Juli 2011

16-11-2010 11:00 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickDue dateLentes VK / gyn afspraak Jill 8129 juni29 ♥ Zonnetje19762 juli Roosje742 juli36 ♥ Abura4 juli 28 ♥,13 decemberSem844 juli 26 ♥Tes743 juli 36 ♥ Mandy 818 juli3 december VK 29Cowvanjou15 juli39 ♥, echo 6 decemberGypsey10 juli ♥ Zon8210 juli Aventura10 juli1 dec VK 32 Blogbabe10 juli30 10 decemberSmurkje11 juli Es2612 juli 28 ♥, 2 dec VK Renky12 juli 2814 december Asjenemou14 juli40 ♥ 8 december Isabelletje1413 juli ♥ Lieke7914 juli 307 dec, echo 22 dec Juul10016 juli37 3 december Xaloy18 juli37 ♥ 16 decemberTheezakje1320 juli 2513 december Hierperdepiephoera21 juli 338 december Lieselotje20 juli39 22 december Nolleke24 juli28 ♥ 3 decemberDo7925 juli31 3 decemberSumii25 juli36 14 december2jongens26 juli35 15 decemberLeeuw8227 juli28 6 decemberLaura7429 juli36 15 december echoJunepermay31 juli31 29 december echo
Blogbabe, ik schrik me kapot! Wat erg voor je/jullie! Sterkte!

Xaloy: voor mij is de verwachte geboortedatum nu 14 juli. 5 januari ga ik weer naar de gyn, na een echo voor de combinatietest (ook op die dag)!

Ik zie in de tabel, dat een heleboel vrouwen inmiddels alweer een bezoek aan de vk/gyn hebben gehad... ik ben benieuwd! :-) Hoe ging het?
Ach jeminee Blogbabe. Wat triest. Dikke knuffel.

Tabel doe ik later, heb een drukke ochtend.

Andere dames, hoe gaat het ermee? SChrijven hier wordt leuker als je vaker meedoet!
Blogbabe, sorry! Neem je tijd om dat te verwerken...Dikke knuffel voor jou!
Blogbabe, jeetje... Ik ben er stil van. Ditchad je niet verwacht of wel? Heel veel sterkte de komende tijd.

Al drie miskramen hier op dit topic, natuurlijk weet je dat die kans er is wanneer je voor de 12 weken gaat schrijven. Maar toch blijft het heftig om te lezen.

Ik vind drie miskramen wel genoeg, dus bij de rest moet het goed blijven gaan!!!!

Leeuw hoe voel jij je? Niet meer gebloed?

Xaloy, wanneer moet/ mag jij weer voor controle?
Blogbabe, wat vreselijk! Heel veel sterkte meid!

Voor in de tabel trouwens: ik heb 23 december mijn tweede echo, ben dan 11,5 weken, dus hoop dat het dan nog steeds goed zit!
@ blogbabe, jeetje wat een ontzettende klap voor jou en je man. Heel veel sterkte de komende periode.

@ de rest. ik lees nog wel mee, maar waar ik een paar weken geleden piepte dat ik me zorgen maakte dat ik nog niet misselijk was, ben ik inmiddels dusdanig misselijk dat ik bijna nergens aan toe kom.

Nog een week en dan heb ik vakantie, hopelijk lukt het schrijven dan wat beter,

fijn weekend allemaal en blog veel sterkte

June
Heb besloten om pillen te gaan slikken om zo de miskraam op te wekken. Zo voorkom ik misschien een curretage (want dat schijnt best heftig te zijn, zegt men). Ik wordt waarschijnlijk volgende week opgenomen in het ziekenhuis. Want ze willen dit onder begeleiding gaan doen. Ik weet nog niet precies wanneer en welk ziekenhuis. Dat hoor ik maandag. Ben uiteraard heel verdrietig. Ik voelde me zó goed! Ik dacht echt: deze keer ga ik niet meer lopen stressen en alleen maar genieten! Tja...
Arme Blogbabe. Wat naar allemaal! Hopelijk kan je zo snel mogelijk terecht!
Hoi dames, Blogbabe wat een rotsituatie!

Hopelijk komt het met de pillen op gang!

Heel veel sterkte de komende tijd!

Voor zo'n lange lijst met zwangere dames is

het hier wel rustig! Nou moet ik zeggen dat

het ook rustig is hier. Veel misselijk,moe, duizelig en zere borsten.

Xaloy hoe gaat het met Jou? Nog bloedverlies?

June wat vreselijk dat je zo misselijk bent, moet je ook spuwen?

En de rest van de dames: hoe voelen jullie je?
He Blogbabe, wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte...

Het is echt ups en downs de eerste paar weken, als ik dit zo lees bij iedereen. Leeuw, had jij ook al een echo gehad? Ik kan me herinneren dat jij ook last had van bloedverlies. En Xaloy, hoe gaat het bij jou nu verder?

Ik heb zelf ook een moeilijke week gehad. Heel stom, maar ik had ineens weinig last meer van alle kwaaltjes, minder moe, minder zere borsten. Dat maakte me wel enorm aan het twijfelen...

Afgelopen weekend het nieuws aan mijn familie verteld. Dat was wel erg spannend. Ik stond helemaal in tranen en mijn moeder ook. De rest vroeg zich af wat voor drama er was gebeurd . Daarna heel veel lieve felicitiaties van iedereen. Ik had me, net als Blogbabe, voorgenomen om ook te gaan genieten. Maar ik merk wel dat het na 3 miskramen, toch vooral erg spannend is en blijf. Nu ruim 11 weken. Volgende week nog een echo en dan hoop ik echt te kunnen gaan genieten.
Hoi dames,

Tes, leuk dat je aan je familie heb verteld! Mijn ouders weten ook al. Vandaag ook aan mijn leidinggevende verteld op het werk, de rest van de collega's ga ik pas na 12 weken echo vertellen. Maar OK, hij reageerde gelukkig heel normaal, zij dat hij blij was voor mij ..vroeg wel of het geplanned was omdat het AL mijn derde kindje zou zijn (nou ja...vind ik altijd zo'n rare vraag...en wat als niet?? het was trouwens heel erg geplanned, juist met de derde kind ga je twee keer nadenken of je nog een kind aan kan....)

Verder lekker misselijk, heb ook last van mijn maagzuur :( Morgen voor het eerst naar VK, kan niet wachten. Dan wordt het een beetje "echt".

Iedereen een heel fijne dag!
Hallo allemaal. Lees al een poosje mee hier, maar nog niet gepost. Ben vandaag 9 weken zwanger en ben 19 juli uitgerekend. Door een beetje vervelende voorgeschiedenis heb ik de eerste weken m'n kop in het zand gestoken, maar er is nu geen ontkomen meer aan. Ben vaak hondsberoerd en om die reden al 2 weken thuis. En ik ga er nu gewoon vanuit dat deze zwangerschap helemaal goed gaat! Zou het leuk vinden mee te schrijven.

2jongens, heb het ook aan mijn werkgever verteld. Moest wel, omdat de "griep" wel erg lang ging duren. Hartstikke spannend, omdat mijn contract half jan afloopt. Eind dec hebben we een gesprek over de verlenging.

Tes, 3 mk is niet niks. Kan me je angst voorstellen. Heb zelf een bbz en een mk gehad. Maar je bent 11 weken en hebt goeie echo's gehad als ik het goed begrijp, dus probeer te genieten, hoor.

Xaloy, na wat onzekerheid toch een mooi klopend hartje he. Wanneer mag je weer?

Zijn er nog meer die zo ziek zijn en niet in staat om te werken? Voel me echt een slapjanus...
bij mij wist iedereen het eigenlijk al vrij snel.... Ik heb nogal moeite met mijn mond te houden met dit soort dingen.. wil dat dan te graag vertellen

Welkom Vera! Je bent een dag voor mij uitgerekend

Ik ben in de ochtend misselijk. moet altijd (nou ja.. sinds een dag of 10) direct als ik uit bed kom spugen.... Dat is dan gelukkig gal, dus nog niets kwa eten en dat vind ik dan, hoe gek het ook lklintk, nog wel te doen. Gelukkig is het daarna dan over. Verder de hele dag honger.. daar word ik echt gek van! Ik lust werkelijk alles....... en veel!

Dames.. we zijn nu toch bijna allemaal over de kritieke weken heen, dus ik hoop dat iedereen nu mag genieten en dat we allemaal gezonde b abietjes krijgen
Lieselotje, bij mij weten het ook veel te veel mensen - een paar collegas op het werk met wie ik bevriend ben, 2 vriendinnen hier in Nederland, twee vriendinnen in het buitenland..uiteindelijk zijn dat de mensen wie ik zou vertellen ook als het mis is gegaan. Ik hoop inderdaad dat we allemaal gezonde kindjes mogen krijgen.
Hallo allemaal,

Al even niet meer geweest, maar ik zie dat het sowieso rustig is hier.

Ik wilde even vertellen dat ik afgelopen vrijdag de 2e echo heb gehad en ons kleintje was 1 cm gegroeid in 1 week en het hartje klopte stevig door. Mooi nieuws dus.

Ben nu 8 weken en 1 dag.

Volgende afspraak staat op 28 december.

Blogbabe, wat een rotnieuws zeg! Heel veel sterkte!

Succes verder iedereen met alle klachten die er nu bij horen.

Liefs Nolleke
Bij mij weten ook veel mensen het al! Alleen op mijn toekomstige werk niet.

Ben nu stagiaire daar, zodra ik mijn studie heb afgemaakt mag ik daar beginnen,

mits ze niet teveel problemen hebben met mijn zwangerschap. Geen idee wat

ze daar van gaan vinden.

Gisteren ben ik de hele dag kotsmisselijk geweest, dat is mijn grootste. Ik heb

bijna een fobie voor overgeven...

Ik ben nog niet over de kritieke weken, zit er middenin... ben morgen 8 weken!

Volgende week mag ik nog een x naar de gyn... erg spannend.

Voor de lange lijst die we hebben is het hier wel rustig.
Oja welkom vera! Ik ben blij dat ik geen zwaar werk heb, anders had ik me ook ziek moeten melden!
Fijn nieuws Nolleke! Ik dacht al dat ik de enige was die nog in de kritieke weken zat die mee schrijft, maar niks blijkt minder waar.
Ik ben ook pas een week of 9 ofzo..... maar de meeste hebben nu een echo gehad met een kloppend hartje toch?

Ik mag de 22e pas... dan weet ik pas zeker of er bij mij ook een kloppend hartje is... duurt nog veel te lang naar mijn gevoel..
Ik ben morgen 12 weken en heb al twee keer een kloppend hartje gezien maar dan nog blijft het spannend. Gelukkig mag ik volgende week donderdag naar de VK. Waarschijnlijk dan geen echo, alleen hartje luisteren.

Morgen ga ik het op mijn werk vertellen, ook dat vind ik spannend want stel dat er volgende week geen hartje meer is....
Hoi allemaal,

denk dat de reden dat het "stil" is ook is omdat velen zich niet zo heel fris en fruitig voelen. En om dat nou elke dag te schrijven. jatoch? Dat komt wel goed.

Grappig dat velen het al best wat mensen hebben verteld. Ik ook hoor, familie en een paar vrienden. Bij onze dochter hadden we netjes drie maanden gewacht, maar nu vind ik het juist heel fijn om mensen er vroeg bij te betrekken. ze leven ook echt mee nu en begrijpen een beetje hoe ik me voel.

Zodra ik het op mijn werk heb verteld werd mijn contract niet meer verlengd, dat is er wel eentje om rekening mee te houden ( helaas).

Liefs Roos
Ps dat van mijn werk was bij mijn vorige zwangerschap...
Nolleke, fijn he weer een echo ter bevestiging. Heb er een met 6, 7 en 8 weken gehad en nu met 10 weken weer.

Leeuw, heb jij al een echo gehad?

Lieselotje, ik mag ook de 22e weer. Duurt nog zo lang.. Is natuurlijk al hartstikke snel, maar de tijd kan me niet snel genoeg gaan!

Jill de “magische” 12 weken grens bereikt. Lekker gevoel. Veel plezier met vertellen op je werk.

Roosje, de kans zit erin dat mijn contract niet verlengd gaat worden. Ik wil nl straks max 3 dagen werken en misschien is dat niet mogelijk.

Redelijke dag vandaag. De misselijkheid is goed te doen en gelukkig geen hoofdpijn. Ben met roosvicee laxo begonnen, wat is dat vies zeg! Hoop dat het helpt. Nu maar ‘ns kijken hoe het avondeten valt
Leeuw, ik ben ook pas 8 weken zwanger (vandaag), jij ben dus niet de enig in de "onzeker" periode. Maar ik probeer toch gewoon positief blijven.

Vandaag voor het eerst naar de VK geweest, intake gesprek. Ze zij dat het nog veel te vroeg was om naar het haartje te luisteren, dus....afwachten... 3 jan. mag ik voor de termijnecho en de combinatietest. Heb alleen niet helemaal begrepen over die bloed prikken voor de combinatietest, heb namelijk geen aparte formulier gekregen ervoor, alleen die algemene formulier voor de bloedafname voor Hb, glucose etc...
Nou, ik ben nog steeds harstikke onzeker inderdaad. Als het bij de echo donderdag nog steeds goed zit dan ga ik het rondbazuinen, want daarna zijn we 2 weken weg en is het alweer januari. Veel familiebezoek met kerst en een feestje met oud en nieuw: geen alcohol en makkelijk: Veel vrienden tegelijkertijd informeren :-)

Ga straks even de tabel doen. Nu eerst de ochtend dingen ondernemen.

Nog even een grapje van de peuter hier in huis: Robbie en ik reden gistermiddag terug naar huis. En het was glad, want het sneeuwde. En Robbie was heel druk achterin, dus ik zei: 'even wachten, ik moet even opletten met rijden. Het is heel glad!' 'Oh ja', zegt Robbie heel serieus ineens:'voorzichtig, anders moet de auto vallen!'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven