Maart April 2010

20-08-2009 08:35 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam: Leeftijd:Kindje:Uitgerekend:Geboren:Miesteph29225-03-2010Vrijdag 26 maart 3:30

Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29

Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56

Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46

Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16

Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010

Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40

F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09

Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36

Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01

Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43

Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30

Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april

Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40

Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april

N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
Creche, breek me de bek niet open ;)

Ik weet niet eens of ik volgende maand nog een baan heb (werk op projectbasis) dus laat staan hoeveel opvang ik moet regelen haha.

Ik zit nu op mijn werk en heb het niet zo heel erg druk, vandaar mijn overmatige reactievermogen!!!
Babado, hoe gaat het nu met je?

Creche en kraamzorg ga ik pas regelen als ik bij de VK geweest ben. Hoop eigenlijk dat de creche niet nodig is. Dat de oma's het op zich willen gaan nemen. Eerst moet ik uit gaan zoeken hoeveel geld er overblijft voor hoeveel dagen werken. Dat ga ik zo maar eens googlen!!

Ben wel blij dat de krampen na de seks vaker voorkomen, stelt me weer gerust. Vriend zal er ook wel blij mee zijn X-d
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
quote:lissymuppet schreef op 26 augustus 2009 @ 12:54:

Creche, breek me de bek niet open ;)

Ik weet niet eens of ik volgende maand nog een baan heb (werk op projectbasis) dus laat staan hoeveel opvang ik moet regelen haha.

Ik zit nu op mijn werk en heb het niet zo heel erg druk, vandaar mijn overmatige reactievermogen!!!Vervelend dat je gweoon niet zeker weet hoeveel je werkt en of je uberhaupt werk hebt
quote:Grob schreef op 26 augustus 2009 @ 13:04:

Babado, hoe gaat het nu met je?

Creche en kraamzorg ga ik pas regelen als ik bij de VK geweest ben. Hoop eigenlijk dat de creche niet nodig is. Dat de oma's het op zich willen gaan nemen. Eerst moet ik uit gaan zoeken hoeveel geld er overblijft voor hoeveel dagen werken. Dat ga ik zo maar eens googlen!!

Ben wel blij dat de krampen na de seks vaker voorkomen, stelt me weer gerust. Vriend zal er ook wel blij mee zijn X-d

Oma's is hier geen optie, de ene werkt elke dag en de andere woont een rijden hier vandaan

gelukkig kost de creche niet zoveel

ik betaal iets van 150 euro eigen geld, de overige 950 wordt door de belasting betaald
Ach, gelukkig heeft manlief ook een inkomen maar ik zou het wel fijn vinden als ik ook werk heb waarvan ik weet dat ik met mijn verlof weer kan beginnen, welliswaar parttime maar dan nog.

Net weer een sollicitatie verstuurd dus dat komt helemaal goed haha.

Die man van me ga ik vanavond ook maar weer eens wat initmiteit gunnen, ik was ook wat huiverig om te vrijen maar gelukkig voor hem kan ik ook weer niet te lang zonder en door jullie herkenbare verhalen over kramp heeft mijn man nu weer de avond van zijn leven!! ;)
Dames, dank jullie voor je lieve racties maar ik voel dat het echt mis is, lage rugpijn en beginnende krampen in mijn buik. Het zwangere gevoel en de moeheid zijn ook helemaal weg : (((

Ik wist het eigenlijk al voordat ik begon te bloeden...

ik zal de verloskundige bellen, maar kunnen ze met 5 weken dan al iets zien op de echo?
Als het goed is kunnen ze wel het vruchtzakje zien, alleen is er nog geen kloppend hartje te zien, want dat begint pas tussen de 6 en 7 weken te kloppen!!!

Jeetje wat erg voor je, sterkte en laten we hopen dat het goed komt.
Zoals ik al zei: ik weet al dat het mis is dus er is niets meer te hopen. Ik heb al een miskraam achter de rug en weet dus hoe het voelt.... : (((
@ Babado: sterkte meis, ik leef met je mee. Ik weet niet wat ik moet zeggen... :(

Ik heb gisteren onze gastouder ingelicht. Het is een wereldmens en ze vangt nog meer kindjes op. Ik wilde wel graag een plekje reserveren. Ze was helemaal ondersteboven van het nieuws! En bij deze dus een plekje gereserveerd..

Ik heb vandaag mn visje op. Weliswaar geen paling, maar mijn voorkeur was veranderd naar haring. Mmm...het was zó lekker! Ik kijk al uit naar volgende week...dan is het weer markt en koop ik er lekker weer een

Verder ben ik echt nog steeds ontzettend moe. Ik hoop dat dat na de drie maanden echt over is. Maar dat zal wel, dat was de vorige keren ook zo.
@ mar: hoe was de echo??
He babado, wat naar zeg

Maar ik ga toch voor je duimen!

@ Pinkeltje: ben jij ook zo dol op haring? Probeer er liefst elke dag 1 te scoren, maar dat deed ik ook al voor ik zwanger was trouwens.
@bababo:

Meid dit ga je niet menen..........wat is dit naar nieuws!

Het was je zo gegund!

Hoe is het nu dan?

Ik ben op dit moment echt kotsmisselijk. Heb even wat verkeerds gedronken, zwarte bessensap, en dat is echt niet goed gevallen. Brrrr.Die fles komt dus ook niet leeg.

Door jullie verhalen word ik wel zenuwachtig. Creche, opvang, wij hebben nog niks geregeld.

Ik doe aan struisvogelpolitiek, het komt vast allemaal goed.

Hmmmmm die krampen na de seks heb ik niet.

Maar al weet je dat het allemaal geen kwaad kan, toch vind ik het wat dubbel. Maar goed ik geniet er nog wel van hoor!

Ik lees vanavond nog wel even alle berichten goed door, heb nu alleen de laatsten gelezen.

Tot later!!
quote:Chaootje2 schreef op 26 augustus 2009 @ 17:41:

@bababo:

Meid dit ga je niet menen..........wat is dit naar nieuws!

Het was je zo gegund!

Hoe is het nu dan?

Ik ben op dit moment echt kotsmisselijk. Heb even wat verkeerds gedronken, zwarte bessensap, en dat is echt niet goed gevallen. Brrrr.Die fles komt dus ook niet leeg.

Door jullie verhalen word ik wel zenuwachtig. Creche, opvang, wij hebben nog niks geregeld.

Ik doe aan struisvogelpolitiek, het komt vast allemaal goed.

Hmmmmm die krampen na de seks heb ik niet.

Maar al weet je dat het allemaal geen kwaad kan, toch vind ik het wat dubbel. Maar goed ik geniet er nog wel van hoor!

Ik lees vanavond nog wel even alle berichten goed door, heb nu alleen de laatsten gelezen.

Tot later!!

Voor de meeste dingen heb je ook nog wel alle tijd om te regelen

maar als je nu al weet dat je kindje naar de creche gaat zou ik dit wel regelen.

Weet uit eigen ervaring (ik werk er hihi) dat je dit op tijd moet doen
Oh nee Babado, wat rot voor je! Heel veel sterkte!
lieve babado

Hoe is het nou met je, ik moet de hele tijd aan je denken

heel heel heel veel sterkte meid

hoop dat het toch goed zit

dikke knuffel voor jou
Babado, ook ik ben ik gedachten bij je... Vind het zo ontzettend rot voor je. Maar blijf hopen dat het vals alarm is.

Veel liefs en sterkte meid
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Babado wat vervelend zeg. Ik hoop dat als het mis is, dat het dan ook snel doorzet, dat je niet nog eens weken met het lichamelijke ongemak ervan zit. (emotioneel zal je er misschien nog wel even meezitten.)

Creche wacht ik nog even mee. Ik ben op het moment nog in onzekerheid met baan, dus wil eerst daar duidelijkheid. Nu is er op dit moment een tekort aan baby's dus ik maak me geen zorgen over aanmelden. Bovendien hebben broertje/zusje voorrang. Staat er wat raar, er zijn te weinig aanmeldingen van baby's waardoor de groepen wat meer gemixd worden. Ik hoef gelukkig niet meer te kiezen voor een creche, ben tevreden met degene die we voor zoon hebben en opa en oma passen ieder een dag op.
Dank jullie voor de steun, het zet nu echt door, had erge krampen en bloed behoorlijk. Mijn lief was vandaag thuis gebleven wat echt heel fijn was, beetje samen geslapen overdag... Vanavond een vriendin in Nederland gebeld om mijn hart te luchten. Ik kom hier dus niet meer zoals jullie begrijpen, maar wens jullie alle goeds!!!
quote:gizz schreef op 26 augustus 2009 @ 22:02:

Babado wat vervelend zeg. Ik hoop dat als het mis is, dat het dan ook snel doorzet, dat je niet nog eens weken met het lichamelijke ongemak ervan zit. (emotioneel zal je er misschien nog wel even meezitten.)

Creche wacht ik nog even mee. Ik ben op het moment nog in onzekerheid met baan, dus wil eerst daar duidelijkheid. Nu is er op dit moment een tekort aan baby's dus ik maak me geen zorgen over aanmelden. Bovendien hebben broertje/zusje voorrang. Staat er wat raar, er zijn te weinig aanmeldingen van baby's waardoor de groepen wat meer gemixd worden. Ik hoef gelukkig niet meer te kiezen voor een creche, ben tevreden met degene die we voor zoon hebben en opa en oma passen ieder een dag op.

Scheelt idd dat je al een kindje hebt zitten maar die regel van broertje/zusjes gaan voor is niet overal helaas.

Bij ons moet je gewoon elk kind opnieuw aanmelden en kan het pas terecht als er plek is.

Op dit moment is er idd weinig aanmeldingen van baby's maar of dat volgens jaar ook zo is ????

Maar als je nog onzeker bent over werk is het verstandig om nog even te wachten
quote:Pinkeltje81 schreef op 26 augustus 2009 @ 17:07:

@ mar: hoe was de echo??

Goed. Wel een beetje bizar. Mijn blaas was niet vol genoeg, dus toen moest het via een andere weg..... Heb ik weer :(

We hebben een foto mee gekregen waarop onze spruit staat (hij/zij is 0,6 cm groot en heeft een hartslag). Het is nog pril (want 5 weken + de 2 weken die je gratis krijgt, maakt natuurlijk 6/7 weken volgens echoscopist). Ik moet over 4 weken weer terugkomen.

De echoscopist zei dat het bloedverlies heel goed een innestelbloeding kan zijn geweest. Ik heb nog steeds af en toe wat afscheiding, maar dat is eigenlijk alleen bij een wat moeilijkere ontlasting en na het fietsen/sporten.

Ga nu weer een beetje relaxen en positief denken. A.s. woensdag heb ik de intake bij de verloskundige.

Hebben jullie ook zulke overenthousiaste (schoon)ouders? Wij proberen nog enigszins selectief te zijn aan wie we het vertellen, maar ik begreep vanavond dat hun halve omgeving er al van op de hoogte is.... Ik heb geprobeerd dat enthousiasme maar een beetje te temperen. Het is namelijk nog zo pril en wie weet wat er nog kan gebeuren. Maar het is natuurlijk wel leuk dat het zo gewenst is.

@babado Heel veel sterkte ermee!
quote:geanda1 schreef op 26 augustus 2009 @ 22:28:

[...]

Scheelt idd dat je al een kindje hebt zitten maar die regel van broertje/zusjes gaan voor is niet overal helaas.

Bij ons moet je gewoon elk kind opnieuw aanmelden en kan het pas terecht als er plek is.

Op dit moment is er idd weinig aanmeldingen van baby's maar of dat volgens jaar ook zo is ????

Maar als je nog onzeker bent over werk is het verstandig om nog even te wachtenIk heb al terloops geinformeerd en er is dusdanig veel ruimte ik nog wel even kan wachten. Scheelt dat ik niet in een grote stad zit, er is hier echt meer dan genoeg ruimte
Mar precies de reden dat ik het nog niet heb verteld. Als het misgaat hoeft van mij echt niet de gehele omgeving ervan te weten.
Goedemorgen deze morgen,

@ Babado, mocht je dit nog lezen... nogmaal heel veel sterkte!

@ all..

Gisteren mevrouw van MvM lang geweest dus die eerste liters zijn inmiddels al opgevangen. Verbaasde me er echt over dat er zo weinig mensen aan mee doen en dat de huisarts en vk mij er ook niet op gewezen hebben. En dat terwijl ze een zwembad vol urine nodig hebben om een stel met vruchtbaarheidsproblemen te kunnen helpen, ongelofelijk!

Beetje moeilijke dag vandaag, geboortedag van mijn vader en daar baal ik dit jaar extra van. Zeker omdat mijn moeder het nog niet weet... Nu is de verleiding groot.

Maar ik wil het risico niet lopen dat iedereen het zometeen al weet, dus opa's en oma's wachten nog maar ffies. Wilde het eigenlijk 11 sept na de echo vertellen maar mijn schoonouders hebben alweer andere plannen (heb ze uitgenodigd voor een etentje) dus nu wordt het waarschijnlijk de 12de. Leuk he die schoonouders met een druk sociaal leven, kunnen niet eens een afspraak met de kids maken zonder dat ze zeker weten dat ze kunnen hahaha!

Van het weekend 20% korting bij prenatal voor de dames die nog wat willen/ nodig hebben. Ik denk dat ik vast voor een broek ga kijken. Misschien heb ik hem pas over 2-4 weken nodig maar voor de 20% minder vind ik dat niet erg
Vandaag is Liedjepiedje aan de beurt voor een echo! Ik ben benieuwd.

@ lissymuppet, die 20% hou ik even in gedachten, thanx!

Mijn moeder en mn broer (mijn vader is helaas overleden) hebben we het al wel verteld. Mijn schoonouders zijn nog op vakantie en komen volgende week thuis. We vinden het wel leuk om het live te vertellen,om hun gezichten te zien. Mijn schoonzus woont in Frankrijk en daar gaan we 21 sept heen. Dat zou dan de eerste keer zijn dat we een zwangerschap live aan hen vertellen. De andere twee keer konden we niet naar hen toe. Maakt het nu dus wel extra leuk!

@ miesteph: ja, dol op haring! Normaal vind ik het wel lekker, maar af en toe. Nu...mmm...zou het idd ook wel iedere dag lusten.
Oh leuk, goede reden om een reisje te maken!!!

Live is inderdaad wel zo leuk!

Haring, hou der over op, dan wil ik ook!

Voorlopig zit ik het alleen nog maar koud te hebben. Wat een patroon, ik heb het heel de ochtend koud en om 12u gaat de temperatuurswitch om en heb ik het heel de middag warm... Geen pijl op te trekken Whahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven