LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Haha Chiek, met de auto of vliegen ja...ik heb er geen moeite mee om in het buitenland te rijden, lief en ik zijn vaak genoeg naar het buitenland geweest met de auto...alleen de hele drukke punten laat ik liever aan hem over...maar op de tolweg kan er niet zo heel veel fout gaan

Pien, laat je mij even weten welk kabeltje dat dan is... Zo zie je maar dat je altijd moet blijven investeren in je relatie Want ik vind mezelf echt te jong om "for granted" genomen te worden...En dat bedoel ik niet negatief hoor, want ik weet zeker dat Laalman het niet zo voelt...Ik bedoel het meer als algemene opmerking.

En ik vind kroelen ook wel een lief woord
Wij willen tijdens het wk/ek (whatever ) op vakantie, want we hebben allebei een $#*^%! hekel aan voetbal. Heb al gekeken naar het speelschema, en ik begreep al dat de 1e 2 wedstrijden overdag zijn, dus dan boeit het me niet want dan zijn we toch aan het werk, maar de 1e wedstrijd in de avond is zaterdag 19-6, dus dat lijkt ons een uitstekende vertrekdatum En dan een week of 2-3, net wat we vinden

Laal, het autorijden komt bij ons op mij aan, om dezelfde reden als bij duft, maar dan omgekeerd zeg maar (hou het expres even vaag, maar jullie snappen ' m wel denk ik)
Goh...dat Tropea zit er echt erg leuk uit! Wij willen ook in juni of in september...voor twee weken ofzo. En als we dan in juni gaan, dan neem ik in september nog een weekje vrij gewoon lekker thuis...en vice versa.

Oh ja Chiek, dan snap ik het wel...nee dat zou ik dan ook niet zo snel doen, dat zou ik dan te ver vinden alleen.
Haha, zo willen wij het ook doen qua verdeling laal! Misschien kunnen we met zn viertjes gaan (of eigenlijk 6 natuurlijk )
Oh ja gisteren even heel snel de Beco geprobeerd...zonder de cd gekeken te hebben...dikke paniek bij J'tje t arme schaap...eerst maar eens de cd kijken en dan in 1 keer goed doen...

Pfff J'tje is echt nog steeds niet te genieten...Laalman is nu even wandelen met hem...hopelijk wordt hij een beetje rustiger, want ik weet even niet zo goed wat ik moet doen om hem weer een beetje blijer te krijgen. Als dit een sprongetje is, dan is het wel een hele grote
(ik maakte een geintje hoor, dat je nu niet meteen denkt "oh fuck, hoe kom ik daar nu weer onderuit " )
quote:chica1978 schreef op 10 januari 2010 @ 13:10:

Haha, zo willen wij het ook doen qua verdeling laal! Misschien kunnen we met zn viertjes gaan (of eigenlijk 6 natuurlijk )Misschien kunnen we dan nog wat korting bedingen Dan kunnen de mannen oppassen en dan gaan wij eens even flaneren langs de boulevard
Zul je zien dat hij over 4 dagen opeens kan lopen

sorry hoor laal, beetje flauw )
quote:chica1978 schreef op 10 januari 2010 @ 13:11:

(ik maakte een geintje hoor, dat je nu niet meteen denkt "oh fuck, hoe kom ik daar nu weer onderuit " )Dat begrijp ik mop...
Jaaaaa, en achter de lekkere italiaanse mannen aan, en ijsjes eten, en pizza's
quote:chica1978 schreef op 10 januari 2010 @ 13:13:

Zul je zien dat hij over 4 dagen opeens kan lopen

sorry hoor laal, beetje flauw )Haha...wij zeiden exact hetzelfde tegen elkaar...
quote:chica1978 schreef op 10 januari 2010 @ 13:13:

Jaaaaa, en achter de lekkere italiaanse mannen aan, en ijsjes eten, en pizza's En gewoon op het strand liggen met een goed boek...zonder rekening te hoeven houden met slaapjes, flesjes en luiers...We kunnen ook nog eerder gaan dan juni...
Zegt 'ie opeens van de week: "zout toch op met die gekke draagzak!"
Zullen we zeggen..... uurtje of 4 op schiphol? Dan ga ik nu even koffer pakken
quote:chica1978 schreef op 10 januari 2010 @ 13:15:

Zegt 'ie opeens van de week: "zout toch op met die gekke draagzak!" Oh nou...je had dat bekkie moeten zien...we zaten te kloten met dat kapje tegen de zon...en hij liet zo zijn speentje uit z'n mond vallen om vervolgens te gaan piepen. T was zo zielig en mijn moeder en ik kregen er bijna de slappe lach van Zou hij daarom zo uit zijn hum zijn?
quote:chica1978 schreef op 10 januari 2010 @ 13:16:

Zullen we zeggen..... uurtje of 4 op schiphol? Dan ga ik nu even koffer pakken Ja dat is goed hoor, dat red ik wel...ga ik nu vast pakken, zo dadelijk zijn Laalman en Jee weer terug...dus dat moet lukken. Tot straks!
Zo ik ben weer schoon.

't Is dat ik al een uitje heb rond die tijd anders zou ik nu heel hard proberen mee te liften op jullie vakantie idee. Klinkt ideaal.

Enne Laal, wedden dat ze als mannen onder elkaar weer helemaal rustig worden. Wat denk jij dan, wordt ie een beetje uitgelachen door zijn eigenste moeder en oma. Tsssssk!!!!
Waar ging je ook alweer heen Pien? Weekend toch...

Chiek, ben je al klaar met pakken?
Jup eerste uitje met het hele gezin. Waar Neem ook is geweest.
Leuk! Nog een speciale reden?

Wij gaan binnenkort weer naar zo'n trainingspakken-park...nu op verzoek van schoonfamilie...Ben benieuwd...laat ik het zo zeggen, de familiebanden onderling zijn soms behoorlijk ingewikkeld...
Jup groot familiefeest zeg maar. En we gaan ook nog naar het 'kinderparadijs' daar om de hoek.
Pienman wil dus ook naar zo'n park. Moet nog even aan het idee wennen.
quote:Peanutje schreef op 10 januari 2010 @ 13:50:

Jup groot familiefeest zeg maar. En we gaan ook nog naar het 'kinderparadijs' daar om de hoek.Oh leuk...die bestemming klinkt beter dan onze bestemming
Ik hoor net dat we van mijn schoonvader een vakantie cadeau hebben gekregen (met alle kinderen, partners en kleinkids) dus dat is wel leuk zeg! Ze willen naar Curacao, Egypte of Italie! Ik hoop natuurlijk op Italie

Pien, Italie is superleuk met kinderen. Alle vakantie-oorden zijn heel erg op kinderen ingericht en in Italie zijn kinderen een soort van heilig. Ook in restaurants zijn ze van harte welkom, ik heb nog nooit mensen geirriteerd zien kijken als er kinderen gillen of door het restaurant rennen

Vakantieparken hadden ook nooit mijn voorkeur trouwens, maar ik heb wel gemerkt dat het als je eenmaal kinderen hebt, toch wel heel fijn is. Ik zoek altijd naar parken/campings waar Italianen zelf ook komen en niet vol zit met Nederlanders. In Calabrie heb je dat probleem niet zo, dat is nog niet zo toeristisch. Ik vind het trouwens wel heel grappig dat het nu zo over Calabrie gaat. Ik ben daar jaaaaaaaren achtereen op vakantie geweest, mijn eerste liefde daar ontmoet, de cultuur is me daar bijgebracht, mijn liefde voor de Italiaanse muziek (Marco Mas*ini), innige vriendschappen... Het was altijd een beetje mijn dingetje. Als ik het er met mijn vriendinnen in die tijd over had, dan zeiden ze standaard : Huh, Calabriewattus?! Ze hadden er nog nooit van gehoord, in die tijd was Rimini de top of the bill...
[quote]Lalie schreef op 10 januari 2010 @ 13:08:

Goh...dat Tropea zit er echt erg leuk uit! Wij willen ook in juni of in september...voor twee weken ofzo. En als we dan in juni gaan, dan neem ik in september nog een weekje vrij gewoon lekker thuis...en vice versa.

Hihi, mijn vakantievriendje kwam uit Tropea. Tropea is trouwens het mooiste plekje van Italie, met witte stranden enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven