LGZZ Deel VI
vrijdag 18 december 2009 om 21:44
Kom maar door met die tweede bevalgolf!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
zondag 10 januari 2010 om 14:14
Laal, wij staan al klaar op schipol hoor, we moeten gate 24 hebben heb ik al gezien
Pien, leuk hoor, naar de stad waar neem pas was, en naar het kindergebeuren daar vlakbij! (denk alleen niet dat pienimini al ergens in mag )
Puglia lijkt me trouwens ook waanzinnig, met die gekke witte huisjes (truli ofzo?) Ben je daar weleens geweest duft?
Pien, leuk hoor, naar de stad waar neem pas was, en naar het kindergebeuren daar vlakbij! (denk alleen niet dat pienimini al ergens in mag )
Puglia lijkt me trouwens ook waanzinnig, met die gekke witte huisjes (truli ofzo?) Ben je daar weleens geweest duft?
zondag 10 januari 2010 om 14:24
CHiek, Puglia ben ik nog nooit geweest. Ja, op een blauwe maandag eens in Bari, omdat we daar familie hadden, maar staat me niet veel meer van bij. Lecce schijnt heel mooi te zijn. We hadden dat ooit op ons lijstje staan, maar bleven toen in Pescara hangen. Mijn ervaring is trouwens wel dat de provincies aan de Adriatische Kust een stuk minder mooi zijn, dan de provincies aan de Tyrrheense zee. Eigenlijk vind ik de AMalfische Kust het allermooist. Plaatsjes als Amalfi, Positano en Ravello, super! http://www.costadiamalfi.it/
zondag 10 januari 2010 om 14:25
zondag 10 januari 2010 om 14:26
Zo Duft, dat is niet verkeerd zeg!!! Wat een heerlijk vooruitzicht!
Chiek, gate 24? Ok, wij gaan zo rijden en we komen er aan
Zeg Duft, jij hebt dus nog genoeg familie en vrienden daar? Ik vind dat onze volgende meet daar moeten plannen, kunnen we gelijk bekijken of dat het wat is om daar op vakantie te gaan
Chiek, gate 24? Ok, wij gaan zo rijden en we komen er aan
Zeg Duft, jij hebt dus nog genoeg familie en vrienden daar? Ik vind dat onze volgende meet daar moeten plannen, kunnen we gelijk bekijken of dat het wat is om daar op vakantie te gaan
zondag 10 januari 2010 om 14:30
zondag 10 januari 2010 om 14:31
Laal, ik heb daar eigenlijk al mijn familie wonen. Mijn vader heeft in totaal 9 broers/zussen en die hebben allemaal gemiddeld 2 kinderen, die ook weer gemiddeld 2 kinderen hebben en dat zijn dus weer mijn neven en nichten, waarvan sommige ook weer kinderen hebben, dus de familie is supergroot. Ik heb met een aantal heel intensief contact, ook via Face*book en met de rest alleen als ik daar ben (met name in Napels/Calabria)
Meeting daar lijkt me ook een goed plan! Ik regel het eten wel, mijn familie is zo gastvrij, ik weet zeker dat ze de hele dag in de keuken willen staan en pasta gaan maken, scalopina, en verse limoncello en tiramisu als ze weten dat we komen
Meeting daar lijkt me ook een goed plan! Ik regel het eten wel, mijn familie is zo gastvrij, ik weet zeker dat ze de hele dag in de keuken willen staan en pasta gaan maken, scalopina, en verse limoncello en tiramisu als ze weten dat we komen
zondag 10 januari 2010 om 14:35
quote:dufty schreef op 10 januari 2010 @ 14:31:
Laal, ik heb daar eigenlijk al mijn familie wonen. Mijn vader heeft in totaal 9 broers/zussen en die hebben allemaal gemiddeld 2 kinderen, die ook weer gemiddeld 2 kinderen hebben en dat zijn dus weer mijn neven en nichten, waarvan sommige ook weer kinderen hebben, dus de familie is supergroot. Ik heb met een aantal heel intensief contact, ook via Face*book en met de rest alleen als ik daar ben (met name in Napels/Calabria)
Dus jullie zijn eigenlijk de enige die hier in NL wonen? Hoe is dat eigenlijk gekomen, of heb je dat al een keer verteld?
Lange leve het internet, lijkt me heel fijn dat je op die manier toch contact kunt houden met je familie!
En naar aanleiding van het onderste stukje...: Alle meisjes melden bij gate 24...we gaan naar Italie!
Dus jullie zijn eigenlijk de enige die hier in NL wonen? Hoe is dat eigenlijk gekomen, of heb je dat al een keer verteld?
Lange leve het internet, lijkt me heel fijn dat je op die manier toch contact kunt houden met je familie!
En naar aanleiding van het onderste stukje...: Alle meisjes melden bij gate 24...we gaan naar Italie!
zondag 10 januari 2010 om 14:36
zondag 10 januari 2010 om 14:37