Maart April 2010
donderdag 20 augustus 2009 om 08:35
Naam: Leeftijd:Kindje:Uitgerekend:Geboren:Miesteph29225-03-2010Vrijdag 26 maart 3:30
Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29
Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56
Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46
Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16
Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010
Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40
F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09
Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36
Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01
Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43
Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30
Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april
Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40
Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april
N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29
Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56
Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46
Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16
Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010
Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40
F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09
Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36
Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01
Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43
Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30
Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april
Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40
Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april
N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
dinsdag 25 augustus 2009 om 15:54
Jeetje dames wat hebben jullie steeds een hoop te vertellen, ik vind het wel erg leuk om te lezen!!!!
Ik ben niet getrouwd, maar ik was in juli jarig en toen ben ik wel door mijn vriend ten huwelijk gevraagd. We waren al druk plannen aan het maken en hadden ook al een datum, maar toen was ik opeens zwanger en hebben we het maar een jaartje uitgesteld, dus 26 augustus 2011 als allles goed gaat gaan we trouwen na 14 jaar samen te zijn. Eigenlijk vind ik het wel een mooie gedachte dat we gaan trouwen als ons gezin compleet is!!! Ik wil niet met een dikke buik trouwen, dus vandaar dat we het uitstellen. Nou moet mijn vriend dus alleen even dit kind erkennen, maar dat heeft hij bij de twee dames ook gedaan, dus dat is niet zo erg.
Hahaha nou heb ik ook is een lang verhaal!!
Ik ben niet getrouwd, maar ik was in juli jarig en toen ben ik wel door mijn vriend ten huwelijk gevraagd. We waren al druk plannen aan het maken en hadden ook al een datum, maar toen was ik opeens zwanger en hebben we het maar een jaartje uitgesteld, dus 26 augustus 2011 als allles goed gaat gaan we trouwen na 14 jaar samen te zijn. Eigenlijk vind ik het wel een mooie gedachte dat we gaan trouwen als ons gezin compleet is!!! Ik wil niet met een dikke buik trouwen, dus vandaar dat we het uitstellen. Nou moet mijn vriend dus alleen even dit kind erkennen, maar dat heeft hij bij de twee dames ook gedaan, dus dat is niet zo erg.
Hahaha nou heb ik ook is een lang verhaal!!
dinsdag 25 augustus 2009 om 17:07
haha lissy, nee geen hagelslag en drop hier, maar dat at ik in Nederland ook niet... ik eet heel veel olijven de laatste 2 weken
Zaterdag hadden we een etentje met vrienden en ik heb mijn mond niet kunnen houden. Onze vriend blijf maar vragen: wil je wijn? martini? likeur? wodka dan? het was wel fijn om het te delen, maar later dacht ik: wat ben ik toch een flapuit! haha!
maar ze waren zo blij, was echt fijn.
Lissy ben jij de Bob dan vanavond? ; )
maar ze waren zo blij, was echt fijn.
Lissy ben jij de Bob dan vanavond? ; )
dinsdag 25 augustus 2009 om 17:39
Hey lady's,
wat gaan jullie hard zeg met schrijven, wel gezellig
Hier ook onrustige nachten en daardoor heb ik smorgens niet het gevoel echt uitgeslapen te zijn.
Ik weet niet meer wie het schreef over een collega die steeds miskramen heeft, maar kennissen van ons hebben vrijdag een miskraam gehad, bij 11 weken.. Dat zette me weer met beide benen op de grond!
Wat namen betreft zitten wij redelijk op 1 lijn, maar we zijn voornamelijk aan het brainstormen, duurt nog zoooo lang voor de baby er is.
Momenteel worden mijn hormonen behoorlijk op de proef gesteld; onze kat is behoorlijk ziek en moeten we misschien laten inslapen, zo zielig.
Fijne avond allemaal!
wat gaan jullie hard zeg met schrijven, wel gezellig
Hier ook onrustige nachten en daardoor heb ik smorgens niet het gevoel echt uitgeslapen te zijn.
Ik weet niet meer wie het schreef over een collega die steeds miskramen heeft, maar kennissen van ons hebben vrijdag een miskraam gehad, bij 11 weken.. Dat zette me weer met beide benen op de grond!
Wat namen betreft zitten wij redelijk op 1 lijn, maar we zijn voornamelijk aan het brainstormen, duurt nog zoooo lang voor de baby er is.
Momenteel worden mijn hormonen behoorlijk op de proef gesteld; onze kat is behoorlijk ziek en moeten we misschien laten inslapen, zo zielig.
Fijne avond allemaal!
dinsdag 25 augustus 2009 om 18:56
Máaaaaaaan, wat wordt er veel geschreven zeg! Wel leuk hoor! Even een opmerking over vitaminepillen: het moeten wel vitamines zijn speciaal voor zwangere vrouwen, een 'normale' mag je niet hebben vanwege de hoeveelheid vitamine A die erin zit. Dat zou slecht zijn voor de baby, vandaar ook de beperkte hoeveelheid lever, paté en leverworst die je mag eten.
Drop hetzelfde verhaal, kan zorgen voor een verhoogde bloeddruk.
Voor de rest, met mij gaat het redelijk. heb gisteravond een nieuw topic geopend (moeder uit NL, vader uit DE, baby op komst? op de kinderpijler) waarin staat waar ik op het ogenblik mee te kampen heb. (en tevens een beetje een excuus dat ik zo weinig schrijf )
Net als jullie allemaal maak ik me ook druk over miskramen en lees er meer over dan goed voor me is. Dan probeer ik alles weer te relativeren, om even later me er weer net zo druk over te maken.
Ik woon op het ogenblik zo ongeveer in de auto en de blauwe flessen van MvM gaan trouw met me mee. Maar die kan en flessen zijn zo groot dat ik me af en toe knap lullig voel als ik bij een Raststätte naar de wc ga.
Vanochtend een flinke ruzie met mijn zoontje gehad. We waren gisteravond weer teruggekomen uit Duitsland, allebei gaar, slecht geslapen vannacht. Zoontje is toch naar de peuterspeelzaal geweest vanmorgen en daarna zijn we direct boodschappen gaan doen. Daar had hij het in zijn hoofd gehaald dat zijn geliefde knuffeltje vandaag jarig was en we een cadeautje moesten en Knufje wilde een boekje van Bob de Bouwer (de linkmiechel )
maar goed, het is niet de eerste keer dat dit slimme kereltje mama zo voor zijn karretje gespannen kreeg, dat ik dit keer toch 'nee' moest zeggen. We spraken af dat we koekjes zouden bakken vanmiddag voor Knufje.
Tot we bij de kassa kwamen, meneer begint de huilen, wat zeg ik? Krijsen! We hadden geen cadeautje voor Knufje! Stoïcijns betaal ik de boodschappen, laad ze in en loop naar de auto en meneer er krijsend achter aan al hoofdschuddend nagekeken door allemaal perfecte (sarcastisch bedoeld) mensen. Bij de auto aangekomen weigerde hij in te stappen. Ruim 18 kilo krijg ik niet meer de auto ingehesen en probeer hem maar te kalmeren. Maar goed, hij heeft niet vaak een driftbui, maar als hij er 1 heeft! Uiteindelijk, na ladingen ongevraagde adviezen te hebben gekregen waar ik verbeten voor bedankte probeerde ik hem toch maar in de autostoel te tillen en het schoot me toch even in mijn buik! Heb vervolgens de autodeur dichtgedaan, hoorapparaten uitgezet tegen het geschreeuw (zijn die krengen toch nog ergens goed voor ) en ben naar huis gereden. Ja, jullie lezen het goed, hij was niet in de gordel. (niet slaan!)
Ik was het zo zat en nu zit ik me weer druk te maken om die steek in de buik en ben blij als het vrijdag is geweest en op de echo alles goed is en dat het kindje nu hooguit denkt: okay dan! Mááaaaama, kun je het niet wat rustiger aan doen met me? Ik wil slapen!
Ik mis mijn vriend ook nog eens flink (al heb ik hem gisteren nog gezien) heb zoveel te doen en volgende week weer weg.
Is allemaal wel een ongelofelijk spannende tijd!
Famke: wat zielig voor je katje zeg.
Drop hetzelfde verhaal, kan zorgen voor een verhoogde bloeddruk.
Voor de rest, met mij gaat het redelijk. heb gisteravond een nieuw topic geopend (moeder uit NL, vader uit DE, baby op komst? op de kinderpijler) waarin staat waar ik op het ogenblik mee te kampen heb. (en tevens een beetje een excuus dat ik zo weinig schrijf )
Net als jullie allemaal maak ik me ook druk over miskramen en lees er meer over dan goed voor me is. Dan probeer ik alles weer te relativeren, om even later me er weer net zo druk over te maken.
Ik woon op het ogenblik zo ongeveer in de auto en de blauwe flessen van MvM gaan trouw met me mee. Maar die kan en flessen zijn zo groot dat ik me af en toe knap lullig voel als ik bij een Raststätte naar de wc ga.
Vanochtend een flinke ruzie met mijn zoontje gehad. We waren gisteravond weer teruggekomen uit Duitsland, allebei gaar, slecht geslapen vannacht. Zoontje is toch naar de peuterspeelzaal geweest vanmorgen en daarna zijn we direct boodschappen gaan doen. Daar had hij het in zijn hoofd gehaald dat zijn geliefde knuffeltje vandaag jarig was en we een cadeautje moesten en Knufje wilde een boekje van Bob de Bouwer (de linkmiechel )
maar goed, het is niet de eerste keer dat dit slimme kereltje mama zo voor zijn karretje gespannen kreeg, dat ik dit keer toch 'nee' moest zeggen. We spraken af dat we koekjes zouden bakken vanmiddag voor Knufje.
Tot we bij de kassa kwamen, meneer begint de huilen, wat zeg ik? Krijsen! We hadden geen cadeautje voor Knufje! Stoïcijns betaal ik de boodschappen, laad ze in en loop naar de auto en meneer er krijsend achter aan al hoofdschuddend nagekeken door allemaal perfecte (sarcastisch bedoeld) mensen. Bij de auto aangekomen weigerde hij in te stappen. Ruim 18 kilo krijg ik niet meer de auto ingehesen en probeer hem maar te kalmeren. Maar goed, hij heeft niet vaak een driftbui, maar als hij er 1 heeft! Uiteindelijk, na ladingen ongevraagde adviezen te hebben gekregen waar ik verbeten voor bedankte probeerde ik hem toch maar in de autostoel te tillen en het schoot me toch even in mijn buik! Heb vervolgens de autodeur dichtgedaan, hoorapparaten uitgezet tegen het geschreeuw (zijn die krengen toch nog ergens goed voor ) en ben naar huis gereden. Ja, jullie lezen het goed, hij was niet in de gordel. (niet slaan!)
Ik was het zo zat en nu zit ik me weer druk te maken om die steek in de buik en ben blij als het vrijdag is geweest en op de echo alles goed is en dat het kindje nu hooguit denkt: okay dan! Mááaaaama, kun je het niet wat rustiger aan doen met me? Ik wil slapen!
Ik mis mijn vriend ook nog eens flink (al heb ik hem gisteren nog gezien) heb zoveel te doen en volgende week weer weg.
Is allemaal wel een ongelofelijk spannende tijd!
Famke: wat zielig voor je katje zeg.
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:25
Babado kan me voorstellen dat het oplucht dat je het hebt kunnen vertellen. Hier houden we nog even onze mond. Nu drink ik nooit, dus ik hoef ook geen smoezen te verzinnen. Ga morgen wel uiteten met collega's en een van die collega's die kan altijd zo goed raden. bij de eerste had ze het binnen 5 minuten uit me gefrutseld. Ik ben benieuwd. Hier de vitaminen van centrum speciaal voor zwangere vrouwen.
Miessteph lekkere situatie met je zoontje. Mijn zoon heeft dat gelukkig nog niet zo erg gehad, Maar ook wel eens van die goed bedoelde adviezen ja. Om je dood aan te ergeren.
Miessteph lekkere situatie met je zoontje. Mijn zoon heeft dat gelukkig nog niet zo erg gehad, Maar ook wel eens van die goed bedoelde adviezen ja. Om je dood aan te ergeren.
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:46
@Miesteph: Ik heb een klein stukje gelezen op je andere topic maar wat een verwarrende situatie waar je inzit! Dan kun je het gedrag van je zoontje op zulke momenten helemaal niet gebruiken. Maar zuid-duitsland is wel erg mooi! Zijn er vaak op wintersport geweest! Heel veel sterkte gewenst en probeer echt je onstpanning en rust te pakken.
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:52
Hallo allemaal,
Ik herken het helemaal, moe naar bed gaan en dan klaarwakker zijn. Ik werd vanmorgen dan ook erg brak wakker van de wekker.
Ik had vannacht enorme buikpijn. Of het nu mijn darmen waren of iets anders???????IK weet het niet. Maar na een tijdje was het wel over. Dat verstoorde de nachtrust nog veel meer.
Ik ga donderdag de VK bellen. Dat kan bij ons pas vanaf 7 of 8 weken namelijk. En dan het liefst bellen tussen een bepaalde tijd. Vandaag stond ik voor de groep dus was niet handig om te bellen. Dus nu kan het donderdag weer.
Ben nu op zoek op internet naar het boek van Kluun. Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Kado voor mijn vriend.
Leek me erg leuk.
Tis wel heerlijk om zoveel te kunnen lezen!! We gaan hartstikke goed meiden!!
Slaap lekker allemaal.
Ik herken het helemaal, moe naar bed gaan en dan klaarwakker zijn. Ik werd vanmorgen dan ook erg brak wakker van de wekker.
Ik had vannacht enorme buikpijn. Of het nu mijn darmen waren of iets anders???????IK weet het niet. Maar na een tijdje was het wel over. Dat verstoorde de nachtrust nog veel meer.
Ik ga donderdag de VK bellen. Dat kan bij ons pas vanaf 7 of 8 weken namelijk. En dan het liefst bellen tussen een bepaalde tijd. Vandaag stond ik voor de groep dus was niet handig om te bellen. Dus nu kan het donderdag weer.
Ben nu op zoek op internet naar het boek van Kluun. Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Kado voor mijn vriend.
Leek me erg leuk.
Tis wel heerlijk om zoveel te kunnen lezen!! We gaan hartstikke goed meiden!!
Slaap lekker allemaal.
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:42
Het is nogal vermoeiend inderdaad maar gelukkig heb ik geweldige ouders! Mijn zoontje wil soms ook niet eens mee en vraagt dan of hij bij opa en oma mag blijven want mama gaat toch maar kort weg. Als ik dan wel wat langer wegblijf wil en gaat hij gewoon mee. Is om eerlijk te zijn soms voor mij ook wel even handig om alleen te gaan, je bent toch wat flexibeler en ik weet dat deze situatie niet eeuwig duurt en het voor een goed doel is!
Zuid-Duitsland is inderdaad helemaal geweldig! Al 3 jaar lang woon ik er part-time en voelt helemaal als thuis. 't Is van mijn huis in NL 650km. doe dat zelf in kleine 5 uur, met zoon toch gauw 6.5uur. Dan vaak nog kleine omweg naar stad in Midden-Duitsland waar toekomstige schoonouders wonen en ben als ik aankom en weer terugben altijd een hele dag helemaal gaar.
Dan is het nog zo, nu voel ik me nog prima (al dan wat vermoeid) maar er zit nog geen dikke buik in de weg enzo, dus hoe meer er nu te regelen valt hoe meer dat scheelt voor straks. Het liefst zitten we begin januari toch wel samen in een huisje.
@ Chaootje, wat vervelend van je buikpijn! Maar dikke kans dat het je darmen zijn hoor!
Ow, nog even ter aanvulling van het schema: ik heb niet alleen een intake, maar ook een echo vrijdag.
Zuid-Duitsland is inderdaad helemaal geweldig! Al 3 jaar lang woon ik er part-time en voelt helemaal als thuis. 't Is van mijn huis in NL 650km. doe dat zelf in kleine 5 uur, met zoon toch gauw 6.5uur. Dan vaak nog kleine omweg naar stad in Midden-Duitsland waar toekomstige schoonouders wonen en ben als ik aankom en weer terugben altijd een hele dag helemaal gaar.
Dan is het nog zo, nu voel ik me nog prima (al dan wat vermoeid) maar er zit nog geen dikke buik in de weg enzo, dus hoe meer er nu te regelen valt hoe meer dat scheelt voor straks. Het liefst zitten we begin januari toch wel samen in een huisje.
@ Chaootje, wat vervelend van je buikpijn! Maar dikke kans dat het je darmen zijn hoor!
Ow, nog even ter aanvulling van het schema: ik heb niet alleen een intake, maar ook een echo vrijdag.
woensdag 26 augustus 2009 om 08:20
Mogge dames,
Gisteren inderdaad gebobt! Heb goed mijn mond kunnen houden hoewel ik wel misselijk was van het eten. Gelukkig trok dat snel weer weg.
@ Miesteph, jemig wat een toestanden. Hopelijk is die kleine van je inmiddels weer wat gekalmeerd.
@ Famke1, ik was degene van de collega. Succes met de spanning, gelukkig heb we hier veel dames die ons er wel doorheen slepen.
Gisteren een lijstje gemaakt met wat ik denk allemaal nodig te hebben en wat dat ongeveer gaat kosten (dat doe ik omdat ik anders een slechte spaarder ben). Goed trek er minimaal 3000 voor uit en je bent compleet... Slik... Sparen ladies!
Enne met die lokatie voor het feest is het allemaal goed gekomen. Na 4 mensen gesproken te hebben die van niets wisten, hebben we gisteren iemand gesproken die de offerte ook voor der had... opluchting!!!! Geen feeststress meer!
Gisteren inderdaad gebobt! Heb goed mijn mond kunnen houden hoewel ik wel misselijk was van het eten. Gelukkig trok dat snel weer weg.
@ Miesteph, jemig wat een toestanden. Hopelijk is die kleine van je inmiddels weer wat gekalmeerd.
@ Famke1, ik was degene van de collega. Succes met de spanning, gelukkig heb we hier veel dames die ons er wel doorheen slepen.
Gisteren een lijstje gemaakt met wat ik denk allemaal nodig te hebben en wat dat ongeveer gaat kosten (dat doe ik omdat ik anders een slechte spaarder ben). Goed trek er minimaal 3000 voor uit en je bent compleet... Slik... Sparen ladies!
Enne met die lokatie voor het feest is het allemaal goed gekomen. Na 4 mensen gesproken te hebben die van niets wisten, hebben we gisteren iemand gesproken die de offerte ook voor der had... opluchting!!!! Geen feeststress meer!
woensdag 26 augustus 2009 om 08:50
Goedemorgen allemaal,
ik heb even een vraagje tussendoor: vannacht ben ik heel erg geschrokken, mijn vriend kwam in bed en ik sliep dus al, maar ik schrok me gewoon een ongeluk dat er ineens iemand in de slaapkamer was.Denken jullie dat het kwaad kan voor de baby als je heel erg schrikt van iets? Ik had gelijk zo'n raar gevoel in mijn buik. Ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen, want ik merk dat het me wel wat bezig houdt.
ik heb even een vraagje tussendoor: vannacht ben ik heel erg geschrokken, mijn vriend kwam in bed en ik sliep dus al, maar ik schrok me gewoon een ongeluk dat er ineens iemand in de slaapkamer was.Denken jullie dat het kwaad kan voor de baby als je heel erg schrikt van iets? Ik had gelijk zo'n raar gevoel in mijn buik. Ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen, want ik merk dat het me wel wat bezig houdt.
woensdag 26 augustus 2009 om 09:11
@ Kiza: 2 dagen geleden was er iemand aan het inhalen en reed dus op mijn weghelft als tegenligger. Hij kon de vrachtwagen niet voorbij komen en ik kwam dichter en dichterbij. ik ben de berm ingeschoten (met 100km per uur!), zag nog kans met linkerhand de toeter ingedrukt te houden. toen ik de auto weer terugkreeg op de weg ben ik bij de eerste parkeerplaats eraf gegaan en heb 10 minuten trillend gezeten. Buik deed raar, was zo geschrokken, mede dat zoontje ook achterin de auto zat.
Dat flink schrikken niet zo fijn is voor jezelf lijkt me logisch, maar kan me niet voorstellen dat het kwaad kan.
Ik geloof dat zo'n vruchtje/ foetus/ kindje meer kan hebben dan we denken!
Ow, toevoeging, heb er even op gegoogled, maar kan geen kwaad hoor! Is alleen maar ongemakkelijk voor jezelf.
Dat flink schrikken niet zo fijn is voor jezelf lijkt me logisch, maar kan me niet voorstellen dat het kwaad kan.
Ik geloof dat zo'n vruchtje/ foetus/ kindje meer kan hebben dan we denken!
Ow, toevoeging, heb er even op gegoogled, maar kan geen kwaad hoor! Is alleen maar ongemakkelijk voor jezelf.
woensdag 26 augustus 2009 om 09:34
Kiza, wat vervelend dat je zo geschrokken bent en je dan ook zo'n zorgen maakt. Ik heb ook even gegoogled maar kon ook niets engs vinden.
Ik zelf heb dus dat als ik seks heb gehad dat ik dan krampen krijg. Nu durf ik dus niet meer zo goed, verlies geen bloed en lees in alle boeken dat het geen kwaad kan maar vind het toch eng... Herkenbaar?
Verder alles goed hier, val alleen af?! Niet heel veel hoor, anderhalve kilo, maar wil het wel in de gaten houden.
Lissy, gelukkig is alles ok met de locatie! Scheelt weer een hoop zenuwen voor je!
Miesteph, tsjoh, wat jij allemaal meemaakt! Knap dat je zo kalm kunt blijven!
Ik zelf heb dus dat als ik seks heb gehad dat ik dan krampen krijg. Nu durf ik dus niet meer zo goed, verlies geen bloed en lees in alle boeken dat het geen kwaad kan maar vind het toch eng... Herkenbaar?
Verder alles goed hier, val alleen af?! Niet heel veel hoor, anderhalve kilo, maar wil het wel in de gaten houden.
Lissy, gelukkig is alles ok met de locatie! Scheelt weer een hoop zenuwen voor je!
Miesteph, tsjoh, wat jij allemaal meemaakt! Knap dat je zo kalm kunt blijven!
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
woensdag 26 augustus 2009 om 09:47
@kiza ik heb zelf last van t sleepterror syndroom. Dan schrik je bijna dagelijks (soms meerdere keren) heel, heel erg angstig wakker met hartkloppingen en trillen. Howel het met intensieve therapieën verminderd is, komt t nu weer terug. Ik maakte me ook zorgen, maar t schijnt geen kwaad te kunnen. Zoals mij is verteld: in oorlog schrikken mensen continue en dat heeft geen schadelijke gevolgen gegeven.
@babado sterkte meid, ik hoop t beste voor je.
@babado sterkte meid, ik hoop t beste voor je.
woensdag 26 augustus 2009 om 09:50
woensdag 26 augustus 2009 om 09:56
Ow Babado, neem snel contact op met je verloskundige! Misschien kun je een echo krijgen om te zien of alles oké is?
Maar bloedverlies hoeft niet altijd erg te zijn hoor.
Nou ja, mijn leven is wel wat onstuimig op het ogenblik maar aan de andere kant heb ik zo minder tijd om aan nare dingen te denken en verheug ik me gigantisch op wat er allemaal gaat komen!
Grob, heb volgens mij eens gelezen dat als je veel last van kramp hebt het beter is geen seks te hebben, maar heb ook gelezen dat door een orgasme je baarmoeder samentrekt en misschien dat je daardoor wat meer kramp hebt na die tijd? Of het zijn gewoon je darmen? Zou het navragen als ik jou was.
Ik heb juist op een of andere rare manier heel veel zin in seks (maar dat hebben mijn vriend en ik altijd al gehad)
Ben zo benieuwd naar vrijdag!
Is er al wat bekend van de dames die gisteren hun intake hadden? Ben nieuwsgierig!
Maar bloedverlies hoeft niet altijd erg te zijn hoor.
Nou ja, mijn leven is wel wat onstuimig op het ogenblik maar aan de andere kant heb ik zo minder tijd om aan nare dingen te denken en verheug ik me gigantisch op wat er allemaal gaat komen!
Grob, heb volgens mij eens gelezen dat als je veel last van kramp hebt het beter is geen seks te hebben, maar heb ook gelezen dat door een orgasme je baarmoeder samentrekt en misschien dat je daardoor wat meer kramp hebt na die tijd? Of het zijn gewoon je darmen? Zou het navragen als ik jou was.
Ik heb juist op een of andere rare manier heel veel zin in seks (maar dat hebben mijn vriend en ik altijd al gehad)
Ben zo benieuwd naar vrijdag!
Is er al wat bekend van de dames die gisteren hun intake hadden? Ben nieuwsgierig!
woensdag 26 augustus 2009 om 10:02
Gister ben ik voor de Intake naar de VK geweest. Omdat er best veel afwijkingen in de familie voorkomen, stelde ze ons voor om contact op te nemen met het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam. Daar zijn ze als het goed is bezig met een onderzoek en zoeken vrouwen die vaak voor een echo kunnen en willen komen. Aangezien ik maar 12 uur per week werk, lijkt het me wel wat. Vanmiddag maar een bellen en zien wat het inhoud.
woensdag 26 augustus 2009 om 12:43
Jeetje wat is er al veel geschreven, ga ff proberen op wat dingen te reageren.
Wat namen betrefd zijn wij er al uit denk ik haha
we zaten gelijk op 1 lijn, al vind ik een meisjesnaam makkelijker dan een jongensnaam bedenken
Famke, sterkte met je katje
Miesteph, wat een gedoe met je zoontje, weet precies hoe je je voelt heb ook zo'n dame thuis
Ik slaap eigenlijk heel goed dus geen last van slapeloze nachten hier
chaootje, leuk boek is dat van kluun, heb hem ook gelezen
Lissymuppet, ben blij voor je dat het toch nog goed is gekomen en dat de offerte tercht is.
Scheelt weer een hoop stress
Kiza, denk ook dat dat schrikken geen kwaad kan, kindje zit goed beschermd hoor.
Babado, hoe gaat het nu met je, is het bloedverlies al over.
Dat de "klachten" zoals zere borsten afneemt hoeft niet altijd wat te betekenen hoor.
Sterkte.
Grob, is heel normaal hoor dat je krampen krijgt.
Dat komt omdat je baarmoeder samentrekt tijdens het ahum klaarkomen haha
Ik heb dit ook altijd en had bij de eerste zwangerschap ook standaard bloedverlies na de sex
Joy4britt,goed dat ze je goed in de gaten gaan houden meis
Ik heb deze week 2 dagen gewerkt en morgen nog een daggie.
Ben wel moe hoor maar ja hoort erbij he.
Verder heb ik deze week alles ff geregeld, zoals kraamzorg en de creche
Wat namen betrefd zijn wij er al uit denk ik haha
we zaten gelijk op 1 lijn, al vind ik een meisjesnaam makkelijker dan een jongensnaam bedenken
Famke, sterkte met je katje
Miesteph, wat een gedoe met je zoontje, weet precies hoe je je voelt heb ook zo'n dame thuis
Ik slaap eigenlijk heel goed dus geen last van slapeloze nachten hier
chaootje, leuk boek is dat van kluun, heb hem ook gelezen
Lissymuppet, ben blij voor je dat het toch nog goed is gekomen en dat de offerte tercht is.
Scheelt weer een hoop stress
Kiza, denk ook dat dat schrikken geen kwaad kan, kindje zit goed beschermd hoor.
Babado, hoe gaat het nu met je, is het bloedverlies al over.
Dat de "klachten" zoals zere borsten afneemt hoeft niet altijd wat te betekenen hoor.
Sterkte.
Grob, is heel normaal hoor dat je krampen krijgt.
Dat komt omdat je baarmoeder samentrekt tijdens het ahum klaarkomen haha
Ik heb dit ook altijd en had bij de eerste zwangerschap ook standaard bloedverlies na de sex
Joy4britt,goed dat ze je goed in de gaten gaan houden meis
Ik heb deze week 2 dagen gewerkt en morgen nog een daggie.
Ben wel moe hoor maar ja hoort erbij he.
Verder heb ik deze week alles ff geregeld, zoals kraamzorg en de creche