Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Toa, dat zijn je darmen die opzwellen. Ik heb ook al buik, kreeg ook al vragen of ik zwanger was. Lastig he, want je wilt het nog wel even verborgen huoden. DOe nu maar wat wijdere blouses aan odat het niet zo opvalt.

Nut hoe gaat het met je? Merk je al wat of het infuus wat geholpen heeft
anoniem_26691 wijzigde dit bericht op 05-08-2010 09:41
Reden: tiepvaut
% gewijzigd
He ladies, jawel heb wel oke geslapen. Das dan weer een voordeel van de fles he

Ben er nog wel verdrietig om, maar ja het heeft geen zin om daar in te blijven hangen. Kan de energie beter ergens anders insteken.

Nogmaals dank voor de lieve berichtjes, doet me erg goed en wat een fijn "groepje" hebben we toch en ook lieve buurvrouwen

Zo over op de orde van de dag

Toa een dikke pens en dikke tieten, misschien zijn het er bij jou wel 2! Ben je ook ziek, of voel je je helemaal oke?

Naski, het is ook niet mijn soort behangetje en ik zal ook geneigd zijn om te zeggen dat het voor een meisje is. Wat vond R ervan? en hoe is de zoektocht naar de kaartjes?

Waar hangt ons Marieltje uit?

Sproet toch in het zhuis, joh jij gaat toch weer ver over tijd en dan moet je toch in het zhuis, en extra echo's zijn altijd leuk!

Toosje, heftig de crematie van de vader van je stalgenootje, zeker als ze dan zo'n nummer gaan draaien.

MelIE, als je straks verlof hebt lekker rustig aan doen en dan zul je zien dat je meisje een flinke groeispurt zal maken.

Ambroos bij jou de tranen ook weer wat opgedroogd? Is btw heel herkenbaar hoor, dat het je aanvliegt of je het wel allemaal kunt enzo, zelfs bij een 2de komt dat gevoel de hoek om.

Zo Arie in bad doen, met moedermelk, is goed voor zn huidje en dan doe ik er toch nog iets mee.... vanaf nu noem ik hem dan ook Cleopatra
Melodie, heel herkenbaar allemaal, ik heb gister ook twee uur geslapen 's middags en dan kan ik 's avonds dus niet slapen, sowieso is het erg makkelijk om wakker te liggen en te bedenken wat er allemaal nog gedaan moet worden! Helpt warme melk bij jou? Ik heb nog niks gevonden wat werkt, wel een hoop thee gedronken, gevolg is alleen dat ik dan minimaal vier keer eruit moet om te plassen, niet bepaald slaapbevorderend dus

Toa, zou er zelf lekker van genieten en voor de buitenwereld iets wijds aan doen, hou je het nog even voor jezelf.

Nut, fijn dat je in ieder geval ok geslapen hebt, dat is best belangrijk. Je mag er best nog verdrietig om zijn, maar ik denk dat het helpt om te zien dat het de juiste beslissing was en dat je uiteindelijk alles voor dat kleintje van je doet.

Naski, ik vind het best een schattig behangetje, maar ik denk wel, oh dat is voor een meisje

Mariel, waar hang je uit? Gaat alles goed? Zit je lekker op je roze wolk? Hoop het!

Sproet, hoe voel je je nou? Want ondanks dat je weer thuis bent kan ik me voorstellen dat je toch niet geheel zeker bent omdat ze niet weten wat het is?

Ik heb gister een lijst gemaakt met alle adressen van de mensen die een kaartje krijgen. Dus toch nog een beetje productief. Tranen zijn weer over, het lijken wel golven die me af en toe overvallen. Zo meteen naar de vk, gaan we het toch nog even hebben over de mogelijkheid om wel of niet thuis te bevallen. De consulente van de kraamzorg raadde het me sterk af omdat ik vijf trappen af moet, er weinig ruimte is om geholpen te worden op de trap in huis en ik dan nog een half uur in de auto naar het ziekenhuis moet. Dit was mijn enige bezwaar om thuis te bevallen, dus wel goed om het met de vk te overleggen.
Toa jij bent gewoon zwanger van een tweeling

Nut balen zeg! Maar als jij je er goed bij voelt, dan moet het maar denk k dan, je kan geen gezonde bv blijven geven als je zelf niets binnen krijgt qua eten

Ik heb Mar hier idd al lang niet meer gelezen, raar maar ze komt wel weer boven water!

Ik leef weer toe naar mijn NOD *joy* NOT!! Ik wou dat ik het allemaal kon loslaten en er gewoon niet meer aan denken!
Goedemorgen lieve meiden!

Nou, hier inmiddels nacht twee, en het lijkt allemaal prima te gaan.

Ik voel me nog wel een beetje maf, in de zin dat ik stukjes van de film kwijt ben, die soms weer even langs komen.

Ik kan me bijvoorbeeld echt niet heugen waar ze het EEG hebben afgenomen, ik kan me alleen nog een vrouw herinneren en een rij met van die "badmutsen" die je dan op je hoofd krijgt. Maar waar ze me toen naartoe hebben gebracht??

Ik heb ook onwijze spierpijn door die verkramping tijdens de aanval, mijn kaken, nek/schouders, buik en bovenbenen doen zeer!

Maar goed, ben dus nog wat de draad kwijt af en toe, en vrij moe, maar verder niks aan de hand.

En hoe is het hier?

Toa en Toos groeien de pan uit, helemaal geweldig!

Waar hangt Mar uit??

Ambroos weer een beetje opgedroogd?

Nut, fijn dat je lekker geslapen hebt. En natuurlijk slijt het wel, maar niet meteen! Hopelijk snel minder last van de ontstekingen!

Fee, wanneer krijg jij dat ballonnetje nou precies? En hoe is het verder met je??

En Vera en Steef?

Zo, weer even aan het schema!
He hallo dames,

Sproet, fijn dat het allemaal weer wat beter lijkt te gaan. Hopelijk komen die aanvallen niet meer terug. Lijkt me ook heel gek om stukjes kwijt te zijn. Doe maar rustig aan hoor. Je lichaam heeft toch een opdonder gehad.

Nut, fijn dat je wel goed geslapen hebt. Merk je al dat de medicijnen hun werk beginnen te doen? Of duurt dat eventjes?

Ambroos, geen tranen meer dus. En vandaag weer naar de vk. Het begint ook echt op te schieten voor jou he.

Zo spannend maar o zo leuk.

Steef, ik duim voor je! Toch tegen die NOD tijd blijf je eraan denken he. Het is en het blijft moeilijk om daar niet aan te denken.

Toa en Toos lekker aan het groeien. Ik had dat in het begin ook heel erg. Waren dus ook al heel wat mensen die dachten dat ik zwanger was. Nu hoef ik niets meer te verbergen en nu valt het steeds minder op. Nog weinig te zien moet ik zeggen. Behalve dan als savonds mijn darmen weer beginnen op te spelen of ik al 3 dagen niet meer naar de wc ben geweest....ja dan heb ik echt een buik.

Mar, lekker vakantie aan het vieren zeker?
Nee het medicijn werkt nog niet, net wel weer contact gehad met ziekenhuis, maandag weer melden voor een infuus en ook nog een prednisonkuur. Bah ik haat prednison!

Sproet ben je niet bang dat je weer zo'n aanval krijg dan?
Niet zo erg, Nut.

Ik ga er vanuit dat het een freaky samenloop van omstandigheden is geweest, wat dit heeft veroorzaakt.

Ik hou er wel rekening mee dat het zou kúnnen gebeuren, maar ik ga er niet vanuit.

Maar ik merk dus wel dat mijn hoofd nog niet helemaal op orde is, en dat is wel maf (en vermoeiend!)

Ik hoop dat bij jou de medicatie snel gaat werken!!

Prednison is rot-spul, maar ja, als dat je darmen weer een beetje op orde kan krijgen...

Hier trouwens zieke nummer 2 in huis, K2 is verkouden en klaagt over oorpijn bij 38,6 graden. Even in de gaten houden dan maar.

Is ze wel wat rustiger dan normaal, dat bevalt dan weer wel!
@Stefanie, een knuffel voor jou, lijkt me voor jou ook niet makkelijk om hier de ene na de andere zwanger te zien worden.

@Sproet, doe je wel heel erg rustig aan?

He bah prednison Nut, kan me voorstellen dat je daar nou ook niet heel erg vrolijk van wordt! Maar ja, als het helpt...

Vanmorgen bij de vk geweest, alles was prima, bloeddruk was weer normaal 60/110 dus dat was fijn. Niets afgevallen, niets aangekomen. Hij groeit goed, ligt al helemaal mooi voor de uitgang.
Ik heb trouwens besloten dat ik poliklinisch ga bevallen. Stel dat er iets tijdens de bevalling niet goed gaat en ik moet met spoed naar het ziekenhuis, ben niet meer in staat om vijf trappen af te gaan, dan moet de brandweer me uit mijn huis takelen, daarvoor moet er eerst een raam uit. Dit zorgt er voor dat ik me echt niet veilig voel, dan maar in het ziekenhuis...
quote:ambrosia9 schreef op 05 augustus 2010 @ 16:33:

Ik heb trouwens besloten dat ik poliklinisch ga bevallen. Stel dat er iets tijdens de bevalling niet goed gaat en ik moet met spoed naar het ziekenhuis, ben niet meer in staat om vijf trappen af te gaan, dan moet de brandweer me uit mijn huis takelen, daarvoor moet er eerst een raam uit. Dit zorgt er voor dat ik me echt niet veilig voel, dan maar in het ziekenhuis...Lijkt me heel verstandig Ambroos! (En laat je niet overhalen door je vk hoor! Ik moest tijdens de weeen praten als brugman om alsnog naar het zk te gaan. Volgens haar kon het net zo goed thuis! Had geen spullen klaargezet en wilde het ook niet. Dus alsnog gewoon gegaan toen.)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Knuffel voor de ziekenboeg trouwens.

Nut en Sproet, ik hoop dat jullie weer heel snel de oude zijn. Zeker met een kleine baby/zwanger kost alles al extra energie, laat staan als je niet goed in orde bent.

Nut, geniet je wel van je kleine (en iets grotere) man? Tis een mooi ventje hoor, gaat alles verder goed met hem?

De andere zwangeren gaan volgens mij goed, houden zo dames!

Mar, geen nieuws=goed nieuws? Hoop het dan maar.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Hier is vandaag definitief de kinderopvang rond. (Ondanks hele late aanmelding, maandje terug pas het formulier opgestuurd.) Per 1 september gaat S. dinsdag en donderdag naar het kinderdagverblijf.

Mijn moederhart bloedt hoor, wil er nog even niet aan denken.
@toad..dacht al dat je aan het struisvogelen was..

je reageerde op iedereen maar vertelde niks over jezelf..komt vast goed deze keer..ik duim heel hard voor je!

@nut.. wat vervelend allemaal zeg..hoop dat medicijnen snel aanslaan en je lekker kan gaan genieten..

@sproet..ballonnetje krijg na de operatie, 15 sept dus.. voor anderhalve week..

Gaat niet super met me, zie iedereen om me heen zwanger worden en ik weet gewoon dat dat bij mij voorlopig echt niet het geval is.. alleen als ze 15 sept. niks hoeven te doen zou ik vanaf dan weer kunnen proberen zwanger te worden.

De verwachting is helaas dat ze wel wat gaan doen, dus dat weer in combinatie met hormonen en herstel vrees ik dat ik pas tegen eind van het jaar weer mag gaan proberen zwanger te worden gewoon zwaar kl*te dus!

hoop dat jij je snel weer helemaal goed voelt en het niet nog een keer gebeurd..

@carrera..gelukkig duurt het nog ff voor het sept. is..maar lijkt me idd moeilijk..

@steef.. duim voor je..
Fee meis wat moet jij een ellende doorstaan om weer zwanger te raken.

Car nog even lekker genieten van S nu het nog alle dagen kan. Gaat ze vaak?

Zo heb vanmiddag een dure fles Port gekocht en die smaakt me nu heerlijk
En I de iPad, wat een geweldige gadget is het toch!
Hai monsters!

Ik ben er wel hoor, maar zit geheel in de vakantiemodus. Wat een heerlijkheid.

Allereerst Nut een gigantisch dikke kus! Kutdarmen, kutmedicijnen! Stom als alles anders gaat dan je eigenlijk zou willen. Kleine Arie is meer gebaat bij een moeder die zich goed voelt dan bij een lading borstvoeding hoor! Zorg jij mar goed voor jezelf. Ik denk niet dat S. later met gebalde vuisten voor je staat omdat je hem te weinig BV hebt gegeven. Dan zou ik hem trouwens ook een kleine oorvijg geven... Haha!

Het is allemaal even teveel om bij te lezen.

Sproet in het ziekenhuis gelegen las ik nog. Meid, wat een rarigheid! Doe maar lekker rustig aan en pas goed op jezelf. Het klinkt wel eng!

Toos een goede echo! Gefeliciteerd!

Fee, allemaal rotonderzoeken. Hou vol meis, het is allemaal voor het goede doel en de aanhouder wint! Dikke kus!

Nou wij hebben dus een heerlijke vakantie! Lekker dagjes weg, lekker eten en als klap op de vuurpijl hebben we gister echt een prachtige kast voor Lien gekocht. Normaal zou ik niet zo snel nieuwe dingen voor de kinderkamer kopen, maar dit was precies de kast die ik zocht en hij was in de aanbieding. 50 procent korting!!!! Helemaal te gek! Zodra ik hem binnen heb, dan zet ik een foto hier neer! Ik weet zeker dat jullie hem ook te gek vinden!

We zijn een dag naar de landbouwdag in Opmeer geweest. Vond Lien helemaal het einde. Dinsdag samen met J. een dagje te zeevissen geweest! Ook erg leuk en mooi weer. Bovendien heb ik gewonnen met 4 tegen 2! Woensdag schoonmaakdag en ´s middags kwam een vriendin. Gister naar Schagen geweest. Daar is zomers elke donderdag Westfriese Markt. Wat een drukte, maar wat gezellig zeg! Vandaag gaan we geloof ik naar de vlindertuin en vanavond naar de nachtmarkt in Kolhorn! Ondertussen lig ik elke avond voor Pampus en jaffa op de bank. Weinig zin om jullie dan nog op de hoogte te houden van mijn avonturen!

Ik voel me goed, alles gaat goed! Jahoeeeeeeeee!

Dikke kus voor jullie allemaal!
Mariel geniet lekker van je vakantie!! Klinkt heerlijk allemaal, vooral het zeevissen

Ik weet nu weer een groot voordeel van flesvoeding...Arie slaapt de hele nacht door Gisteren om 23.00 laatste fles, om 5.00 wakker gemaakt voor de fles en om 8.00 weer wakker!!
anoniem_20278 wijzigde dit bericht op 06-08-2010 10:17
Reden: toefoeging
% gewijzigd
Zeevissen is dus echt leuk! Maar goed, ik ben ook een beetje een manwijf. Er was een groep mee die vrijgezellenfeest had. Allemaal kerels van rond de 30. Die snapten niet dat ik die zeepieren zomaar aan mijn haak durfde te rijgen hahahaa! Er waren zelf jongens die alleen maar met sardientjes gevist hebben omdat ze die pieren niet aan durfden te raken. Hahahaha! J. en ik hebben ons in ieder geval kostelijk vermaakt.

Die jongens dachten dat ik 21 was hahahahahahaa! Kon ze wel zoenen!
Haai Mar! Wat klink je heerlijk relaxed en aan het genieten!!!

Nut, mooi dat Arie door gaat slapen zo, uitgerust aan de dag beginnen kan zo heerlijk zijn!

Ik zit op de praktijk, en mán dat valt me nog vies tegen!

Had ik niet verwacht, maar ben echt moe.

Ach ja, het is maar een kort dagje, volgende week weer verder kijken.
Cake, bedankt voor het opsturen van de stickers!

Sproet, denk goed om jezelf hè. Je hebt net een flinke waarschuwing achter de rug. Kalm aan doen en als het volgende week nog niet lukt vergaat de wereld echt niet.

Marielle, jullie vakantie klinkt goed zeg! Zeevissen, stoer!! Ik ging vroeger wel eens vissen met een vriendin, maar zij moest dan de wormen aan de haak doen. Dat vond ik zo eng. Eén keer hadden we maden gekocht en dat zakje had ik aan de antenne van mijn auto geknoopt. Want ik wou die vieze beesten niet inmijn auto. Maar ineens waaide onder het rijden het hele zakje van de antenne, dus stoppen en uitstappen om alle maden weer bij elkaar te graaien. Hahaha, als ik er nog aan denk...

Nut, Arie wordt een flinke, die is helemaal happy met de fles. Komt goed meid!

Heb jij een i-Pad?! Ik lees net een heel stuk in de krant over dat wonder-apparaat. Die wil ik ook!!!!!

Fee, wat is het toch een akelige tijd als het niet gewoon lukt. Je moet er echt veel voor over hebben hè.

Steef, jij ook een dikke knuffel!

Heb je trouwens al wat gehoord naar aanleiding van je sollicitatie?

Carrera, wat gaat het snel met S. Al weer naar het kdv over een maandje. Niet leuk, maar misschien wel fijn dat je dan even weer wat tijd voor jezelf hebt?

Toa, Toos en Marielle, nog last van zwangerschapskwaaltjes in die eerste weken?

En Maliboo is morgen al weer 15 weken!! Yes
Graag gedaan Naski! Shop ze

Nut, aan de prednison? Vervelend goedje, maar als het werkt..

Geniet van de port!

Mar, t klinkt erg leuk wat je allemaal aan het doen bent! Hier een vissende familie en schoonfamilie, maar de enige keer dat ik mee uit vissen ben geweest, moest mijn vader het voorntje van de hengel halen omdat ik het vies vond Ter verdediging: ik zal een jaar of 9 geweest zijn..

Ambroos, hier dezelfde reden om het lekker in het ziekenhuis te doen, door de brandweer uit huis getakeld worden is mij iets te veel actie.

Morgen is M lekker vrij (ipv vandaag), dus we gaan zwemmen.. leek me wel goed voor mijn rug.

Volgende week zaterdag krijgen we de echo, schoonmoeder gaat ook gezellig mee. Vrijdag moeten we weer naar de vk, k krijg dan ook de uitslag van het bloed prikken.

Pleun is overigens heftig aan het draaien en schoppen.. Gisteravond, toen ik mijn hand op mijn buik legde, drukte ze haar hoofd of kont er vrij hard in. Lomp kind dat er in zit
Nas nee nog niets gehoord van mijn sollicitatie. Wel 2 afwijzingen door gekregen, we blijven solliciteren :s

Ik ben gelukkig, J ligt schoon en fris gewassen in bed, Arie op m'n buik te slapen met speen dus heb m'n pink weer terug, iPad naast me (hij is echt gaaf Nas), toastjes met filet in de koelkast en een lekker glaasje wijn die Sepp Moser heet

Life is good!!
Hé liefe meiduh!

Sorry dat ik jullie verwaarloos maar het struisvogelen gaat me goed af. M'n werk bevalt echt heel goed. Ben blij dat ik destijds de stap heb genomen om te switchen van baan terwijl ik in een behoorlijk kloterige periode zat. Zit echt een stuk lekkerder in mijn vel.

Ben vandaag ongesteld geworden. Zit bijna weer op mijn normale cyclus. Komt hopelijk ook door de schildkliermedicijnen. Dit is de laatste rustmaand, na de volgende menstruatie gaan we er weer voor. Vind het best eng als ik eraan denk. Klinkt misschien gek, maar nu weet ik waar ik aan toe ben. Geen stress enzo.

Car, wat is S ook een plaatje he. Spiek af en toe bij je foto's op haaifs.

Moom, groeit je kleine man nu goed?

Nut, hoe gaat het met jouw mannetjes? Leker aan de wijn lees ik. Al sushi gegeten?

Hoe is het met de meiden die bijna aan de beurt zijn om te gaan bevallen? Mel-ie en Ambroos, schoonmaakwoede al begonnen?

Loesz, zie af en toe buikfoto’s van je voorbij komen. Wat gaat het hard he. En Cake, die kleine Pleun houdt je wakker zo te lezen. Dat wordt een druktemaker straks!

Sproet, niet zo raar meer doen he, geen ziekenhuisbezoekjes meer. Alleen voor de bevalling over een week of 14 (16 jou kennende).

Nas, over de helft alweer. Voel je haar al goed bewegen? En Mel-Y, ook al zover. Hoe vinden de andere kids het?

Maliboo en Mariel, is het grote genieten begonnen? Mar, nog aan het kotsen?

Toos, jij gaat ook de goeie kant op he. Hartstikke mooi.

Fee, hele dikke voor jou. Wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg. Zwaar kut is het!

Toa, de 18e lijkt nog een eeuwigheid weg. Maar weet dat ik er vertrouwen in heb. Het moet gewoon goed gaan deze keer. Je hebt het verdient!

Morgen feesten op Dance Valley! Hoop dat het weer een beetje meezit. Zoals het er nu naar uitziet wordt het in de plassen dansen. Kaplaarzen aan en gáán

Hele dikke kus van mij

Ps ben je niet vergeten hoor Stef, maar we spreken elkaar wel op het andere topic..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven