kind al drie weken ziek

15-01-2012 22:09 1843 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
-
Als ze koorts heeft terug koelen. Dus uitkleden werkt meestal dan. Bij verhoging gewoon laten. Maar ioni, als je je zorgen maakt gewoon bellen en gaan. Liever 100 keer teveel dan 1 keer te weinig zegt mijn man altijd.
ioni, 2 minuten geleden

Toch stiekem getemperatuurd trouwens: 37.5 ????????

Zo te zien ben ik mustard. Misschien is ze gewoon aan t bijkomen? Lichaamlijk. Rusten.
-
Och ioni, ik ben zo erg voor jullie aan t duimen dat het nou eens klaar is met dat ziek zijn.
Geen verhoging, dás mooi!

Ze moet dus blijkbaar van heel ver komenmet haar herstel. Die probiotica is misschien sowieso een idee, ook na de kuren. Helpt ook haar weerstand wat te verhogen.En anders is Floradix kinderelixer nog een idee.

En met drinken zou ik proberen haar toch een beetje te dwingen. Niet gelijk voor een heel glas, maar wel dat ze 2-3 flinke slokken moet nemen en dan bv een filmpje kijken etc.
Dat werkt denk ik wel. Goeie tip!
-
Ik heb nog even wat gegoogeld:

Een longontsteking die veroorzaakt wordt door mycoplasma’s worden behandeld met antibiotica. De kans is groot dat de patiënt zich zelfs dan niet meteen beter gaat voelen. Veel patiënten blijven zich lang nadat de ontsteking genezen is slecht voelen.
Ok. Dus je kijkt nog even aan?
-
O bah, het zit niet mee. Nou, hier gaat t kaarsje voor jullie weer aan.
-
-
ioni: ik heb je topic gevolgt maar nog niet eerder gereageerd. Nu toch maar wel,omdat het maar niet ophoudt voor jullie.

Heel goed dat je de HAP gebeld hebt en ik snap je frustraties heel goed. Maar ik denk dat het juist wel goed is als je langs gaat met haar bij de arts. En ik vind eigenlijk dat hij je moet doorverwijzen naar de kinderarts. En desnoods er zelf om vragen. Dit gaat naar mijn idee echt niet langer zo hoor! Je kind blijft maar ziek,en ondanks dat het best een tijd kan duren hoort er wel iets progressie in te zitten.

Meid: geef alsjeblieft bij de arts aan hoe ziek je dochter is, en dat je je onwijs zorgen maakt!
-a- wijzigde dit bericht op 04-02-2012 20:02
Reden: typfout
% gewijzigd
van een meelezer...

Ik hoop snel beter nieuws te lezen! Sterkte!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Gaan. 39+ na AB is naar het zh gaan. Hoe stom het ook klinkt, en hoe graag je haar thuis houdt. Dit duurt al veel te lang.
-
Even een opmerking van een meelezer. Wat ontzettend naar TO. Is het ziekenhuis ver? Ik heb ook een keer een behoorlijk ziek kind gehad en een slapende baby en toen kwam de arts (bij uitzondering) bij mij thuis.. Weet niet of het een mogelijkheid is, maar misschien wel de moeite om even na te vragen.. kan ze iig lekker in haar bedje blijven. Veel sterkte!
Ik zou denken dat ze haar zullen opnemen met dit verhaal; zo lang ziek, en ze knapt niet goed op. En dan weer antiobiotica, maar dan via het infuus. Ik wil je niet bang maken, maar houd je rekening met de mogelijkheid dat ze haar zullen opnemen? Veel sterkte, ik leef met je mee.
Van deze meelezer ook een opmerking: meid, pak je kind op en ga naar het ziekenhuis. Dit kan zo echt niet. Heel veel sterkte en liefs
Lieve ioni, ik snap dat je je haar slaap gunt. Het is ook zo moeilijk. Maar 39 is koorts. Zeker met een long ontsteking is dat eng. Je lichaam maakt koorts om een bacterie te doden. En dat zou de AB al gedaan moeten hebben. Woon je ver vh zh? Bel inderdaad anders even, wat merell zegt.
We gunnen haar allemaal slaap, maar gunnen haar meer om beter te worden.
ioni met progressie bedoel ik dat er een (langzame) stijgende lijn in moet zitten en dat zit er absoluut niet in. Ik zou straks naar de huisarts gaan. Met een koffer met pyama s van haar.

Bloedonderzoek kan ook prima in het weekend. Kan 24 uur per dag. Ga alsjeblieft nou niet zelf bedenken wat het allemaal kan zijn. Laat dat maar aan de artsen over,want dit is echt lastig.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven