Maart April 2010

20-08-2009 08:35 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam: Leeftijd:Kindje:Uitgerekend:Geboren:Miesteph29225-03-2010Vrijdag 26 maart 3:30

Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29

Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56

Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46

Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16

Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010

Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40

F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09

Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36

Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01

Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43

Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30

Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april

Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40

Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april

N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
Ah... Bedankt!

Alleen weet ik niet wat voor echo ik krijg :-)

Volle blaas dus maar.
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Net als maris en Senna, heb ik besloten hier te stoppen met schrijven. Ik lees met veel plezier, maar merk dat ik in een andere levensfase zit. Ik zal wel nog lekker blijven lezen en wens jullie een fijne zwangerschap!
@ Grob: Veel plezier!!

Enne, het hangt er vanaf hoe ver je bent of ze een buik of inwendige echo maken. Ik heb begrepen dat ze inwendig wel meer en duidelijker beeld hebben. Ik zou dus voor de lege blaas gaan haha!!

Enjoy, let us know hoe het is gegaan.
Mocht het nodig zijn plas ik hem alsnog leeg .
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
jammer capriool, begrijp alleen de 'andere levensfase' niet echt.
spannend grob!

Ik ben ook wel erg benieuwd naar die andere levensfase....?
oewah........23 september naar de verloskundige.... spannend!!!!

Duurt nog wel lang....... maar.omdat ik zo onzeker ben of er een hartje is mag ik eerder voor een echo, maar daarvoor kan ik pas morgenochtend weer bellen.

@grob, ben je al bij de vk geweest?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
@ Roze Wolk, ik heb nu Emesafene. Vannacht voor het eerst sinds twee weken doorgeslapen, zonder misselijk wakker te worden (en te overgeven)! Dus het lijkt te helpen. Vandaag overdag wel wat misselijk, maar minder dan eerst.

Wou dat ik overgeven kon 'wegpuffen' haha, liever geen medicijnen, maar zoals het ging was het ook niet gezond.

Vrijdag afspraak bij VK! Erg spannend, ze doen daar geen echo, maar hopelijk wel een hartje... Duimen maar :-). Daarna kan ik een afspraak maken voor de eerste termijnecho :-)
Ok dames, even tussendoor met dit warme weer: de alcoholvrije mojito:

Je neemt een groot glas, doet er een laagje van een cm (naar smaak) cactroen siroop van Lessini in, een kwart lime uitgeperst en erin gegooid, wat blaadjes mint, beetje kneuzen, spa rood en een heleboel crushed ijs....... met een rietje!

Zooooo lekker, wat is zwanger zijn toch leuk!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik moet morgen om 16:00 uur Becky, dus na jullie!

Jullie eerste keer he? Het is zoooo mooi!!!
quote:felice71 schreef op 08 september 2009 @ 18:19:

Ok dames, even tussendoor met dit warme weer: de alcoholvrije mojito:

Je neemt een groot glas, doet er een laagje van een cm (naar smaak) cactroen siroop van Lessini in, een kwart lime uitgeperst en erin gegooid, wat blaadjes mint, beetje kneuzen, spa rood en een heleboel crushed ijs....... met een rietje!

Zooooo lekker, wat is zwanger zijn toch leuk!!!Jeetje dat klinkt goed! Ga ik zeker proberen!
klinkt goed Felice, in het begin heb ik mijn wijntjes wel gemist hoor!

@ afolk, hopelijk helpen de medicijnen ook voor langere duur.

@ grob, hoe was je echo?

@ joy4britt, lache dan zien we elkaar misschien wel haha.
ps. ik kom maar alleen, vriend moet helaas werken.
ik moet me ook maar eens aanmelden, want ik lees al een paar weken mee!

Koos is de naam, 28jr, 1e kindje, uitgerekend op 27-4-2010 en 18/9 1e afspraak bij de VK. En volgens mij zag ik vandaag voor het eerst dat mijn buik een andere vorm heeft gekregen (lees: ik word dik

)
Ha, ik word ook dik, het lijkt niet zwanger dik maar gewoon vet dik...... apart want ik ben eigenlijk slank. Moet ook bekennen dat ik helemaal geen moeite doe om m in te houden, hahaha!

Zo, nog een alcoholvrije mojito, hik!
welkom Koosje, jij woont in een heeeele leuke stad

En ik word nog niet echt dik maar s avonds ben ik wel opgeblazen. Normaal ben ik eigenlijk best slank, broeken maat 34/36, maar ik denk dat ik die nog maar even aan kan.
Ha becky!

Ken je me nog van het topic van vorig jaar? Leuk! Inmiddels ben ik helemaal gesettled...huisje, boompje en zo meteen ook een beestje

Help me remind...woon jij in dezelfde stad?

xkoos
Grob, hoe was je echo, is alles goed?
ja grob, we zijn erg benieuwd..
hee koosje, woon er zelf niet meer, maar wij willen wel graag terug. Waar ergens ben je terecht gekomen, zonder in details te treden?

@ fellice, ik ben ook bel benieuwd naar Grob haar verhaal. Hoe smaken je mojito's?
Ik ben ook benieuwd!

Klinkt lekker die Mojito...heb je er ook eentje met een barman erbij die hem voor je maakt? ;) Toch manlief maar eens lief aankijken hahahaha!
de mojitos zijn heerlijk, hahaha! Bijna net zo lekker als de vader van het kleintje ze maakt :-)

Helaas hier geen barman, hij zit hoog en droog in zuid Italie en weet nog helemaal van niks. Soms overweeg ik hem wel al te bellen, maar ik denk dat ik liever eerst wacht tot ik weet dat het goed is.
He Meiden!

Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten! Lief dat jullie zo meeleven! Maar hier ben ik dan eindelijk. Het was in één woord: FAN-TAS-TISCH (ja ik ben idd een drama queen). Een kindje met een hartje dat het deed! We zijn echt ontzettend blij.

Direct met de foto's naar opa en oma geweest en het goede nieuws eindelijk aan mijn twee beste vriendinnen vertelt, vandaar dat ik zo laat ben.

Vriendinnen waren ook compleet in de gloria. Leuk hoor!

Voor nu, lekker naar bed. Zal morgen proberen wat uitgebreider te vertellen. En van het weekend ga ik zo te zien aan een heerlijke mohito! Bedankt Felice :-)

Voor de tabel: Uiterekende datum is voorlopig 20/04 en volgende afspraak is 07/09 dan krijg ik mijn 12 weken echo

Slaap lekker allemaal.
Oh grob, wat geweldig!!! dozen met tissues I assume? :-)

Ik ga straks bellen voor een afspraak voor een vroege echo, ben benieuwd wanneer ik kan. Ik wil heel graag maar ook weer niet want stel je nou voor dat het niet goed is..... niet aan denken Felice!
Super Grob dat alles goed is gefeliciteerd!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven