LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Mijn hemel...ik kan er amper uithalen wat de boven- of onderkant is ...gelukkig zit er een uitleg bij
Als je het 1x doorhebt is het daarna echt megasimpel! Ik denk trouwens dat je die babyinsert al niet meer nodig hebt voor J. Meis is wel skinny maar ze is lang, dus wij hebben haar gewoon in haar dikke winterpak gehesen en zo in dat ding gepropt. Works like a charm!
quote:Minie86 schreef op 08 januari 2010 @ 14:13:

Hadden we maar euro's, dan gingen we naast Laal wonen.

Ze zijn weer terug! De oudjes...Echt niet te geloven en bijna onverantwoord...maar ze zijn wel lief

Maar Mien, ik hou het in de gaten voor je hoor...
Hi! Chiek is terug. Fijn!

Mag ik ook chocola, eerlijk zullen we alles delen

Ben net wakker, heerlijk dutje gedaan en ben nu heel duf.

Hebben jullie allemaal een luieremmer? Ik heb er geen gekocht nl. dacht dat dat voor katoenen luiers was en ik ga gewoon voor de wegwerpluiers met wegwerpzakjes en een prullenbak op de kamer en poepluiers gelijk in de container buiten. Is dat een stomme theorie van mij en heb je er wel 1 nodig? Zo stond mijn moeder een dubbele waskom aan te prijzen in de winkel, zoooooo handig. Had ze vroeger veel plezier van gehad. Nou ja, het leek mij behoorlijk nutteloos en heb er dus geen gekocht. In plaats daarvan een gadget genomen voor handsfree badderen

Ervaren moeders adviseer mij aub !
Mien, was dat een onderzoek van tno? Die heb ik ook gehad!

Chiek! Je bent er weer! Wordt verdrietig dat je moet huilen. Een knuffel voor jou.

Neem, dat gevoel ken ik ook wel. Van de eerste en mijn tweede zwangerschap, maar dat hoeft echt niks te betekenen. T gaat met ups en downs, en onzekerheid.

En ja, die collega! Ik vertel t nog uitgebreid op de groep.

Mien, jouw berichtjes! Hihi!

Pien, wat fijn dat die dame zo beviel! Klinkt goed!

Wacht nu op mijn overstaptrein, man wat is t koud!

Succes met shoppen elev!

Ik heb enorme dorst btw.

wat heb ik net nog meer gelezen? Er was weer zoveel geschreven!

nah ik zit weer in de trein. Ben er zo. Tot later!
Laal, kijk de instructie dvd, dan snap je het meteen! (ik vond 'm er ook nogal abracadabra uitzien hoor!)

Heb gelezen (volgens mij op het draagtopic, maar weet t niet zeker) dat baby's rond de 60-65 cm zonder de baby insert kunnen, dus meisje hier denk ik ook al (we moeten dinsdag weer naar het cb)

Oh ja, jullie vinden ons meisje toch allemaal zo mooi? Zouden jullie haar nu eens moeten zien Ik vind haar nu echt een beetje eh.. lelijk Schrale wangen van de droge lucht (ik smeer er nu purol op, hoop dat het helpt!) , constant aan het kwijlen, echt in liters tegelijk en bovendien recht omhoogstaand haar, omdat papa haar gisteren een punkertje ging maken na het badje, en het zo op liet drogen, en het nu niet meer omlaag wil
Nee hoor...hier ook een luieremmer, maar plasluiers gaan ook echt stinken. Poepluiers in een zakje stinken niet...althans bij ons niet Eigenlijk gooi ik ze allemaal gelijk weg en de plasluiers gaan ook wel eens in de prullenbak in de keuken hoor...
Ik zeg foto
Dubbele waskom heb ik nog nooit gebruikt, en nooit gemist ook.

Speciale luieremmer hebben we ook niet, wij hebben gewoon een emmer met deksel gekocht bij marsk*ramer oid van 4,95. De luiers gaan er zonder zakjes in, en nog ruik je niets (wel in een padaalemmerzak). Ik vervang 'm om de dag, gaat prima. Wij wilden namelijk iets zonder beertjes , dus dan kom je al snel hier op uit.
Dan hebben we die baby-insert ook al niet meer nodig denk ik...J'tje was de vorige keer al 62 cm en ik gok dat hij wel weer wat is gegroeid. Woensdag weten we meer
Uh dus je wilde elke luier direct in de kliko gaan gooien Beng? Of begrijp ik het verkeerd? In dat geval zeg ik: wel een luieremmer. Maar goed, ik ben dan ook megalui... Al denk ik serieus dat 10 keer op een dag naar de kliko lopen al snel zou gaan vervelen. Hoewel je natuurlijk geen 10 poepluiers op een dag hebt, maar ook de plasluiers gaan volgens mij behoorlijk 'ruiken'. Maar goed, een luieremmer kun je ook zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk. Als ie maar goed sluit.
Ja inderdaad wel in zak doen, anders kun je plasluiers van twee dagen weer gaan oppakken!
Luus ik hoop dat je goed geholpen wordt in het zhuis!

Chiek, ik ben ook heel benieuwd naar een iets minder charmant chocopopje. Volgens mij is ze nog steeds om op te vreten nl.
Vriendin van mij heeft zo'n hip ding die worstjes maakt van je luiers Ze heeft er altijd ruzie mee, maar ze houdt 'm omdat ie zo duur was
Wij hebben de diaper champ. Ik vind hem ideaal, je ruikt niets en hoeft niet ergens anders een luier weg te gaan gooien. Er kunnen gewone vuilniszakken in en er staan geen beertjes op.

Luus, het was niet van de tno, maar gewoon van de gemeente zelf.
Nee, niet elke keer naar de kliko. Er staat een goed afgesloten vuilnisbak in de babykamer. Strak rvs, uit onze vorige keuken en niet geheel onbelangrijk inderdaad, ZONDER beertjes. En ik wil gewoon luiers in een zakje doen, dichtknopen en in de vuilnisbak en die dan regelmatig legen. Als poepluiers in een zakje niet stinken is dat alleen maar beter natuurlijk, hoef ik daar niet apart voor te lopen.
Oeeehh ik heb zo'n zin in ons frumpie , heb vanacht al gedroomd dat we haar hadden. We noemden haar Ronna (uh ja, dus...) en na twee dagen kwamen we erachter dat de kraamzorg eigenlijk nog helemaal niet gekomen was. En ik raakte helemaal in de stress omdat ik niet wist hoe ik haar bedje op moest maken serieus, ik heb me daar echt over zitten verbazen gisteren...kort opmaken enz.

Luus, ik doe vast even een ronde-dansje want JOEHOEEE die collega verhuist naar andere afdeling

Dat is hoe dan ook goed nieuws
Beng, die zakjes meuren de helft van de tijd ook nog ergens naar. Wij hebben die van de Hema (voor onderweg), en elke keer als ik nu een geurtje ruik wat erop lijkt denk ik gelijk aan enorme strontluiers.
Luus ik ben ook heel blij voor je dat er nu een officiele aankondiging is geweest. Heerlijk!

Leuk he Neem, al die dingen die je niet weet. Ik weet nog steeds een hele hoop niet. En dat vind ik heel vervelend, want ik wil altijd alles gewoon in een keer goed doen anders vind ik het niet leuk. Daarom ga ik voor de gedegen voorbereiding qua inlezen zodat ik me geen volledige nitwit hoef te voelen want de kraamtijd lijkt me al moeilijk en ongemakkelijk en emotioneel genoeg.

Ik zie er als een BERG, nee, als de mount everest en de himalaya op elkaar tegenop. De bevalling niet, daar heb ik me nog geen tel over zitten opwinden. Maar de kraamtijd daarentegen.....ik griezel ervan.

Nou, dat is dus mijn "issue" van de laatste tijd. Ik kan me niet voorstellen dat ik het leuk vind de kraamtijd. Allemaal mensen over de vloer, mensen die bellen en gewoon een hoop drukte. Ik sta niet graag in het middelpunt van de belangstelling en ben gesteld op rust en privacy.
Daarom vind ik Zwitsal dus zo vies, dat associeer ik ook met strontluiers. Ik ruik er nl. altijd een vleugje poep doorheen, yuk.
Beng, ook zonder zo'n zakje stinkt het niet hoor

Die zakjes gebruik ik alleen voor onderweg.

Neem, je bent ook in je hoofd dus al lekker aan het zwangeren, leuk hoor! Vind het toch wel erg bijzonder dat jij ons "toetje" bent, en we ons straks allemaal op jouw bevalling kunnen gaan verheugen! (en daarna komen we, mét onze 16 baby's , allemaal bij je op kraamvisite )

Meisje vind het geweldig als ik haar hoog boven ijn hoofd optil als ik op de bank zit, en dan weer laat zakken om een kusje te geven Beetje jammer dat ik elke keer precies in de vuurlinie zit, en er soms letterlijk kwijl op mijn gezicht valt

(en echte moeder liefde is dan dat dat je niet eens zoveel boeit )
Dan moet je natusan kopen, dat ruikt veel minder sterk
ik hoor de schaterlach er gewoon bij Chiek! En gillende kraaigeluiden
quote:chica1978 schreef op 08 januari 2010 @ 14:47:

Meisje vind het geweldig als ik haar hoog boven ijn hoofd optil als ik op de bank zit, en dan weer laat zakken om een kusje te geven Beetje jammer dat ik elke keer precies in de vuurlinie zit, en er soms letterlijk kwijl op mijn gezicht valt

(en echte moeder liefde is dan dat dat je niet eens zoveel boeit )

Oh, dit herken ik zo erg! Paar dagen geleden postte ik het al in mijn andere topic, dat Meis hardop met open mond lacht als je haar zo hoog optilt. En dat ze zo moet kwijlen. En de combi daarvan...

Beng, wees gerust: tijdens je kraamtijd sta JIJ helemaal niet in de belangstelling hoor. Alle aandacht gaat naar wat je eruit hebt geperst. En dat blijft zo. Tot ze het huis uit zijn.
Whahahahaa, ja dat is waar Mien. Maar misschien vind ik dat nog wel erger. Dat ik er voor spek en bonen bij zit in mijn eigen huis en dat er een hele hoop drukte wordt gemaakt om en met mijn meisje terwijl ik zelf nog heel erg moet wennen aan een baby...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven