LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
DD, met je bedoel ik trouwens niet jou specifiek hoor, maar meer in het algemeen.
Pien, hooooeeeeeehhhoooooooiiii!
quote:dufty schreef op 06 januari 2010 @ 19:39:

Ik heb me maar even heel koest gehouden afgelopen middag, want ik werd er ook een beetje boos en gefrustreerd van. Ik vind bijv. niet dat je heel erg open staat voor Sproet haar verhaal, Mard. Want een zin als "Dan voel je je wel heel snel gekwetst" komt niet echt over als een open discussie waar ieders gevoel en emoties worden gerespecteerd. Ik vind dat gewoon niet aardig.Ik denk dat als je die betreffende post goed doorleest en de post van Sproet daarvoor het een stuk genuanceerder overkomt dan als je het zo neerzet.
Hey DD. Je bent allang weer weg maar hoe was de high tea?

Daaaaag Duft. Lekker langs elkaar heen zo.
En Duft als jij mij vergelijkt met een club van borstvoedende vrouwen die zichzelf ontzettend gaaf vinden en dat van de daken schreeuwen dan heb je heel slecht gelezen vandaag en gisteravond of ik heb het op zo`n verkeerde manier verwoord dat het onbegrijpelijk is. En daar moet ik nu even van slikken. Verder word ik daar niet echt boos of verdrietig van, maar ik vind dat dus echt heel erg ongenuanceerd. Een stuk ongenuanceerder dan het bevestigen van iets wat Sproet zelf aangeeft.
Afijn, nu heb ik gezegd dat ik me ook gekwetst voelde door de discussie van vanmorgen/ gisteravond, en daar reageert vervolgens niemand op...

We gaan het gewoon even over een heel andere boeg gooien

Pien, wat een gedoe met pienman, ik zag net het nieuws al en moest meteen aan je denken, het is echt drama bij jou in de regio!

En wat balen dat je nu niet naar de gastouder kunt! Al zal ze het vast begrijpen, dit is overmacht. Dacht trouwens dat pienman gewoon bij jullie in de stad werkte, maar niet dus? Hoop dat hij snel thuis is, zodat jullie lekker met zn drietjes thuis zijn

Hier is by the way geen vlokje sneeuw gevallen (ik denk serieus dat mijn gebeden gehoord zijn daar boven )

Mien, wij dragen meisje nog in de baby carrier, dat wordt ook aangeraden tot 7 kilo (zie de gebruiksaanwijzing). Wij gebruiken dat "flapje" voor haar nek, dat ding dat je op je schouders vastklikt, ziet eruit als een soort tentje
Sooooo, heb ik even 8 pagina's gemist vandaag. Een mens kan niet eens met goed fatsoen een dagje niet forummen!!

Ik heb mijn zegje al gedaan mbt de BV-discussie en spreek ook (nog) niet uit eigen ervaring. Stiekem heb ik de neiging om toch nog een duit in het zakje te doen, maar ik houd er toch maar over op. Maar jullie kunnen over een aantal weken ongetwijfeld over mijn ervaringen en eerste stappen op het bv-pad lezen en ik verwacht niet dat het over rozen zal gaan

Vandaag weer lekker aan de knutsel geweest, hopelijk ben ik moe genoeg nu om een heerlijke nacht te slapen. Afgelopen nacht was nl. zwaar kl*ote. Ik zat er even helemaal doorheen. Alles deed zeer en ik was zo moe maar kon niet slapen van het maagzuur. Voel me ook ineens hoogzwanger terwijl ik dat gisteren nog helemaal niet had. Kan ook bijna niet meer normaal lopen, ben echt ineens ontploft qua buik ook. Hopelijk morgen een betere dag.

Ik heb ook moedervlekken die zijn gegroeid trouwens, maar die zitten op mijn buik ! Niet zo heel vreemd dus. Laat ze regelmatig controleren bij de ha en er zijn al een boel weggehaald bij mij en op kweek gezet zelfs maar er zijn nooit onrustige cellen gevonden gelukkig. Maar charmant is anders.
Jup Pienman moet helaas de stad uit voor zijn werk. En het arme schaap doet over elke km een half uur. Ik vind het echt een beetje zielig. Hij zit al 2 uur in de auto.

Oh ze komen nu met sneeuwschuivers (of hoe heten die dingen?!) door de straat. Ook wel weer een beetje zonde!
Nou die wagen sloeg ook nergens op. Het enige verschil dat ik kan zien zijn de bandensporen die het heeft achtergelaten.

Getsie Beng vervelend al die klachten. Maar eh bij ontplofte buik denk ik wel gelijk aan de volgende vraag: foto?!
quote:chica1978 schreef op 06 januari 2010 @ 20:34:

Mien, wij dragen meisje nog in de baby carrier, dat wordt ook aangeraden tot 7 kilo (zie de gebruiksaanwijzing). Wij gebruiken dat "flapje" voor haar nek, dat ding dat je op je schouders vastklikt, ziet eruit als een soort tentje

*in discussie negeer modus*

Oh, dan fumblen wij wel een beetje geloof ik. Meis lijkt er zo ontzettend hoog in te zitten als ze in die babyinzet zit. Ze komt dan met haar schoudertjes boven het bovenkantje uit, maar we mogen die inzet niet meer lager doen. Hoe lang is Chocomeis nu?
Jeeeeeeeeeee Pienman is weer veilig thuis. Ok hij is nu nog even de auto wegzetten. En hij heeft mijn favoriete drankje weer gevonden in de supermarkt (gaat meteen een fles in de ziekenhuis koffer).
Oké, en nu haak ik even af. Ik beproef een sfeer die steeds iets grimmiger wordt, en verwijten over en weer, en daar heb ik echt geen zin in.

En nu zal ik de "zieligheids-modus" even aanzetten: Ik vind het niet leuk dat niemand reageert als ik aangeef dat ik me ook gekwetst voel door wat hier gezegd is.
voor Chiek. Toen ik mijn bericht schreef stonden de posts ervoor er nog niet. Ik vond en vind dat ik nu niks nuttigs bij te dragen heb omdat ik niet uit eigen ervaring spreek.

Pien, wat fijn dat Pienman veilig thuis is!!

Foto zal ik Bengman b'kort even vragen weer. Misschien wel in bikini ! De eerste foto was ook in bikini bij 7-8 weken. Zoek de verschillen, hahahahaha.

Mien, de bevestiging van het zhuis is nog niet binnen. Wacht nog even op de brief. Meestal gaat hij niet op de hoofdlocatie maar in de "kliniek" als je begrijpt wat ik bedoel.
Chiek, je bent te snel, ik was nog aan het typen voor je Meid, je moet je hier echt niet schuldig over voelen, echt niet echt niet echt niet! Waarom? Alleen om dat ene zinnetje? Nee hoor, niet doen...zoals ik al eerder zei, zoveel vrouwen, zoveel meningen. We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn. Ik vind niet dat de sfeer grimmiger wordt hoor, meningsverschillen zijn er om ze uit te praten. En dan doen ik niet op de discussie, maar wel over het verkeerd begrijpen van elkaar

Pien, balen zeg! Wel fijn dat je man weer thuis is, ik heb er van de week 2 uur over gedaan om thuis te komen! Over dat stukje doe ik normaal maar drie kwartier...

Even snel posten hoor...dan leest Chiek mijn berichtje misschien nog
Ik heb trouwens weer heel nieuw haar! Ben er helemaal blij mee, als ik straks zin heb, doe ik er nog even een nieuw kleurtje in...

Caat fijn dat alles goed was...ik heb ook wel eens moedervlekken weg laten halen, ik heb er ook heel veel! Ben vanmiddag nog bij de HA geweest. Ik heb al een week of drie zere ribben...blijkbaar heb ik me verdraaid en ik ben vanmiddag een klein beetje gekraakt. Doet geen pijn, maar ieeeehhhhh dat geluid! Net alsof alle rugwervels weer goed op hun plekkie vallen...

Beng, ook weer lekker aan de knutsel geweest dus. Leuk! Enneuh je bent ook hoogzwanger...Ben wel heel erg benieuwd hoe jij alles gaat ervaren...de bevalling enzo...en ja ook de borstvoeding
Chiek ik weet verder even niet wat ik voor opbeurends tegen je kan zeggen. Ik ben zelf ook nogal verbaasd over het verloop.

Mien, Chiek had ook het probleem met de hoogte van de babyinzet, dan kwamen choco`s schoudertjes er ook bovenuit. Op het draagdoekentopic legt iemand vrij duidelijk uit hoe je het lager/beter/steviger kunt regelen met die inzet, zij deed het eerst ook niet met inzet, later wel en dan zat het toch beter.

Ik ga hem trouwens ook bestellen (hadden we geen groepskorting kunnen regelen ) Ik neem de effen zwarte. Ik vind die met bloemen ook mooi, maar die effen staat beter bij mijn jas.
Oh Chiek ik zie nu jouw tweede berichtje. Ik dacht daarnet dat je het half grappend zei over gekwetst zijn, kwam door de schaamsmiley en je nuchtere opmerking daarna. Sorry!!!!

Je hoeft je zeker niet schuldig te voelen. Je hebt niks raars gezegd. Vind ik.

Ok Laal jij hebt dus ook fotoplicht nu!
Ik ben zelf ook heel benieuwd Laal! Vooral omdat ik een behoorlijke controlfreak ben en moeilijk dingen uit handen kan geven.

Zere ribben kan ik helaas over meepraten, er zit constant een meisje haar benen te strekken en daarbij mijn ribben te prakken. Niet fijn. Ik hoop dat jouw ribben weer lekkerder zitten nu!

Leuk je nieuwe haar, is het heel kort?
quote:mardjen schreef op 06 januari 2010 @ 21:09:

Ik ga hem trouwens ook bestellen (hadden we geen groepskorting kunnen regelen ) Ik neem de effen zwarte. Ik vind die met bloemen ook mooi, maar die effen staat beter bij mijn jas. Goddank ben ik niet de enige die zo denkt Ik heb een bruine besteld, maar had er eigenlijk de balen van omdat mijn jas zwart is. En ik draag ook nooit bruine laarzen onder een zwarte trui!
Ja haar is best wel kort, hoewel ik weet dat niet alle vrouwen kort haar vrouwelijk vinden, staat het me toch wel...al zeg ik het zelf Ga nu nog even snel een kleurtje doen! Ben ik morgen weer fris en fruitig!
Jeutje wat een Beco fans hier!! Geestig!!
Even een vraagje over die B*eco. Bengman en ik verschillen nogal qua formaat, is de B*eco dan wel handig als je 'm allebei wilt gebruiken? In niet zwangere toestand schelen wij qua taille 40-50 cm in mijn voordeel.. Zelfs met buik scheelt het nog 10 cm op dit moment. De b*ondolino knoop je om dus dan hoef je geen gespen te verstellen. Ik wil dus wel een drager bestellen maar weet niet zo goed wat wijsheid is.... op het draagdoekentopic werd mij door Wen de B*ondolino aangeraden, maar ik twijfel nu dus weer omdat jullie allemaal voor de B*eco gaan. Ik ervaar enige groepsdruk !
Oh dank je Mardie voor je tip! Ik wil dat ding morgen gaan gebruiken, maar ik wil wel dat Meis lekker zit en ik niet halverwege met een huilend frumpie zit. Zal morgen wel even frummelen met het gedoe.

Wij hebben er trouwens 1 met printje. Ik care niet zo voor bijpassende dingesen.

Chiek Kom nou maar terug. Dan krijg je van mij een kusje en een stukje chocola.
Beng als Laalman en ik meer zouden verschillen qua lengte e.d. dan zou ik ook voor de Bondolino gaan, want die is veel makkelijker te verstellen inderdaad!
De bondolino is dan handiger Beng, stond ook op het draagdoeken forum in geval van veel verstellen. Omdat je die inderdaad omknoopt. Ergonomisch gezien schijnt de bondolino ook iets beter te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven