Kleuter rugtas

21-09-2019 10:26 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Iemand tips voor een leuke maar goede rugtas voor mee naar school?
Het is voor mijn dochter van 4 jaar

Dank alvast
Alle reacties Link kopieren
Stefke schreef:
21-09-2019 21:26
Nou, dat valt tegen hoor! We staan op school regelmatig echt te proppen omdat we niet alles terug krijgen in de tas!

Fruitbakje en beker, lunchtrommel en beker, eventueel reservekleding voor plasongelukjes (verschilt per school, maar veel kinderen vinden eigen kleding prettiger), 2 vriendenboekjes, een verftekening en het vestje waar het na school écht te warm voor was. Heb je best een behoorlijke tas voor nodig hoor!
Dit idd. Ik wilde ook schrijven dat het zeker geen kleine tas moet zijn.
Wij hebben Zip&Zoe Junior tassen. Past al het bovenstaande met gemak in. De eerste 3 maanden was het wel wat groot op een klein kleuterlijfje maar een jaar later past het perfect. Handig vind ik ook het aparte bekervakje, dan blijft die iig rechtop.

Voor de speelzaal hadden we zo'n goedkoop klein tasje (Cars, paw patrol etc) maar dat is na 1-2 jaar 2x per week gebruiken echt helemaal kapot, en zou ook veel te klein zijn. De duurdere tassen zijn na 2 jaar dagelijks gebruik nog als nieuw, en voorlopig nog niet te kinderachtig. Kunnen trouwens ook in de wasmachine, dat is soms ook wel handig.
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
22-09-2019 17:23
Uit nieuwsgierigheid: waarom 2 broodtrommels?
Eentje is voor in de klas, met fruit. En de andere zit dan zijn lunch in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven