M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Pips is al 2,5 uur aan het poetsen .
[
Hi, niet gepoetst, dus hier ook niet meer geweest (smiley met draaiende ogen). Ben maar gaan snoeien in de tuin. Was het geschikter weer voor :-)

Wat akelig toch Indian dat je kwaal er niet onder te krijgen is. Heel naar. Had je al gezegd wat voor tattoo je krijgt? Ik heb er voor mezelf niets mee maar vind plaatjes kijken altijd leuk :-)

Hmmm... heb nu al twee nachten gedroomd dat ik vreemdging en vannacht was ik alleen aan het stappen (lang weekend) in New York. Hmm..... LOL.
Hehe hier ben ik ook weer eens. Excuses voor het niet aanwezig zijn!

Ik lees wel mee, maar de energie is ver te zoeken om iets te posten, maak natuurlijk wel genoeg mee, maar mis gewoon de spirit op het moment.

Juultje, heftig hoor zoveel drift aanvallen, kan je er net bij hebben met zwanger zijn enzo. Hoe bevalt het halve dagen werken?

Frans, ook een driftige kleuter. Ik zie het helemaal voor me. En tja die ouders die zich er mee bemoeien grrrrrr. Je weet vast al wel dat het goed bedoelt is, maar

Pips ook weer gezellig veel hier. leuk hoor! Wat een heeeeerlijke dromen zeg

Indian ect balen van al die ongemakken. Als je over een maand of 3 moet stoppen met BV hoeveel heeft D dan gekregen?

Xop hoe doe je dat 2 meisjes keurig op tijd aangekleed? Ik krijg bij Valentijn al nauwelijks voor elkaar dat ie een beetje vlot zn boxer aantrekt en een t shirt alleen lukt al helemaal niet, ik hoor graag je tips

Hier dus alles zn gangetje, wel heel langzaam en ik doe weinig, want iedere keer blijkt weer dat ik over mn grenzen ga en de volgende dag moet boeten. Heb echt last van bekkeninstabiliteit zowel aan de voor als achterzijde veel pijn en slechte mobiliteit. Als ik eenmaal een beetje rondscharrel dan gaat het wel, m aar op gang komen en opstaan uit bed auto bank etc is een ramp, lijk wel een 80 jarige met een rollator. Ik zit vol in de oefeningen en fysio, Dat helpt allemaal wel iets, maar echt ove gaat het natuurlijk niet de komende maanden. Ik werk nog steeds halve dagen, maar zelfs dat is eigenlijk een beetje teveel , zeker als ik 3 dagen achter elkaar werk. Ik baal er zo van, weet wel dat ik me moet neerleggen bij dit feit, maar dat is zo in tegenstrijd met mn karakter.

Valentijn is erg lief, luisteren gaat goed en natuurlijk ook stout op gezette tijden. Loopt op het moment liefst piemelnaakt in huis en tuin, heel schattig. Hij gaat morgen 2 daagjes naar mn moeder naar de camping. heerlijk voor hem want dat is bij zee, dus 2 dagen strand is echt super voor m. En lekker voor ons, even rust. Ik ben wel begonnen met de babykamer, in een slakkentempo. Alles wordt wit met hier en daar een rood accent. (roze kan altijd nog als dochterlief ROZE gaat eisen )

Donderdag heb ik weer een groei echo, ook wel weer spannend, mn buik is al wel groot, maar vind het lastig inschatten of de beeb groter wordt.Ze zat een paar weken geleden boven in te trappen en nu is het alleen nog maar gebonk onderin, dus nog geen uitpuilende voetjes enzo.

Zal proberen wat vaker te komen, maar beloof niets! Verder vind ik het hier prima op het forum, voor mij hoeven we niet te verkassen. Hyves werkt prima voor mij
[
hey merel, even snel reageren, scherm stond al even open hier....D. is nu bijna 11 weken dus dan zou hij ongeveer 5,5 mnd zijn.

Kan dus flink aan de kolf gaan als ik langer wil blijven geven!
Gezellig dat Scooby en Frans weer terug zijn van vakantie!

Ik ben al heel de avond kindloos, want Emdin is na terugkomst van de KDV vrijwel direct in slaap gevallen en meneer slaapt nu nog (met zijn kleren aan in zijn bedje). Hij was kapot. Een flinke nawee van afgelopen weekend. Hopelijk lukt het hem om de vermoeidheid er nu uit te slapen. Morgen is hij lekker bij mij thuis en eigenlijk niet echte plannen. Morgen komen ze de warmtemeters op de verwarmingen vervangen. Nu analoge meters, worden digitale meters. We moeten tussen 10.30 tot 13.30 uur thuis zijn. Daarna wil ik even met Emdin naar de kapper in Den Haag. En daarna nog even naar het strand of een kinderboerderij. Ligt er aan, waar we nog zin in hebben.

Doordat ik vanavond kindloos was, veel kunnen doen (aquarium verschoont, was opgevouwen, vaatwasser leeggeruimd, lekker lang getelefoneerd met een vriendin en even gewebshopt voor nieuwe id-bandjes voor Emdin). Ik vind het prettig als Emdin een ID bandje om heeft als we ergens naar toe gaan. Mocht hij me kwijtraken, dan ben ik te vinden via het telefoonnummer wat op het bandje staat.

Van het weekend alvast beginnen met de voorbereidingen voor de vakantie. Zaken klaarleggen en zo, uitzoeken etc etc.

Ga nu nog even surfen, een spelletje spelen en de was opruimen.

Fijne avond allemaal en sorry voor het echo verhaal.
MMM ben net gebeld door mn werk dat ik vanaf nu niet meer hoef te komen, wel thuis werken. Er is een directe collega met de mexicaanse griep en dat is gevaarlijk voor zwangeren. Op zich wel heel fijn, die autorit was hel iedere keer, maar ook wel spannend, ik heb vrijdag met haar aan 1 buroblok gewerkt, dus nu duimen dat ik het niet krijg.......

Q fijne dag morgen! Geniet ervan, heerlijk zo n dagje weinig doen.
[

Hele nacht gepoetst Pips??

Xop, dat vind ik wel erg knap dat Sophie zelf kleren aan kan doen. Jasper kan wel z'n boxer zelf aan doen maar verder....

Succes Indian met sollicitatiegsprek! Spannend.

Merel, wow dat is ook niet de bedoeling, de mexicaanse griep! Voor jou nu wel even prettige bijeenkomstigheid dat je bij kunt komen....

Wij gaan zo lekker naar zwembad. Laura logeert bij opa en oma we hebben in plaats vlakbij hen afgesproken om te zwemmen. Daarna ga ik eten bij mijn ouders en blijft Jasper paar dagen logeren en neem ik Laura weer mee naar huis.

Tot later

[

[/fgcolor]
Hi Scooby, nee, gister nog laat gesport dus de hele nacht gedanst/gefitnesst

Merel en Juultje,doen jullie het wel lekker rustig aan met dit weer? Ik kan zelf erg goed tegen warmte maar heb gelukkig nooit echte hitte in mijn zwangerschappen gehad.

Merel, Popsie heeft ook een (room)witte kamer met rode accentjes.

We zijn vanochtend bij het strand geweest, samen met papsie. Was erg geslaagd. Ik moet zo naar de homeopaath dus ga dat gesprek even voorbereiden.

Q, is Emdin nu idd bijgetrokken? Kan me voorstellen dat zo'n weekend veel vergt!

MOrgen gaat Pipsie weer naar de psz. Het gaat deze week redelijk alleen ze wou vanmiddag niet slapen (want ik ben een grote meid sprak ze met wallen onder de ogen en wegdraaiende ogen van vermoeidheid)... Kan ze echt niet tegen... Enfin... tot op heden gaat het goed, cross fingers voor rest van de week en het experiment :-)
Lijkt me geen prettig idee, Merelm hopelijk word je niet ziek!

Ga je nu vanaf thuis werken of helemaal niet?

Succes morgen, Indian!

Lekker gezwommen, Scooby?

Succes met Pipsie deze week, Pips!

Ik kan normaal best tegen warmte, maar nu vind ik er echt geen bal aan. Ik zwel helemaal op, zo veel vocht hou ik vast, slapen is niet fijn, zelfs niet met airco aan. Daar verdwijnt het vocht niet van en dat zorgt volgens mij vooral voor mijn rusteloze en pijnlijke benen. Vannacht een uurtje of 4 geslapen... Morgen heb ik vrij, vrijdagochtend werken, volgende week nog 3 ochtenden en dan heb ik verlof, jeeeh!!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Lekker dat je verlof in zicht komt, Juultje! Lijkt me vreselijk om met zulke temperaturen met een dikke, zwangere buik te moeten lopen. Ik was gelukkig in de herfst/winter zwanger.

Scooby: lekker gezwommen?

Merel: jij boft ook maar weer, dat je niet naar je werk hoeft. Wel spannend, hopelijk krijg je niet de Mexicaanse Griep. Ach, je wordt nu niet meer blootgesteld eraan en hopelijk valt het allemaal mee. Waardeloos dat je zo'n last hebt van je bekken. Had je dat bij je vorige zwangerschap ook?

Indian: hoe was je gesprek? Goed te lezen dat de prednison afgebouwd gaat worden. Jammer van de borstvoeding. Had je nog lang willen doorgaan met de borstvoeding?

Emdin is vannacht pas om 4.00 uur gekomen en toen heeft hij nadat hij geplast had, verder bij mij komen slapen. Uiteindelijk hebben we tot 8.30 uur geslapen. Het heeft hem wel goed gedaan. Maar zodra hij na een dagje weer moe wordt, dan is het net een kleine draak die totaal niet luistert en ook huilerig wordt als hij moe is. Vanavond lag hij om 19.15 uur al te maffen. Weer lekker een avond voor mezelf, Joepie!

Hij is vandaag naar de kapper geweest, lekker kort weer en we zijn heel even naar de kinderboerderij geweest. Hij heeft daarna nog op het balkon met de waterbaan zitten spelen en heeft op zijn manier de ramen gezeemd !

Ik ga as vrijdag naar de kapper. Is weer hard nodig, lekker kleuren en weer een frisse coupe.

Een beetje nieuwsgierig, wat lusten jullie kids allemaal aan groente? Emdin eet heel slecht groente. Hij lust momenteel alleen andijvie, rode bieten, rode kool, spinazie, komkommer, appelmoes (niet echt groente) en bij uitzondering lust hij een tomaatje en sla. En de andere groente verbergen in stoofpotjes of zo heeft bij hem geen effect, want hij vist de groente er zo uit. Dit soort tips krijg je bijvoorbeeld van het CB.

Ach, hij is verder gezond en lust wel heel graag fruit, brood, vleeswaar/kaas, aardappelen, rijst, pasta, pannenkoeken, frietjes, sapjes.

Oke, fijne avond allemaal!
Goedemorgen zonder zorgen!

Juultje, mijn lijf reageerde ook totaal anders met warmte/kou vandaar dat ik de opmerking maakte. Sterkte vandaag!

Q, Pipsie eet werkelijk alles. Popsie helemaal niets. Zij eet alleen vlees, geen fruit, geen groente. Een waar eetdrama dus maar ik doe er niets aan. OF toch wel, ik verkoop stukjes meloen nu als "ijs" door ze in het koudste deel van de koelkast te koelen. Dan eet ze er 3 stukjes v an onder luid geroep van "Ikke ijsju Ikke ijsju, lekker lekker lekker""
Goedemorgen!

Valentijn is nog bij oma, dus ik kan lekker relaxed opstarten. Uitslapen lukt niet echt helaas, teveel gewend aan vroeg wakker zijn

Zometeen naar de fysio, boodschappen doen en vanmiddag om 2 uur de echo! Heb ik reuze zin in, ook krijg ik vanmiddag info over de KS. Best een spannend dagje dus.

Ik realiseerde me dat ik vanaf nu dus een half jaar thuis zit, best bizar om te bedenken dat je sommige dingen gewoon niet in de hand hebt. Ik werk welliswaar nog wel een klein beetje, maar ik denk wel dat het soms even slikken is zo zonder direct contact met mn collega's enzo.

Q Paar weken geleden wilde Valentijn geen tomaten eten, tot er een vriendin van mij kwam die beweerde dat het piratenballen zijn en dat je er piraat van kan worden als je maar genoeg eet. 3 x raden wat er gebeurde. Valentijn eet vrijwillig tomaten en kan er niet meer ophouden . Misschien dat zoiets ook helpt bij Emdin, trouwens van een vreemde pikken ze volgens mij meer van dit soort info dan van mama/papa's.

Ik schrijf met merkstift altijd mijn nummer op zn arm als we ergens in drukte zijn, kan niet kwijt raken.

Scoob leuke foto s op je hyves van de vacance! Ziet er erg gezellig uit zo met het gezin.

Juul wat is het warmm he? Ik blijf veelal binnen zitten en nu even alles open om te luchten, maar als straks de hitte komt doe ik alles dicht. Mijn handen en voeten zwellen ook op. Officieel gaat mijn verlof in op 1 oktober, maar ik heb 2 weken vakantie dus ik ben vanaf 11 september klaar, en dan doe ik eind september nog een overdracht van al mijn werk naar collega's. Kan haast niet wachten, krijg al lichtelijk neigingen tot nestdrang.

Pips, spannend dat Pipsje naar de psz gaat, hopelijk reageert ze goed, voor jou is het ook wel lekker om afentoe even je handen vrij te hebben toch? Mooi verhaal van de meloentjes in de koelkast hahaha net zoiets als piratenballen. Wij hebben trouwens ook heel lang volgehouden dat sperziebonen groen patatjes waren, maar daar is ie echt te wijs voor inmiddels.

Indian succes met solliciteren! Ook al vind je het zelf niets, een positieve uitkomst is wel goed voor het gevoel van eigenwaarde.

Daaaag

Merel
[
Merel, ik ga die ballen er in houden :-) Altijd handig een paar verse eetsprookjes op de plank te hebben.

Vertel je even hoe het was bij de voorlichting?

En Juul, hoe was de echto?

Indian, ik hoop dat die nat. geneeskundige wat voor je heeft. De klassiek homeopaat was mijn redder

Wat voor werk is het precies Indian waar je hart ligt? En 2 kleine kinderen, een man die veel weg is en dan 28 uur werken zou mij te veel zijn, ook nu ik fitter ben. Maar dat is natuurlijk voor iedereen weer anders.

Menomen, ik heb net een deel van de klimop gesnoeid. Mijn spieren in de rechterarm klapperen helemaal. Ga nu maar weer in huis verder werken. Veel te warm buiten. Binnen is het heerlijk zo'n 25 C schat ik. Mijn favoriete temperatuur (Papsie weet niet dat ik soms in de winter een avondje "zomer" speel door de kachels hoog op te draaien tot 25 C, en gelukkig hebben we zonne energie dus de rekening hoef ik niet op te letten :-)).

Oef, mijn arm, ik houd nu echt op.
[
[
Vanmiddag eerste wasje aan de nieuwe waslijn (haha we moeten bezuinigen, dus minder in de droger en een waslijn buiten ). Bijnaaaaaaaaaaa was het droog, maar toen ging het stortregenen. Ik rende door de tuin om te redden wat er te redden voel (was een bommetje ontploft) en Milena rende gillend achter me aan. Haha gezellig

Indian, fijn dat je soll goed ging!

Beter teveel werk en dan moeten kiezen

Arme Juul en Merel met dit warme weer. Ik dacht nog aan jullie toen ik vanmiddag liep te puffen. Armerds!

Merel, gek idee dat je nu al klaar bent. Nu is het gek, maar je went er vast snel aan. Zeker zo aan het einde van je zwangerschap, dan kun je gaan ' nestelen'. Ik was echt zo aso aan het einde, had helemaal geen zin in gezelschap meer

Pips, spannend Pipsie weer naar de peuterspeelzaal. Ben benieuwd hoe het gaat!

Mileen is nog steeds een heel beroerde eter. Ze lust geen groente. Niks. Sprookjesgroente werkt niet. En ook hier, als madam iets niet wil, kun je dus op je kop gaat staan, maar doet ze het ook echt niet.

Ze eet nu: droge rijst en pasta, friet, pannenkoeken en vis en sommige stukjes vlees. Maar niet altijd vlees. Alles wat op groente lijkt wordt met grote zorgvuldigheid van het eten geschraapt. Ze heeft nog liever honger dan dat ze daar iets van eet. Ik heb het opgegeven. Ze krijgt het altijd aangeboden en van alles wat op tafel staat een minibeetje op haar bord en dan negeer ik haar tot het einde van de maaltijd.

Ze eet wel brood en fruit, dus dan groeit ze daar maar op hoor.

Bojan daarentegen is inmiddels een half jaar en krijgt dus ook echt eten. Vandaag courgette met moedermelk en rijstebloem gegeven. Hij smulde. Vanochtend ook al een perzik met een appel gegeven en dat vond ie ook heerlijk . Wat is het toch leuk als je kind je zelfgemaakte brouwsels opeet. Mileen moest het nooit .

Warm he vandaag . Wij zijn eerst op zoek geweest naar een schommelbank, niet gevonden. Daarna was ik zo warm dat vent me bij kop en kont pakte en in het zwembadje van Milena mikte. Haha Mileen huilen want ik was helemaal nat. Lekker verkoelend dat wel :0
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Alhier is er slechts 1 regenbui gevallen en een klein beetje donder. Geeneens bliksem of zo. Wel is de temperatuur naar beneden gekelderd.

Oh Pips, jij slimmerik met je ijsjes en dat je dochter daar dan ook intrapt. Heerlijk!

Merel: ook een slimme tip over die tomaten. Emdin eet die mini tomaatjes wel als hij ze ergens krijgt. Idd doet een vreemde hand vaak wel eten. Gisteren heb ik hem na een lange tijd weer aan een nectarine gekregen. Hij heeft hem lekker op zitten peuzelen, al etenend rond de pit.

Nog maar 2,5 dag werken en dan vakantie. Zo langzamerhand eens alvast wat spulletjes gaan klaarleggen en zaken die meemoeten wassen.

Indian: in een flexpoule werken is toch ook leuk en dan kan je het redelijk zelf bepalen waar je komt te werken en hoeveel uur.

Vanavond is onze tent opgehaald. Een vriendin van mijn zus wilde hem lenen en aangezien ik hem nu toch niet nodig heb, is dat prima. Moet alleen binnenkort op pad voor haringen voor de beachshelter. Daar zitten echt baggerharingen bij, die niet in de grond blijven zitten als je je tentje op het strand neerzet.

Emdin is onder het genot van Assepoester net in slaap gevallen en ligt inmiddels in zijn bedje. Ik heb Assepoester wel afgekeken en zelfs ik krijg er geen genoeg van. Heb hem zeker de laatste maanden al 20 keer gezien. Morgen even kijken voor een nieuwe DVD van Disney bij de Blokker. Hij vindt Cars leuk, hopelijk hebben ze deze op voorraad.

Zo, ik ga mijn wasje ophangen en dan nog even surfen.

Fijne avond allemaal!
Hey,

Zo Indian, jij hebt geen last van de teruglopende arbeidsmarkt! Goed zeg.

Frans, heerlijk lekker in het zwembadje afkoelen

Alles was goed vandaag! De echo was leuk, al is er niet meer zoveel in zn geheel te zijn, alles in delen. 1250 gram ongeveer, er mag dus nog een kilo of 2 bij komen de komende 10 weken! Bloeddruk was wel iets hoger , maar dat is niet zo gek met dat rare hete weer. Ik moet over 3 weken weer komen en dan weer na 2 weken. In week 39 krijg ik de KS! De datum is nog niet bekend. Heb wel een folder gekregen met info maar daar staat eigenlijk niets nieuws in. De gyn zei : Je checkt gewoon s morgens in met je man en dan s middags is de baby er

Klinkt heeeeeerlijk. Mijn moeder komt die dagen hier in huis op Valentijn passen zodat vriend handen vrij heeft om bij mij en beeb te zijn. Krijg er helemaal zin an

Ga nog even wat klusjes doen, nu is het eindelijk lekker qua temp. Alleen hier geen onweer, had ik wel lekker gevonden, even zo opgelucht gevoel zeg maar.

Grtz,

Merel
Oja Valentijn heeft zn eerste KOP POTER getekend vandaag zooooo leuk. Vind het op een of andere manier soort mijlpaal.

En ik ben HEEEEEL TROTS
Jaaa knappe Valentijn!

En wat heerlijk dat alles er zo goed uitzag op de echo! Fijn dat je zo vrolijk klinkt!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven