juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Smurf, mooi dat de controle goed was! Verder blijft het afwachten he?

Annicka, ik wil zoon ook wel s'nachts zindelijk hebben, maar wacht er idd ook nog even mee. Misschien gaat het straks van zelf wel, maar eerst maar eens kijken of we weer een btje regelmaat kunnen krijgen met baby. Zoon wil nu ook gewoon zijn luier om als ie op bed gaat.

O ja, ook hier weer ijsjes ingeslagen, ik heb net mn 3e ijsje op!! O erg zeg. Vanmiddag met zoon een waterijsje, na het eten schepijs en net een cornetto. Donderdag weer op de weegschaal, ben benieuwd.... Mijn buikomvang is 106 cm, netjes de vorige keer was ik ook 106 cm. (alleen was dat met 40 weken)

Vandaag bericht van het ziekenhuis gehad, donderdag voor controle. Vrijdag voor elf uur bloedprikken, zondag om 13.30 melden bij de kraamafdeling en maandag word onze kleine man om 11.30 gehaald!

Heel raar om het zo precies te weten, maar ik ben wel blij dat het zondag zo ver is. Wat vinden jullie van Robin? Yari en Dani zijn alweer van de baan....

Pezuls, geeft niks meid, sterkte in het ziekenhuis!! Oh wat zielig, hartverscheurend als ik dat less over je kinderen. Moet heel moeilijk zijn voor jullie.

Allis, ik zie hier geen foto's dus ik neem aan dat ze op hyves staan. Ik zal straks even kijken!
@Ieniemama : Dat wordt al serieus dan.....spannend dat je al wel een datum en tijd hebt, en nog geen naam.....

Robin vind ik wel een leuke naam, Jorn of Jarno ook.

Zometeen lekker bijtijds naar bed,....even niet op de bank in slaap vallen deze x.

Morgen Eindelijk naar Ikea voor de meubeltjes,..best op tijd toch ??

Welterusten !

Grtz M
Hoi, heerlijk gezwommen vanavond, doet me zo goee!!

Enne, een ijsjesloze dag vandaag, dappar he!!

Wel chipjes gehad, en M&Ms... slechte zaak, want daar krijg ik dorst van, dus veel gedronken en er vannacht dus weer uit... en van chocola krijg ik last van maagzuur.. morgen maar weer beter omdenken..

Reageer morgen ook wat uitgebreider, nu nodig naarbed. maar was laat binnen vanavond, nog even met wat mensen van t bedrijf in t kantoor gekletst. zo vliegt avond voorbij

Pezuls, knuffel voor jou, heel veel sterkte voor iedereen!!

Ieniminie, spannend meid, dat je de datum al weet!! Waarom moet je een dag van te voren al heen? Ik dacht dat je je gewoon s morgens melden kon. Ga je bevallen in het ziekenhuis in W? Is mn zus ook twee keer bevallen!

Enne, ik vindhet erg leuk, een groot gezin. heb twee super zussen (zus en zusje) en drie broertjes, maar heb met mn zussen t meest!

Anikaatje, lekker op tijd hoor! Haha!

Ik ga morgen de blije doos (vol rotzooi en reclame zeggen ze toch...) ophalen als ik in t ziekenhuis (in G) ben geweest!

Slaap lekker!
mogguh maisjes! hier ales goed, nog geen teken van kind. Zo, meldplicht weer gehad. Vandaag gaan we naar het kinderdagverblijf, kijken en een plan maken over hoe en wat. Ik krijg nu wel steeds vaker harde buiken, zal wel normaal zijn...

de vk gister schatte het kindje op 6 1/2 pond, een mooi gewicht dus voor 38 weken en een beetje. Maar ik had ook wel begrepen dat die schattingen er wel eens dik naast kunnen zitten. Toch ben ik blij dat ze niet denken dat ik een 9 ponder krijg, dat past echt niet hoor...
Goedemorgen!

The is shining...the weather is sweet.....

wat een heerlijkheid he om met dit weer verlof te hebben!

Ik hou er van.

Vanacht vreselijk geslapen, 2.30 viel ik eindelijk in slaap, rusteloze benen, maagzuur, blaffend kind en spannend boek. Vanmiddag maar een klein tukje op de bank.

Zusje, volgens mij zijn de blije dozen op hier bij de Prenatal.

Wordt spannend met al die rommelende baarmoeders, hier helemaal niets, maar we hebben nog even.

Gisteren wel in het ziekenhuis geweest, we beginnen met een ruggenprik en als het niet werkt dan gaan ze direct over op een pijnpomp en 1 op 1 controle. Fijn idee dat dat nu goed geregeld is, sta direct weer wat relaxter to de bevalling.

Daarna borstvoedingsavond geweest, conclusie...ik zie wel hoe het loopt.
Goedemorgen.

Hier slecht geslapen,(whats new) maar gelukkig een hele rustige buik! Dat was wel zo prettig, want wat werd ik daar moe van.

Net de kindjes naar school gebracht, huisje gestofzogen en gepoetst, en de hond uitgelaten.

Nu wachten op manlief, dan gaan we een zwembad halen. Kan dat ding helaas niet alleeen tillen.

Vanmiddag de grote boodschappen doen en dan met de voetjes omhoog in het zonnetje!

Fijne dag!!
Nut, fijn dat het zo duidelijk was in het ziekenhuis. Is er een reden waarom ze met de ruggenprik beginnen of heb je dat zelf aangegeven?
quote:Keye schreef op 23 juni 2010 @ 09:46:

Nut, fijn dat het zo duidelijk was in het ziekenhuis. Is er een reden waarom ze met de ruggenprik beginnen of heb je dat zelf aangegeven?

Bij J. kreeg ik een pompje met morfine-achtigspul maar dat doen ze nu niet meer. de ruggeprik is nu standaard, maar daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee, 3 keer eerder gehad en 3 keer niet gewerkt. Maar we gaan het gewoon weer proberen en als het niet wil dan gaan we over op plan B.

En waarom? Bij J. had ik zoveel been en rugweeen dat het niet te doen was, dus toen al snel pijnstilling en wil het nu gewoon goed geregeld hebben, moet toch in het ziekenhuis bevallen, nou dan maar met zo min mogelijk pijn.
* present *

Hier ook beroerd geslapen. Stom bekken.

Lekker Keye, een zwembad. Gaat hier niet passen op ons plaatsje. Ja, zo'n klein rond dingetje, maar ach. Zoon is toch weinig thuis, dus dan is het zo zinloos.

he, Nut, waarom is dat van die ruggenprik?

Ik hoop juist dat ik niet verdoofd hoef met de ruggenprik want die deed het de vorige keer niet. Au....

Kinderdagverblijf... intake... check. Hmz, geen idee wanneer ze zoiets hier doen? Merk het vanzelf denk ik.

Pezuls, schrijf maar gewoon en lees lekker. Reageren komt vanzelf wel. En anders maar niet. Wat verdrietig van je zoon maar wel goed dat hij zijn emoties eruit gooit. Ach, het menneke toch.

Hier ook zo eens aan de knutsel voor de babykamer. Gisteren begonnen met een visje. Borduurwerk vordert ook eindelijk eens. Moet nog wel veel gebeuren maar dat komt vanzelf goed.

Ik heb Opa gevraagd of hij luiken wil maken voor de babykamer. Gisteren is hij even ermee langs geweest en ze zien er al heel mooi uit. Ben er nu al blij mee.

Wil ook nog gordijnen op onze slaapkamer. We hebben nu alleen rolluiken en dat is prima maar in de zomer wel warm.

Verder de laatste dingetjes gewassen gisteren dus het is nu wel heel erg klaar geloof ik. Ik zou nog gerust 1001 dingen in huis kunnen doen maar ach, geloof dat we zo ook wel gelukkig zijn.
Ah, daar was je al Nut. Ik snap het
Goedemorgen meiden!

Hier alles rustig, begin weer een beetje last van mijn bekken te krijgen dus maar even kalmpjes aan doen!

@ Geboortebord, hebben wij nog niks voor geregeld. Weten ook nog niet wat het wordt, maar als ik het zo bij mij thuis hoor zijn hun met iets bezig... zo niet dan sla ik wel vlaggetjes/ ballonnen in als de kleur bekend is!

@ Steenbok, hier ook eentje van 27-12! Enne of ik de karaktereigenschappen die jullie beschrijven herken? Ben bang van wel....

@ Pezuls, lief dat je even langs komt. Goed dat je aan jezlef blijft denken. Zou fijn zijn als de baby snel komt, in een "rust" week van je man!

@ IM, Robin vind ik een erg leuke naam! Had zeker ook voor ons gekund als er al niet dichtbij iemand zo heette!

@ Nut, echt heerlijk verlof weer! Dat is dan wel weer fijn he! En het lijkt voorlopig zo te blijven!

Ik ga zo even een broodje eten en dan een stukje rijden. Ga vanmiddag op kraamvisite, maar is toch ruim een uur rijden!
Even snel vanaf werk.....vanaf gistermiddag tot het naar bed gaan continu een harde buik met extreem druk kindje. Nu weer harde buik met steken onderin... da's toch niks hè? Ik krijg het helemaal benauwd ervan!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Tijd om rustig aan te doen in ieder geval dan Felice. Rust nemen, of een lekkere douche. Als het dan afzakt is het vals alarm. Ik zou zeggen, laat ze op je werk allemaal lekker gaan en ga naar huis. Niet leuk, moeilijk en vervelend maar jij en je kindje gaan voor!
Hoi!!

Annicka, zijn luke namen maar ze beginnen met een J en zoon zn naam begint ook met een J. Robin, lijkt het te worden al moet ik zeggen dat Roan me ook wel goed in de oren klinkt. Vanavond maar weer es met vriend over hebben. Ja wat is het toch wat he, nog een paar dagen en dan is de baby er al en nog geen naam.... Komt goed, komt goed!

Succes bij de Ikea!

Ja op naar het ziekenhuis in W. inderdaad, zijn we binnen 5 min. Zondag word er nog een ctg gemaakt, maar ik denk dat ik daarna eerst gewoon weer naar huis kan. Tenzij mn bloeddruk explosief is gestegen of zoiets raars, maar daar gaan we niet van uit. Ik ben de vorige keer ook in W. geweest en ik vond het erg relaxed en fijne verpleging!

Allis, ik heb je foto'd even bekeken! Ziet er mooi uit allemaal! En das een mooi gewicht dus van je baby, nee 9 pond, ai moet er weer uit he?

Nut, ja wat is het heerlijk weer he. EINDELIJK! Ow jij ook waardeloos geslapen, ik ook. Ik vind het alleervervelendst als ik dan een half uur voor mn wekker gaat pas weer in slaap val. En dan dus bijna niet uit bed kan komen.... Ikdenk dat ik het tukje in de tuin ga doen. (ondert een parasol dat dan wel.)

Mooi dat het goed gegregeld is voor als de bevalling begint, dan heb je dr nog een béétje grip op.

Fussie, dr ook helemaal klaar voor! Handig he om handige opa's te hebben!

Felice, wat je beschrijft komt me erg bekend voor. Ik moet eerlijk ebkennen dat ik écht geen idee heb wat het is. Bij zoon heb ik zoiets nooit gehad. maar doe het lekker rustig aan zou ik zeggen! Idd wat fussie ook schrijft, ga lekker naar huis meid.

Laat je nog weten hoe het gaat?

Zo vanmorgen de speelgoed zooi van zoon weer opgeruimd, wat heeft het kind ook een speelgoed!! Nou goed, ik heb weer geselecteerd en weer wat naar zn slaapkamer gebracht. Meestal komt het zoetjes aan weer naar beneden, nou ja. Als kinderen spelen zijn ze zoet...

Vanmorgen J naar kdv gebracht, hij had er zin aan! Mooi weer he, dus lekker buitenspelen!

Het begint voor hem ook te kriebelen merk ik, hij vroeg me vanmorgen of de baby al snel zou komen. ja schat de baby komt snel. Wat denken jullie, moet ik hem maandagochtend vertellen dat de baby komt, er smiddags is? Of zou dat niet vestandig zijn? Ik weet het niet zo goed eigenlijk.

Nou ik ga nu lekker de tuin in, kom vanmiddag nog wel even weer kijken/lezen.
Waaaah!!! Ben net gebeld door de vivamama. Mag zondag komen voor een fotoshoot voor de anymama! Had me er ooit voro opgegeven, maar kreeg het bericht dat ze vol zaten. Nu is er iemand uitgevallen en mag ik!

Zondag dus een tripje naar Amsterdam! Spannend!

Felice: Meid, doe rustig aan! Ga anders eerder naar huis.Wat Fussie ook zegt: Jij en je kind gaan voor!

Nut: Ai, balen dat het niet werkte toen die pijnstilling. Wat goed dat je dat nu van te voren al zo goed regelt!

Lekker he dat weer!

Keye: Lekker een zwembad! Zo'n 'echte' (met pomp en zo)?

Allis: Schattingen zitten er idd vaak naast. Hoe was het op het kvd?

Ik moet even naar dochter, die roept om haar knuf
IM: Robin vind ik erg mooi! Stond ook op mijn lijstje, maar man heeft er een niet zo leuke associatie mee. Dus helaas!

Het lijkt me heel erg raar dat je weet dat de baby maandag komt!

Ik weet niet of ik het zou vertellen. Wie weet komen er allemaal spoedjes tussendoor en wordt het nog een dag uitgesteld en zit J. de hele dag in de stress.

Aan de andere kant ben je er zelf helemaal hoteldebotel van en zo weet hij wel waar hij aan toe is.

Pezuls: Wat sneu van jullie zoon. Maar idd wel goed dat het er uit kwam en dat hij lekker even bij papa uit kon huilen.

Dochter is de hele ochtend zonder luier. Tussenstand: 1 volle plaskaart (10 zonnetjes), drie natte onderbroeken, 1 nieuw prachtig mooi poezenonderbroekje (hello kitty als beloning voor de volle plaskaart) én een tripje naar de bakker waarbij de onderbroek droog bleef!

Ben erg trots en volgens mij gaat het wel goed zo! Nu volhouden..... We moeten vanmiddag nog (Maar dan zet ik het badje op) en morgen moet ze weer naar de gastouder. En dan ons tripje naar A'dam zondag. We moeten maar even zien.

Nu even rusten, want dat gejubel kost tonnen energie!
Mogguh!!

Heb vannacht eindelijk weer eens best lekker geslapen! Hoefde er maar 3 of 4 keer uit, en werd pas om half 10 wakker! Wel sinds gisteravond steken rechts onderin die steeds terugkomen. Maar soms ook heel lang wegblijven, denk dat het de banden zijn??

Baby is sinds een paar dagen ook wat rustiger. Ik voel hem wel nog steeds bewegen, maar hij zal het ook wel steeds krapper beginnen te krijgen daarbinnen!

Het rommelt idd flink als ik dat zo lees!!

@ IM, Roan is een leuke naam ;)

@ Mango, leuk zeg zo'n foto-shoot!!! Maar dan kom je in je nakie in de viva?? Knap dat je dat durft!

Wat je een paar pagina's eerder schreef over gevoel bij de baarmoedermond heb ik ook. Een soort druk voel ik daarop, misschien van het hoofdje? Maar ook daar lijk ik af en toe steken te voelen.

@ het weer, heerlijk he?? Al is het wel erg warm, maar ja, ik blijf een Hollander en heb graag wat te zeiken over het weer . Is niet relaxed voor het vocht vasthouden, maar wel een goede reden om ijsjes te eten!!

De auto was natuurlijk afgekeurd, maar wel op kleine dingetjes die makkelijk te verhelpen zijn, dat is wel een opluchting!!

Zo, nu lekker met de beentjes in de zon. Wil eigenlijk alleen nog wat kleur op m'n benen, op mn armen beginnen al kleine pigmentvlekjes te komen.

Zijn er trouwens meer met zo'n honger?? 's avonds valt het wel mee, maar 's ochtends en overdag heb ik echt honger! En dan vooral zin in zoetigheid (maar geen appel, wel appelgebak of zo, of broodjes met jam o.i.d.). Denk dat ik maar een kruidcake ga bakken!
O, echt, ik ben zo ontzettend blond...Zucht..

Heb ik dus een zwembad gekocht, overigens niet handig in je eentje met z´on buik maar goed. Maar ik ben niet zo goed met maten schatten. Heb dus de grootste meegenomen met het idee dat dat dezelfde was als mijn vriendin in de tuin had staan. Deze blijkt dus ietsjes groter, zeg maar 3,66!!

Past net in de tuin !

Nu heb ik dus z´on enorm asociaal groot gevaarte in mijn tuin. Weet nog niet of ik er blij mee ben, kinderen iig wel.

19juni, fijn dat het goed komt met deauto, ook altijd z´on kostenpost he?

En een kruidcake bakken...klinkt errug lekker

Mango, wat goed van je kleine meid!! Jeeeeh. Zonder luier naar de bakker en dan droogblijven!

Ik heb zo ooit met dochterlief gewinkeld, nouja, ik moest een kaartje kopen. De 1e keer zonder luier weg. En ja hoor. Sta ik daar buiten naar een kaartje te zoeken, klinkt er heel zielig naast me; Mama? Ik kon het echt, echt echt niet meer ophouden.... Bijgestaan door een vieze stroom wat uit haar broek kwam lopen.. Dus weer naar huis, op een plastick zak in de autostoel. Arm ding. Maar dat was de enige keer.

En naar de viva mama!!! Stoer! Ben erg benieuwd hoor!!!

IM. Oh wat ontzettend spannend!!!

Ja, namen. Wij zijn er redelijk uit nu. Robin vonden we ook erg leuk, maar iemand in de fam die zo heet.

Enne, liever niet teveel horrorverhalen over 9-ponders. Hier word er ws eentje verwacht..:) ;)

Nou, ik ga nog even van het zonnetje genieten, kindjes worden tegen 16.30 thuisgebracht door een vriendin. Wat een luxe...
Zo, ik ben lekker thuis, voelde me echt niet fijn. Nu nog een beetje raar gevoel, alsof ze met haar hoofdje ligt te duwen en een harde buik, maar dat gaat vast zo over als ik in de zon zit.

Mijn broer heeft net mijn cabrio laten keuren, helemaal in orde en gewoon een superauto, misschien dat ik dat ding toch maar er bij hou.

Trouwens, ik las hier iets over citroenijsjes met een dropstokje. Over blond gesproken, ik heb die dingen dus al een poosje, heerlijk ijs. Vond het wel apart dat ze een zwart rond stokje hadden ipv hout. En dus na het ijs braaf weggegooid. Maar dat is dus drop.

Oh, morgen nog 1 dagje werken, nou ja, halve
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:felice71 schreef op 23 juni 2010 @ 15:18:

Zo, ik ben lekker thuis, voelde me echt niet fijn. Nu nog een beetje raar gevoel, alsof ze met haar hoofdje ligt te duwen en een harde buik, maar dat gaat vast zo over als ik in de zon zit.

Mijn broer heeft net mijn cabrio laten keuren, helemaal in orde en gewoon een superauto, misschien dat ik dat ding toch maar er bij hou.

Trouwens, ik las hier iets over citroenijsjes met een dropstokje. Over blond gesproken, ik heb die dingen dus al een poosje, heerlijk ijs. Vond het wel apart dat ze een zwart rond stokje hadden ipv hout. En dus na het ijs braaf weggegooid. Maar dat is dus drop.

Oh, morgen nog 1 dagje werken, nou ja, halve
Vandaag voor de 2de keer het proefdrukje van het kaartje gehad, ben er zo blij mee! Iets totaal anders geworden, als straks junior is geboren zal ik hem op Hyves zetten.
@ Felice, die is wel goed zeg!!!

Idd, lekker rustig aan doen, dat helpt bij mij wel vaak als ik veel harde buiken heb.

Wilde eigenlijk wel lekker een schepijsje gaan halen (ja f*ck het zelf opgelegde ijsjesverbod maar hoor), maar vriend is werken en ik kan zelf niet met de auto weg.... Hij zou vanavond een ijsje voor me meenemen maar dat duurt nog zo lang.

En nu kan ik ook geen kruidcake bakken....
Felice, lekker rustig aan doen hoor. Misschien bandenpijn en of indalen?

Ik heb net nog een toets gemaakt op de laptop voor mijn werk. Moest ik voor 24 juni doen en ik kreeg hem begin juni. Fijn. Zo in mijn verlof. Maar ik kreeg meteen de uitslag en ben, ruimschoots, geslaagd!!

Ook weer binnen.

Nu ga ik echt even buiten zitten.

Dropstokjes van citroenijsjes weggooien..ttsss moet niet gekker worden hoor!
Yes!!! Al de hele middag droog!! *zoekt een stuk hout en klopt 3x*

Ze geeft zelf steeds aan dat ze moet plassen en 8 vd 10 keer komt er dan ook wat! Ben zo trots!!

Felice: Goed dat je naar huis bent gegaan! Dat ijsstokje! Hahaha. Moet dat ijsje ook maar eens proberen. Hoe heet het? Van welk merk is het?

19juni: Wat een ellende, én geen kruidcake én nog geen ijsje!

Nut: Fijn dat het gelukt is met het kaartje!

Keye: Ach, als de kids maar plezier hebben toch?! Je hebt hem toch niet alleen gehaald? Wat zei je man er van?

Dit zijn de ijsjes met de dropstokjes. Felice, ik heb ontzettend hard moeten lachen. Hopelijk kun je dat zelf ook?

Is je buikpijn alweer gezakt of zet het toch door? Bij twijfel anders even je VK bellen hoor.

Mango, wat knap! En in de viva, wat leuk

Keye, proficiat! Ik ga in mijn verlof ook nog gewoon naar mijn opleiding. Gelukkig maandag de laatste keer voor de vakantie maar ook na de vakantie wel les in mijn verlof Zal eens vragen of ik dat kan compenseren trouwens. Is de opleiding IB.

19 juni heb je je ijsje al ondertussen?

Heb hard gewerkt voor de babykamer vanmiddag maar dat wat ik wil maken kost veel meer tijd dan ik dacht. Ach ja, morgenmiddag weer tijd. Morgenochtend lekker met een vriendin naar het terras. Verlof is best lekker, ik begin er al aan te wennen.

Nu eerst even eten afmaken, Lief is zo thuis en dan kunnen we aan tafel (niet de ene want die ligt nog vol met knutselspullen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven