LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
@Neem

Ik kan alleen maar beamen wat Pien schrijft, het gaat ook echt met pieken en dalen die hormoonspiegels. Intensieve bouwfases en groeispurten worden gevolgd door rustigere periodes waarin je je fitter voelt. Naarmate de zwangerschap vordert ga je juist genieten van de "kwaalarme" periodes ! Maar nu zorgt het voor onzekerheid, heel naar is dat. Nog even geduld tot de echo.....
Ik heb dat topic toen ook gelezen en dacht: dat zouden ze bij ons nou nooit doen. Misschien heb ik dat daar zelfs wel geschreven. Maar laatst hadden ze een sint-uitje gehad (heel erg leuk) en toen zijn ze daarna bij de mac wezen lunchen. Vond het zo vreemd. Dit was de 3+ groep, maar ik weet dat een 0-3 groep het ook wel eens gedaan heeft, waar de dochter van mijn vriendin (pas net 1!) ook frietjes kreeg.. (Even ter geruststelling: de baby's gaan niet mee op zulke uitjes, pas vanaf dat ze maximaal 1 slaapje hebben geloof ik.)

In de dierentuin hebben ze ook wel eens frietjes gegeten met z'n allen, toen meis nog kleiner was, maar om de één of andere reden vond ik dat minder stom.

Ach Neempie, wat vraag je er lief om. Als iemand je niet kan vertellen hoe je die waanideeën uit je hoofd krijgt ben ik het, maar laat ik je dit verzekeren: kwaaltjes of niet, voorgevoelens of niet, het zegt HELEMAAL NIKS. Dus houd ik het op het uitstekende motto van Lalief: het komt goed, mop, omdat het moet.
Mien aan het werk!!! Je gaat net zo lekker. Doeiiiiiii!!!!!
Oh Pien, ik heb laatst nog een beetje zitten lezen in ons eerste topic, zo rond de tijd dat ik zwanger werd en de eerste echo had, en toen las ik ook van jou natuurlijk en vond het weer zo rot en naar voor je! Gelukkig is Pienmini er nu al bijna.
Mien, je krijgt van mij ook een schop onder je kont! Hup aan het werk jij. Toevallig weet ik dat je woensdag tentamen hebt! Leren met je luie donder!
quote:Peanutje schreef op 08 januari 2010 @ 11:32:

Mien aan het werk!!! Je gaat net zo lekker. Doeiiiiiii!!!!!
Oh, kan ik ook zo'n mep krijgen? Ik moet een interview uitwerken, anders mag ik straks niet met man naar de stad om kleren voor hem te kopen.
voor Elev!
en een schop onder je kont erachteraan. Hier, pak aaaaaaaaaaaaaaaaan
Mien je bent grappig en schattig.

En nu leren met die hap!!

Elev ik zou frietjes in de dierentuin dan ook weer minder erg vinden. Stom he!! Nou ja afhankelijk van de leeftijd inderdaad. Maar goed ik vind ook wel dat je daar als ouder iets van kunt zeggen op het kdv.
AU! Dank.
Dan zal ik ook nog even voor Elev . Ga wat doen joh!!

Ik moet me gaan douchen (ja nu pas!) maar heb geen zin. Heb wel heel braaf een doktersafspraak gemaakt voor de moedervlekken. Dus die heb ik vanmiddag. Dan is douchen toch wel een goed idee denk ik zo.
omdat jullie lief zijn! En ja, jullie hebben me ook weer gerustgesteld. En inderdaad, je weet het nooit van te voren. Moet ook veel aan jou denken Pien, omdat het zo volkomen onverwacht kwam voor jou toen he? Pfff wat was het verdrietig. Gek genoeg hou ik me daar ook een beetje aan vast omdat juist jouw situatie ook maar weer aantoont dat je het hoe dan ook niet weet...pas als je dat hartje echt gezien hebt.

Mien, ik had dus ook een lichter streepje , ging stom genoeg dus weer testen (laatste test!). Maar mijn vrienden van google, en jij, hebben me ook gerust kunnen stellen.

Verder wordt er hier vanmorgen gezellig gekletst alleen is even helemaal langs me heen gegaan wat de hoogtepunten waren

Nee, ik weet nog wel: Pien! Wat fijn dat het klikte met de oppasmevrouw en dat jullie 'probleem' in ieder geval voorlopig opgelost lijkt te zijn!

En Sproetje, toch een helmpje dus voor Sproetekindje. Ja, dat is natuurlijk een heel moeilijke beslissing en ik kan me indenken dat jij het best zwaar vindt omdat jij er continue bij bent als hij moet gaan wennen. Gelukkig is het tijdelijk en....achteraf zul je jezelf nooit iets kwalijk kunnen nemen. Ik zeg altijd: ik heb liever spijt van iets dat ik wél heb gedaan dan spijt van iets dat ik níet heb gedaan.

Mien, studeren jij
Neem, nog meer geruststelling...had ik ook! Hoewel ik die kotspartijen af en toe vervloekte, smeekte ik ze om terug te komen als ik ze een ochtend niet had Er zijn echt momenten en soms zelfs dagen dat je je niet anders voelt dan normaal. Maar dat wil gelukkig echt niet altijd zeggen dat je knipperlichtje er niet meer is hoor...

Thanks voor de ATWT update Pien!

Mien, bikkel...zet hem op meid...studeren moet je, dan kun je over een aantal maanden weer met een gerust hart sex hebben om nog zo'n kanjer op de wereld te zetten Tjee nog maar 7 maanden en dan ga je er weer voor! Ik denk dat wij voorjaar 2011 weer willen proberen...maar nog niet zeker hoor!
Oh ja Luus, jij vroeg hoe lang J'tje nu ongeveer wakker is...gemiddeld 2 uur tussen zijn slaapjes door. Soms iets korten, dan is het maar anderhalf uur, maar nu is hij bijvoorbeeld al wakker sinds half tien bijna drie uur dus...(komt vast door de gezonde buitenlucht van zonet ) maar meestal is het een uurtje of twee.
Mijn lijflied: White 'n Nerdy
En het ergste is dat ik hem helemaal mee kan zingen.
Oeh één van mijn nieuwe boeken is binnen! Valse Salie, over een dochter van een moeder met Münchhausen by Proxy. En het leuke is dat ik het voor mezelf af kan doen als research, omdat ik mijn keuzeonderzoek naar kindermishandeling ga doen. Het andere boek komt morgen of overmorgen: Ik had geen naam van Dave Peltzer. Dat boek heb ik al eens eerder gelezen en ik kan me nog steeds stukken van herinneren. Zó ingrijpend.

*I've been browsing, inspecting, X-men comics you know I collect them, the pens in my pocket I must protect them, my ergonomic keyboard never leaves me bored, shopping online for deals on rewriteable media, I edit wikipedia, I memorize holy grail really well, I can recite it right now and have you ROTFLOL*
Ik ben echt weer aan het SOG'en. Gelukkig maar dat ik gister wat meer had gedaan dan ik hoefde, scheelt vandaag weer. Hoewel ik al wel één heel college heb gedaan, over neurogene blaasdisfuncties.
*MC Escher that's my favourite MC, keep your 40, I'll just have an Earl Grey tea, my rims never spin to the contrary, you'll find that they're quite stationary*
Halloooo?

-ooo

-oo

-o

Het echoot hier.
Ik denk dat ik maar eens in mijn eentje een bladzijde vol ga schrijven.
Doe je best, en ik heb trouwens geen idee waar je het allemaal over hebt

Ga even wat foto's op de groep zetten...
Minie foei!!!! Niet zo SOGGEN!!

En sorry maar ik kon je lijflief niet uitluisteren. Niet mijn muziek zeg maar.

Ik ben KvK aan het luisteren; ik ben zo klein, ik ben zo klein, ik zou zo allemachtig graag een beetje groter zijn.

Had dat liedje al de hele ochtend in mijn hoofd. Was heel gezellig onder de douche.

"Met een beesie in je buurt is het leuker!!!"
Mientje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven