Juli 2011

16-11-2010 11:00 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickDue dateLentes VK / gyn afspraak Jill 8129 juni29 ♥ Zonnetje19762 juli Roosje742 juli36 ♥ Abura4 juli 28 ♥,13 decemberSem844 juli 26 ♥Tes743 juli 36 ♥ Mandy 818 juli3 december VK 29Cowvanjou15 juli39 ♥, echo 6 decemberGypsey10 juli ♥ Zon8210 juli Aventura10 juli1 dec VK 32 Blogbabe10 juli30 10 decemberSmurkje11 juli Es2612 juli 28 ♥, 2 dec VK Renky12 juli 2814 december Asjenemou14 juli40 ♥ 8 december Isabelletje1413 juli ♥ Lieke7914 juli 307 dec, echo 22 dec Juul10016 juli37 3 december Xaloy18 juli37 ♥ 16 decemberTheezakje1320 juli 2513 december Hierperdepiephoera21 juli 338 december Lieselotje20 juli39 22 december Nolleke24 juli28 ♥ 3 decemberDo7925 juli31 3 decemberSumii25 juli36 14 december2jongens26 juli35 15 decemberLeeuw8227 juli28 6 decemberLaura7429 juli36 15 december echoJunepermay31 juli31 29 december echo
) de winkel met de roze wolk:)) moest lachen:))

Vera, balen voor je contract! Ik heb ook zo iets meegemakt tijdens mijn vorige zwangerschap, ook was ik helemaal niet ziek geweest, contract werd gewoon niet verlengd...uiteindelijk goed ook, kon ik wat langer thuis zitten met de kleine en daarna een leukere baan gevonden

Roosje, Tes en Leeuw , gefeliciteerd met de goede echo!

Mijn eerste echo is pas 3 jan. Vind ik moelijk om te wachten. Ben nu 9 weken, en de misselijkheid wordt een beetje minder, ten minste overdag. S'avonds voel ik me nog steeds beroerd en moet vroeg naar bed, niet omdat ik moe ben, maar puur om dit vervelend misselijk gevoel niet te ervaren...

Heb ook zo'n opgeblazen gevoel, bijna tijd om de zwangerschap broek te gaan kopen...
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijd niet geschreven, ik ben gewoon te moe en misselijk. Voor diegene die de tabel bij houdt: je mag mij er wel uithalen, want ik denk niet dat ik veel zal reageren. Ik ben meer een af-en-toe-mee-lezer.

Verder heb ik de eerste termijnecho gehad en alles was helemaal prima.

Iedereen heel veel succes met de zwangerschap en voor diegene bij wie het anders is gelopen: heel veel sterkte!
Hoi Ernies,

welkom!

Volgens mij bevindt de winkel met de roze wolk zich in het echocentrum... Kom je vanzelf wel tegen..!;-)
@2jongens. Heel herkenbaar naar bed gaan omdat je de misselijkheid gewoon onwijs zat bent! Maar dat hele erge heeft bij mij zn piek ook rond 9 weken gehad, dus wordt echt minder! Hou vol..
De echo gister was geweldig!! Zijn zó ontzettend blij! Hij (voor het gemak) strekte op een gegeven moment z'n beentje uit, waanzinnig mooi gezicht. Voetjes met teentjes, handjes.. Ik durf nu echt te genieten en heb alle vertrouwen in deze zwangerschap. De naaste families waren al op de hoogte, gaan het nu tegen de wereld vertellen

Voor de tabel: ben zaterdag 11 weken en de uitgerekende datum is 16 juli. 5 januari weer een echo.
quote:2jongens schreef op 22 december 2010 @ 13:12:

) de winkel met de roze wolk:)) moest lachen:))

Vera, balen voor je contract! Ik heb ook zo iets meegemakt tijdens mijn vorige zwangerschap, ook was ik helemaal niet ziek geweest, contract werd gewoon niet verlengd...uiteindelijk goed ook, kon ik wat langer thuis zitten met de kleine en daarna een leukere baan gevonden

Eind januari kom ik terug van vakantie, denk dat het dan pas tot me door gaat dringen dat ik geen werk meer heb. Lijkt me idd heerlijk om na de bevalling wat langer met de kleine door te kunnen brengen. Moet gewoon nog even aan het idee wennen. Werk al 15 jaar...

Roosje, Tes en Leeuw , gefeliciteerd met de goede echo!

Mijn eerste echo is pas 3 jan. Vind ik moelijk om te wachten. Ben nu 9 weken, en de misselijkheid wordt een beetje minder, ten minste overdag. S'avonds voel ik me nog steeds beroerd en moet vroeg naar bed, niet omdat ik moe ben, maar puur om dit vervelend misselijk gevoel niet te ervaren...

Heb ook zo'n opgeblazen gevoel, bijna tijd om de zwangerschap broek te gaan kopen...

hahah draag al een paar weken alleen maar leggings. Voordeel is dat ik ook bijna alleen maar thuis zit.
quote:Roosje_74 schreef op 22 december 2010 @ 21:14:

Hoi Ernies,

welkom!

Volgens mij bevindt de winkel met de roze wolk zich in het echocentrum... Kom je vanzelf wel tegen..!;-)Ik heb 'm gevonden hoor gister
Vera, gefeliciteerd met je mooie echo! Nu kan je echt gaan genieten!!!
Hahaha;-)
Xaloy, hoe gaat het nu met je? Ik moet veel aan je denken en hoop in ieder geval dat de curretage gisteren goed is verlopen. Veel sterkte...

Fijn dat er nu ook allemaal positieve berichtjes verschijnen. En dank jullie wel voor alle lieve felicitaties.
Vera gefeliciteerd met je mooie echo!

Ernies welkom...

Heel herkenbaar 's avonds misselijk zijn. Ik heb t vooral als

ik moe bent. Verder voel ik me best aardig.

Ik moet wel bekennen dat ik via internet al de eerste

kleertjes heb gekocht...mmm dat hoort eigenlijk niet, maar t is zo leuk....

Kopen jullie alles nieuw of willen jullie tweedehands spulletjes?

Fijn kerstdagen en succes met de carpaccio en de wijn afslaan....
Als ik hier mocht schelden deed ik het even... ik ben weer bloed aan t verliezen.
Leeuw :((
Echt rustig hier... ik zit vreselijk in spanning. Ik verlies wat roze afscheiding....

Zenuwslopend. Misschien komt het van de medicijn tegen schimmelinfectie.

Gyno-dactarin ofzo.

Duimen, duimen, duimen en nog eens duimen.....
Hoi leeuw, kijk even deze link

http://www.zwangerschapsp ... aktarin-bloedverlies.html
hoe is het leeuw?
Hey meiden!

Ik ben even weggeweest, maar ik ben ziek geweest . Echt balen, met koorts en veel hoesten, maar de koorts is in ieder geval weg.

Leeuw, kan me voorstellen dat je behoorlijk in de stress zit zeg! heb je vandaag de vk gebeld? Ik duim voor je dat toch alles gewoon goed blijt gaan, grote kans dat het inderdaad door dat schimmelmedicijn komt!

Ik heb afgelopen donderdag mijn tweede echo gehad, en het was helemaal geweldig! De roze/blauwe wolk is volledig aanbeland! Ik bleek zelfs al iets verder te zijn, nu 12 weken en 3 dagen. Mijn uitgerekende datum is vervroegd naar 8 juli. Ben helemaal happy!
Hier ook weer een berichtje van mij. Zal vast steeds drukker worden met schrijven hier nu iedereen langzamerhand door die irritante onzekere periode is. Geldt iig voor mij! Heb vanmiddag weer een echo gehad vanwege bloedverlies voor het weekend, de kwaaltjes worden ook minder. Die combinatie is killing voor mij. Maar mag altijd bellen, dus doe dat ook maar Mini spartelde vrolijk in het rond en het hartje klopt krachtig. Ze hebben me nogmaals op het hart gedrukt dat de kans dat het nu nog misgaat zó ontzettend klein is. Ben nu 11w2d en begin er steeds meer in te geloven dat er een mensje in mij groeit.

Dus Leeuw, ik hoop dat ik jou ook een beetje gerust kan stellen. Bloedverlies hoeft niks te betekenen. Wanneer mag je weer voor een echo?

Ga morgen shoppen met m’n moeder en mag nu van mezelf iets kopen. Leuk!! Heb voor de kerst van mij ouders baby-Uggs gekregen. Hartstikke decadent voor zo’n kleintje, maar ze vonden het gewoon heel leuk zoiets te geven. Kan mini ze mooi volgend jaar winter aan.

Iemand al voor zwangerschapskleding gekeken? Ga volgende week vrijdag voor 2,5 week op vakantie. Naar de zon, dus dat wordt bikini en zomerjurkjes dragen. Denk dat daarna m’n broeken zeker niet meer lekker zitten dus ga waarschijnlijk dan pas.

De tabel klopt niet helemaal meer he.. Sta er zelf niet in Cowvanjou, wilde jij het nog overnemen? Wil anders ook wel een poging wagen als je er geen zin in/tijd voor hebt..
Es, leuk, een mooie echo!!

Vera, wat lekker, naar de zon! Ik ben jaloers:) Fijn dat op de echo alles goed was.

Ik denk dat ik morgen even naar de stad ga om voor de zwangerschapsbroek te kijken - echt vroeg, maar ik weet het niet meer, ben morgen pas 10 weken, buik is gewoon enorm groot, ik snap dat het de darmen moeten zijn maar toch..pas geen enkele broek meer in...voel me als een ballon s'avonds.

Leeuw, hoe is het met jou?
Hi girls!

Ik had vandaag bloedprikken, voor de combinatietest. Het was voor 2 verschillende doeleinden, dus duurde wel even, haha.

Wat betreft de tabel: Xaloy heeft me uitgelegd, dat ik aan het begin van de pijler in het wijzigings-(moderatie)topic aan een angel kon vragen om mijn e-mail adres naar haar te sturen. Ik bleek er geen bericht onder te kunnen zetten, dus toen heb ik maar een e-mail gestuurd naar het e-mail adres wat in het moderatietopic genoemd staat! Ik heb echter niets meer vernomen. Als jij het over wilt nemen, Vera, vind ik het ook goed. Misschien lukt het jou. Probeer dan je e-mail adres bij Xaloy te krijgen, zodat zij jou de tabel kan sturen. Als het van mij al doorgegeven is, zal ik binnenkort wel wat horen!

Ik heb al een zwangerschapsspijkerbroek gekocht. Alleen er sprong een knoop af (lol), dus die is alweer terug naar de winkel. Even de reparatie afwachten. Ik kreeg met kerst ook al van mijn moeder een eerste setje kleding, van Noppies, het kan door een meisje zowel als een jongen gedragen worden. Het jasje kan je aan twee kanten dragen, het is effen wit en aan de andere kant taupe-witte streepjes, met een taupe broek(je). Grappig Vera, die mini Uggs!! Decadent!
2jongens ik had die link ook gevonden en het stond als bijwerking in

de bijsluiter... Gisteren geen bloed meer verloren! Pfff

Ik zei gisteren tegen vriend: Iedereen vraagt of je kwaaltjes hebt,

met name of je misselijk bent. Nou dat valt bij mij reuze mee.

Ik heb heb letterlijk en figuurlijk Kwalitatief Uitermate Teleurstellende

kwaaltjes. Schimmelinfectie, bloedverlies, branderig gevoel, allemaal in die richting.

Ik kan ook niet sporten omdat ik zulke zere borsten heb. Als ik de trap afloop

doet t al zeer. Zijn allemaal kwaaltjes die je je buurman of schoonvader

niet makkelijk verteld.

Cowvanjou ik moet ook richting een zwangerschapsbroek. Ik wil nog ff 3weken

wachten, dan ben ik voorbij de drie m

aanden. Ik heb stiekum ook al kleertjes

gehaald...van Noppies...ook uniseks. Superleuk, wel van MP gehaald.

Vera fijn dat je kleintje rondspartelde.. ik mag 10januari weer. Ben nu 9 en 3 dagen.

Het zou wel fijn als iemand de tabel overneemt. We kunnen ook een nieuw topic openen.

En dan Juli 2011deel2? En dan zet je een link op de oude? ? ?

Es wat vervelend dat je ziek bent geweest! Nu weer beter?

Gefeliciteerd met je roze wolk!
quote:leeuw82 schreef op 28 december 2010 @ 08:51:

Schimmelinfectie, bloedverlies, branderig gevoel, allemaal in die richting.

Ik kan ook niet sporten omdat ik zulke zere borsten heb. Als ik de trap afloop

doet t al zeer. Zijn allemaal kwaaltjes die je je buurman of schoonvader

niet makkelijk verteld.

Schoonpa: Hoe gaat het Leeuw?

Jij: Nou dat zal ik je 'ns vertellen schoonvader, ik heb zulke zere tieten dat zelfs je zoon er niet meer aan mag zitten!

Ik wil best een poging wagen om een tabel te maken. Maar is het dan een idee dat ik een hele nieuwe maak, want niet iedereen schrijft (om verschillende redenen) meer mee..

Zoja, zet dan even vetgedrukt in je post je uitgerekende datum, leeftijd, datum vervolgafspraak echo/vk/gyn/andere bijzonderheden, 1e/2e/3e kindje.

Of de oude tabel aanhouden?
Ik zit ook op een roze wolk. Ik word oma in juli. Voor de eerste keer. Jippie.
Oh wat leuk Zoebie! Schrijf lekker mee zou ik zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven