Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Is ook leuk
Stukje taart? we hebben chocoladetaart en appeltaart met slagroom over.

Het was druk en gezellig. Om 7 uur vanmorgen ; het eerste wat Mandarijn zei toen ie uit bed kwam: zijn de opa's en de oma's er al ? kortom, hij had er zin in. Echt superschattig hoe enthousiast hij op alles reageert, op zijn kadootjes (mooie kado's zeg!) op de slingers, op de visite, alles vindt ie even leuk. Hij is lekker verwend, wij hadden wat dingen voor bij de houten trein, een spoorwegovergang met spoorbomen die automatisch dicht gaan als het treintje langskomt, en een houten hijskraan (die kwam helaas kapot uit de doos, een beetje een domper. Verder kreeg ie nog een nieuwe batterijlocomotief (thomas was gesloopt), een kasteel met ridders, een shell garage, en veel cars spulletjes gekregen.

Waar heb je de taart uiteindelijk gelaten Pammie?
We hebben Louis Theroux aanstaan, over meth-verlavingen. Ik word altijd zo treurig van verslaafden, en vooral wat ze hun kinderen aan doen.

Huis is versierd, cadeaus ingepakt. Alleen even de vaatwasser uitruimen en dan vind ik het wel weer gezegend voor vandaag.

Citro, hoe was het vandaag? Kleine grote man goed verwend?
Klinkt goed Citro! Die Shell-garage is hier ook een hit geweest. Lief dat hij zo enthousiast is

De taart staat in de schuur. Ik gok er maar op dat die met slechts 10 graden overdag en vannacht vorst wel goed blijft. De quiches en soep staan ook buiten.
De shell garage staat hier ook. Twee hele handige jochies van een jaar of tien spraken Pluis afgelopen zomer aan op de buurtrommelmarkt: "Kijk eens wat wij voor iets moois hebben!" Het ding is de 25 cent die het kostte al ruimschoots waard geweest, ondanks het ontbreken van een complete verdieping.

Pammie, bedankt voor je vorstwaarschuwing. Heb net nog even snel wat planten binnen gezet. Succes morgen met de visite.

Dit weekend is flesjesoefenweekend. We wisselen voedingen aan de borst af met flesjes, en het lijkt wel een beetje te werken: de laatste twee keer ging er 100 ml of net iets meer in. Niet genoeg om van te groeien, wel om een paar uur geen schreeuwende honger te hebben. Nu maar hopen dat hij op het kdv niet weer acuut in flesstaking gaat.

Citro, leuk dat Mandarijn zo enthousiast was. Die spoorbomen klinken als iets wat Pluis ook erg leuk zou vinden. Waar had je die gekocht?
Pammie Paulusma Wat goed dat jullie er thuis ook zo intensief mee bezig zijn, lijkt me irritant voor jou om steeds te moeten kolven.

Goedemorgen!
goedemorgen. Van Harte Gefeliciteerd Pammie, met mannie! hopelijk hebben jullie een gezellige dag

Limoen was gisterenavond toen we naar bed wilden gaan helemaal van de wap, geen idee wat er aan de hand was, er was geen communicatie mogelijk, ook vandaag is ze nog helemaal van slag, huilen om niks, zal wel te druk zijn geweest gisteren

ik moet haar even helpen met het inrichten van een beautiysalon op man's laptop, tot later
goedemorgen. Van Harte Gefeliciteerd Pammie, met mannie! hopelijk hebben jullie een gezellige dag

Limoen was gisterenavond toen we naar bed wilden gaan helemaal van de wap, geen idee wat er aan de hand was, er was geen communicatie mogelijk, ook vandaag is ze nog helemaal van slag, huilen om niks, zal wel te druk zijn geweest gisteren

ik moet haar even helpen met het inrichten van een beautiysalon op man's laptop, tot later
hmm.. goedemorgen om 15.10 en 2x posten
Wij hebben een gezellige dag Eerste visite was er om 11 uur en de laatste is net een half uur weg. We hebben nog lekker buiten gezeten, kinderen hebben alleen maar buiten gespeeld. Mannie speelt nu met zijn nieuwe Wii-spelletje. Verder heeft hij nogal wat Lego gekregen, een gezelsschapspel, Bakuganspul, hij is erg verwend!

Ik ga even snel stofzuigen en dweilen, dan zijn we al een behoorlijk eind, opruimtechnisch gezien.
Alle reacties Link kopieren
ben helemaal Zennnnnnnnnnnnnnn van de sauna, lekker hoor!

gefeliciteerd met mannie, Pam! Klintk als een goeie dag en het was natuurlijk prachtig weer!

Wat een jarigen allemaal, gefeliciteerd!

Miffy, hopen dat Nino de flesjes gauw onder de knie krijgt. Niet leuk! Wel fijn dat jullie een goede werkster gevonden hebben, mij geeft dat veel rust. De chinees waar we vroeger nog wel eens wat haalden deed overigens ook altijd komkommer door de groenten, ik was er zelf niet op gekomen, maar vond het wel lekker.

Gisteren was jongste opeens weer ziek, 40 graden koorts, maar verder geen symptomen. Wij helemaal in de stress. Ik ging alvast opvang voor de week in elkaar sprokkelen, maar vandaag is het weer over. Raar.

Verder wordt ik echt helemaal ziek van mijn werk (de toestanden daar). Ik ben er zelfs een soort van tussendoor-ongesteld van geweest, dat herken ik nog van een andere stress-situatie op werk 10 jaar geleden (daar had ik dat ook). Ik kan er niet teveel over kwijt hier op het forum, maar de bedrijfsraad doet hartstikke stom. Mijn baan was min of meer zeker, maar ik vrees door hun gedoe het ergste. Tel daarbij op dat ik nog heel veel bagger over mij heen krijg van collega's die (blijkbaar) niet mogen blijven (daar kan ik niks aan doen, zij zijn niet geschikt voor mijn werk). En dit gaat nog wel even door. Bah.

Zo, even het grut op bed gooien.
Prachtig weer? Oh, zat de zon bij jullie? Hier was't echt drie keer niks dit weekend.
Ben ook een beetje verbaasd, prachtig weer, hier was het nogal grijs.

Miffy, ik zag net een superzoete foto van Nino met flesje. Ik hoop dat ie het deze week wat beter doet op KDV.

Wat een toestand op het werk Nitro, heel irritant.

Limoen was ook vanavond bij het naar bed gaan dwarser dan dwars, en overstuurder dan overstuur. Hopelijk slaapt ze door vanavond en is ze morgen wat beter te hanteren. Ik twijfel of ze naar school moet morgen, ze is al 2x een week afwezig geweest nu, maar vind het twijfelachtig of ze wel helemaal fit is.

Jullie feestje klinkt gezellig Pammie en mannie is lekker verwend.

Grappig dat jullie ook de shellgarage kennen, ik had als kind precies dezelfde garage al, jeugdsentiment.
Ehmmm, Esmee hier. Kennen jullie mij nog

Gefeliciteerd voor alle lieve jarigen. Toen ik bedacht dat ik twee hier-in-huis-verjaardagen niet met jullie heb gedeeld, bleek het erg lang geleden dat ik hier was geweest. Heb door Iphone amper meer de computer aan. Of het is de zakelijke en daar wil ik geen Viva op, om mij op het werk te kunnen blijven bedwingen.

Nu maar eens ww opzoeken (of veranderen) zodat ik bij jullie kan blijven vanaf de gsm.

Verder zijn we erg druk met ons ak-project. Alles begint te lopen dus we moeten een boel (leuke) keuzes maken.

Hoop dat alles goed is bij iedereen. Ga even bijlezen.
Hoi Esmee wel een leuk project om druk mee te zijn, jullie AK ding.

Miffy, we hebben de trein dingen besteld bij littlebee (punt nl) en dan staat het bij Eichhorn en dan rails. Ze hebben nog veel meer leuke dingen ik kan ook nog wel wat dingen voor sinterklaas vinden daar denk ik. (wij zijn ook fan van de treinset)
Mandarijn, nog van harte met je verjaardag manneke

Mannie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Fijn dat het voor allebei een leuke dag was.

Hoi Esmee.

Hoe gaat het met flesjesoefenweekend Miffy?
Remma: hoe gaat het met jou? Druk met de toetsen?
oja: hoi Esmee! maakt niet uit, joh, als je het druk hebt, heb je het druk. Als je echt van ons af wilt, moet je het wel ff melden ( ) maar anders ben je gewoon welkom wanneer je er zin in hebt. Spannend wel, hoor, dat AK ding!
Heej zomaar ineens allemaal mutsjes, gezellig

Spannend hoor Esmee, jullie ak-ding. Snap dat je daar druk mee bent maar wel onwijs leuk om te doen.

De traktatie is klaar. Pamman had gezogen en opgeruimd, ik de kinderen naar bed gebracht, toen hij kusjes ging geven heb ik gedweild en de traktatie afgemaakt. Die is erg leuk geworden al zeg ik het zelf. Op Hyves staat een supersnoezige foto van Mannie, daarop zie je dat het een goede dag is geweest voor hem . Ik zal het linkje naar de foto's van vandaag zo ook wel even in de ak joppen.
quote:sokje schreef op 17 oktober 2010 @ 22:07:

Remma: hoe gaat het met jou? Druk met de toetsen?

Ja man :(

Vanavond net de laatsten nagekeken, dan komt er morgen nog een nieuwe stapel. Die nog ff doorwerken en dannnnnnnn: eind volgende week vakantie!!!!
Hu? Ik dacht dat bij jullie de vakantie al begonnen was?
nee. nog 1 week.
Gelukt met gsm, hoera!

Verheug mij op vakantie, even relaxen. Esman is vrij, dus extra gezellig. Mannie is ook best moe, lijkt er aan toe.

Kindjes worden zeker groot! Nu Moppie 2 is, sluit ik voor t gevoel babytijd definitief af. Veel speelgoed opgeruimd. Leuk maar ook apart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven