LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Ik ga me maar weer eens naar boven slepen, 's kijken of ik de slaap weer kan vatten. Ben flink afgekoeld gelukkig, blote voeten op de koude vloer doet wonderen!
Slaap lekker Beng! Hopelijk kun je er nog een paar uur aan vast plakken (brrrr, moet er niet aan denken, blote voeten op koude vloer). Wat vreemd trouwens die blauwe plekken. Komt vast door de betere doorbloeding en de grotere spanning op je bloedvaten nu (zie Piens bloedneuzen).
Goedemorgen. Mag het nu wel? Of is het nog steeds te vroeg en donker? Donker is het in ieder geval.

Ik dacht ook eerlijk gezegd dat het nog vroeger tot ik op de klok keek.

Dankzij ongelofelijk rare dromen (met o.a. bubbelbaden in tuinen en op verandas, blote stelletjes en Karen van Will en Grace ), behoorlijke brand op mijn maag en een megasnurkende Pienman zit ik nu ook even beneden met een ienieminie glaasje melk.

Wat een nachtelijke langs elkaar heen geklets. Niet leuk voor jullie allemaal (behalve Sproet dan ) maar wel gezellig voor mij nu.

Ik was trouwens ook opeens heel erg met Sproet bezig in mijn hoofd. Hoe het daar allemaal gaat? Hoe het voor Sproetman is? Hoe het voor jullie samen is? Of het al het avontuur is waar jullie op hoopten? Nou ja was er gewoon heel erg mee bezig. De huizen in mijn rare dromen waren ook zo lekker des Sproetland.

Hier is het kleine beetje sneeuw van gisteravond wel weer weg. De hopen smurrie sneeuw van veel eerder liggen er nog wel. En het is heeeeeel mistig buiten. Het is hier trouwens ook echt minder koud in huis dan normaal rond deze tijd. Tenminste dat denk ik zo. Zou het dan heel langzaam ophouden met de winter? Echt blote benenweer hoeft van mij ook nog niet maar wel snel. Lelijke benen had ik al dus daar hoef ik het niet voor te laten. Hoewel cellulitis ook hier echt veeeeeeeel erger is geworden. Damn!!

Trouwens buiten bloedneuzen bloed ik sowieso veel meer als ik ergens bloed heb. Gister bedacht ik me dat ik dat misschien toch even moet melden ivm bloedingen tijdens de bevalling. Dat ik niet leegloop ofzo. Of is dat raar omdat alle zwangere vrouwen daar toch wel last van hebben?

Nou ik ben weer lekker op dreef op dit tijdstip. Zo zie je maar weer wat er allemaal in mijn hoofd speelt. Hihi!!!

Begin me langzaamaan ook af te vragen wanneer Pienmini het tijd zal gaan vinden te verhuizen. En dat ik hoop dat ze me niet tot 42 weken door laten lopen. Maar daar ga ik wel naar vragen van de week.

Nou ja over en uit maar weer. Of zijn er nog andere dames hier? We blijven zo wel lekker bovenaan staan.
Goed zo'n achterlijk lange post slaat natuurlijk nergens op op dit tijdstip.
Mard bedenk me net door een berichtje van jou op de groep dat ik echt helemaal ons afspraak idee vergeten ben. Dat was afgelopen vrijdag toch? Ik had ook andere visite dus daardoor ben ik het straal vergeten. Jammer!!!
En nu moet ik echt weer naar bed. Truste allemaal.
morgen!

Ook hier weer vroeg. Tssss, gisteen had luusman vroege dienst en toen sliep Luba tot 07.30. Vandaag heb ik vroege dienst en dan slaapt ie tot 06.00.

Hij ligt lekker in de box te spelen nu en zijn nieuwste functie te herhalen, daarbij hele leuke pruttelende blaasgeluidjes aan het maken. Zo lief.

Hij komt nu ook 1 'schuifje' vooruit, maar verder niet. Het blijft een beetje bij heen en weer bewegen (naar voren/naar achteren). Ik moet nog steeds even een filmpje er van maken.

Trouwens, sinds gisteren kan ie ook al behoorlijk goed aan mijn vingers lopen. Hij stapt echt, eerst met zijn linkerbeen (die tilt ie ook goed hoog op) en dan met zijn rechterbeen (die tilt ie niet zo goed op). Maar hij stapt in een redelijk stevig tempo de kamer door. Met name richting de kat!

De vind ie trouwens reuze interessant! Die volgt hij al weken met zijn ogen. Volgens mij gaat dat ook zijn eerste woordje misschien worden? Iedere keer als hij de kat 'spot' zeg ik ook "poes". Dus dat zit er al ingebakken nu. Zelfs als ik vraag: "waar is de poes?" Dan gaat zie je hem zoeken, kijkend over de vloer totdat hij de kat ziet. Gelijk weer conditioneren door heel enthousiast "goed zó!!" te roepen!

Ik ga even nog met Luub spelen, voordat ie weer naar bed gaat.
Die nachtelijke sessies hier! Hihi! Ik blijf het leuk vinden, alhoewel het voor jullie minder leuk is (behalve sproetje dan).

Sproet, hebben jullie alles al uitgepakt en geinstalleerd? Heb je al een dagopvang gevonden?

Nou Pien, langer dan 3 weken gaat het niet meer duren. Hoe voel je je eronder, qua bevalling? Rustig of maak je je nog wel eens zorgen? Het gaat vast goed komen joh. Ook met stuitbevalling zijn vele je voorgegaan. Weet je wat ik grappig vind: jij vertelde al heel vroeg dat jullie kindje in stuit lag, terwijl er toen nog plenty of time was voor je kleine om te draaien. Maar toch maakte je je toen al zorgen om een stuitbevalling. Het is net een soort alsof je dat toen misschien al aanvoelde dat hij/zij toch niet zou gaan draaien. Hetzelfde als dat ik direct na de bevalling gewoon wist dat die placenta er niet zomaar uit zou komen (riep 5 min na de bevalling al: rij me maar naar de OK, die komt er niet uit hoor!).
Oh we hebben dus geboekt, Laal, ik heb de link nog een keer op de groep gezet.
Duft, hoe gaat het afvallen? Het begin gaat toch vaak snel? Hier niet hoor... pfff. Ben nu 3 weken bezig met sporten en gezond eten en niet meer snoepen, maar ben nog maar 1 kilo afgevallen! Het is ook nog maar kort, maar toch. Het duurt zo lang.

Ik ga vandaag niet zwemmen. Luusman wil uitslapen. Dus ik heb de vroege dienst.

Stom, maar hoéveel moeite ik had net om om 06.00 uur op te staan... zo weinig zin heb ik nu om weer terug naar bed te gaan.

Ik ben gisteren met een knallende migraine naar bed gegaan. Ik voelde als de hele avond een hoofdpijn op komen zetten en toen ineens: boem! Instant vreselijk misselijk, zwabberig en knallende hoofdpijn. Ik ben gelijk naar bed gegaan, maar ik had continue het idee dat ik kon gaan overgeven elk moment. Bah. Ben gelukkig na een minuut of 20 in slaap gevallen. Toen ik om 02.00 uur wakker werd van Luusman die thuis kwam, was de hoofdpijn en misselijkheid weg. Relief!!!

Ohja, ik had een filmpje gemaakt nog... maar wel slechte kwaliteit hoor. We hebben pinnacle, maar die loopt steeds vast, heel irritant. Dus ik heb het in windows movie maker gedaan, maar dan geeft ie slechte kwaliteit.
Ik zit hier trouwens in mijn uppie te lullen....
En Luubje is weer wakker... en er is nog niemand hier. Hij zit nu naast me, in de kinderstoel met zijn boekjes voor zich op tafel.
Zo luus, jij gaat lekker los in je eentje

Heb alweer zoveel gelezen (weird hoor, voor een zaterdagnacht) , dat ik de helft alweer vergeten ben..

Oh ja, pien, je hebt als hoogzwangere een extra liter bloed dus het klopt dat je bloed dunner is, dat is volgens mij normaal. Ik had op het laatst ook vaak bloedneuzen (bij het snuiten kreeg ik dan een flinke bloedbonus ) , en als ik een wonje had duurde het 3 keer zo lang voor het weg was.

Laal, hoe is het met je kleine mannetje?

Ik hoor door de babyfoon dat meisje haar stem aan het testen is, zo cute
Hahahaa, het is echt gezellig geweest hier vannacht. Wat een nachtelijke drukte allemaal.

Laal, hoe is het nu met J'tje?

Waardeloos he die bloedneuzen etc. Littekens verdwijnen bij mij trouwens ook helemaal niet. Ik had een kras op mijn vinger in de eerste 3 maanden en het is nog steeds vuurrood. Lijkt net alsof ik eergisteren door de kat ben gekrabd.

Leuk die Luba met zijn nieuwe functies, ik ben heel benieuwd naar het filmpje. Moet ook maar eens kijken hoe dat werkt op onze nieuwe camera. Meestal verdiep ik me niet zo in camera's, het kan me niet echt boeien. Geef niks om foto's, maar straks heb ik natuurlijk wel een leuk onderwerp om foto's van te maken.

Chocopopje met stemoefeningen , ik zeg geluidsopnames !

Ik denk trouwens dat Pienmini op zondag of maandag komt. Dus vandaag of morgen, of pas over een week.
Die Pienieminie, die komt gewoon aanstaande woensdag om 06.12

Komen nu de wedjes?
We moeten ook nog een poll maken voor Neem trouwens, is Minius en jongen of een meisje??
uhm, meisje!
Ik heb een poll aangemaakt op de groep !
Goedemorgen! Mijn meisje is opgehaald, de hang-dag kan beginnen. Heb thee gezet, chocolade bij de hand, en twijfel of ik eerst nog even wat ga werken of gewoon gelijk een dvd erin gooi... Het is wel het perfecte weer voor een dag de deur niet uit, het regent.
Hey hallo was ik ook weer.

Nog even een paar uurtjes lekker geslapen en muziekjes geluisterd.

Luus wat was jij ook lekker op dreef.

Jammer dat je niet kunt zwemmen. Enne dat afvallen is eigenlijk beter als het niet te snel gaat. Dat zou er dan langer af blijven. Maar snap ook wel dat je gewoon wilt dat het sneller gaat.

Laal hoe is het met onze kleine grote vriend? En met jezelf? Hebben jullie een beetje geslapen?

Pffff hier staat de verloskundige praktijk op (het programma). Wat een vreselijk truttig programma zeg. Blegh!!!!! :puke:

Ga snel weer een muziekje opzetten hier.
Elev niet van die rare dingen zeggen. Hup die DVD erin en genieten. Het mag!!!!
hihihi, oké mama pien.

Wat waren er trouwens ontzettend veel mensen wakker vannacht zeg, tjongejonge. Chiek, sliep chiekmeisje nou wel en was jij tóch wakker? Da's niet zo fijn hè.

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Laals vergaderbinkie is. Hopelijk beter..

En ook met alle andere zieken natuurlijk.

Luus, je zondagochtend-monoloog. Denk dat Sproet wel een goed punt aanstipt wat luubs hoofd betreft: hij is al heel actief natuurlijk en ligt per saldo dus minder tijd op het afplattende deel. Maar als jij zelf gezien hebt dat het toch erger werd de afgelopen weken is dat wel weer een aanwijzing om er wel naar te laten kijken natuurlijk. Nou ja, aan mij heb je dus ook niks.
Slaapt mijn kindje weer beter.. is er herrie bij de buren!! Nachtelijke avonturen hier: vannacht nog met kloppend hart bij buurvrouw aangebeld, werd daar geschreeuwd en met dingen gegooid.

Onze huizen zijn niet heel erg gehorig en ze woont maar alleen dus ik maakte me echt zorgen, stond met 112 ingedrukt en vinger op de bel toets bij de deur om meteen de politie te kunnen bellen. Weet nog niet precies wat er was, denk haar zoon of dochter die ruzie had met partner of zo, hij werd er in elk geval uitgeknikkert en schreeuwde om huissleutels of zo. Had alsnog bijna de politie gebeld, maar buurvrouw zei dat het in orde was en dat ze morgen (vandaag) wel even langs zou komen.

Later stond ik nog een keer op het punt om terug te gaan en te zeggen dat ze normaal moesten gaan communiceren of ik zou alsnog de politie bellen want het ging nog een poosje door, maar net toen ik weer mijn jas over mijn pyama wilde aandoen werd het stil, Nog een poosje op de trap gezeten luisteren maar het was afgelopen.

Wat een gedoe zeg, en net toen ik een nacht alleen was natuurlijk, anders had ik Guido gestuurd. Maar ik was echt bang, dacht dat ze misschien overvallen werd of zo. Heb nog een hele tijd wakker gelegen daarna.

Lief komt net thuis dus ik ga even gezellig doen, tot later :-)
Een heel tuttig programma idd. Voor de liefhebbers die bijna moeten bevallen, man bijt hond zoekt kandidaten om een programma te maken vanuit het perspectief van de pasgeboren baby. Dus al die "koetsjiekoetsjiekoeeeeeee" hoofden pal boven de wieg. Ik heb bedankt voor de eer
DD, wat een spannende nacht, akelig zeg. Ik zou ook bang zijn geweest hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven