Juli 2011

16-11-2010 11:00 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickDue dateLentes VK / gyn afspraak Jill 8129 juni29 ♥ Zonnetje19762 juli Roosje742 juli36 ♥ Abura4 juli 28 ♥,13 decemberSem844 juli 26 ♥Tes743 juli 36 ♥ Mandy 818 juli3 december VK 29Cowvanjou15 juli39 ♥, echo 6 decemberGypsey10 juli ♥ Zon8210 juli Aventura10 juli1 dec VK 32 Blogbabe10 juli30 10 decemberSmurkje11 juli Es2612 juli 28 ♥, 2 dec VK Renky12 juli 2814 december Asjenemou14 juli40 ♥ 8 december Isabelletje1413 juli ♥ Lieke7914 juli 307 dec, echo 22 dec Juul10016 juli37 3 december Xaloy18 juli37 ♥ 16 decemberTheezakje1320 juli 2513 december Hierperdepiephoera21 juli 338 december Lieselotje20 juli39 22 december Nolleke24 juli28 ♥ 3 decemberDo7925 juli31 3 decemberSumii25 juli36 14 december2jongens26 juli35 15 decemberLeeuw8227 juli28 6 decemberLaura7429 juli36 15 december echoJunepermay31 juli31 29 december echo
Leuke dingen zeggen die peuters hè! Eigenlijk moet je alles opschrijven. Je vergeet het echt snel!

Xaloy: ik voel me ook heel onzeker ondanks dat ik alle kaartjes heb....

Vera: ik heb 6 december een echo gehad met kloppend hartje.... Ik mag aankomende dinsdag weer!

2jongens: 3januari lijkt nog hoeveel ver weg.... bah wat saai voor je dat t nog zo lang duurt!
quote:2jongens schreef op 14 december 2010 @ 21:00:

Heb alleen niet helemaal begrepen over die bloed prikken voor de combinatietest, heb namelijk geen aparte formulier gekregen ervoor, alleen die algemene formulier voor de bloedafname voor Hb, glucose etc...Voor de combinatietest weet ik het niet, maar voor al het overige heb ik wel al bloed laten prikken. Dan wordt er iig gekeken naar je bloedgroep, of je bloedarmoede zou hebben en geslachtsziekten.
Morgen mag je dus weer Xaloy. Ik hoop dat je ongerustheid wordt weggenomen en dat je dan durft te genieten. Grappige opmerking van je zoontje, zou je idd op moeten schrijven.

Er zijn er aan aantal met veel echo's als ik het zo lees. Wat is jouw voorgeschiedenis Leeuw, als ik vragen mag.
Bij mijn vorige post is kaartje kwaaltje. Nieuwe telefoon....lastig soms

Vera@ ik heb één miskraam gehad met 6weken en één x positief getest

en werd ik de dag erna ongesteld. Verder ben ik al 4jaar bij de gyn

in behandeling voor een candida (schimmelinfectie) die niet weg ging/gaat.

Die voorgeschiedenis bedoel je toch? En wat is jouw geschiedenis?
quote:leeuw82 schreef op 15 december 2010 @ 14:20:

Vera@ ik heb één miskraam gehad met 6weken en één x positief getest

en werd ik de dag erna ongesteld. Verder ben ik al 4jaar bij de gyn

in behandeling voor een candida (schimmelinfectie) die niet weg ging/gaat.

Die voorgeschiedenis bedoel je toch? En wat is jouw geschiedenis?

Dus om die reden al redelijk vroeg een echo. Dat is weer het voordeel van een geschiedenis. De enige ook, maar ach.. je moet positief blijven he!

Ik heb een buitenbaarmoederlijke zw. gehad waarbij een eileider is verwijderd. Daarna weer zwanger, maar helaas is het (na meerdere goeie echo's) mis gegaan. Daarna allemaal ellende met curretages en littekenweefsel. Behoorlijke lange nasleep. Maar goed, het voordeel is dus veel echo's en extra controles. Deze keer gaat het goed heb ik besloten!
@Vera, tja dat is lastig. Ik hoop voor jou dat je werkgever je toch drie dagen wil geven. Een troost: na de brvalling vond ik het wel fijn dat ik iets langer met mijn babietje had, ik ben na 8 maanden weer aan de slag gegaan. Na 6 maanden begon het wel te kriebelen. Maar das natuurlijk erg persoonlijk.

@Tweejongens, voor het bloedprikken had ik twee separate formulieren, een van de combitest en eentje van de VK. Voor de eerste moet je nog de exacte zwangerschapsduur invullen op het formulier, terwijl dit voor de test voor de VK niet hoefde. Als je maar 1 formulier hebt moet je denk ik even contact opnemen met het echocentrum en/of je VK.
Xaloy, laat je weten hoe het was? Hoe laat moet je?
Slecht nieuws. Vruchtje is te klein, krijgt te weinig bloed door het hematoom. Hartactiviteit ook moeilijk zichtbaar. Morgen om 14 uur naar het ziekenhuis voor een hogere resolutie-echo en een doppler echo (bloedvaten). Gyn was niet blij, ik dus ook niet.
He gatver, wat een rotnieuws Xaloy.. Is er nog hoop?

He Xaloy, wat enorm balen! Nog meer dan 24 uur in spanning zitten, da's lang! Ik hoop enorm dat alles goed is!
:((( niet leuk, Xaloy....hopelijk morgen wat meer duidelijkheid...
Nou Xaloy, wat een vervelend nieuws! Je zou natuurlijk het liefst gewoon direct die andere echo laten maken. Nu nog in spanning tot morgen.... Als ik me goed herinner waren ze eerder niet zo ongerust door het hematoom...Hoop zo dat het goed komt!
Jakkie Xaloy, niet leuk dit.

Ik ga voor je duimen dat her er morgen beter uitziet. Wat verwacht je er zelf van?
Xaloy: ik duim voor je en leef met je mee.
Lieve Xaloy: heel, heel veel sterkte! Ik duim voor je vanmiddag!!
Sterkte vanmiddag Xaloy, ik hoop zo op goed nieuws.
Ah Xaloy, wat balen dit. Ik hoop dat je vanmiddag beter nieuws krijgt en we duimen voor je! Sterkte.
Hier is alles rustig. Al veel minder moe en weinig last van kwaaltjes meer. Dat vind ik nog wel spannend. Maandag heb ik de 3e echo (dan 12 weken en 1 dag) en ik hoop zo dat alles dan goed is. Ik heb me voorgenomen om dan helemaal te gaan genieten. Nu is het nog vooral vreselijk spannend en onzeker. Gelukkig heb ik wel al 2 goede echo's gehad die me een beetje vertrouwen geven, maar jammer genoeg ook de ervaring dat het bij mij juist in de 10e en 11e week fout kan gaan...

Hebben jullie al een buikje? Hier nog vooral 's avonds een dikke buik van de opgezette darmen, maar ik kan mijn spijkerbroeken nog gewoon lekker aan. Al draag ik vooral lekkere leggings en jurken.

Xaloy, ik hoop echt op goed nieuws vanmiddag. Ik leef zo met je mee...
@Blogbabe, hoe is het nu met jou?
quote:Tes74 schreef op 17 december 2010 @ 10:27:

@Blogbabe, hoe is het nu met jou?Maandag de curretage. :( En verder verdrietig... maar ook heel blij met het feit dat ik al een kindje heb. Dat scheelt enorm en geeft ook steun. Denk niet dat ik hier nog veel kom schrijven. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en kom af en toe nog weleens spieken hier. Succes dames!
Xaloy: wat een *** nieuws! Sterkte en ik duim voor je...

Blogbabe: ook een knuffel voor jou! Sterkte maandag!

Tes: ik zit pas op 8 weken en doe mijn broeken dicht met knopen elastiek....

Ik ben begin september gestopt met roken. Rookte alleen nog in t weekend.

Toen zijn er al een paar kilo's blijven plakken(3 om precies te zijn) dus mijn

broeken zaten al iets strakker en als ik nu zit trekt de broekband me teveel.

Ik krijg ze wel nog dicht.

Ik was de afgelopen dagen nog niet echt lekker in mijn buik, vooral 's avonds.

Verder behalve dikke borsten weinig nieuws. Volgens mijn vriend ben ik wel

wat meer op mezelf... merk ik weinig van ;)

Hoe gaat t met de rest?
Nou, hier is het dus echt niet goed. Geen hartje meer. Veel bloed voor de placenta, die is dus niet 'gevoed'. Ik krijg donderdag de curretage. Ergens had ik al een reserve ingebouwd en dus kwam de schok niet heel hard aan. Hard genoeg, dat wel. En wat Blogbabe al zegt; het helpt dat je een ander kindje hebt. Dan moet je gewoon doorgaan. Nooit geweten dat dat zo werkt.

Wie wil de tabel overnemen?
Xaloy.... jeetje, wat schrik ik hiervan..... Heel veel sterkte!

Ook voor blogbabe....
Xaloy, wat vreselijk voor je. Weet niet zo goed wat te zeggen eigenlijk, heel veel sterkte....
Blogbabe: wat een rotnieuws, heel veel sterkte!!! Hopelijk komt het met de pillen op gang.... )-:

Ik ben ook nog niet door de kritieke weken heen hoor dames, ben nu 9 weken. Ik heb ook pas 27 december de eerste echo (foutje in tabel, weet niet waar die datum vandaan komt)

En ook ik heb het al aan mijn werkgever verteld ivm misselijkheid... Heb al 3 weken niet gewerkt, nu kerstvakantie gelukkig.

Maak me wel regelmatig zorgen, had ik bij vorige zwangerschap niet.

Wij hebben het ook al aan best veel mensen verteld en tegen alle verwachtingen in hebben we ook twee ontzettend nare reacties gehad. Een van mijn schoonmoeder die dacht dat ik lief erin heb geluisd....????? Snap totaal niet hoe ze daarbij komt en voel me echt door haar gekwetst. Blijkbaar heeft ze dus een vreemd idee over onze relatie.....

En een van een schoonzus die boos is omdat we alweer tegelijkertijd zwanger zijn en haar zwangerschap nu oud nieuws is enz. Heel verdrietig zijn we erdoor.

Probeer het uit mijn hoofd te zetten, maar dat is zo moeilijk.

Hoop dat het vanaf nu hier allemaal goed gaat! Alleen nog mooie echo's en kloppende hartjes hoor!

Waarom hebben jullie eigenlijk allemaal zo vroeg een echo, hier is het standaard met ongeveer 11 weken de eerste?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven