LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Oh wat heb je gevonden en waar? Zitten we in hetzelfde land te zoeken?
Ben benieuwd naar de vakantiebestemming Chiek!
http://media-cdn.tripadvi ... 7c/vistas-de-la-playa.jpg

Dit is het!
Luus... dat waren geintjes van Chiek (wishfull thinking omdat ze zo dol is op dit winterweer)
Ik weet niet in welk land jij zoekt? Dit is niet een bestemming van ross in ieder geval... (zoek jij daar wel?)
Ziet er best aardig uit.. *jaloers!*
Oh ja, en deze berichtjes post ik inderdaad vanaf een zonnig terrasje in zuid italië! Jullie krijgen trouwens de groetjes van duft en laal, die zitten hier naast me !
Haha Chiek, ik dacht echt dat je in italië zat! Ik dacht "ik zal wel weer niet goed gelezen hebben". Hehe
Ik zoek trouwens ook in Italië, ga eens op je linkje kijken...
anoniem_58872 wijzigde dit bericht op 11-01-2010 20:50
Reden: hmm enkel een foto van een strandje?
% gewijzigd
Tsja, I wish! Helaas was het een geintje

Maare, naar welke bestemming kijk jij? En voor wanneer?
Ik zal de exacte bestemming wel ff op de groep zetten, dit is alleen het lokale strandje inderdaad.
Ik wil ook op vakantie! En wel nu! Het is veel te koud buiten (Wat zijn we toch ook zeikerds hè? In de zomer was het te heet en nu is het te koud. Was ik maar zwanger dan had ik het vast warm).

Helaas moet ik nu een oefententamen gaan maken van mezelf, maar ik kan me er niet toe zetten. Pff.
Ghehehe, zwanger en warm idd. De verwarming staat hier niet eens aan.
Hey beng, sinds wanneer heb jij een motto?
Zwanger in de winter heeft dan toch ook wel weer voordelen (btw, een volgende keer wil ik zeker niet hoogzwanger zijn in de zomer. Als ik mag kiezen, dan ben ik toch het liefst zo rond april/mei uitgerekend )

Ik zoek in Italië, een beetje op 1 uur afstand van Rome als het kan. Maar anders toscane ook oké. We willen zelf met de auto er naartoe rijden, dus zuidelijker wordt te ver rijden. We zoeken een vakantiebungalow (liefst zelfstandig, maar met een paar andere gezinnen/stellen oid is ook niet erg). Oh en een zwembad. Hoeft niet perse aan de kust te zijn.
Sinds vandaag. Maar misschien doe ik wel weer snel zonder motto.
Hahahahahahaha Luus dat vind ik een goede grap. Chiek voor het echie naar Italie.

Ben overigens wel erg nieuwsgierig naar de daadwerkelijke bestemming. Ziet er goed uit Sjiekie!!

Maar de grap van Luus haalt het niet bij de partnerles hoor. Het is maar goed dat wij die cursus Samen Bevallen niet hebben gedaan. Het was errug gezellig!!!
zooo... ik kan jullie echt niet bijbenen hoor. Maar heb geprobeerd wat te lezen.

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties gister. Vooral de reactie van Dufty vond ik erg fijn en herkenbaar. Ik vind het inderdaad heel heftig om een kindje te hebben. Wel heel heftig leuk en ik ben ook super gelukkig, maar voor mij is er zoveel veranderd. Ik kom nog maar zo weinig aan dingen toe. Ik wil alles inderdaad veel te goed doen en ben onzeker. Ik je advies opvolgen en meer genieten, ze is nu al bijna een half jaar!

Chiek, wat fijn dat je in Italië zit.

Pientje... wat is het toch spannend bij jou.

Sjip... Ik las dat je alweer bijna met verlof bent.... tsjonge... ik heb steeds het idee dat je pas net zwanger bent... De tijd is zo ontzettend hard gegaan. Heb jij zelf ook dat idee, of ligt dat echt aan mij?

Beng, fijn dat je een goede echo hebt gehad. En een 7 ponder is prima toch?

Grappig Luas, dat je nu al nadenkt over wanneer je zwanger wilt zijn. Een vriendin van mij riep precies hetzelfde na haar eerste bevalling in augustus. De tweede kreeg ze inderdaad keurig in mei. Dus wie weet...
Nou, Pien!

Dit is een zeer goede kanshebber! Ik ben helemaal verliefdddddd! Wil nu écht graag op vakantie.
Ehm Luus welke nou dit? Of heb ik iets gemist?
Wat kom jij melig terug van die cursus Pien!
Hahaha snap wat er mis ging. Ga even kijken.
Hi South, we zijn idd niet bij te benen hier. Komt omdat er te veel dames thuis zitten en te veel forummen. Niemand neemt het je kwalijk hoor als je niet alles bijleest. Is echt geen doen nl. en het is gewoon gezellig als je af en toe even komt kijken en schrijven hier.

Enne, een 7-ponder is idd prima. Lekker gemiddeld en lekker gewoon. Moet ze wel nog even blijven zitten, anders wordt het een 6-ponder en ik wil toch echt die spekbaby :-)
Ooh Luus dat ziet er heerlijk uit!!!!!
Luusie wow!!! Heel leuk!

Ga je ook boeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven