam te zijn.

@Mango: hoe ervaar jij het dwarsliggen? Heb je dan ook 2 grote bulten, 1 aan elke kant van je navel? Succes straks bij VK.

@Pezuls: stofzuigergeur? Heb je er dan zo'n verfrisser in of is het die "stroom"lucht die je dan ruikt? Ik houd het bij mijn babygeurtjes.

Gisteren een fles met babylotion van Zwitsal gekocht. Niet voor baby, maar voor mij haha. Brengt me weer even down to earth (heb sinds mijn verlof nogal last van wisselende stemmingen, ook deels door slecht nieuws, lijkt wel of ik mezelf nu pas echt toelaat om na te denken (ben sowieso wel een opkroppertje).

@zusje: knap dat je nog zoveel puf hebt om zo van winkel tot winkel te sjouwen.

Fussie: Nog van harte!

Ik ga weer aan de kaart (ontwerpen we zelf adhv wat voorbeelden, bijna klaar, dan kan het proefprintje worden aangevraagd).
quote:inniemama schreef op 15 juni 2010 @ 21:38:

Pezuls, mijn buikpijn is nog niet helemaal over, wel af en toe nog, maar niet meer zoals gisteren. Jij dus wel, heb je dr erg last van?

Gut, ik las het een btje raar van die kuren van je man. ik dacht dat hij kuren vertoonde, snap je? Stom van me he? Is je man er nu aan toe om het af te scheren?

Im, de buikpijn is toch wel constant aanwezig, ik ben dan ook benieuwd of ik die drie weken nog wel vol ga maken, maar goed, t kan net zo goed nog 5 weken duren.

Je had t toch wel een beetje goed gelezen van die kuren, das mijn sarcastische humor, tuurlijk vertoonde hij geen kuren, maar ja, ik vind dat ik er soms maar een grap van moet maken, dat maakt de boel wat luchtiger.

Nazife je bent heel normaal! leuk, iemand met dezelfde verslaving. Asociaal, mensen die scheten in treinen laten. Vermoord worden door je eigen borsten, cool!

Nut, dropijs, en limoenijs met basilicum, dat zou ik toch wel eens willen proberen, maar wat een combi ook, heel apart.

MevrS, nog een keer een wat rot allemaal zeg. Ik denk aan je!

Mango, leuk dat je zo genoten hebt van het uiteten! Ben uiteindelijk niet meer uit bed geslopen, lag zo lekker warm.

Oja, mijn kinderen omver stoten gebeurd hier ook regelmatig, hilarisch.

Mijn man wil nog steeds niet gekortwiekt, malle man heb ik.

Ik kan niet veel dingen doen dan een positieve uitstraling hebben, hem complimenteren dat ie het goed doet, zorgen voor de kids en boodschappen. Volgende week moet ie weer een week t ziekenhuis in, bweh, geen zin in.

Fussie, gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuk cadeauidee van je zoon!

Daduja, Feline is heel mooi, lijkt op naam van mijn dochter.

Onze krijgt 3 namen, de roepnaam natuurlijk, verder de naam van mijn man, ongeacht het een jongen of meisje is, (Ik hou er eigenlijk niet van te vernoemen naar onszelf, maar met het feit dat mijn man ziek is in deze periode vind ik het wel symbolisch om t toch te doen, en de derde naam wordt de naam die onze zoon heeft bedacht, hij is er heilig van overtuigd dat dat de naam moet worden en ik vond het wel leuk om het dan als derde naam te pakken.

Oja, het is puur de stroomlucht die ik zo lekker vind. Ik denk dat ik weer een shotje nodig heb. iemand nog een stoffig huis?
Nazife: Vermoord door je eigen borsten! Ben je aan het afstuderen of is het stress voor de zomervakantie?

Met de baby was alles goed en hij lag ook mooi met het hoofd beneden. Maar hoe hij nou precies lag kon ze ook niet zeggen. Ze snapte wel wat ik bedoelde met het gevoel dat ie dwars lag. Waarschijnlijk voel ik dan de rug en een knie of zo. Heb vast een lenig kind

Pezuls: Kom maar hier te stofzuigen hoor! Wat een mooi gebaar dat jullie toch gaan vernoemen.

Daduja: Heerlijk zo;n fles voor jezelf. Dan kom je helemaal in de babysfeer. Heb je ook al haarlotion? Daar kun je ook zo heerlijk aan ruiken (als een junk )

Ik heb de harde stukken echt aan de zijkant. Niet precies gelijk trouwens.

Fus: Van harte nog met je verjaardag! Wat lief van je zoon!

Lekker genieten van je kappersbezoek!

Ik zal weer even "sniepoppen" (sneeuwpoppen) voor dochter tekenen. (En slakjes, vlinders, kbouters, handen, nagels, gras, miertjes... Ze heeft veel fantasie! )
mango, je dochter klinkt als een schatje! Ik heb ook zo'n lenig kind, ik voel ws kont en voet de hele tijd. Morgen maar niet vergeten te vragen naar indalen, weet eigenlijk echt niet of uk dat nou al heeft gedaan.

Ik heb gister de spiegel afgemaakt voor Ukjes kamer. Bij de kringloopwinkel had ik een oude spiegel met dikke houten lijst gekocht voor het enorme bedrag van 3 euro. Die heb ik afgeschuurd, wit geverfd, en er toen het patroontje van ons behangetje op gemaakt, groene bolletjes op stokjes soort van. Die groeien op het behang uit het plafond en uit de vloer. zal zo effe een foto proberen. Maar goed, daar heb ik dan vervolgens in het oranje, geel en rood een paar vilten bloemetjes op gemaakt. Ik zal daar ook effe een foto van maken.

En ik heb gister stof gekocht, heel leuk fleece stofje, kan ik misschien wel een dekentje van maken of een boxkleed oid. Ik denk er nog even over na... iemand een idee?

het behangetje
@ Pezuls, ik vind die verslaving van de stofzuiger wel erg bijzonder ik word daar nou niet echt vrolijk van!

Maar ach als je zo graag wilt, mag je hier best een ronde door het huis maken hoor!

@ buikkrampen, hier gisteravond en vannacht ook steeds wat last gehad van ongesteldheidskrampen en wat harde buiken. Spannend! Lichaam is zich nu echt aan het klaarmaken! Ben dan zo benieuwd wanneer het gaat komen!

@ MevrS, wat een vreselijke uitslag van je zwager zeg! Een hele dikke ... hoop dat er betere tijden voor jullie aankomen. Jullie hebben nu wel genoeg op je bordje gehad!

@ Daduja, ik smeer mijn buik na elke douchebeurt in met zwitsal voor mama buikbalsem! Heerlijk aangenaam geurtje! En mocht ik dan toch striemen krijgen, is dat niet mijn schuld!

@ Mango, fijn dat jullie kleintje nu echt goed ligt! Waarschijnlijk gaat ie niet meer draaien toch???

Nou ik moet me af en toe wel naar het zwembad slepen hoor! Ik hoorde alleen laatst ineens dat als je na de bevalling gaat zwemmen de borstvoeding terug kan lopen nooit eerder gehoord!

@ Allis, mooi hoor die kleuren! En wat ben jij creatief zeg! Erg knap!

Vanochtend collegatje op bezoek gehad met kindje van bijna een jaar! Erg leuk om te zien hoever die al ontwikkeld is! Was echt nieuwsgierig naar wat hij allemaal kon en welke maat kleren enzo hij heeft!

Zometeen even naar het werk, heb een eindgesprek met een leerling die ik begeleid heb!
mevrs, nog maar een het lijkt van kwaad naar erger te gaan he? Vreselijk oneerlijk kan het leven dan zijn.

Ik weet nog dat mijn moeder me een keer veretelde dat ze eens een zwerver heeft dood gewenst/gedacht. Dat was in de periode dat mijn vader overleden is. (mijn zus was toen 3,5 en ik nog maar 9 maanden en kan me haar gedachte heel goed voorstellen) Ik word er altijd verdrietig van als ik lees dat kinderen zonderen hun ouders moeten opgroeien, te meer omdat ik zelf mijn vader al heel vroeg heb moeten missen...

Ik moet eerlijk ekennen dat ik vanmorgen erg gelachen heb om honden die een schop krijgen. (bij ons is de kat de pineut) en kinderen die botsen met hun moeder, ook erg herkenbaar!

pezuls, oh dan had ik het toch niet raar gelezen. Je bent me dr wel één zeg, ik blijf het knap vinden. Je lijkt zo positief te blijven! Was jij het die zich afvroeg of een ringsling handig is? Ik weet niet of die écht handig is, hij lijkt me wel reuze handig. Afwachten dus.

Wauw Allis jij bent de crea-bea hier he! Wat goed zeg, ik zou het ten eerste al niet kunnen bedenken en maken is helemaal een brug te ver.

Kena, dus ook in voorbereidende staat

En dat van zwemmen je bv zou terug lopen, komt me ook raar voor. Heb je al gegoogeld?

Nou ik ben goed gekeurd door de anesthesist, dus das mooi.

Mijn verkoudheid is alleen nog maar erger geworden....

Ik heb vanmorgen alles boven al schoon gemaakt en ga nu nog maar even liggen denk ik. Zoon was vanmorgen ook al 6.15!! Wakker, sjonge, zijn we niet (meer) gewend hier in huis.
Nut, Jaaa, maar die bondscoach zie ik nu pas, gisteren stond er nog een plaatje met letters waar ik geen woord uit kon halen...

Van Marwijk herken ik wel hoor! Maar die stond er gisteren bij mij nog niet!

Pezuls, een stofzuig-verslaving, nee, die ken ik nog niet... Wel prettig! Hier hoef je alleen niet meer tekomen, want vanmorgen is heel luxe onze schoonmaakster geweest, ik de stad in en ons heeeeele huis schoon toen ik thuis kwam... Echt fijn!

Sterkte voor je man & jou! Wat een heftige tijden zeg. En akelig van zijn haar.

Tjee MevrS, wat een verschrikkelijk bericht, krijg er kippenvel van! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan en het dan ook nog proberen te blijven ontspannen voor je kindje... Wat gebeuren er toch een oneerlijke dingen op de wereld!

Allis, wat een enorme creatieve uitspattingen, ben onder de indruk!

Ik ben gelukkig eindelijk wat rustiger geworden over alle dingetjes die nog moeten gebeuren... Heb eindelijk een hoop dingen van m'n lijstjes afgehandeld en 't begint nu eindelijk een beetje tot me door te dringen dat 't kindje ook best geboren kan worden als ik nog niet de foto's van onze huwelijksreis heb ingeplakt of dat ene keukenkastje heb opgeruimd :-)

Vrijdag ben ik al 38 weken dames....
Leuk zeg, dat behang!! Lekker fris kleurtje ook.

Weer heel veel geschreven, heb niet alles kunnen onthouden hoor.

In elk geval sterkte voor Mevr. S, en natuurlijk ook voor Pezuls. Ik vind het knap van je dat je er wat humor tegen aan gooit. Hoewel soms moeilijk, en soms ook wel heel cru kan het enorm helpen je gevoelens wat te 'verlichten'.

@ Dropijs, gadver, dat klinkt echt goor!!! Dat limoen basilicum klinkt wel weer heel lekker. Een tijdje terug heb ik sesamijs gehad, was ook erg lekker!

Zelf ga ik altijd naar een zaakje hier in de buurt (ik ga naar meerdere zoals ik al schreef, maar goed), waar ze soms bounty-ijs hebben. Dus ik ga iedere keer kijken of ze het hebben, en neem me steeds voor om niets te nemen als ze het niet hebben, maar dat lukt me toch nooit...

@ stofzuigergeur, gadver, dat is ook vies!!! Tenminste, die van ons dan he. We hebben al best een oude, en ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat je dát lekker vind ruiken! Maar goed, hier stof genoeg, dus voel je vrij om te komen testen

@ Dadu... Welkom, ik schrijf zelf ook nog pas kort mee hier. Kreeg tegen het einde ook steeds meer zin om erover te kletsen met anderen. Spannend, het kan elk moment gebeuren bij jou dus!!

Zelf heb ik afgelopen maandagavond 'gezellig' in het ziekenhuis doorgebracht ivm plotselinge hoofdpijn (heb ik normaal echt nooit), misselijk en nog meer vocht dan anders. Alles is uitgebreid nagekeken en gelukkig was alles in orde. Is misschien een migraineaanval geweest dachten ze.

Mooie namen komen er ook voorbij! Ik vind Mare ook nog erg mooi voor een meisje. Op zich maakt het toch niet uit als je naam in de top 20 staat? Het ligt een beetje aan de achternaam vind ik. Die van ons is een van de meest voorkomende, en dan vind ik het wel belangrijk dat de voornaam apart is. Zoon van vriend heeft naam uit top 3, en dan samen met de zowat meest voorkomende achternaam. Zo ken ik nu al 3 mensen met precies dezelfde naam, dat zou dan mijn keuze niet zijn.

Voor een jongen vond ik Borre ook nog heel leuk, maar dat vind vriend niets. Niemand eigenlijk aan wie ik het vertel haha. Kars vonden we ook heel leuk, maar dat deed mensen wel heel veel denken aan de Karst van koninginnedag, dus dat hebben we maar niet gedaan...

Ik hoop ook zo dat die van ons wat eerder komt, ik ben er zo klaar mee. En bovendien vind ik dat ik nu wel lang genoeg heb moeten wachten en ben ik gewoon heel nieuwsgierig naar hem :-) Volgende week zaterdag is het volle maan, dus wie weet?

We hebben inmiddels het bed verhoogd, jezus wat is dat hoog zeg!!! Het is nu 85 cm, dus ook wel iets hoger dan nodig, maar ik vind het maar niets hoor. Zou er spontaan hoogtevrees van krijgen.

Zo, tijd voor een ijsje
Voor de verstopte neuzen: ik heb sinds een paar dagen een doorgesneden ui langs m'n bed en ben zo goed als ervan af!

Ook verkopen ze bij de apotheek neusspray die je zonder gevaar een paar dagen mag gebruiken tijdens je zwangerschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven