LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Laal, wij staan al klaar op schipol hoor, we moeten gate 24 hebben heb ik al gezien

Pien, leuk hoor, naar de stad waar neem pas was, en naar het kindergebeuren daar vlakbij! (denk alleen niet dat pienimini al ergens in mag )

Puglia lijkt me trouwens ook waanzinnig, met die gekke witte huisjes (truli ofzo?) Ben je daar weleens geweest duft?
Oh wow Duft, dat zijn nog eens leuke 'cadeautjes'. En nu maar hard duimen voor Italia!

Jeetje wat verkoop je het goed zeg. Ik heb al tegen Pienman gezegd dat ik daar heeeeeeuuuuul graag heen wil.
Duft, zullen we samen iets in de marketing gaan doen? Worden we heueueul rijk en gaan we lekker in zuid italie wonen met onze pasta kindjes
Chiek je bent weer te geestig vandaag!!!

Mag ik jullie allen bedanken trouwens. Het kletsen met jullie heeft me toch weer even uit mijn dip gehaald.
Hihi een chocoItaliaantje.
Jaaahhhhhhhhhhhhhhhhh groot applaus!!! J'tje draaide net van zijn rug naar zijn buik!!! Helemaal uit zichzelf en zonder hulp...hij keek er zelf verschrikt van...maar hij deed het wel! De knapperd!!!
voor J'tje! Ik schrok eerst een beetje van je jaaaaahhhh.
CHiek, Puglia ben ik nog nooit geweest. Ja, op een blauwe maandag eens in Bari, omdat we daar familie hadden, maar staat me niet veel meer van bij. Lecce schijnt heel mooi te zijn. We hadden dat ooit op ons lijstje staan, maar bleven toen in Pescara hangen. Mijn ervaring is trouwens wel dat de provincies aan de Adriatische Kust een stuk minder mooi zijn, dan de provincies aan de Tyrrheense zee. Eigenlijk vind ik de AMalfische Kust het allermooist. Plaatsjes als Amalfi, Positano en Ravello, super! http://www.costadiamalfi.it/
quote:Lalie schreef op 10 januari 2010 @ 14:22:

Jaaahhhhhhhhhhhhhhhhh groot applaus!!! J'tje draaide net van zijn rug naar zijn buik!!! Helemaal uit zichzelf en zonder hulp...hij keek er zelf verschrikt van...maar hij deed het wel! De knapperd!!!Dat is zeker knap, Laal! Hoera voor Jeetje!
Zo Duft, dat is niet verkeerd zeg!!! Wat een heerlijk vooruitzicht!

Chiek, gate 24? Ok, wij gaan zo rijden en we komen er aan

Zeg Duft, jij hebt dus nog genoeg familie en vrienden daar? Ik vind dat onze volgende meet daar moeten plannen, kunnen we gelijk bekijken of dat het wat is om daar op vakantie te gaan
quote:chica1978 schreef op 10 januari 2010 @ 14:17:

Duft, zullen we samen iets in de marketing gaan doen? Worden we heueueul rijk en gaan we lekker in zuid italie wonen met onze pasta kindjes Dat lijkt me een strak plan!
quote:Peanutje schreef op 10 januari 2010 @ 14:24:

voor J'tje! Ik schrok eerst een beetje van je jaaaaahhhh. Wat dacht jij dan? Dat ik weer zwanger was, of dat ik opnieuw ten huwelijk was gevraagd
Hé, maar hij zou toch geen lopen? Ben nu wel een beetje teleurgesteld hoor, alleen maar omrollen ttssskk....

Meisje hier kan nog niet eens op haar zij rollen, ze heeft duidelijk de skills van haar vader

Wat een tof kado trouwens duft! Had ik nog niet eens op gereageerd, maar wat gaaaaaf!!
Eh Laal ja zoiets.

Nou ik moet ervandoor. Toedels meisjes.
Laal, ik heb daar eigenlijk al mijn familie wonen. Mijn vader heeft in totaal 9 broers/zussen en die hebben allemaal gemiddeld 2 kinderen, die ook weer gemiddeld 2 kinderen hebben en dat zijn dus weer mijn neven en nichten, waarvan sommige ook weer kinderen hebben, dus de familie is supergroot. Ik heb met een aantal heel intensief contact, ook via Face*book en met de rest alleen als ik daar ben (met name in Napels/Calabria)

Meeting daar lijkt me ook een goed plan! Ik regel het eten wel, mijn familie is zo gastvrij, ik weet zeker dat ze de hele dag in de keuken willen staan en pasta gaan maken, scalopina, en verse limoncello en tiramisu als ze weten dat we komen
Ik zie in het rijtje net geopende topics een topic dat "hoe groot is je klit" heet Ik mag toch hópen dat dat gaat over haar dat in de war is.......
quote:chica1978 schreef op 10 januari 2010 @ 14:30:

Hé, maar hij zou toch geen lopen? Ben nu wel een beetje teleurgesteld hoor, alleen maar omrollen ttssskk.... En zelf is hij er ook nog niet veel blijer van geworden
quote:dufty schreef op 10 januari 2010 @ 14:31:

Laal, ik heb daar eigenlijk al mijn familie wonen. Mijn vader heeft in totaal 9 broers/zussen en die hebben allemaal gemiddeld 2 kinderen, die ook weer gemiddeld 2 kinderen hebben en dat zijn dus weer mijn neven en nichten, waarvan sommige ook weer kinderen hebben, dus de familie is supergroot. Ik heb met een aantal heel intensief contact, ook via Face*book en met de rest alleen als ik daar ben (met name in Napels/Calabria)

Meeting daar lijkt me ook een goed plan! Ik regel het eten wel, mijn familie is zo gastvrij, ik weet zeker dat ze de hele dag in de keuken willen staan en pasta gaan maken, scalopina, en verse limoncello en tiramisu als ze weten dat we komen

Dus jullie zijn eigenlijk de enige die hier in NL wonen? Hoe is dat eigenlijk gekomen, of heb je dat al een keer verteld?

Lange leve het internet, lijkt me heel fijn dat je op die manier toch contact kunt houden met je familie!

En naar aanleiding van het onderste stukje...: Alle meisjes melden bij gate 24...we gaan naar Italie!
quote:chica1978 schreef op 10 januari 2010 @ 14:32:

Ik zie in het rijtje net geopende topics een topic dat "hoe groot is je klit" heet Ik mag toch hópen dat dat gaat over haar dat in de war is....... Kan me niet bedwingen...ga toch even kijken...
quote:chica1978 schreef op 10 januari 2010 @ 14:32:

Ik zie in het rijtje net geopende topics een topic dat "hoe groot is je klit" heet Ik mag toch hópen dat dat gaat over haar dat in de war is....... Ehm nee, daar gaat het niet over, nog een gokje wagen?
Oké tot zo! Ik kom net tot de ontdekking dat we geen zonnebrand in huis hebben, maar ach, dat kopen we dan daar wel

Ciao tutti! (of zoiets? )
quote:Lalie schreef op 10 januari 2010 @ 14:37:

[...]

Ehm nee, daar gaat het niet over, nog een gokje wagen? Ik ga tóch even kijken of je gereageerd hebt
Laal, mijn vader was hier op vakantie, ontmoette mijn moeder in de trein, ze werden verliefd en hij is hier gebleven...
Ik zag dat topic ook net voorbij komen, ga ook even spieken
quote:dufty schreef op 10 januari 2010 @ 14:43:

Laal, mijn vader was hier op vakantie, ontmoette mijn moeder in de trein, ze werden verliefd en hij is hier gebleven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven