Kek mama

woensdag 18 november 2020 om 09:50
woensdag 18 november 2020 om 09:52
Ik vind Kek Mama wel een van de leukere bladen voor ouders. Het heeft allemaal wel zijdelings te maken met ouderschap, maar het zijn niet allemaal van die informatieve artikelen over opvoeden, grotendeels zijn het gewoon ervaringsverhalen van ouders, ook over relaties et cetera. Zweverig is het sowieso niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

woensdag 18 november 2020 om 09:54
Susan schreef: ↑18-11-2020 09:52Ik vind Kek Mama wel een van de leukere bladen voor ouders. Het heeft allemaal wel zijdelings te maken met ouderschap, maar het zijn niet allemaal van die informatieve artikelen over opvoeden, grotendeels zijn het gewoon ervaringsverhalen van ouders, ook over relaties et cetera. Zweverig is het sowieso niet.
Ah dankjewel!

woensdag 18 november 2020 om 09:56
woensdag 18 november 2020 om 09:57

woensdag 18 november 2020 om 10:00
Een vier pagina's tellend artikel over hoe erg je je kind gaat missen als ie naar de basisschool gaat en hoe leeg het huis is.Saartjepoes2 schreef: ↑18-11-2020 09:57![]()
T zou je verbazen hoe snel je een schuldgevoel aangepraat krijgt door het ontbreken van een schuldgevoel naar je kinderen toe, dat schijnt toch wel het normale te zijn![]()
Ik mis kind niet en ik geniet wel van het lege huis.

woensdag 18 november 2020 om 10:05

woensdag 18 november 2020 om 10:06
woensdag 18 november 2020 om 10:07

woensdag 18 november 2020 om 10:09
Mij zou je blij maken met wat anders dan over moederschap, juist als een fijn escapisme, ik zou veel meer genieten van een leuk boekje met korte columns of hele korte verhalen. Of een bon voor mijn Kobo (e-reader). Lief dat je een mand maakt, kreeg ik altijd graagherfstappeltaart schreef: ↑18-11-2020 10:07Ik vind het lastig iets leuks te vinden. Ik krijg zelf heel erg jeuk van opvoedtips en bladen als Happinez en flow, libelle enzo vind ik niksige tutbladen dus wat dan wel??

woensdag 18 november 2020 om 10:10
Geen bladen, tenminste voor mij. Vind 99,99% van tijdschriften echt vreselijk.herfstappeltaart schreef: ↑18-11-2020 10:07Ik vind het lastig iets leuks te vinden. Ik krijg zelf heel erg jeuk van opvoedtips en bladen als Happinez en flow, libelle enzo vind ik niksige tutbladen dus wat dan wel??

woensdag 18 november 2020 om 10:10
In Kek Mama komen ook een heleboel vaders aan het woord, hoor. De inhoud is alleen wat meer gericht op vrouwen. Dat maakt nog niet dat vaders uit het ouderschap worden geknikkerd. Ik vind de titel sowieso een beetje tuttig, het woord 'kek' vind ik echt uit de jaren vijftig, maar op basis van een titel zou ik niet een heel blad afserveren.
Don't waste your time on jealousy,

woensdag 18 november 2020 om 10:11
JonathanStrange schreef: ↑18-11-2020 10:09Mij zou je blij maken met wat anders dan over moederschap, juist als een fijn escapisme, ik zou veel meer genieten van een leuk boekje met korte columns of hele korte verhalen. Of een bon voor mijn Kobo (e-reader). Lief dat je een mand maakt, kreeg ik altijd graag![]()
Ja! Een boekje met korte columns! Wat een goed idee, waarom ben ik daar niet opgekomen! Ik ben zelf gek op Sylvia Witteman bijvoorbeeld.