knuffeldoekje
donderdag 21 oktober 2010 om 14:02
Hoi,
onze zoon van 8 maanden is helemaal verknocht aan een doekje wat ik gekregen had bij 1 van de gratis dozen als je zwanger bent. Het is een vierkant doekje wit met een paar figuren erop. In het midden is een soort haakje waar de speen doorheen kan. IK heb al gebeld naar de makers maar ze zijn los niet te bestellen, het was promotiemateriaal. Heeft iemand misschien nog een nieuwe liggen die hij toch niet meer gebruikt? Zou hem graag overnemen. Op het haakje staat www.lodgers.com Ik hoop op reacties.
Bij voorbaat dank....
onze zoon van 8 maanden is helemaal verknocht aan een doekje wat ik gekregen had bij 1 van de gratis dozen als je zwanger bent. Het is een vierkant doekje wit met een paar figuren erop. In het midden is een soort haakje waar de speen doorheen kan. IK heb al gebeld naar de makers maar ze zijn los niet te bestellen, het was promotiemateriaal. Heeft iemand misschien nog een nieuwe liggen die hij toch niet meer gebruikt? Zou hem graag overnemen. Op het haakje staat www.lodgers.com Ik hoop op reacties.
Bij voorbaat dank....
donderdag 21 oktober 2010 om 14:21
donderdag 21 oktober 2010 om 15:21
donderdag 21 oktober 2010 om 15:27
wat een reacties en snel heel fijn. En als ik dezelfde in de winkel kon kopen dan zou ik dat natuurlijk doen maar helaas. Ik zou ze wel willen overnemen 2 of 3 zag ik maar hoe gaat dat dan in zijn werk via vivaforum zeg maar. Ben daar niet heel ervaren in namelijk.....ga nu even naar de stad maar wil het graag straks even proberen te regelen dan goed? Alvast bedankt voor de reacties....
donderdag 21 oktober 2010 om 17:25
Hoi Fellowes, potsiedikkie, mamsvan2 en zorba,
super dat jullie ze hebben. Zal ik mijn mailadres geven dan kunnen we het verder even per mail afhandelen......?
Groetjes
dees1973@yahoo.com
super dat jullie ze hebben. Zal ik mijn mailadres geven dan kunnen we het verder even per mail afhandelen......?
Groetjes
dees1973@yahoo.com
maandag 25 oktober 2010 om 19:25
quote:Dees1973 schreef op 24 oktober 2010 @ 20:48:
hoi juultje,
alles is welkom dus als je zou willen kijken graag ! Alvast bedankt.....
Ik ga morgen voor je op zoek!
Je topic heeft me er toe aan gezet om ook op zoek te gaan naar een reserveknuffel voor mijn zoontje, gisteren op marktplaats 2 gevonden en die krijg ik deze week. Helemaal blij mee!
hoi juultje,
alles is welkom dus als je zou willen kijken graag ! Alvast bedankt.....
Ik ga morgen voor je op zoek!
Je topic heeft me er toe aan gezet om ook op zoek te gaan naar een reserveknuffel voor mijn zoontje, gisteren op marktplaats 2 gevonden en die krijg ik deze week. Helemaal blij mee!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'