LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Oeh blootfoto's, dat kan tuuk niet.
Ja maar zelfs het adult vinkje mocht niet baten. Ik ben gewoon too damn sexy denk ik.
Oh oh oh, ik ben wel enorme mosterd na de discussie, zie ik (dingen zo goed mogelijk willen zeggen duurt ook zo lang!). Gelukkig is iedereen weer vriendjes, geloof ik (oh nee, ik heb chiek nog niet weer gezien), en is Pienman weer veilig thuis en word Beng straks de ergste bv-maffioso ooit. EN mienL Castle is inderdaad heel leuk! De mentalist begint ook weer zag ik, dat mag ik ook graag kijken....
(hoewel ik heus geloof dat je woest aantrekkelijk bent, ook in met gips besmeurde toestand)
Volgens mij zijn we hier straks allemaal ergonomische drager maffioso's !
Mijn buik en ik gaan naar bed. (mijn borsten mogen ook mee trouwens, die kan ik niet buitensluiten natuurlijk als aankomende BV-maffiosa)

Welterusten meisjes!
Ik vind dat minieman een goede smaak heeft. Die was het hier ook geworden als het jastechnisch had gematched (ik heb voor het eerst sinds mijn tienerjaren een jas met print, ik had bijna spijt). En ik dacht welke zou Mien kiezen..... Goed geraden he!

En nu ga ik echt slapen!
Slaap lekker allemaal! Morgen weer een dag met een lach? (ai, die is op het randje)
Truste alle slapende meisjes.

Oh en de foto's zijn toch nog gelukt. Maar dat hebben sommigen al ontdekt.
Grouphug

Beng, welterusten, jij en je borsten...oja en je buik

Iedereen welterusten en Sproetielief, nog een fijne avond!
quote:sproet1978 schreef op 06 januari 2010 @ 22:16:

Slaap lekker allemaal! Morgen weer een dag met een lach? (ai, die is op het randje)Voor Sproet!
@Neem

! Het voelt serieus als mijn buik en ik. Die uitstulping lijdt een heel eigen leven lijkt het wel...

Je uitstulping lijdt een heel eigen leven? Dat vind ik wel een heel leuke freudiaanse verschrijving.

Neem, ik duik erin hoor:

Voor jou nog eentje extra omdat je zo moe bent en weten dat het ooit overgaat natuurlijk niks helpt:

Slaap lekker allemaal!
Dat is gewoon slechte smaak qua woordkeus Sproet

Ik lees Elev haar bericht... en denk mosterd? Dan moet je daar toch eerst voor posten? Maar dat had ik dus weer even gemist in mijn beco activiteiten. Wat man trouwens echt bezopen vindt hoor ik net, maar ja mijn geld

Maar Elev, ik denk inderdaad dat ik er vrij makkelijk doorheen gefietst ben. Maar ik ben ook niet iemand die alle kwalen hier neer gaat zetten, zo ben ik gewoon niet. Ik vergeet dat gewoon. (even voor de duidelijkheid dat ik niet iedereen over me heen krijg dat ik nu impliceer dat niemand dat mag doen ) Ik heb bijvoorbeeld in de kerstvakantie voorhoofdsholte ontsteking gehad, ik vergeet dat gewoon te melden. Op het moment dat het een keer relevant was om te melden had ik er geen zin in en later was ik het vergeten.

Het kolven op mijn werk valt mij bijvoorbeeld vrij zwaar, ik moet veel kolven voor weinig melk en ben een tijdje midden in de nacht opgestaan om de flesjes vol te krijgen. Ik heb me voorgenomen om dat niet meer te doen nu met als gevolg dat Mardmeisje nu dus een flesje nutrilon op heeft dinsdag. Ik vind eigenlijk dat ik het nog best vol zou kunnen houden, maar ik heb geen zin meer in het die hard kolven. Nu met ruim 5 maanden vond ik het een mooi moment om daar iets minder rigide in te worden.

Maar nu zit ik weer een heel verhaal te typen en mijn verhaal gaat eigenlijk de hele tijd al niet over het stoppen met bv en dat dat een teken is van gebrek aan doorzettingsvermogen. Het gaat er gewoon om dat er voor bv ook doorzettingsvermogen nodig is, ook al gaat het vrij makkelijk. En ik vind dat dat best gezegd mag worden, omdat dat voor mij los staat van een waardeoordeel over het stoppen met bv. Maar er zijn een hoop mensen die dat tegen de borst stuit blijkt wel. En dat vind ik dan weer een beetje jammer. Het verbaast me ook dat de nuchterheid dan dus ver te zoeken is.

En nu ga ik echt echt echt echt slapen...
anoniem_649ad06f4ae00 wijzigde dit bericht op 06-01-2010 22:31
Reden: en t die en d moest zijn en nu toch weer een t, ik moet echt naar bed...
% gewijzigd
Deze buik (zonder imposante borsten ) gaat ook slapen.

Welterusten!!
Pien, ik dacht al "die heb ik volgens mij niet zelf bedacht". Is van Giel Beelen's programma toch?
quote:sproet1978 schreef op 06 januari 2010 @ 22:30:

Pien, ik dacht al "die heb ik volgens mij niet zelf bedacht". Is van Giel Beelen's programma toch?Jup!
quote:elev schreef op 06 januari 2010 @ 22:26:

Je uitstulping lijdt een heel eigen leven? Dat vind ik wel een heel leuke freudiaanse verschrijving.

het is echt bedtijd voor mij. Ik heb serieus nagedacht over lijden/leiden in deze context. Het moge duidelijk zijn dat ik momenteel nogal zwelg.... Vandaar de keus voor lijden ipv leiden.
Duidelijk, mard, ik had ook al wel zo'n vermoeden dat jij niet het type bent die elke scheet die dwars zit op het forum zet (om even te chargeren)..

En zéker mag het gezegd worden dat bv doorzettingsvermogen vergt (ik heb diep respect voor borstvoedende moeders, misschien moet ik dat vaker tonen), ook als het makkelijk of zelfs probleemloos gaat. Maar soms is alleen doorzettingsvermogen niet genoeg, en dat moet ook benoemd kunnen worden.

en welterusten allemaal, droom lekker over jullie beco's..
Goedemorgen!

Mmmmm nou ja eigenlijk vind ik het helemaal niet zo geestig. Ik ben zo moe maar ook zo onrustig. Beetje raar gevoel.

Werd een beetje wiebelig in bed dus vandaar even een uitstapje naar beneden voor een glas water.

Helemaal niks te melden dus verder. Ga zo maar weer eens naar boven. Daar is het toch een ietsepietsie warmer.
Hey Pienie!
Ik denk dat je alweer in je warme bedje ligt. Ga ik ook zo doen, maar V. heeft de poeperitus en ineens weer een nachtfles, en dat, terwijl ik over 2 uur weer naast mijn bedje moet staan. Nou ja, komt allemaal wel goed.

Ik doe graag mee aan de grouphug!
Oh had ik me maar gemeld vannacht. Miniemeis had het voor de tweede nacht op rij op haar heupen. Ineens om 4 uur blèren (mama is chagrijnig, valt het op? ) en niets is goed behalve naast me liggen. Ja en dan slaap ik dus voor geen meter met als resultaat een ernstige vloekende en tierende Minie de rest van de dag.

Maar goed, dan had ik hier wel lotgenoten gehad.
Ook hier een rusteloos nachtje achter de rug. Had ook best even kunnen kijken hier op t forum. Heb nu de bovenverdieping onveilig gemaakt en Bengman wakker gehouden.

Wij gaan zo op pad naar t Zuiden. Ik hoop dat ik het een beetje volhoud in de auto en in de stad daar.

voor Duft, balen dat je zo'n slechte nacht hebt net voor je eerste werkdag.

voor chagrijnige Mien, hopelijk gunt jullie meisje je snel weer een fatsoenlijke nachtrust (en avonden voor jezelf).

voor rusteloze en wiebelige Pien, dat zal voorlopig nog wel zo blijven ws.
Nou Duft je was er gewoon echt een paar minuutjes na mij. Helaas hebben we elkaar gemist.

Wat een onrustige nachten allemaal. Dat verdient wel een hele dikke vette .

Ik moet eerlijk bekennen dat ik na mijn uitstapje nog heerlijk geslapen heb dus met mij gaat het nu prima. Beetje jammer dat de wekker ging, moet zo naar de tandarts (Elev ga je mee? ). Dus moet even verder met haartjes drogen, make up e.d.

Later meisjes.x

En het is hier buiten nog steeds zooooooo mooi. De zon schijnt op de besneeuwde bomen. Geweldig! Hoop dat het niet te glad is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven