Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Balen Citro, dat jullie het aan de stok hebben met Limoen. HA lijkt mij geen slecht idee, die kunnen jullie vast een richting geven.

Leuk dat je naar musical gaat Esmee, welke is het?

Ik eet vanavond lekker zelfgemaakte groentesoep! Lekker na taart en patatjes van gisteren!
Even alleen ego omdat ik ernstig tijdgebrek heb (ga morgen een paar dagen met de kinderen naar mijn moeder), ben er waarschijnlijk pas na het weekend weer. Even een hug voor Citro en Limoen en hopen dat moppie niet ziek wordt!
Veel plezier Nitro.

Ga naar We will rock you.

Heb vandaag mijn Iphone opgehaald, dus ben hem aan het ontdekken. Lekker bezig dus haha.
veel plezier esmee met je i-phone en de musical!
zit in de trein en heb honger. Nog even wachten voor ik thuis ben. Vanavond komt een potentiële oppas kennismaken: ben benieuwd!
Oh Sok, dank dat je zo enthousiast vertelde over je laarzen. Ben meteen naar de winkel gegaan en heb ook een paar gekocht. Als ik te lang wacht, is er niets meer in mijn onhandige kuitenmaat.
Daar ben ik weer. Ik had het ineens druk vandaag . Eerst niet, bij mij papa's is het altijd erg relaxt. Maar toen kwam ik om 3 uur thuis met twee vermoeide kinderen, moest ik dringend boodschappen doen en realiseerde ik me ineens dat ik morgen echt weer moet werken. Dus ik ben als een dolle in huis tekeer gegaan; alle (logeer)zooi opruimen, 3 maaltijden gekookt, was erin, badkamer gepoetst, boven gestoft, trap gedweild. Pamman had ik ondertussen geïnformeerd over mijn huishoudelijke paniek en hij was zo vriendelijk om beneden te stofzuigen. Tussendoor pedagogisch medewerker gespeeld voor Mini die het zichzelf weer eens moeilijk maakte maar uiteindelijk heb ik haar weer kalm gekregen en is ze (jawel!) alleen gaan slapen. Ik ga was nummer 2 in de droger gooien en 3 in de wasmasjien en dan nagels lakken.

Ik wil ook laarzen, mijn zwarte paar is echt overleden.

Nitro, veel plezier bij je moeder!

Esmee, veel plezier bij musical en met je I-phone!
yo, Pammie: je hebt het er maar druk mee! Heel veel succes morgen met je nieuwe baan: ben heel benieuwd hoe het je bevalt.

Oppas was leuk! en vroeg geen exorbitant hoog bedrag, dus wat mij betreft hebben we een deal. En nu moeten Sokman en ik gauw iets gaan plannen; heb er nu al zin in!
Succes morgen Pammie, met je eerste werkdag.

Ben nog steeds via de wifi dus niet bijgelezen verder, vandaar dat ik op weinig reageer.

Wat betreft de vakantie, het was ook allemaal een beetje ongepland, we wilden gewoon lastminute naar Frankrijk ivm het slechte weer in Nederland dus we hebben alleen op de laatste avond nog even wat ideeen voor campings verzameld en hadden ook geen idee hoever we zouden komen op 1 dag rijden. Toen op camping 1 alle nederlandse vriendjes en vriendinnetjes vertrokken hadden we het daar ook wel gezien en besloten naar zee door te rijden, waardoor de terugweg uiteraard ook weer in 2 dagen moest ipv 1. En aangezien de stemming ver beneden peil was leek het man wel een leuk idee de vakantie positief af te sluiten door er nog een dagje disneyland er achteraan te plakken ipv alleen te overnachten rond Parijs en weer door te rijden, maar ik geef toe dat het een iets te ambitieus programma was en dat we misschien ook wel te veel van de kinderen gevraagd hebben wat dat betreft

Disneyland was trouwens erg leuk, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de Efteling net zo leuk zo niet leuker vind. Disneyland is wel heeeul erg commercieel allemaal. Kinderen vonden het wel helemaal geweldig iig.
Wij zijn trouwens zelf niet zo honkvast in de vakantie, trekken het liefst rond, maar met kinderen zullen we denk ik inderdaad iets gerieflijker en geplander moeten gaan reizen.
Pammie, heel veel plezier en succes morgen!

Sok, ga je nu ook aan de rokjes?

Nino was reuze gezellig vandaag, maar heeft nu in slapen geen zin. Man is boven met hem, maar ik hoor zo nu en dan nog wel wat gesputter. Ik ga hem maar eens aflossen/bij hun in bed kruipen (ik weet niet helemaal hoe wakker Man nog is).

Citro, goede thuisreis alvast!

Hebben je kinderen de iPhone al ontdekt, Esmee?
ik vind je een held, Citro: eurodisney is voor mij eurodusnie. Maargoed: wel fijn dat de koters zich vermaakt hebben, das toch het belangrijkste
Mini wil hééééééééééél erg graag naar Eurodisney. Ik ben ook wel nieuwsgierig maar betwijfel of ik het echt leuk ga vinden. Wel leuk idee van man om het positief af te sluiten.

Nino al onder zeil?

Fijn van die oppas Sok! Lekker als je gewoon eens iemand kan bellen als je wel wilt.

Remma, doe je het nog?

Met kinderen hoef je volgens mij niet perse heel gepland te gaan reizen, sommigen kunnen er heel goed tegen om rond te sjouwen (Mannie maakt het geen bal uit bijvoorbeeld). Misschien is het met Limoen handiger om wel te plannen (dat kunnen best 5 campings zijn als je dat leuk vindt) en haar te vertellen wat er allemaal gaat gebeuren en wanneer. Bij Mini helpt dat wel, ze moet gewoon weten waar ze aan toe als ze ergens zenuwachtig over is.

En nu ga ik écht naar bed anders zit ik morgen met een suffe kop op k'toor

Dag meisjes!
Pammie, veel succes en plezier op je eerste werkdag!

Hier honkvaste vakanties. Vakantie is voor mij ontspanning en daar hoort geen tent/vouwwagen opzetten/in- en uitpakken bij (als ik érgens een hekel aan heb...). En de kinderen hebben meestal zoveel vrienden/vriendinnetjes dat ze ook liever op dezelfde plek blijven. Maar ik vind het zelf ook altijd erg leuk om een plek op vakantie goed te leren kennen en ontdekken. Wel is zo dat we per vakantie altijd een nieuwe plek/camping uitzoeken, we gaan nooit naar dezelfde terug (want dat vind ik dan weer niet leuk).
En wat balen Citronella dat Limoen zo moeilijk was tijdens de vakantie. Dan kan je vakantie nog zo leuk qua omgeving en weer zijn: het drukt toch een behoorlijk stempel op de vakantie qua sfeer. Ik denk wel dat een gesprek met de huisarts een goed idee kan zijn. Jullie zijn al zo lang met haar aan het tobben en dat in de broek plassen blijft ook maar door gaan. Verder geen idee waar het aan ligt, ik herken het ook totaal niet met de kinderen hier, maar voor jullie is het natuurlijk hartstikke vervelend en zwaar.
Om half zes op je verjaardag al wakker en achter de computer?!

Ik moet er niet aan denken..

Maar van harte gefeliciteerd dus Anky!
Gefeliciteerd, Anky! Geen verjaardagsontbijt op bed voor jou dus?

Wat is het koud. Ik heb me net maar omgekleed omdat ik zat te rillen op de bank. Dit jaar heb ik de zomer een beetje gemist, geloof ik.
ik heb de verwarming aangezet: niet eko, wel warnm. maar we schijnen een indian summer te krijgen, dus daar wacht ik maar op.

gefeliciteerd, Anky! stukkie taart voor jou! ben je een beetje verwend of was daar vanmorgen geen tijd voor?

heb vandaag alweer een zeulsessie met Slof achter de rug; hij wilde niet meer naar het postkantoor. Maar goed; het was niet zo ver en ik ben niet boos geworden (= winst)
ik heb net heerlijk met het mormel geknuffeld en hij gaf me ook spontaan een paar kusjes en hij ging uit zichzelf het speel-aquarium opruimen: waar heb ik zo'n modelkind aan verdiend?
de kamikazepiloot heeft zojuist een gat in zijn lip en een bloedneus gevallen (dat zeg je zo niet, I know) omdat hij dacht dat-ie wel zelf van het muurtje kon springen. en dat kan-ie nuet. En ik was te laat (stond aan de andere kant en riep nog: 'even wachten!')
en die kamikazepiloot heeft net alles ondergespuugd. en daar ben ik dan weer niet gerust op
Hè bah Sokje. Even heel goed in de gaten houden en hopen dat hij niet suf wordt ofzo.
toch maar vriendin de dokter en daarna doktersdienst gebeld; we mogen om 20.15 langs. het zal wel niks zijn, maar ik neem toch liever geen risico.
Hoe was je eerste werkdag Pammie?
Ah fijn dat je even mag komen Sokje. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven