Juli 2011

16-11-2010 11:00 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickDue dateLentes VK / gyn afspraak Jill 8129 juni29 ♥ Zonnetje19762 juli Roosje742 juli36 ♥ Abura4 juli 28 ♥,13 decemberSem844 juli 26 ♥Tes743 juli 36 ♥ Mandy 818 juli3 december VK 29Cowvanjou15 juli39 ♥, echo 6 decemberGypsey10 juli ♥ Zon8210 juli Aventura10 juli1 dec VK 32 Blogbabe10 juli30 10 decemberSmurkje11 juli Es2612 juli 28 ♥, 2 dec VK Renky12 juli 2814 december Asjenemou14 juli40 ♥ 8 december Isabelletje1413 juli ♥ Lieke7914 juli 307 dec, echo 22 dec Juul10016 juli37 3 december Xaloy18 juli37 ♥ 16 decemberTheezakje1320 juli 2513 december Hierperdepiephoera21 juli 338 december Lieselotje20 juli39 22 december Nolleke24 juli28 ♥ 3 decemberDo7925 juli31 3 decemberSumii25 juli36 14 december2jongens26 juli35 15 decemberLeeuw8227 juli28 6 decemberLaura7429 juli36 15 december echoJunepermay31 juli31 29 december echo
Wat een kl*te nieuws Xaloy. Ook al heb je kindje, mag je best verdrietig zijn hoor...
quote:do79 schreef op 18 december 2010 @ 14:12:

Blogbabe: wat een rotnieuws, heel veel sterkte!!! Hopelijk komt het met de pillen op gang.... )-:

Ik ben ook nog niet door de kritieke weken heen hoor dames, ben nu 9 weken. Ik heb ook pas 27 december de eerste echo (foutje in tabel, weet niet waar die datum vandaan komt)

En ook ik heb het al aan mijn werkgever verteld ivm misselijkheid... Heb al 3 weken niet gewerkt, nu kerstvakantie gelukkig.

Ben dus niet de enige die al 3 weken thuis is.. Wil morgen weer gaan voor een paar urtjes. Begin me iets beter te voelen. Morgen 10 weken.

Maak me wel regelmatig zorgen, had ik bij vorige zwangerschap niet.

Wij hebben het ook al aan best veel mensen verteld en tegen alle verwachtingen in hebben we ook twee ontzettend nare reacties gehad. Een van mijn schoonmoeder die dacht dat ik lief erin heb geluisd....????? Snap totaal niet hoe ze daarbij komt en voel me echt door haar gekwetst. Blijkbaar heeft ze dus een vreemd idee over onze relatie.....

En een van een schoonzus die boos is omdat we alweer tegelijkertijd zwanger zijn en haar zwangerschap nu oud nieuws is enz. Heel verdrietig zijn we erdoor.

Probeer het uit mijn hoofd te zetten, maar dat is zo moeilijk.

Wat vervelend die reacties! Als je al een kind samen hebt, waarom zou je hem er dan inluizen. Hoop dat je het een beetje van je af kan zetten en kan genieten van je zwangerschap. Al gaat dat erg lastig als je je zo beroerd voelt

Hoop dat het vanaf nu hier allemaal goed gaat! Alleen nog mooie echo's en kloppende hartjes hoor!

Waarom hebben jullie eigenlijk allemaal zo vroeg een echo, hier is het standaard met ongeveer 11 weken de eerste?

Bij mijn vanwege mijn voorgeschiedenis.
Xaloy: wat een opnieuw! Heel veel sterkte!

Ik weet niet hoe zo'n tabel werkt. Wie wel en neemt m van Xaloy over?
Xaloy, wat vreselijk meid! Ik had zo gehoopt dat het toch goed zat. Echt heel erg. heel veel sterkte!!

Do, wat naar, die vervelende reacties! en wat vreemd ook?? Dat zou ik inderdaad ook echt heel erg vinden.

Hier ales prima. Mijn klachten zijn echt heel erg afgenomen (maak ikm e stiekem wel een beetje zorgen over), maar aan de andere kant voel ik juist mijn baarmoeder wel heel erg. Soms bandenpijn, en verder voel ik hem gewoon zitten af en toe (heel raar),d us hoop dat het toch allemaal wel goed is. Ik heb donderdag mijn tweede echo, dan 11 weken en 2 dagen!
Xaloy, had je bericht helemaal gemist, sorry, wat erg zeg!!! Pff het gaat maar door. Een kleine leid je wel af en maakt dat je daarvan geniet, maar het verdriet moet ook een plekje krijgen denk ik.... Sterkte!

Ja, heel vervelend die reacties, had ik ook echt niet verwacht....

Es, klachten kunnen ook afnemen nu je wat verder bent hè, geniet er maar gewoon lekker van, je zult donderdag zien dat het helemaal goed is.

Vera, wat voor werk doe jij?

Ik weet ook niet hoe die tabel werkt, krijg mijn eigen afbeelding niet eens gewijzigd... Sorry, iemand anders?
Lieve Xaloy, wat een vreselijk nieuws en wat heb ik voor je gehoopt dat alles toch goed zou komen. Erg verdrietig. Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad na mijn eerste zwangerschap en ik weet dat je inderdaad veel troost kunt hebben aan je eerste kindje, maar dat neemt niet weg dat het toch heel verdrietig en moeilijk blijft. Ik wens je heel veel sterkte!

Xaloy, ik wil eventueel de tabel wel overnemen (dan moet je me wel even uitleggen hoe dat werkt...), maar ik wacht graag mijn echo van morgenmiddag nog even af... Pas als die goed is durf ik echt te gaan genieten van deze zwangerschap.

Es, ik herken wat je schrijft. Ook ik had vanaf 10 weken steeds minder last van klachten. Spannend is dat he. Ik probeer nog maar steeds te denken dat dat erbij hoort.

Leeuw, ik herken wel wat je schrijft. Volgens mij ben ik ook een beetje meer in mezelf gekeerd. Gelukkig kan ik mijn broeken nog redelijk dicht, maar ik was dan ook al wat zwaarder geworden de afgelopen tijd. Wie weet corrigeert zich dat nu een beetje. Ik heb wel veel minder trek dan in de eerste weken.
Xaloy, ik vind het heel verdrietig voor jullie! Wat een teleurstelling zal dat zijn. Ik kan me voorstellen, dat je je in ieder geval gesterkt voelt doordat je al een kind hebt. Had je er niet al twee? Dat kan toch een troost zijn? Maar, het blijft verdrietig. Heel veel sterkte deze week met de curretage en verder... doe zo rustig mogelijk aan!

Ik wil eventueel ook de tabel wel overnemen, maar ik lees, dat Tes74 het ook wil doen. Ik zou dan ook eerst even een klein beetje uitleg moeten hebben, vooral in hoe je hem telkens uploadt naar hierboven... maar daarmee zou het wel lukken!
Vervelend he, die onzekerheid die 1e drie maanden. Die kwaaltjes zijn niet fijn, maar als ze een dag iets minder zijn maak je je meteen zorgen. Erg herkenbaar..

Do, ik werk als administratief medewerker. Zit heel veel achter de computer. Omdat ik vaak hoofdpijn heb is dat niet te doen. Veel problemen ook (gehad) met eten dat niet verteerd en daardoor overgeven. En jij?

Tes, veel plezier morgen tijdens de echo!
@Cowvanjou, als jij de tabel wilt overnemen, graag! Ik lees en schrijf dan gewoon lekker mee.
En Tes? Volgens mij had je een echo vandaag....vertel...vertel.

Ik mag morgen, maar ik ben een beetje gespannen omdat

ik niet zoveel kuurtjes meer heb.

Hoe gaat het met de rest? Ook rustig? Of juist heel veel last?
Jaaah! Goed nieuws. Echo was goed dus nu 12 weken en 1 dag zwanger. En een vrolijk springende mini. Prachtig om te zien, dus helemaal happy hier.
Leeuw, maak je geen zorgen hoor. Bij mij namen de kuurtjes ook sterk af vanaf een week of 9/10. En gelukkig is hier alles goed, dus ik duim ook voor jou!
even melden

Ben erg misselijk de laatste dagen helaas.... internetten is me snel teveel.. Morgen naar de VK, maar volgens mij krijg ik geen echt, daar meost ik een nwe afspraak voor maken tussen kerst en oud en nieuw. Dus waarschijnljik kan ik nog geen hartje zien/horen.

Xaloy en Blogbabe: sterkte!
Tes: wat fijn dat alles goed is!

Lieselotje: wat vreselijk dat je zo misselijk bent.

Mijn echo was prima! Hartje gehoord en gezien. Wat een

geruststelling.... alleen moet ik jullie ongeveer verlaten.

Mijn datum staat of op 31juli of 1augustus.

Heeft iemand de tabel al overgenomen? 10januari mag ik weer!
Tes en Leeuw, gefeliciteerd met jullie goeie echo!!

Ik mag morgen weer. Hartstikke spannend.

Lieselotje, die misselijkheid is herkenbaar. Voel me sowieso vaak erg belabberd en ben al 3 weken thuis.

Zojuist gehoord dat mijn contract niet wordt verlengd. Ik werk bij een klein bedrijf en omdat ik zoveel afwezig ben geweest de afgelopen weken durven ze een verlenging niet aan te gaan. Begrijp het van hun kant, maar toch...
Vera: wat rot dat je contract niet wordt verlengd.

Ik zit ook met mijn werk in mijn maag. Ik begin binnenkort

op een kdv, ze weten alleen nog niet dat ik zwanger ben

en ik ben heel benieuwd of ze me dan nog willen....

Ik ben niet echt misselijk meer... das wel prettig.
He Leeuw, je blijft toch wel bij ons hoop ik? In ieder geval gefeliciteerd met je goede echo! Super fijn dat alles goed is. En nu hopen dat het met je werk ook goed komt.

Vera, jij veel plezier bij de echo morgen. Wel erg balen van je contract natuurlijk. Solliciteren met een dikke buik is natuurlijk ook niet makkelijk.

Lieselotje, sterkte met je misselijkheid!

Volgens mij wilde cowvanjou de tabel wel overnemen. Dat zou wel super zijn.
*breekt in*, Leeuw gefeliciteerd met je zwangerschap en goede echo! 1 augustus is een pracht datum, mijn zoontje is, zoals ook uitgerekend, geboren op die dag. (we kennen elkaar van 'stoppen met' evenals aug 10) Fijne zwangerschap!

*breekt uit*
Xaloy,

wat een vervelende gebeurtenis(sen) voor jullie...ik weet hoe je je verheugde. Veel succes donderdag, en hou je taai!
Voor mijzelf goed nieuws! Echo 12 weken en 3 dagen gehad. Zag er super uit, lekker aan het spartelen in mijn baarmoeder. Vond t echt super. Steeds kijken of je iets tussen de benen ziet hangen, terwijl dat vast nog niet eens zichtbaar is, maar je doet het toch....

Misselijkheid is er nog steeds wel, maar vermoeidheid wel echt minder. Ben nog even zwaar als aan het begin, maar kindje was op goede grootte. Vorige keer 25 kilo aangekomen, dat wil ik nu als het enigszins kan proberen te voorkomen..

Verheug me ook wel op een zwangerschap meer in de zomer, mijn dochter is van eind jan. 2009.

Nouja zoals jullie horen ben ik goed in halelujah stemming, nu hoop ik op nog meer blije goede berichten voor de dames die later dan mij zijn uitgerekend!! Roos
Hé meiden,

Wat fijn, weer een paar goede berichten!!!

Roosje, Tes en Leeuw, wat fijn een goede echo! Ik moet nog een kleine week wachten, maandag ben ik aan de beurt.

Lieselotje, hoop dat je snel minder misselijk wordt. Rot is dat hè?

Hier ook nog steeds erg moe en misselijk. Blij als dat voorbij is.

Vera, balen van je werk! Misselijkheid bij jou ook nog steeds zo erg?

Nou, nog even, dan zijn voor de meeste de 12 weken voorbij. Hoop dat de klachten dan minder worden. Bij mij duurde het vorige keer tot 14 weken, dus daar ga ik nu ook een beetje vanuit.

Nieuw beebje is trouwens 3 dagen eerder uitgerekend dan mijn dochter vorige keer (die kwam overigens wel 10 dagen na de uitgerekende datum),
Roosje, Tes en Leeuw alledrie gefeliciteerd met de goede echo!

Ik wil inderdaad best de tabel overnemen, maar ik wacht tot Xaloy weer online is. Weet iemand van jullie hoe ik contact met haar kan opnemen? Ik denk wachten tot ze weer iets laat horen.

Want technisch gezien weet ik niet hoe het moet... of ik moet een heel nieuw topic openen en daar de tabel inzetten, die ikzelf opnieuw maak?? Iemand een idee? Wat is het beste? En kun je de tabel in OpenOffice maken en dan telkens opnieuw na aanpassen aan het begin van het topic laden?
Ja, je moet een nieuw topic maken. Ik zou nog steeds niet weten hoe het anders moet.

Onder 'forum' - 'faq' - 'berichten en functies' staat een uitleg over hoe tabellen te maken. Ik heb een tabel in word 2010, die kan ik je sturen als je bovenin deze pijler in het moderatietopic aan de angel vraagt of ze mij jouw emailadres wil sturen. Dan hoef je geen nieuwe te maken. De angel heeft mijn emailadres, net zoals zij de jouw heeft (is bij aanmelding aangegeven).
Xaloy, beetje stromme vraag misschien, maar hoe gaat ie met je?

Cowvanjou, fijn dat je de tabel over wilt nemen. Zou zelf ook niet weten hoe het moet..

Do, de misselijkheid wordt beter. Niet meer zó heftig aanwezig de hele dag. Mijn spijsvertering is alleen helemaal van slag. Komt doordat het maagklepje niet goed werkt heb ik mij laten vertellen in het zkh. Om die reden spuug ik nog wel bijna iedere dag. En bij jou?

Roosje, wat heerlijk dat je een goeie echo hebt gehad. En ruim 12 weken zwanger, nu gaan genieten dus.

Leeuw, ga je het meteen vertellen als je aan het werk gaat of wacht je je proeftijd af? Als je een half jaar contract krijgt komt het eigenlijk mooi uit toch. Ga je daarna met verlof (betaald het uwv) en misschien kan je daarna weer terug komen.

Ik vond het ook een moeilijke keuze. Mijn contract loopt in jan af en om die reden heb ik het vrij vroeg verteld op mijn werk. Vond dat ik eerlijk moest zijn en niet eerst de contractverlenging op zak hebben en dan vertellen. Omdat het een klein familiebedrijf is vond ik dat ik eerlij moest zijn. Achteraf had het ook niet anders gekund, want ben nu al 3 weken ziek thuis.

Straks weer een echo. Dan wordt ook het termijn bepaald. Zal rond 10w 2d zijn. Ondanks alle kwaaltjes ben ik bloedzenuwachtig.
Dag allemaal. Ik meld mij ook! Eind juli ben ik uitgerekend. Maandag eerste echo, ben erg benieuwd.

De misselijkheid en moeheid komt echt mijn neus uit, nooit geweten dat deze eerste maanden zo zwaar zijn. Hulde voor alle mama's!

Vraagje; waar vind ik eigenlijk de winkel met de roze wolk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven