LGZZ Deel VI
vrijdag 18 december 2009 om 21:44
Kom maar door met die tweede bevalgolf!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
maandag 11 januari 2010 om 20:44
maandag 11 januari 2010 om 20:56
maandag 11 januari 2010 om 21:06
Zwanger in de winter heeft dan toch ook wel weer voordelen (btw, een volgende keer wil ik zeker niet hoogzwanger zijn in de zomer. Als ik mag kiezen, dan ben ik toch het liefst zo rond april/mei uitgerekend )
Ik zoek in Italië, een beetje op 1 uur afstand van Rome als het kan. Maar anders toscane ook oké. We willen zelf met de auto er naartoe rijden, dus zuidelijker wordt te ver rijden. We zoeken een vakantiebungalow (liefst zelfstandig, maar met een paar andere gezinnen/stellen oid is ook niet erg). Oh en een zwembad. Hoeft niet perse aan de kust te zijn.
Ik zoek in Italië, een beetje op 1 uur afstand van Rome als het kan. Maar anders toscane ook oké. We willen zelf met de auto er naartoe rijden, dus zuidelijker wordt te ver rijden. We zoeken een vakantiebungalow (liefst zelfstandig, maar met een paar andere gezinnen/stellen oid is ook niet erg). Oh en een zwembad. Hoeft niet perse aan de kust te zijn.
maandag 11 januari 2010 om 21:23
Hahahahahahaha Luus dat vind ik een goede grap. Chiek voor het echie naar Italie.
Ben overigens wel erg nieuwsgierig naar de daadwerkelijke bestemming. Ziet er goed uit Sjiekie!!
Maar de grap van Luus haalt het niet bij de partnerles hoor. Het is maar goed dat wij die cursus Samen Bevallen niet hebben gedaan. Het was errug gezellig!!!
Ben overigens wel erg nieuwsgierig naar de daadwerkelijke bestemming. Ziet er goed uit Sjiekie!!
Maar de grap van Luus haalt het niet bij de partnerles hoor. Het is maar goed dat wij die cursus Samen Bevallen niet hebben gedaan. Het was errug gezellig!!!
maandag 11 januari 2010 om 21:41
zooo... ik kan jullie echt niet bijbenen hoor. Maar heb geprobeerd wat te lezen.
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties gister. Vooral de reactie van Dufty vond ik erg fijn en herkenbaar. Ik vind het inderdaad heel heftig om een kindje te hebben. Wel heel heftig leuk en ik ben ook super gelukkig, maar voor mij is er zoveel veranderd. Ik kom nog maar zo weinig aan dingen toe. Ik wil alles inderdaad veel te goed doen en ben onzeker. Ik je advies opvolgen en meer genieten, ze is nu al bijna een half jaar!
Chiek, wat fijn dat je in Italië zit.
Pientje... wat is het toch spannend bij jou.
Sjip... Ik las dat je alweer bijna met verlof bent.... tsjonge... ik heb steeds het idee dat je pas net zwanger bent... De tijd is zo ontzettend hard gegaan. Heb jij zelf ook dat idee, of ligt dat echt aan mij?
Beng, fijn dat je een goede echo hebt gehad. En een 7 ponder is prima toch?
Grappig Luas, dat je nu al nadenkt over wanneer je zwanger wilt zijn. Een vriendin van mij riep precies hetzelfde na haar eerste bevalling in augustus. De tweede kreeg ze inderdaad keurig in mei. Dus wie weet...
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties gister. Vooral de reactie van Dufty vond ik erg fijn en herkenbaar. Ik vind het inderdaad heel heftig om een kindje te hebben. Wel heel heftig leuk en ik ben ook super gelukkig, maar voor mij is er zoveel veranderd. Ik kom nog maar zo weinig aan dingen toe. Ik wil alles inderdaad veel te goed doen en ben onzeker. Ik je advies opvolgen en meer genieten, ze is nu al bijna een half jaar!
Chiek, wat fijn dat je in Italië zit.
Pientje... wat is het toch spannend bij jou.
Sjip... Ik las dat je alweer bijna met verlof bent.... tsjonge... ik heb steeds het idee dat je pas net zwanger bent... De tijd is zo ontzettend hard gegaan. Heb jij zelf ook dat idee, of ligt dat echt aan mij?
Beng, fijn dat je een goede echo hebt gehad. En een 7 ponder is prima toch?
Grappig Luas, dat je nu al nadenkt over wanneer je zwanger wilt zijn. Een vriendin van mij riep precies hetzelfde na haar eerste bevalling in augustus. De tweede kreeg ze inderdaad keurig in mei. Dus wie weet...
maandag 11 januari 2010 om 21:48
Hi South, we zijn idd niet bij te benen hier. Komt omdat er te veel dames thuis zitten en te veel forummen. Niemand neemt het je kwalijk hoor als je niet alles bijleest. Is echt geen doen nl. en het is gewoon gezellig als je af en toe even komt kijken en schrijven hier.
Enne, een 7-ponder is idd prima. Lekker gemiddeld en lekker gewoon. Moet ze wel nog even blijven zitten, anders wordt het een 6-ponder en ik wil toch echt die spekbaby
Enne, een 7-ponder is idd prima. Lekker gemiddeld en lekker gewoon. Moet ze wel nog even blijven zitten, anders wordt het een 6-ponder en ik wil toch echt die spekbaby