kind al drie weken ziek

15-01-2012 22:09 1843 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ioni, ik ben tot nu toe en stille meelezer geweest, maar wil je nu wel even een hart onder de riem steken, het gaat maar door hè? Echt heel rot! Ik ben zelf nogal snel bezorgd en laat graag en arts nar mijn kind kijken als er iets is. Maarja, dan moet je ook wel het gevoel hebben dat ze iets kunnen uitrichten natuurlijk. Een lastige afweging, misschien moet je je gevoel volgen? Sterkte in ieder geval!!
0
-
-
37.9 is verhoging. Hoort ook niet. Ga nu niet haar ziekzijn bagettaliseren want ik vind jouw dochter een behoorlijk ziek kind waar nu op geanticipeerd moet worden
Volg je gevoel inderdaad. Slaap is ook heel belangrijk om te herstellen..
Jeetje meid het houdt niet over he. Wat zielig dat ze nu weer koorts heeft.

Ik zou toch ook naar de hap gaan, ook al gun je haar (terecht!) haar rust.

Heel veel sterkte gewenst!
sorry merell maar ik ben het niet met je eens. Slaap is goed om te herstellen maar dat gaat haar denk ik nu niet helpen nu ze al zo zwak is. Ioni's dochter heeft na mijn idee wel iets meer nodig dan slaap.

Je hoeft je dochter niet in het ziekenhuis achter te laten, je kunt bij haar blijven slapen.

Mijn zoontje werd met 9 weken ziek en heeft daarna 3 maanden om de haverklap in het ziekenhuis gelegen met als toppunt 2 weken IC,dus ik snap dat je moe bent en vertrouwen wil hebben in je arts.
-
Ioni, naar de HAP. Jammer van de nachtrust, dit duurt te lang. En ondanks dat je zelf liever anders ziet, aandringen op een bezoek aan de kinderarts. Echt hoor!
Ioni, er is nog een vierde optie: het is iets anders dan jullie tot nu toe hebben aangenomen. Pak je kind op en ga naar het ziekenhuis. Echt, dit heeft al veel te lang geduurd. Ga.
Lieverd als ze wel in het ziekenhuis moet worden opgenomen hoef jij niet weg! Je mag dan bij haar blijven. Ze hoeft daar absoluut niet alleen te blijven.

Wij hebben er een keer een week gebivakkeerd, geen haar op mijn hoofd die er aan dacht mijn kind daar 's nachts alleen te laten.
Lieve ioni: gaan!
-
Je mag in het ziekenhuis blijven als ze word opgenomen. Verpleging is altijd heel begripvol. En alle kinderkamers hebben een extra bed. Doe nou maar.
Bel een taxi.
-
Ik woon te ver bij je vandaan (weten we sinds deze week ;) )anders had ik je even komen rijden. Maar is er niemand anders die dat kan doen?
wat zeg ik dan anders dan je zus ioni?

Net als de andere meiden op dit forum vind ik je dochter erg ziek.
Ik zeg ook, gaan.
-
Is er niemand die jullie kan brengen?
En neem alvast een tas mee voor je dochter en jezelf, voor het geval jullie moeten blijven. Sterker nog, dring erop aan dat jullie blijven. Je dochter wordt niet beter, maar slechter, dus zorg dat ze onderzocht wordt!
quote:-a- schreef op 04 februari 2012 @ 20:25:

sorry merell maar ik ben het niet met je eens. Slaap is goed om te herstellen maar dat gaat haar denk ik nu niet helpen nu ze al zo zwak is. Ioni's dochter heeft na mijn idee wel iets meer nodig dan slaap.

Je hoeft je dochter niet in het ziekenhuis achter te laten, je kunt bij haar blijven slapen.

Mijn zoontje werd met 9 weken ziek en heeft daarna 3 maanden om de haverklap in het ziekenhuis gelegen met als toppunt 2 weken IC,dus ik snap dat je moe bent en vertrouwen wil hebben in je arts.Ik hoor wat je zegt en begrijp het ook. Kan me alleen ook zo goed voorstellen dat je haar haar nachtrust zo gunt en morgenochtend gelijk naar de HA post gaat. Heb (gelukkig) geen ervaring met kinderen en ziekenhuisopnames dus reageer meer vanuit mijn referentiekader. Wil het absoluut niet bagatelliseren en denk ook dat TO moet luisteren naar de ervaring-deskundigen hier. Sterkte en succes.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven