LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Oh dáár zijn jullie!
nog meer
Ok volgens mij moeten jullie allebei aan het werk zijn. dit kan toch niet dames!!! Ga jullie schamen!!!
Ik probeerde niet te woggen en heb dat dan ook heel eventjes niet gedaan. Heb net man wakker gemaakt om naar de stad te gaan, maar die moet eerst even flink zijn tanden poetsen dus kom ik nog even hier. Het wordt een lekker mannelijk winkel-uitje vermoed ik, dat ongeveer zo gaat: in de bijenkorf de eerste passende en enigszins acceptabele twee spijkerbroeken, een stapel t-shirts en tien boxershorts kopen, een paar nieuwe gympen in de dichtstbijzijnde gympenwinkel en daarna nog even naar Kroese of Van Leest voor wat impulsaankopen. In één uur klaar!
Huh? Waarom is Jee nu alweer wakker...hij heeft net drie kwartier geslapen? Al kreeg ik dan wel weer een stralende glimlach toen ik bij hem kwam kijken
Klinkt als een heel efficient winkeluitje Elev! Ook nog iets voor jezelf aanschaffen?

Oh en Laal Jee wil gewoon weer lekker naar buiten met zijn mams.
Nou, daar ben ik weer hoor

Heb voor mezelf even een adempauze ingelast, omdat ik merkte dat ik steeds verdrietiger en bozer begon te worden. Om dan de boel niet te laten escaleren, trek ik me dan liever even terug.

Denk dat we allemaal weleens iets van iemand lezen en dan denken "zou ik nooit doen" of "dat vind ik niks" maar dat dan niet zeggen, om die persoon niet te kwetsen, of omdat iedereen zijn of haar eigen manier van doen heeft, en dat natuurlijk prima is. Daarom vond ik het erg niet-oké dat er opmerkingen gemaakt werden in de trant van "ach, zoveel beter zal bv ook weer niet zijn" . Ten eerste vind ik dat zeer ondoordacht (en nee, daar wil ik niemand mee kwetsen, maar dat is gewoon hoe ik erin sta) , maar ook nog eens niet aardig, en niet nodig. Jullie zullen me wel overdreven vinden (en dat vind ik prima), maar ik heb hier echt mee in mijn maag gezeten en serieus wakker gelegen. We zijn het stadium " lekker een beetje babbelen op internet" denk ik ver voorbij op dit topic, en dat vind ik alleen maar super, maar daardoor trek ik me dingen die jullie zeggen ook des te meer aan.

(nu hoor ik jullie in mijn gedachten al zuchten en denken van "djeez, wat een aansteller" , maar hoe meer je om mensen geeft, hoe harder dingen die ze zeggen je ook raken, dus eigenlijk is het alleen maar een compliment naar jullie)

Goed, nu ben ik dus alweer aan het huilen... sorry hoor..

Chicaatje, superlief dat je me belde en elev, dankjewel voor je mailtje

En nu heb ik een heleboel bij te lezen...
Dat zie ik dan wel weer meteen... Pien, je doet 'm fout!

Het moet zijn:

Met een beesie in je buurt voel je je beter, je hebt steeds je beste vriendje om je heen.

Nu echt even snel teruglezen
Nou Chiekie gekkie!!!

Ik vind dat je het heel goed verwoord maar ook voor jou geldt niet voor anderen denken. Wij vinden jou heus geen aansteller of overdreven. En jij moet lekker doen en denken wat voor jou goed voelt. Ik wilde je heel graag smsen maar ik ben nog altijd bang dat ik dan een soort van jullie prive leven aantast. Snappie?! Maar ik ben blij te lezen dat andere meiden wel zo bijdehand waren en dat je daar ook iets aan had.

En nu niet meer huilen en mijn oprechte excuses voor het verkeerd meezingen van KvK. Ik had de grootste lol onder de douche en met alle liedjes erbij nog eigenlijk.

Nou ik moet er vandoor. Tot zo!!!
Gelukkig dat je er weer bent, Chiek. Het is naar dat je gekwetst bent, en van mij daarvoor in elk geval excuses. Daar wil ik wel bij zeggen dat ik hoop dat we nu niet allemaal op onze tenen gaan lopen en onze mening voor ons houden om discussies te voorkomen, want verschillende standpunten moeten er gewoon kunnen zijn, zonder dat we elkaar daarmee pijn doen.

En nu ga ik echt winkelen. Niet voor mezellef nee, dat doe ik wel zonder man, die is veel te daadkrachtig (en dan kom ik altijd thuis met dingen die ik toch niet zo heel leuk vind). Moet nog wel een luieremmer en een extra thermometer hebben (wat was ook alweer de thermometer-tip hier?).
Succes bij de huisarts, Pien!
Mard, wat naar dat mardman en jij ruzie hebben gehad Al kan ik me goed voorstellen dat er een heleboel niet-uitgesproken zorgen zitten bij jullie allebei. Goed dat jullie er dan even de tijd voor nemen, en het dan meteen uitspreken, denk dat een hoop stellen daar nog iets van kunnen leren! Ook nog even een dikke voor mardmeisje, hoop dat het allemaal meevalt!

Sproet, toch een helmpje voor sproetekind (wie noemde hem nou een uit de kluiten gewassen kuikentje? Vond dat zó lief klinken!) Het is voor ons makkelijk praten van "het is maar een paar maanden" en "hij heeft er waarschijnlijk geen last van" , maar ik zeg je eerlijk hoor, ik zou er ook mee zitten en van balen! Met sommige dingen kun je denk ik het beste (hoe moeilijk dat ook is) even diep zuchten en berusten in het feit dat het nu eenmaal zo is. Weet je? Hier komen jullie ook weer doorheen, echt waar!

Neem, ik heb niet 1 keer overgegeven of gekokhalsd, dus dat zegt he-le-maal niets!

Beng als enige zwemmen (bikkel!), en luus met luba en zijn verkering , gezellig hoor! Die slippartij klonk wel eng!

Laal, meisje hier is vaak ook wel 1,5 tot 2 uur wakker hoor, en nog vrolijk ook. Zodra ze gaat piepen leg ik haar op bed.

Heb je je beco al?

Mien, die liedjes zeggen mij ook niks... al vind ik al je posts achter elkaar wel komisch De pap gaat er dus goed in begrijp ik? En doe je nu dan dus de fles verdikken, en niet meer met een lepel?

Verder las ik iets over eleveisje die met rode appelwangetjes een appel ging eten of zoiets Het klonk in elk geval erg schattig (zoals altijd)
Thermoeter van brauhn bij blokker elev!
dank!
Oh, en uiteraard moeten we hier gewoon lekker kunnen spuien en zeggen wat we vinden!

(dan zal ik proberen me dingen wat minder aan te trekken, want daar ben ik niet zo goed in weet ik van mezelf)
Ha!

heb nog niks gelezen. Zit nu op de trein te wachten die me naar t amc brengt, heb dus zo de afspraak met mijn dermatoloog voor de abcessen.

Net bij de vergadering op mijn werk gehoord van mijn collega dat ze dus weggaat. Naar de andere afdeling. En dat er een nieuwe psycholoog komt. Fijn!

Wat is t trouwens ijskoud!

Ik ga eens bijlezen want ik las heel snel iets van stress bij neem?
Chiekmeisje, misschien heb ook ik je wel in enige mate gekwetst (hoewel ik op geen moment een mening heb gegeven over borstvoeding, alleen een hypothetische stelling) en als dat zo is, dan wil ik je daar mijn excuses voor aanbieden. Het is rot dat je je gekwetst hebt gevoeld, maar ik denk dat het allerbelangrijkste is dat er hier niemand ook maar iemand opzettelijk heeft willen kwetsen, ook jij niet toen je het over doorzettingsvermogen had in het begin.

Enneuh, kom nu maar weer je grappige zelf zijn hier

Luus!!! Bedoel je nu die kut-collega? Die trut? Dat is toch echt wel heeeeel cool en fijn. Hoe komt dat zo, heb je daar een idee van?
Oh en Luus, succes zo dadelijk!

Ik heb gisteren weer zo ongelooflijk veel frustratie op mijn werk gehad trouwens dat ik er helemaal van overstuur was. Oh wat zou ik graag ontslag nemen zeg pfff, ik ben zo kwaad. Maar ik vind het des te lastiger nu ik zwanger ben, moet nog eens heel goed uitzoeken hoe het zit met ouderschapsverlof enzo als ik een andere baan zou zoeken...
uhhh
dusss
Ha fijn daar was je weer Chiek !!! Ik wilde je ook al sms-en, maar ik wist inderdaad ook niet zo goed wat ik dan moest zeggen \ben blij dat je er weer bent!

Succes bij de ha Pien en jij ook in het zh Luus!

Ik ben zooo trots! J'tje probeerde net om te rollen van zijn rug naar zijn buik! Het lukte bijna, maar er zat een arm in de weg Ik stond echt te juichen vanaf de zijlijn, het arme kind zal wel gedacht hebben...
Voor ouderschapsverlof moet je minimaal een jaar in dienst zijn Neem, dus dat zou nu niet handig zijn
Jaaaaa Chiek, mijn beco wordt net gebracht! Leuk leuk leuk...
Hey Chiek! *zoekt kusje en chocola*

Nou, Neempje. 3x is wat veel hè.

Iedereen succes zometeen bij mijn collega's.

Heb zojuist een heel spannend mailtje gestuurd (nee, niet zo, haal je hoofd uit de goot). Ik heb gevraagd of ik mijn keuzeonderzoek dit jaar al mag doen. Ik heb namelijk een plaats aangeboden gekregen, maar dat onderzoek wordt afgerond op het moment dat ik eigenlijk mijn onderzoek moet doen. Dat is dus mooi kut. Hopelijk mag het, dan kan ik dat misschien in de zomer doen en dan heb ik het er lekker al op zitten. En met een beetje geluk kan ik er zelfs op promoveren! Dan ben ik Dr. Minie nog voordat ik Drs. Minie ben.

Oh, en ik moest net een enquete invullen van de gemeente van Mienstad. Effe lekker de buurt en de buren afgezeken, zoals het hoort. Wat een stinkwijk en stinkstad. Hadden we maar euro's, dan gingen we naast Laal wonen.
Voor Chiek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven