Las Barettas Otoños
zondag 17 oktober 2010 om 22:42
Die website laten we Pluis maar niet zien, Citro. Volgens mij roept hij bij elk tweede item "Die wil ik!" Ik heb 'm gebookmarkt, want ze hebben inderdaad hele leuke dingen. Man wordt er ook helemaal enthousiast van.
Gefeliciteerd met de verjaardag van Mandarijn!
Vanavond dronk Nino 150 ml, maar daar ging nog wel een behoorlijk protest aan vooraf, dus heel stabiel is het nog niet. Hopelijk gaat hij niet weer compleet in staking als hij het kdv binnenkomt. Voor hij begon met wennen, hadden we hem ook zover dat hij redelijk uit de fles dronk, maar op de eerste dag dat hij ging wennen, hield hij er helemaal mee op.
Remma, succes met de laatste week. Ga je iets leuks doen, of gewoon thuis uitrusten?
Leuk, Esmee, dat het AK project opschiet. Wanneer zal het ongeveer af zijn?
Gefeliciteerd met de verjaardag van Mandarijn!
Vanavond dronk Nino 150 ml, maar daar ging nog wel een behoorlijk protest aan vooraf, dus heel stabiel is het nog niet. Hopelijk gaat hij niet weer compleet in staking als hij het kdv binnenkomt. Voor hij begon met wennen, hadden we hem ook zover dat hij redelijk uit de fles dronk, maar op de eerste dag dat hij ging wennen, hield hij er helemaal mee op.
Remma, succes met de laatste week. Ga je iets leuks doen, of gewoon thuis uitrusten?
Leuk, Esmee, dat het AK project opschiet. Wanneer zal het ongeveer af zijn?
zondag 17 oktober 2010 om 22:47
Afsluiten babytijd: Man had het er vanavond over dat Nino al bijna niet meer in het babybadje past, en of ik nog zwangeren kende om het aan weg te geven. Geloof dat ik daar nog niet helemaal aan toe ben. Ik wil nu echt nog geen derde, en misschien ook wel helemaal niet meer, maar sluit het toch ook nog niet helemaal uit.
zondag 17 oktober 2010 om 22:54
nee hoor, ik bekijk ze niet allemaal, je hebt er inderdaad veel maar op de een of andere manier sta je bij mijn favorieten dus zie ik steeds als je nieuwe foto's post, neem af en toe een kijkje..
ik moet nog een wasje ophangen en schriftje schrijven (uitstelgedrag, was aan het googlen op retro en speelgoed, erg leuk al die dingen van vroeger, ben dol op de jaren 70, nu achteraf dan, toen vond ik het niet speciaal, geloof ik )
ik dacht ook dat heel Nl komende week al herfstvakantie had behalve wij..
Die foto met wat slagroom op zijn wangen Pammie? die is supersnoezig iig. En de cakejes zijn mooi geworden zeg!
ik moet nog een wasje ophangen en schriftje schrijven (uitstelgedrag, was aan het googlen op retro en speelgoed, erg leuk al die dingen van vroeger, ben dol op de jaren 70, nu achteraf dan, toen vond ik het niet speciaal, geloof ik )
ik dacht ook dat heel Nl komende week al herfstvakantie had behalve wij..
Die foto met wat slagroom op zijn wangen Pammie? die is supersnoezig iig. En de cakejes zijn mooi geworden zeg!
zondag 17 oktober 2010 om 22:57
als in: 4 baby's of een derde?
ga nou eerst die 2e maar eens even wat groter later worden; een derde kan altijd nog (dat je er überhaupt over nádenkt op dit moment!)tis wel een druifje hoor, die Nino. en bedenk: het is een fáse
sauna met J vandaag was errug lekker. Toen we er om 10 uur binnenkwamen, waren we de 3e en 4e persoon. En hoewel het aan het einde van de dag best druk was, hadden we niet het gevoel dat het overvol was. We hebben lekker bijgekletst en ik heb nu een superzacht huidje. ben zelfs ook 3 x in het dompelbad gestapt, vond ik best dapper van mezelf.
ga nou eerst die 2e maar eens even wat groter later worden; een derde kan altijd nog (dat je er überhaupt over nádenkt op dit moment!)tis wel een druifje hoor, die Nino. en bedenk: het is een fáse
sauna met J vandaag was errug lekker. Toen we er om 10 uur binnenkwamen, waren we de 3e en 4e persoon. En hoewel het aan het einde van de dag best druk was, hadden we niet het gevoel dat het overvol was. We hebben lekker bijgekletst en ik heb nu een superzacht huidje. ben zelfs ook 3 x in het dompelbad gestapt, vond ik best dapper van mezelf.
zondag 17 oktober 2010 om 23:28
Ik bedoelde de foto van mijn www. hij slaapt naast me, deze dag was duidelijk teveel. Hij was bang en ziek en mama mocht niet bij hem weg. Mini was het er totaal niet mee eens maar ze moet niet piepen want hij vraagt werkelijk nooit of hij bij ons mag slapen. Dat snapte ze ook wel. Ik lig onder een dubbele deken en mdt kruik in bed, wat is het koud!
maandag 18 oktober 2010 om 13:56
maandag 18 oktober 2010 om 20:24
Doe mij inmiddels maar iets sterkers, pfffffffff, wat een dag. Ben de hele dag bezig geweest met geneuzel over mijn projectje. Diezelfde eikel van een paar weken terug ging wéééér dwarsliggen en nu ben ik er MEER dan klaar mee. Daarnaast moet er iets gebeuren voor dat mijn projectje door kan gaan en iedereen weet dat maar niemand regelt het. Ik heb het nu maar op me genomen. Anyway. Ik was weer de hele dag bezig met niks.
Mannie heeft vanmorgen getrakteerd, wat een verschil met vorig jaar zeg. Toen zat hij snikkend op mijn schoot, nu noemde de juf het 'de Mannie-show'
Gezellig dat het gezellig was met zuslief Sok.
Mannie heeft vanmorgen getrakteerd, wat een verschil met vorig jaar zeg. Toen zat hij snikkend op mijn schoot, nu noemde de juf het 'de Mannie-show'
Gezellig dat het gezellig was met zuslief Sok.
maandag 18 oktober 2010 om 21:33
Inderdaad, Miffy, dat je nog energie hebt om een derde niet uit te sluiten, chapeau! Hoe ging het vandaag?
Oei, klinkt vermoeiend, Pammie. Ben je er dan gauw klaar mee, met dat projectje? Ik was vandaag eindelijk weer eens inhoudelijk bezig, was erg fijn. S'middags wel weer twee uur vergadering ter voorbereiding voor discussie morgen met stomme bedrijfsraad. Oh joy. Ik heb wel vandaag met een werkjurist van mijn "vakbond" gesproken en was toen iets geruster.
Oudste wilde vandaag perse nog een boek kopen (Drache Kokosnuss, Anky, is dat bij jullie ook zo'n rage?), ik heb hem toen wat geld geleend wat hij thuis van zijn verjaardagscentjes terug moest geven. In de auto begon hij dan te onderhandelen dat ik mocht kiezen: Gelf terug, of lieve kinderen, of een tekening. Toen ik toch maar voor het geld ging bedacht hij zich dat hij ook schoenengeld van Oma had gekregen (mijn schoonmoeder geeft meestal een klein cadeautje en 50 Euro voor kleding. Da's echt niet nodig en ook een beetje sneu, maarja, in de tijd dat zij kinderen had was dat natuurlijk meer dan welkom). Oudste was sowieso niet van plan om schoenen te kopen, dus mocht ik het boekengeld daarvan maar nemen. Gelukkig thuis geen drama toen hij toch zijn verjaardagsgeld in moest leveren.
Oei, klinkt vermoeiend, Pammie. Ben je er dan gauw klaar mee, met dat projectje? Ik was vandaag eindelijk weer eens inhoudelijk bezig, was erg fijn. S'middags wel weer twee uur vergadering ter voorbereiding voor discussie morgen met stomme bedrijfsraad. Oh joy. Ik heb wel vandaag met een werkjurist van mijn "vakbond" gesproken en was toen iets geruster.
Oudste wilde vandaag perse nog een boek kopen (Drache Kokosnuss, Anky, is dat bij jullie ook zo'n rage?), ik heb hem toen wat geld geleend wat hij thuis van zijn verjaardagscentjes terug moest geven. In de auto begon hij dan te onderhandelen dat ik mocht kiezen: Gelf terug, of lieve kinderen, of een tekening. Toen ik toch maar voor het geld ging bedacht hij zich dat hij ook schoenengeld van Oma had gekregen (mijn schoonmoeder geeft meestal een klein cadeautje en 50 Euro voor kleding. Da's echt niet nodig en ook een beetje sneu, maarja, in de tijd dat zij kinderen had was dat natuurlijk meer dan welkom). Oudste was sowieso niet van plan om schoenen te kopen, dus mocht ik het boekengeld daarvan maar nemen. Gelukkig thuis geen drama toen hij toch zijn verjaardagsgeld in moest leveren.
maandag 18 oktober 2010 om 21:42
Projectje is over anderhalve week en over 2eneenhalve week en dan is het klaar. Echt, als ik je zou vertellen waar het over gaat dan geloof je gewoon niet dat het me zoveel tijd en moeite kost om het geregeld te krijgen. Gelukkig heb ik al een riedel mensen om me heen verzameld waar ik wél iets aan heb. En leidinggevende zei vandaag dat ze steeds blijer wordt van mijn werk. Nou, dat is dan wel weer leuk
Ik moet nog een cadeautje inpakken, morgen jarige collega.
Ik moet nog een cadeautje inpakken, morgen jarige collega.
maandag 18 oktober 2010 om 21:49
Uitgekookt, die zoon van jou, Nitro! Wel goed dat je gewoon doorgezet hebt, wat dat verjaardagsgeld betreft. en ook fijn dat je door je werkjurist wat bent gereustgesteld; geeft toch behoorlijk spanning allemaal, kan ik me zo voorstellen.
goed, hoor, Pam, dat compliment van je leidinggevende. Veer op z'n tijd kan nooit kwaad. Maar wel irritant van die dwarsligger; gelukkig heb je meer collega's, want als je het met alleen hem (ik neem aan hem) zou meoten doen, had je vermoedelijk allang ontslag genomen
goed, hoor, Pam, dat compliment van je leidinggevende. Veer op z'n tijd kan nooit kwaad. Maar wel irritant van die dwarsligger; gelukkig heb je meer collega's, want als je het met alleen hem (ik neem aan hem) zou meoten doen, had je vermoedelijk allang ontslag genomen
maandag 18 oktober 2010 om 21:59
Oh je maakt me nou wel heel nieuwsgierig waar het over gaat.
En leuk dat mannie het trakteren zo leuk vond. Mandarijn mocht ook nog een keer, bij gastouder, die vond zichzelf nog steeds een beetje jarig vandaag.
Ben eigenlijk een beetje euh.. heb geen stof geloof ik. Op het werk beetje saai, ben inwerkcollega nog steeds zat, ze vergeet van alles en dan moet ik de hele tijd zeggen, heb je dit wel gedaan, heb je dat wel gedaan, maar moet het er nog een maand mee uitzingen en zie het er wel van komen dat ze gaat blijven ook.
Heb Limoen toch maar weer naar school laten gaan vanmorgen, ze had er wel weer zin in, het ging goed, maar vanavond had ze toch weer een beetje koorts, 38"
Moest wel lachen om dat onderhandelen Nitro.
En leuk dat mannie het trakteren zo leuk vond. Mandarijn mocht ook nog een keer, bij gastouder, die vond zichzelf nog steeds een beetje jarig vandaag.
Ben eigenlijk een beetje euh.. heb geen stof geloof ik. Op het werk beetje saai, ben inwerkcollega nog steeds zat, ze vergeet van alles en dan moet ik de hele tijd zeggen, heb je dit wel gedaan, heb je dat wel gedaan, maar moet het er nog een maand mee uitzingen en zie het er wel van komen dat ze gaat blijven ook.
Heb Limoen toch maar weer naar school laten gaan vanmorgen, ze had er wel weer zin in, het ging goed, maar vanavond had ze toch weer een beetje koorts, 38"
Moest wel lachen om dat onderhandelen Nitro.
maandag 18 oktober 2010 om 22:13
Die eikel is van een afdeling waar ik in in hele werkende leven al problemen mee heb. Mogen jullie raden welke afdeling dat nou is
Het antwoord staat in de ak
Ik ga even snel tasjes klaarzetten enzo. Pamman komt er net achter dat hij iets op de zaak heeft laten liggen wat hij morgen nodig heeft voor een afspraak aan de andere kant van NL. De zaak is een half uur de verkeerde kant op...
Het antwoord staat in de ak
Ik ga even snel tasjes klaarzetten enzo. Pamman komt er net achter dat hij iets op de zaak heeft laten liggen wat hij morgen nodig heeft voor een afspraak aan de andere kant van NL. De zaak is een half uur de verkeerde kant op...
maandag 18 oktober 2010 om 22:34
Ik niet en het is juist wel handig om ze te vriend te houden. Aan de andere kant, omdat ze nooit mijn vrienden zijn kan ik nu wel heel veel zelf (dat bevordert de relatie overigens niet )
Staat nog een grappig verhaal in de ak om maar even aan te geven waar ik dagelijks tegenaan loop. Het is net een kleuterschool.
Staat nog een grappig verhaal in de ak om maar even aan te geven waar ik dagelijks tegenaan loop. Het is net een kleuterschool.
maandag 18 oktober 2010 om 23:12
Ik snap je wel Miffy. Ik had het ook na Mini. Nu na Moppie klopt het maar is t stiekem toch vreemd om definitief periode af te sluiten.
Jarige en genietende kindjes zijn leuk en lief!
Werkgedoe is minder grappig. De afd waar jullie t over hebben snap ik niet. Maar dat kan ook vermoeidheid zijn.
Ga dus maar snel slapen.
Jarige en genietende kindjes zijn leuk en lief!
Werkgedoe is minder grappig. De afd waar jullie t over hebben snap ik niet. Maar dat kan ook vermoeidheid zijn.
Ga dus maar snel slapen.
dinsdag 19 oktober 2010 om 05:43
dinsdag 19 oktober 2010 om 10:47
Tjsa, ik twijfel nog een beetje over dokter. Zie weer op tegen 2 uur wachtkamer en de laatste keer dat ik daar was (en zelfde klachten pols had, of eigenlijk is het niet mijn pols, maar meer een pijnlijke zwelling op mijn pols) wist ze ook niet wat het was . Gelukkig is zwelling nu weer een stuk minder geworden.
Maar als het morgen nog steeds zo is, dan ga ik inderdaad maar weer eens een rondje huisarts maken.
Maar als het morgen nog steeds zo is, dan ga ik inderdaad maar weer eens een rondje huisarts maken.