LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
En ja hoor; daar waren gisteren de eerste losse stapjes, en vandaag heeft ze ook weer eindjes gelopen!!! Super trots!

Nou de stenen werden dus uiteindelijk om half 7 gebracht... .grrrrrr zit je daar de hele dag op te wachten, kon geen kant op. bah.. s;avonds generale repetitie met de muz.vereniging. Zat.dag overdag werken, en savonds uitvoering, vandaag weer gewerkt, en daarna mn zusje opgehaald kwam effe bij ons op visite, daarna nog samen met de kids op een pannekoekschip gegeten. Druk, maar gezellig weekend dus...

Leinds; Fijn dat het met Marijn goed gegaan is tijdens en na de operatie!

Verona vind het ook geweldig om naar buiten te kijken, alleen moet ze hiervoor wel op een krukje of stoeltje staan....
voor Verona! Prachtige foto's op hyves! En wat fijn dat alles goed was bij de cardioloog!

Lein: Wat fijn dat de operatie goed is verlopen.

RW: Ik duim voor jullie da thet oude huis snel verkocht wordt. Goed dat jullie zo genieten in jullie nieuwe huis! Ben je al bij de ha geweest met Sharon?

Brabbel: Ook goede uitslagen bij de artsen! Hoera!! Wat fijn dat het zo goed gaat met Kaj. Hoe was het bij de cardioloog?

Murpeltje: Gecondoleerd met de kat. Ondanks dat het natuurlijk heel verdrietig is, is het wel heel fijn dat hij vredig is ingeslapen. Hoe lang hadden jullie hem? Het lijkt me echt vreselijk om één van de beesten te moeten missen.

Ik jong?? Hoe oud ben jij dan? Jij bent toch ongeveer even oud?

De première van het toneelstuk waar ik in speel komt steeds dichterbij en dus moeten we nu ook vaker oefenen. Deze week zelfs 5 x Gaat wel een beetje gek vind ik. Nah ja volgende week "maar" 3x Hahaha

Hey meiden, ik ga nog even van de zon genieten!

Liefs,

Mango
hoi hoi!

Mango nog gefeliciteerd met je verjaardag! Zo druk joh zo vaak oefenen! Lijkt me wel erg leuk! succes alvast!

san belachelijk zeg dat je de hele dag moest wachten en dat ze dan pas s'avonds komen!

wij hebben zaterdag house warming gehad, er kwamen meer dan 70 mensen, gelukkig over de dag verspreid, het was prachtig weer en het was supergezellig!

Het is toch meestal 'ik ben twee en zeg nee'? Sharon heeft het nu al, slaat nergens op maar ze zegt echt HEEL VAAK nee, en dan bedoeld ze ook echt nee. ze schud dan ook heel hard met haar hoofd... lekker eigenwijs. dat word nog wat haha

wat eten jullie kids op een dag? sharon eet echt zo weinig de laatste tijd, s'ochtends een fles en een klein bakje cornflakes, tussendoor een hapje appel (is het enige fruit wat ze lust) en een koekje, s'middags een halve boterham en een fles melk, tussendoor een doosje rozijntjes oid en s'avonds 2 happen avondeten en 2 happen toetje... niet echt veel! dat is wel eens veeeel meer geweest!

nu ga ik nog even de vorige blz teruglezen
wat fijn dat alles goed is gegaan bij de operatie van Marijn! Stoer hoor, zo jong nog. Leuk dat hij het lopen heeft ontdekt, ziet er vast heel stoer uit!

san wat fijn dat alles goed is met verona! en 3 man sterk, was even schrikken zeker! (ik zou dan gelijk denken, er is echt iets heel ergs aan de hand!)

Ik wilde morgen naar de dokter gaan met sharon als samuel op de psz zit maar ik kom er net achter dat ik morgen intervisie heb in zoetermeer. dan ga ik mischien wel woensdag even met beide kindjes. anders moet ik weer een week wachten.

ik heb trouwens zaterdag op zondag buikgriep gekregen. bah vind het altijd zo erg als ik zo misselijk ben. En lief heeft het afgelopen nacht gekregen. Lekker besmettelijk weer... hij ligt nu nog op bed, ik was er gelukkig weer wat sneller overheen (tja mannen he haha) ik kan alleen nog niet veel eten, steeds kleine beetjes.

nu ga ik even stofzuigen (lang leve de zandbak)
Zo, de eerste échte peuterdriftbuien zijn in de pocket......

Vanochtend kreeg Esmee haar drinken niet op tijd en vanaf toen was ze KWAAD!!! De peer vloog door de kamer en de diksap er achteraan.

Ik heb haar eerst genegeerd. Dat hielp niet, mevrouw krijste nog harder en liet zich helemaal onderuit glijden in de kinderstoel. Toen heb ik haar eruit gevist en op de grond neer gelegd en eerst zelf mijn fruit opgegeten. Toen bedaarde ze nog niet en heb ik haar op bed gelegd. (wat ook een drama was; kreeg haar niet in de slaapzak) Daarna heeft ze een uurtje geslapen.

En zo straks bij het tandenpoetsen was het ook een drama.... Krijsen en ontzettend boos. Ik kreeg haar niet eens een schone luier om! Ik merkte dat ik zelf ook ontzettend kwaad werd en heb haar eerst op de grond neer gezet en ben zelf even de kamer uit gelopen. Even stoom afblazen.

Daarna een tweede poging en nu maar een luierbroekje aan. Zelfs dat wilde bijna niet. Wederom haast niet in de slaapzak te krijgen. Maar ze zit er in en ze ligt nu nog boos te krijsen.

Man o man, ze is nog maar 15 mnd en dan al zulke buien!! Is dit herkenbaar? Iemand nog tips (behalve haar onder de koude douche zetten, want daar vind ik haar toch nog een beetje te jong voor )

RW: Esmee eet ook een heel stuk minder dan twee, drie weken geleden. Alleen wat ze écht lekker vindt eet ze goed. (Penne met rode of witte saus, brood met gekleurde hagelslag, cracottes) Ik was er al op voorbereid door het CB, dus laat het maar zo. Als ze honger heeft eet ze wel en verder wil ik er niet een te groot drama van maken.

Nou ze is stil. Hèhè, straks eerst maar in bad!

Liefs,

Mango
haha die esmee, wat een dramaqueen, sorry moet er stiekem om lachen, hier ook een hele temperamentvolle dame, ben ik helemaal niet gewent want samuel was helemaal niet zo en als hij boos was heel snel af te leiden.

sharon gaat ook op de grond liggen schreeuwen en kan zelfs al stampvoeten, best knap als je bedenkt dat ze nog geeneens kan lopen of los kan staan. Ik wil haar dan op de grond zetten maar dan is ze zo stijf als een plank en blijft dus staan en gaat dan stampvoeten...

Als sharon uit bad moet, doen lief en ik dat altijd met zijn tweeen, anders krijgen we haar echt niet in de handdoek, glibbert ze zo uit je handen zo boos is ze dan dat ze uit bad moet!

tja mango dat word wat met onze dames vrees ik..... wel goed dat je de kamer uit bent gelopen om even tot 10 te tellen!
Nou ja, herkenning is al erg fijn, RW...... Ik berg me voor de toekomst. Heb net ook maar weer even het oei ik groei boek erbij gehad en ja hooooor: We zitten weer midden in een sprong. Hierna nog eentje met 17 mnd en dan zijn we er hopelijk vanaf. (zeg me dat dat waar is...... Please....)

Ik heb wel eens gehoord dat hoe erger de peuterpuberteit, hoe gemakkelijker de normale puberteit. Zullen we daar dan maar op hopen?
Hmmm Mango, ik zou me er niet op verheugen... hier zit zoon midden in de peuterpubertijd. Of zoiets in ieder geval, sinds hij 3 is vindt hij zichzelf erg groot, hoeft hij niet meer van zichzelf te slapen 's middags, terwijl hij het net niet altijd even goed trekt helaas. Dus op sommige momenten is het erg gezellig hier

En dan helemaal met een meisje dat alles wil wat haar grote broer ook wil: hetzelfde drinken, hetzelfde eten, hetzelfde speelgoed, dezelfde stoel, ook op de bank, ook op de fiets, met de dokterstas, met de trein, alles stukmaken, voor de tv staan, tot frustratie van Daan.

Meest suffe was afgelopen weekend nog. Man vierde zijn verjaardag, dus wij waren lekker aan het stressen om alles op tijd opgeruimd en klaar te krijgen. Kinderen om alles aan het dreinen en ruziemaken, bel gaat, opa en oma zijn er. En totdat de laatste visite wegging, zijn het de liefste engeltjes geweest die er zijn Als ze dat nou altijd doen...

We hebben trouwens vrijdag het voorlopig koopcontract getekend. Nu dus druk de financiering aan het regelen, hopelijk gaat het allemaal nog goed voordat die maatregel van de AFM toegepast gaat worden Niet echt iets om blij van te worden.

Man heeft donderdag zijn afscheid van zijn werk, en begint begin mei bij zijn nieuwe werkgever. Hij heeft er wel zin in, en we krijgen ook steeds meer zin in een verhuizing.

Nu nog even wat nuttigs doen, en dan maar eens op tijd naar bed.
Tieger: gefeliciteerd! Ik denk dat die voorgestelde regeling zo'n vaart niet zal lopen hoor.

Mango: ik word volgende maand al 32!!!!!!!! (slik).

hij sliep niet echt in, lag met een dikke staart in zijn eigen plas en grote zwarte ogen onder de bank - snik - .

San: gefeliciteerd met de stappende Verona met haar goede hart!

RW: beterschap!

wij hebben ook een kleine driftkikker op dit moment, ze wil niets meer over haar hoofd, alleen nog maar op de driewieler, niet gevoerd enz. eerst konden we haar afleiden als ze nu iets niet mag (zoals vanochtend een potje scrubzout in de douche) kun je haar niet meer zoet krijgen met iets anders, dat smijt ze dan weg (of de hele douchecabine door :-). ze mocht bij vriend haar kdv-schriftje niet vasthouden in de auto (ze scheurde het kapot) en gelijk boos, een leeg flesje wat ze wel mocht vloog de auto door, ze heeft vervolgens een kwartier woedend gehuild en gekrijst.,,,,,,,,

is errug vermoeiend, maar ben ook wel trots op haar en haar wil, doorzettingsvermogen en pit.

we moeten nu dus wel consequent zijn en dat valt niet altijd mee, het opvoeden is begonnen haha.

het zat er al even aan te komen, maar vanaf vandaag loopt ze los, ben zo trots!

ze doet ons in alles na, vanochtend krabde ik aan mijn ene knie en voelde ineens iets aan de andere knie, een krabbelende manon

te lief!

gr allemaal
Heerlijk, die herkenbare verhalen over drifitige dametjes. Verona kan er ook wel wat van. Wanneer het haar niet zint, gooit ze direct met alles wat ze in haar handen krijgt....

Het eten is hier nu ook wisselend, soms eet ze nix, en beland dit op de grond, of ze eet wel zoals het hoort..

tieger; Gefeliciteerd! Een drukke maar leuke periode in zicht dus!

Murpeltje; Jij ook gefeliciteerd met je stappende Manon! ;)

En hier ligt het terras er voor de helft in!! Scheelt iig weer een berg zand in huis!
He Meiden!

Ben hier echt al veel te lang niet geweest!

Ik beloof plechtig mijn leven te beteren!

Voor nu even wat highlights.

Murpeltje: Jeetje, dat wat naar van jullie kat! En wat goed dat Manon loopt!

Roze wolk: Guido eet ineens ook een stuk minder! Toen hij net ging lopen, bleef hij maar dooreten, en nu....

Tieger: Gefewliciteerd met jullie woning!

San: Heerlijk dat jullie tuin zo opschiet!

Hoera voor Verona & Kaj! Heerlijk dat jullie zijn goedgekeurd!

Hebben jullie nog tips voor een buggy? Wij hebben er nog geen en ik wil er mogen een ophalen. Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaring!

Guido heeft nu ook echt zijn eigen willetje ontdekt! Wil de gastouder hem een koekje geven, steekt ie zijn handje uit in plaats van dat hij het koekje op komt halen! En 's avonds gooien met eten. Zodra hij gooit, draaien we hem om zodat hij met de rug naar ons toezit. Eet ie weer gewoon, dan draaien we hem weer naar ons toe. Zo heeft hij gisteravond 3 keer tegen de keukenkastjes aan zitten kijken....

Grappig om te merken dat onze kinderen echt een beetje gelijkop gaan.
Bij de cardioloog was alles goed, helemaal tevreden maar wilt ze wel in oktober kijken dmv katherisatie of de ballon nog goed zit en eventueel bij blazen. Vind ik eigenlijk wel een goed idee toch een extra controle of het nog allemaal goed zit..

Bij het CB gister 2 prikken gehad en hij is prima op lijn qua ontwikkeling, fijne motoriek zelf 2 mdn voor en lopen eigenlijk op schema, gemiddelde leeftijd in ned is 15 mnd. Hij loopt dan aan de hand nog niet los maar dat is prima zeggen ze.

Vd week koorts gehad aarschijnllijk de tandjes ( die heeft hij nog steeds niet ) maar wel al de hele tijd mee bezig qua ontlasting en je ziet wel puntjes onder het tandvlees maar het komt er maar niet doorheeb.

Kaj is ook helemaal Bumba gek, zegt de hele tijd Umba Umba en wijzen naar de DVD, geeft mij dan de afstandbediening met andere woorden zet hem ff aan hahah geweldig.

In juni lekker met zijn 3en ff een weekje weg waarheen weer ik nog niet, maar we moeten er ff tussen tijd, weg uit de drukte. Ga gewoon 2 wkn van te voren boeken..

Super dat Verona goed gekeurd is.

Oh wat is Esmee een driftkikker, ja ik bleek ook zo te zijn geweest, zo erg dat mijn moeder mij wel eens een koude lap in het gezicht heeft gedaan hoor en toen ik wat ouder was zelfs onder de douche, nu vind ik koude douches erg lekker hahaha

Ongeduld ik heb dan geen buggy omdat de Bugaboo echt super wendbaar en licht maar koelstra en maclaren blijken erg goed te zijn heb ik van horen zeggen. succes met uitzoeken

ik ga Kaj ff medicijnen geven en omkleden en dan lekker met de hond stuk lopen..
... Roos is 12.2 kilo en 83 cm..... écht ongelovelijk....

Ook hier een excuus voor mijn lange afwezigheid... moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd meer op de hyves bij jullie rondneus (vanwege alle leuke nieuwe kiekjes) dan hier bijlezen.

Roos heeft nog steeds/weer oorontsteking, ga vanmiddag naar de huisarts en eis een doorverwijzing. Ik ben er nu klaar mee, twee kids die niet goed in hun velletje zitten door pijn in hun oren. Zo zielig.

Ongeduld, wij hebben de Quinny Zapp... lekker klein ding, zo achter de voorstoel in de auto of met een beugel achterop de fiets. Ik zweer erbij. Het enige nadeel is dat ie geen ligstand heeft.... Onze kinderen slapen/sliepen er evengoed in trouwens, hahahaa

Dramaqueen... heel herkenbaar, succes Mango, bij Sofie is het dwarse écht nog niet over, sterker nog.... , het is regelmatig een gemeen klein heksje. Als er één aan de basisschool toe is dan is zij het... FF wat meer uitdaging (en discipline.. hahaha).

Meiden, moet zo Luuk weer wegbrengen, gauw ff heen en weer!

Liefs
Hmmmm, ik ben er weer ingetrapt.... Ik heb teveel geld uitgegeven bij de Prenatal!

Mijn score van vandaag: een stoer shirtje, 4 rompertjes, 2 slaapzakken, 2 moltonhoesjes en de Quinny Zapp.

Ik heb echt getwijfeld, maar kwam toevallig kennissen tegen. Die hadden ook een Zapp gekocht naast de "gewone" buggy. Dus nog even overleg gevoerd met vriendlief, die standaard voor de duurste variant kiest....

Ben wel helemaal happy!

Verder later meer!
Excuse moi! Wat ben ik lang niet meer geweest zeg!

Ik heb net even de laatste bladzijde gelezen en zal nu ook wat schrijven.

Murpel, wat rot van de kat zeg!

Wij zijn nu ook bezig met een nieuw huis. Hebben een paar leuke gezien en zijn nu bezig met de financiering en of we het kunnen betalen. Moeten eigenlijk spijkers met koppen gaan slaan en ons huis te koop zetten. Maar ja je weet hoe dat gaat...druk met onze 6 banen en de kinderen.

De kindjes zijn net van de waterpokken af en nu krijgen ze weer wat meer energie. Was wel weer even heftig. Suze is nog steeds erg lastig en driftig. Kan ook enorm lief zijn, maar op veel dagen is ze zo moe, verveeld en snel gepikeerd. Ik ben blij als ze na de meivakantie naar school gaat. Kan ze tenminste iedere dag met kindjes spelen.

Finn eet nog steeds amper of niets 's avonds. Overdag crackers, brood, beschuit en fruit gaat prima. Soep ook, maar gewoon eten nooit. Zucht!

Tja, hopelijk komt het ooit goed. Hij loopt nu best veel. Hij 'praat' veel maar zegt weinig echte woorden (vinden wij, Suze praatte heel veel vanaf 9 maanden) 'klaar' en 'dag' zijn momenteel wel favoriet en 'woef' voor alle dieren. Echt schattig als hij loopt te 'woefen' naar onze huismerel en het konijn (die continu natte billen heeft van de vele kusjes)

Hopelijk tot gauw weer! gr Yada
IK kom me even melden Hersenschudding was bijna over maar afgelopen donderdag tijdens schoonmaakactie weer mijn hoofd gestoten... Over die ezel enzo... Enfin... nu al weer een paar dagen erg misselijk dus ik zoek zoveel mogelijk rust. Damn... heb ik weer (schreeuw tier ).

Meld me weer als ik beter ben!
Pips; Wat vervelend van die hersenschudding! Manlief heeft er ook last van, is vorige week met zaalvoetbal op zn hoofd gevallen, heeft de 2e helft wel doorgekeepd, maar heeft er nix van meegekregen... De volgende dag is ie wel weer gewoon aan het werk gegaan, met als gevolg elke dag last van hoofdpijn.........

Verder gaat het prima met de kids; Zaterdag familiedag gehad, zijn naar de sprookjeshof geweest. Verona heeft onwijs veel rondgelopen, wilde soms echt géén hand geven, zo eigenwijs!

Zal nu effe op internet zoeken naar van die naamplaatjes... Wes was nl ook weg zat.dag, maar was zelf zo slim om aan iemand te vragen of diegene hem ergens kon brengen waar ze hem konden laten omroepen! (had ondertussen manlief ook al op zoek gestuurd...)
Hallo allemaal,

Tja, het mooie weer. Ik ben fulltime thuis en dus elke ochtend en middag de deur uit, want woon op app. Lekker naar buiten boodschap doen, fietsen, ergens theeleuten of naar een speeltuin, heerlijk.

Murpel, wat verdrietig van jullie kat. En zo plotseling.

Tieger, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Wat zal het fijn zijn om in een nieuw huis en omgeving 'vers' te beginnen. En meer ruimte te hebben!

Ik lees dat vooral de meiden heerlijke eigen willetjes hebben. Driftbuitjes, lekker stampen en een eigen willetje wat doorkomt. Herken veel hoor, hier ook een jochie wat steeds beter weet wat hij wil (en vooral NIET wil) en waar je maar tegen blijft zeggen...'nee, niet open doen dat kastje, nee, niet de prullebak open doen, nee, niet aan de knoppen van de wasmachine zitten, nee, neee, neeee, NEEEEEE, aaarrrgggggh. Tegelijk lukt het bij hem toch nog regelmatig om hem af te leiden (pak dat bakje maar, daar mag je wel mee spelen, ga je auto maar halen, zoek je bal......bijna alsof je een hondje aan het trainen bent...oeps, wat een vergelijking dreumes met hondje...hahahaha). Verder houdt Victor hele speeches in de speeltuin, wijst druk rond en vertelt en soms kan ik hele discussies met hem voeren (je mag niet aan de tv zitten, dan stoot je je hoofd, de tv valt naar beneden, dan vertelt hij een heel stuk en vertel ik ook nog een heel stuk enz.). Hij zegt een paar woordjes, maar brabbelt vooral veel. Een soort Obama de 2e zeg maar: hij weet het leuk te brengen.

Inmiddels do a.s. 29 weken zwanger en het gaat goed. Lief heeft zijn rugbehandeling gehad en het lijkt erop dat hij in ieder geval een heel stuk pijnvermindering heeft. Zijn energielevel ligt een stuk hoger. Helaas heeft hij wel een nieuwe ontstoken knie gekregen, dus alsnog een beetje onthand (-beend dan). Maar goed, we'll get there en ik hoop dat tegen het einde van de volgende maand een wat fittere man te hebben.

Tot de volgende keer,

Parelhoen
Hoi meiden!

Ook ik ben al een poos niet meer geweest... sorry.

Wij hebben ook een ander huis gekocht, een mooie boerderij. Willen proberen er eind dit jaar/begin volgend jaar erin te kunnen.

Twan loopt als een kievit nu en vindt buiten spelen het mooiste wat er is! Helaas heeft ie ook al wat flinke builen opgelopen, omdat ie overal op klimt, zoals op een pallet stenen, en er dan dus vanaf valt omdat hij zich dan omdraait om te gaan zitten en dan net op het achterste randje en dan z'n evenwicht verliest, en ik net te laat was :(

Proberen nu wel zoveel mogelijk dat soort dingen echt achter het bedrijfsterrein-hek te zetten.

De glijbaan is hier favoriet, hij klimt het trapje op en glijdt snel op z'n buik naar beneden, ik kan hem dan nog net bij z'n benen grijpen!

Ook hier een driftkikkertje! Hij geeft mij zelfs een tik als hij iets niet mag en het er niet mee eens is! Zelfs al ben ik alweer weggelopen, komt hij mij speciaal achterna om nog een tik te geven haha. Echt komisch, maar ik berg me maar voor als tie ouder is...

Ik ga even thee drinken!
Kennen jullie mij nog?

Helaas sinds ik meer ben gaan werken en het weer lekker weer is ben ik nog maar weinig achter de computer te vinden. Maar af en toe moet ik toch even komen kijken hoe het hier is met iedereen!

Parelhoen; alweer 29 weken zwanger, wat gaat dat ongeloofelijk snel! Hopelijk is je man binnenkort wat mobieler, kun jij je de laatste weken lekker laten verwennen!

Tieger & Crasydesi; gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Ook wij zijn voor een huis aan het kijken, hebben er inmiddels al een paar bezichtigd maar nog niets concreets. Hebben nu helaas geen tuin (maar wel een kinderboerderij op 100 meter afstand!).

Brabbel; fijn dat het met Kaj zo goed gaat! En dat met die tandjes komt me bekend voor. Fara heeft nu dan 4 tandjes (die kwamen allemaal vlak na elkaar door) en het lijkt alsof ze bij haar ook zo langzaam door kwamen.

Haha wat een verhalen over driftkikkers! Ook hier een dame die alleen zelf wil eten, soms de melk omgooit, met lego blokken tegen de tv aanslaat en overal aanzit wat niet mag.

Maar aan de andere kant zijn ze ook de allerliefste schatjes van de hele wereld!!! Soms als Fara iets stouts doet moet ik echt de andere kant uit kijken om niet te lachen!

Vorige week zijn we een weekje op vakantie geweest naar Egypte, echt heerlijk! Fara vondt het spelen op het strand en in het zwembad echt helemaal geweldig. Het was elke keer huilen als we haar weer mee namen. Het vliegen (5 uur) was best vermoeiend maar is ons absoluut niet tegen gevallen. Op de heenreis wilde ze niet slapen. Ze hield zich wel rustig, maar ze zou het zichzelf wel makkelijker gemaakt hebben als ze gewoon lekker was gaan slapen. Op de terugreis heeft ze de eerste 2 uur echt gejengeld maar daarna is ze in slaap gevallen. Ze heeft de hele rest van de vlucht gemist, we hebben haar gedragen naar de bagageband, in de buggy gelegd, naar de auto gelopen, in de autostoel gezet, naar huis gereden luier verwisseld en in bed gelegd. 's Ochtends werd ze pas wakker!

Zo te lezen gaat het met al onze kinderen wel goed hier, fijn!

Ik duik lekker mijn bed in, morgen weer werken. Het lijkt echt eeuwen geleden dat ik op woensdagavond riep dat ik alweer weekend had...
Goh, wat is iedereen verhuislustig ineens

Hier zijn we dus vooral druk met het uitzoeken van een hoop dingen. We hebben een groot deel van onze abonnementen door laten lopen, zo onder het mom van: we gaan de goedkopere alternatieven wel uitzoeken als we gaan verhuizen... Nu dus... Kortom, we zijn de halve dag al druk met het uitzoeken van de kosten voor internet, bellen, tv, verhuizers, busjes huren, noem maar op.

Volgende week gaan we dingen rondom de financiering concretiseren, en dan op naar de volgende plannen, het klussen en het verhuizen zelf.

Iemand daar nog tips voor? Ik twijfel een beetje hoe handig het is om zelf te verhuizen, heb eigenlijk niet zo´n zin om mensen te regelen, en vooral de hele zooi van 3 hoog naar beneden te sjouwen. Plus dat je met zelf verhuizen toch meer gebonden bent aan het weekend, waar je met een verhuisbedrijf ook door de week kunt verhuizen (en dat lijkt me qua opvang met de kinderen wat makkelijker...)

Maar goed, dat moeten we maar even kijken dus. Nu maar weer gauw door met het uitzoeken...
Pfff, wij zijn ook al bezig met verhuizen en hebben morgen de eerste kijkers voor ons huis. Ze zijn nu erg enthousiaist. Hopelijk willen ze het kopen, scheelt een hoop gedoe. We hebben het huis nu via via áangeboden' en nog geen makelaar. Ik zit alweer in de stress. Bah! dan baal ik zo van mezelf. Ik wil hier graag weg en dan loop ik nog bijna te hyperventileren vanwege het idee hier straks niet meer te wonen. Zijn jullie hier koeler onder of hebben jullie ook last van emoties?

Suze mag de 11e naar de basisschool. Ben benieuwd hoe het gaat. Met Finn gaat alles goed, hij zit veel beter in zijn vel.

Jullie ook leuke koninginedag gehad ondanks het vreselijke ongeluk? Ik wist er niets van, zat met Suze haar spulletjes te verkopen. Ze heeft ¤45,- verdiend. Zelf ook nog even rondgeneusd en K'nex op de kop getikt en een Mexx winterjas en Mexx kleertjes van vorig jaar voor ¤0,50. Allemaal als nieuw. Ben er superblij mee.
Herkenbaar hoor Yada... hier is het lontje in ieder geval een stukje korter geworden door alles. Maar goed, het is ook een hoop geregel natuurlijk. Ik merk wel dat er een hoop op ons afkomt, we zijn al bezig met het regelen van verhuizers (we laten het toch maar doen) terwijl de hypotheek ook nog rond moet komen. Morgen hebben we daar een afspraak van, om de offerte te tekenen.

Nu ook weer lekker aan het regelen en uitzoeken. Opzet voor energieleveranciers is geregeld, telefoon etc. is uitgezocht. 3 afspraken met verhuizers om een offerte te laten maken, en daarnaast ook nog bezig met de planning van het klussen en alle andere dingen. En stiekum willen we ook al zo graag alles inpakken enzo, lekker door...

Ik ga weer gauw verder!
Hey Meiden,

Opeens bijna allemaal verhuizen! Tjonge! Er komt zeker een heleboel bij kijken! Al die nare regeldingen, bah.... Maar als je een paar maanden in je nieuwe huis zit ben je het al lang weer vergeten!

Ik was in die tijd erg van de lijstjes, die op de computer en dan goed bijhouden.

Ik hoop dat alle verkopers hun huis snel kwijt zijn. Dit zijn geen gemakkelijke tijden om te verhuizen.

Yada: Hebben jullie een starterswoning? Spannend dat Suze naar de basisschool mag! Gaat ze naar jouw school? Hoe gaat het met Hoera Feest?

Tieger: Dus de financiering is zo goed als rond? Jullie hadden een huurappartement toch? Succes morgen iig.

1ndra: Lekkere foto's op hyves. Heerlijk naar Egypte. Nu is het daar nog niet zo heel erg warm toch?

CD: Hoe gaat het met jullie oudste? Lekker he, dat ze zo buitenspelen.

Parelhoen: Lekker om met dit mooie weer thuis te zijn. Je klinkt ook erg relaxed! Fijn dat je zwangerschap zo lekker gaat. Ik hoop voor je dat je man snel weer opknapt. Hij heeft al lang last of niet?

Dat constant nee zeggen herken ik maar al te goed. Je wordt er soms dood en dood moe van....

San: Oei Wes kwijt. Dat lijkt me dus doodeng. Wat knap dat hij zelf opzoek ging naar een omroeper!

Hoe is he tnu met jullie tuin?

Pips: Och meid toch een hersenschudding! Rustig aan en ik hoop dat je snel weer opknapt! Je moet ook niet gaan schoonmaken!

Brabbel: Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met Kaj!

Eerst maar ff posten, want zo te horen heeft Esmee haar knuffel weer buiten bed gegooid. Zucht....
Het is op het moment weer drama met (in)slapen. Bij mijn vader en schoonouders slaapt ze als een tierelier. Van 19.00 tot de volgende ochtend 9.00 of 9.30 en 's middags een uur of drie, vier. Maar thuis, ho maar...... Het zal daar de zeelucht wel zijn....

Vanmiddag ben ik een uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen. Slaapt ze vervolgens een half uurtje. En ze is ook 's nachts steeds wakker. Ze zit dan recht op in bed te huilen. Zaterdagnacht was het vier, vijf keer raak. Bah....

's Avonds gooit ze knuf regelmatig buiten boord en dan maar huilen. We volgen de supernanny techniek.

Verder gaat het wel goed met haar. Ze is wisselend heel erg vrolijk en soms heel erg dramatisch. Ze danst, ze rent, loopt, speelt heel graag buiten en zit steeds achter de hond en kat aan. En iedereen krijgt een kusje van haar. Zo lief!!

Ik heb voor haar een overal gekocht. Ik bleef namelijk aan het wassen. Ze zit heel graag in de zandbak en dat ding is maar niet goed droog te krijgen.

Het staat haar echt heel schattig.

En ze kan ook eindelijk staartjes in.

Zelf ben ik druk met ons toneelstuk. Over twee weken hebben we de première!! Spannend! Ik zal nu ook weer die kant op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven