Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
bom is gebarsten, ben per direct gestopt met borstvoeding

Kom net uit het ziekenhuis, vanmiddag ging het in ene heel slecht, dokter gebeld en moest direct komen. Het niet gebruiken van t medicijn in combi met zws en de belasting van bv heeft er toe geleid dat m'n dunne darm flink aan gort is :( heb direct een infuus met medicijnen gehad, dus helaas S zit aan de fles en ik moet gaan kolven en dat weggooien, zo weg door de gootsteen rationeel weet ik dat het goed is, maar hell, ik ben al aan t janken vanaf vanmiddag. Zit er even flink doorheen.
Nut! Kut dat het zo erg mis is! Heb je een ontsteking in je dunne darm of is er meer aan de hand?

(mijn zus heeft ook crohn, dus kan me wat bij je situatie voorstellen)

T is toch niet erg dat je huilt? T is het meest logische nu, toch?
Och Nut, wat een rotsituatie!!!

Jij buikpijn en aan de medicatie, S. aan de fles.... Heb alleen maar een dikke knuffel voor je!

Ooh cake nu moet ik weer van jouw bericht huilen

Ja ik mis al 2 meter en nu is overgrote deel ontstoken
Eerst even een paar knufels uitdelen:

Nut, Kan me voorstellen dat je even baalt maar je eigen gezondheid is ook erg belangrijk. Gaat het niet dan gaat het gewoon niet. Heb je veel pijn? Of wat voel je precies?

Loeszie, Voor jou ook een omdat je je niet zo happy voelt vandaag. Hehe ik moest wel lachen om je opmerking over het behang.

Naski, kan zeker voor allebei. Vind het erg schattig. Hadden ze leuke behangetjes ertussen zitten? Zou ook graag een behangetje willen, je hebt zulke leuke dingen maar helaas zijn de muren hier in huis gespoten, blijft dus niet plakken.
Och Nut, dat klinkt echt niet best!

En ja, dan is er rationeel natuurlijk geen ander besluit te nemen dan deze, maar dat wil niet zeggen dat je het daar gevoelsmatig mee eens bent....

Dat komt nog wel, maar het is nu gewoon níet leuk!!

Jeetje lees nu dat je gewoon een stuk darm mist. Bah meid hopelijk slaat de medicatie snel aan.
quote:nut schreef op 04 augustus 2010 @ 20:01:

Ooh cake nu moet ik weer van jouw bericht huilen

Ja ik mis al 2 meter en nu is overgrote deel ontstoken

Jemig! Echt heftig! Hoop dat je niet nog een stuk hoeft te missen

Enneuh niet huilen om mijn bericht, dan ga ik ook..
Nuttie, kom even voor jou langs om je hier ook een megadikke vette natte kleffe klapzoen te geven.

Verdorie, wat een rotnieuws! Had het op hyves ook al geschreven, maar hoop dat de medicijnen snel aanslaan zodat je weer terug op je roze/lichtblauwe wolk kunt kruipen
Oh Nut kan me voorstellen dat je moet janken hoor !

En tel daar de hormonen en het slechte slapen bij op.

Hopelijk voel je je snel een stuk beter.
Oh lieve Nut wat heftig zeg! Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om de borstvoeding weg te zien spoelen. Wat een verschrikkelijke kutdag ook! Sterke Nutje
Bedankt voor jullie lieve berichten. Vind het nu zo zielig voor S dat ik hem nu eigenlijk alleen kan troosten met m'n pink, gelukkig dronk ie de fles wel direct.

Maliboo wat ik voel? Hevige buikpijnaanvallen als er eten passeert, wat niet wordt verteerd, dus de boterhammen vallen zo in de pot. Neem dus geen voedsel op = geen energie.

Loes jij ook dikke knuffel, this day sucks
voor nut.
Nut, hè wat shit dat je je zo klote voelt. Bah!!! Buikpijnaanvallen en dan ook nog je melk moeten wegspoelen door de gootsteen. Geen wonder dat je verdrietig bent.

Hele dikke knuffel voor jou Nut, wat onzettend naar, kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent. Hoop dat je medicijnen snel aanslaan zodat je je in ieder geval beter voelt.
quote:stukje_cake schreef op 04 augustus 2010 @ 19:37:

Bij de Wij (jonge ouders) zat een kortingsstickervel van de prenatal..

van 2 - 15 aug 20% op bepaalde dingen (5 of 6 stickers) en van 9 -15 aug 15% op alles stickers ( 6)

Kan ik er iemand blij mee maken? Zo ja, laat me dat even weten, dan stuur ik hem op.. (weet niet of hij ook bij de reguliere reclame zit, wij hebben een nee-nee sticker)

Cake, je mag ze mijn wel sturen als je wilt.

We willen nog een matrasje kopen en misschien een box. Zal ik mijn adres via hyves geven?
Lieve Nut wat vreselijk rot zeg! Huil maar even flink uit. Echt balen. Dikke knuffel.
Lieve nut bedankt voor de uitleg. Zo kan ik me iets beter plaatsen in hoe je je voelt en dat moet geen pretje zijn! Sterkte meid!
Nut, als vaste meelees buuf wil ik je toch even een geven

Snap heel goed dat je intens verdrietig bent

Sterkte meid !!
Doe maar Nas..
Jullie zijn allemaal lief

Nu slapen en morgen "gezond" weer op!
Nut: Hele dikke knuffel van mij! van flesvoeding worden kindjes ook groot!

Pfff ik heb vanmiddag 2 uurtjes geslapen en nu kan ik de slaap niet vatten. Ik ben de laatste tijd 's nachts veel aan het piekeren over wat er nog moet gebeuren haha.

Die slagroom eten was maar een grapje hihi, het is ook niet de bedoeling dat ik dikke bovenarmen en dikke bovenbenen krijg

Maar eten doe ik goed, ik eet 6 sneden brood met kaas of met kipfilet, eet veel aardappels of zilvervliesrijst en veel groenten. daarbij nuttig ik 4 glazen melk of andere zuivel. 3x per week eet ik een gekookt ei, en ik eet regelmatig een lekker kippetje of een varkenhaasje of ander vlees. Helaas ben ik niet zo van de vis dus neem ik maar visoliecapsules en zwangerschapvitamines. Ach zal wel goed komen als ik straks verlof heb ga ik heerlijke siësta's houden 's middags! Ik vidn dat heerlijk 's middags een paar uurtjes slapen, jammer dat wanneer je overdag moet werken dit niet kan...

heb net een beker warme melk op dus ga proberen wat te slapen.

Kus!
@nut..
Nut, hopelijk heb je een beetje geslapen

Wat een rot-situatie. Hoop dat jij je snel weer beter voelt, enne... S. wordt ook heel groot met een flesje, let maar op!
Stay with me, let\'s just breathe.
Fee, hoe gaat het met je?

Loeszie, erg dat soort dagen hè!

Is de hoofdpijn wat gezakt?

Sproet, hoe gaat het met jou inmiddels? Voel je nog wat van de aanvallen?

Loeske, wat lief dat je me even komt feliciteren. Wat geweldig dat jij alweer 20 weken ver bent! Goed joh!

Naski, ik vind het behang ook kunnen voor zowel jongens als meiden!

@All, ik snap er niets van, maar ik groei al uit proporties. Mijn borsten zijn echt groot en mijn buik wordt in de loop van de dag ook echt een buik.

Hoe kan dat nou??

Ben vandaag pas 7 weken. Ben echt niet meer gaan eten ofzo! Kreeg gister al 2x de vraag of ik zwanger was, in alle stress gewoon ontkent

Ik wil graag nog een week of 3 / 4 struisvogelen en pré-zwangeren, maar als ik zo blijf doorgroeien ben ik dan al "huge" vrees ik?
Stay with me, let\'s just breathe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven