Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
Hoi!

Ik kom niet aan mijn kinderen als ze slapen, zou niet durven . die zijn zo wakker. Ik gluur even om het hoekje of alles in orde is en dan doe ik heel zachtjes de deur weer dicht

Hmm en ik ne duidelijk nog niet in de wereld van badjes en stickers enzo beland, want snap er niks van

Arme Yuma, hopenlijk is hij morgen weer beter.

Pips, hey *zwaai* Balen dat het thuis allemaal niet zo lekker liep zeg. Hoe is het nu?

Leuk ndat je samen met Pipsie iets bent gaan doen. Hoe was het? En heeft ze dan een luier om als jullie weggaan? Of plast ze dan niet? Of heb je een berg verschoningen bij je?

Met Bojan gaat het weer oke. De krentenbaard is bijna weg. Hij loopt nu goed aan de handen en kan ook aan 1 hand lopen. Loopt rond dingen en stapt over. Bijijijijijijijijijijijna loopt hij dus

Milena heeft afgelopen ancht bij mijn ouders gelogeerd en ik had dus lekker een dagje alleen Bojan. Gisterenavond was er een vriendin van mij hier en Bojan wilde helemaal niet naar bed. Dat heeft hij echt nooit, hij ging pas om half 10 slapen! Vanavond was ie ook weer zo aan het keten in bed. Maar nu heb ik hem laten liggen. Nu is het net pas in slaap gevallen. Raar hoor.

Vandaag dus Bojan alleen. Raar is dat. Vanochtend hebben we lekker een stuk gefietst met een lange stop bij een speeltuin. Dat vond hij echt geweldig. Lekker steeds de glijbaan opklimmen en eraf glijden. Wat wordt Bojan toch al een grote vent . Daarna thuis aanrommelen tot de grote zus weer thuis kwam. Die vervolgens tegen mij zei: jahaa mama ik heb jou wel gemist, maar ik heb mijn broer pas ECHT gemist. Haha
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
?
Even snel zwaaien....

By the way, Q; emailadres is echt niet voor mijn kids! Dat hoop ik nog lang uit te stellen.... Maar ikzelf had nog geen hotmail/gmail/hetnet of weet ik wat voor emailadres voor onzindingen. Alles ging altijd rechtstreeks naar mijn werkadres, maar dat vond ik uiteindelijk eigenlijk niet zo koosjer. Vandaar dat ik er eentje in hotmail had aangemaakt.

Ik ga weer........
Hi,

Wat goed van yuma dat hij al zo goed kan zwemmen! Heeft hij nu les van de 'dure' zomerles? Hoe gaat nu met boys? Nog koorts?

Q klinkt gezellig met je mannen!;-)

Verhuizing aardig geregeld. Overdracht is 27-8. We mogen zelfs wat dozen al in garage nwe huis zetten. Hypotheek geregeld, etc etc.. Man en ik zitten niet altijd op in lijn qua inrichten... Heerlijke discusies over:-)

Zit nu met kids en vriendinnetje Laura in monket town. Veel regen hier, kids konden thuis niet energie kwijt. Dat lukt nu wel....

Ga nog ff verder prutsen op iPhone, leuk vermaak....
Scooby, jij kunt dus inloggen op je iphone op viva? Ik heb een samsung galaxy en het is me nog net gelukt. Zal nog eens even proberen, is wel irritant.

Later meer, er is hier een babysnoerenmonster aan het rondtijgeren... even wat snoeren redden
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
.
Juul, er zit een browser 'Safari' op de Iphone en daarmee kan je op elke website.... wel handig idd.

Vandaag beloofd een mooie dag te worden. Hier hebben komen straks voor beide kids een vriendje en vriendinnetje. Kennen ze nog van KDV. Ga met ze op de hort, naar speeltuin etc. Lekker buiten en spelen.

Donderdag weer aan de slag, maar met de kids thuis op mijn niet werkdagen voelt het nog vakantie! Heel gezellig!

Kids hier ook wel last van elkaar in de weg zitten of elkaar eindeloos plagen. Wij hebben hier systeem van high 5's verdienen. Als je iets goed doet krijgen ze allebei een high 5. Als ze er 5 hebben verdient krijgen ze aan eind van de dag een ijsje. Zo gedurende de dag zeg ik bv: ik ga nu douchen en als jullie geen ruzie hebben gemaakt krijg je een high 5. Dit werkt erg goed. Ook heel erg de nadruk gelegd op luisteren naar elkaar. Als iemand zegt: Ophouden of stoppen dan moet je dat ook doen....

Moet zeggen dat het stuk beter gaat dan 1e vakantieweek thuis en vorige week toen we thuis kwamen uit Italie. Ze moesten erg wennen aan 'gewoon' thuis zijn met elkaar.

Ik ga ff mijn haar doen en nog wat opruimen, dan ben ik klaar voor een dagje kids vermaken!

greetz
Ik heb ook gewoon een browser erop, maar het lukt me niet om in te loggen op viva.

Lekker dagje gehad, Scooby?
Vreemd Juul, kun je wel op andere website?

Zit heerlijk in zonnetje in Austerlitz. Kids vermaken zich goed met z'n 4en!
Ja, ik kom er ook wel op, dus kan meelezen, maar niet posten omdat ik niet in kan loggen. Zal het nog eens proberen, maar telefoon is nu door Lynn in beslag genomen om spelletjes te spelen. Ik heb er ook een berg filmpjes voor haar opgezet voor onderweg en op vakantie.

Lekker zeg!

aha, inloggen lukt niet. Wie weet lukt het je nog.

Gisteravond kopers van ons huis op bezoek gehad. Ze hebben grootse plannen! Nieuwe keuken, badkamer, vloeren, muren stucen openslaande deuren etc....

Wel leuk om het enthousiasme te horen.

Zonet in bed schoot door mijn hoofd... ojee vrijdag nog 3 weken en dan moeten we verhuizen... AHAHA!@##$.... moet echt wat gaan inpakken.. maar wat. Je hebt bijna alles nog nodig.

We gaan in iig de vliering en andere bergruimte uitzoeken en we mogen van eigenaar nwe huis alvast spullen in de garage zetten.

Frans, gezellig he om even met 1 kindje alleen te zijn. Vind ik ook heerlijk af en toe. Jasper is een ochtend kind en die heeft net al heerlijk even kwartiertje liggen kletsen en giebelen bij mij in bed. Laura is meer een avondkind en die zat eergisteravond om 22.00 nog wakker gezellig op schoot te kletsen en te knuffelen. Ook als 1tje weg te spelen is pak ik dat moment om ff wat 1 op1 met de ander te kunnen doen.

Wow Pips: bestek van 700 euro. Dat vind ik al mega duur. Hier voldoet een setje van ikea ook prima

Syl, hoe gaat ie met jou en de kleine meid? Ben je al helemaal alleen thuis met beide kids??

.
Pfff.... da's afzien, zo'n bui van Yuma!

Scoob, ik kan me nog goed herinneren dat ik dat ook zo gek vond... Alles wat ingepakt KON worden stond klaar, de rest was allemaal nog nodig, dus verder kun je niks doen. En je dan realiseren dat over een x aantal weken je moet verhuizen en het retedruk krijgt. En toch kun je daar niet op anticiperen. Heeeeel vreemd en onrustig gevoel kreeg ik daar van.

Ik geloof wel dat ik alvast dozen volpakte met borden en glazen en andere keukenmeuk die je niet per se nodig hebt. Ook boeken, sommige spelletjes, vazen, schilderijen enz. Gewoon, om maar alvast een paar dozen vol te hebben. Dan maar geen schilderijen aan de muur en de kids kunnen ook wel een paar weekjes met wat minder speelgoed toe!

Pips; 700,= euro voor een bestekset??? Jemineeee. Wij hebben indertijd wel een leuke set gekocht, omdat je het anders waarschijnlijk noooooit weer doet. Maar ik denk vast dat dat met een 200,= euro wel ophield!

W.b. serviesgoed hebben we dat toen niet gedaan (geld op , en soms vind ik dat nog wel jammer. Want je doet het later dus niet meer, ofzo. We eten en drinken uit bijelkaar geschraapt spul van Ikea, Blokker en Action met af en toe een leuke Pip-studio of antiekigheid ertussen door, zeg maar. Ook geen probleem hoor, maar soms vind ik die ouderwetse traditie van trouwen incl. een bestekset en een servies ineens zo gek nog niet .

Joehoeee! De kids zijn 2 daagjes en 1 nachtje bij mijn zus. Relaxed!!!
hey relaxed Xop.

Hebben jullie zelf al vakantie gehad??
Hello ladies,

Ben ik ook weer eens.

Heb het druk op mijn werk. Dus vandaar gewoonweg geen tijd. Maaaarrrr Madeliefje slaapt nu en Valentijn is bij buurmeisje aan het spelen dus ik heb even de tijd.

We hebben vorige week een weekje op de camping gezeten in onze tent (prachtige week) Heerlijk dus.

Nog anderhalve week en dan begint school alweer hier, begint net lekker te wennen!

Madelief gaat lekker, qua beweegelijkheid al zelf ophijsen aan de bank tot staan en rupsen door het huis. Bijvoeden doen we al bijna 3 maanden maar dat wil nog niet echt lukken, geen grote successen, afentoe een hapje, of 2 en dan gaat het mondje weer op slot. Soepstengels is wel interessant, broodkorsten afentoe. Fruit is stukken ook wel leuk, maar om nou te zeggen "goede eter" nee....Zo anders da Valentijn. Ze drinkt wel goed de melk, dus dat is fijn, maar regelmatig komen er ook golven melk terug, dus als onze huisarts volgende week terug is ga ik wel even langs. Als iemand nog tips heeft voor het eten Graag!

Mijn zusje gaat momenteel erg slecht, ernstige leveraandoening agv alcohol misbruik. En mijn stiefvader is gister opgenomen na een week diaree met ontregelde suiker en nieren die niet goed werke. Gaat hoop energie in zitten al die zorgen.

Nou dat was weer een update!

Indian jij bent ook weer lekker bezig met die boys van je zeg, het zit jullie niet mee qua gezondheid, balen!

Pips, wij doen het ook gewoon met een bestekje van de Ikea, en de rest van de keukenboedel ook trouwens

Xop lekker zeg een paar vrije dagen! Ga je nog iets leuks doen?

Scoob, alles komt weer goed altijd met een verhuizing alleen nu even rot tijd zo die overgang, adem in-adem uit.....

Juul hoe gaat het met Sam?

Frans wat heerlijk dat Bojan bijna los loopt , dan echt weer een nieuwe fase! Ik kijk er ook naar uit.
.
Heeee Merel, leuk weer van je te horen! En kan me voorstellen dat jullie het nu weer superdruk hebben, op je werk. Al die gestrande vakantiegangers...

Jeetje, en dat van je zusje! Da's niet niks, zeg! Je hebt dan vast ook al langer zorgen om d'r..... En daarbovenop schoonvader geheel ontregeld; brr. Sterkte met alle zorgen!

Ikzelf was meteen na de 2 weken vakantie alweer aan het werk gegaan, dus ik heb niet echt vrije dagen. Maar L&S mochten bij mijn zus logeren, gisteren en vandaag. En dan hoef je dus 's ochtends niet het jullie bekende ochtendritueel te doorlopen. Heeeeerlijk zeg, gewoon mijn eigen boterham smeren, rustig opeten terwijl ik RTLNieuws kijk en relaxed wat dingetje opruim/klaarzet enz. Hmmm... kon er echt van genieten, vanochtend. Was ook in een half uurtje klaar! Normaal staan we toch echt een uur eerder op dan het tijdstip waarop we weg moeten.

Succes maar weer met de boys, Indian!
.
t.
GM, fijn weekend allemaal!
Goed weekend!

Wij vieren zondag Lieke en mijn verjaardag. Meestal is dat een superleuk tuingebeuren, maar ik zag net op Weeronline dat dat er dit jaar niet in zit. Jammer!!
Hey
Sterkte met alle zorgen, Merel, dat is niet niks allemaal!

Knap zeg van Madelief, dat ze zich al optrekt aan de bank! Jammer dat eten niet lekker gaat nog, geen tips helaas, Sam is een alleseter, heel anders dan Lynn. Wat we hem ook geven, hij eet het, hij eet ook al aardig met de pot mee en eet bijna de hele dag door. En toch zit hij erg onder het gemiddelde qua gewicht, lengte precies gemiddeld, maar een ruime kilo lichter dan Lynn bij dezelfde lengte. Het is een heerlijk vrolijk ventje, kan zichzelf ook uitstekend vermaken. De laatste nachten slaapt hij wat rommelig, maar dat is denk ik de verandering van omgeving (ik typ dit vanaf een hoge berg met uitzicht op de Matterhorn :-) ) en dus een ander bedje. Een keer of 3 per nacht een speentje terug en dan slaapt hij gelukkig weer wel. Lynn vermaakt zich erg goed, haar grote neven zijn hier ook en dat is altijd feest.

Poeh, Indian, heftig, die bui van Yuma. Is hij weer wat gekalmeerd daarna?

Xop, gefeliciteerd (vast) met jezelf en Lieke!
Zo, even weer tijd maken om te vertellen hoe het in huize Delft gaat.

XOP: gefeliciteerd ! Heb je de party nog buiten gevierd? Het weer hier was vandaag wel redelijk. Geen regen gehad.

Merel: pff, vreselijk van je zusje. Kampt ze al langer met alcoholmisbruik?

En dan gelijkertijd ook nog een andere opname. Het zit niet echt mee.

Leuk dat je dochter al pogingen waagt om te gaan staan. Tja, eten blijft bij die kleintjes altijd een probleem. Eet Valentijn wel goed?

Indian: Jouw kids hebben het qua hun gezondheid ook niet echt mee, he. Maar gelukkig kunnen ze er een heleboel aan doen tegenwoordig.

Juul: zijn jullie nu al weg? Zwitserland, zo te lezen. Gaan jullie naar de Matterhoorn toe?

Syl/Frans/Scooby/Pips/Tiramam hoe staat het leven bij jullie? Hebben jullie een fijn weekend gehad.

Eigenlijk moet ik nu gaan slapen. Lag er vannacht pas om 3.30 uur in na een salsa-avond in Scheveningen. Ik heb gewoon tekort geslapen. Emdin sliep bij mijn moeder en gaat komende woensdag daar weer slapen, zodat ik weer kan gaan dansen. Heb weer een beetje mijn ritme opgepakt van het salsadansen en ik geniet er met volle teugen van. En ook nog eens goed voor de conditie.

Gisteren was het echt waardeloos weer en hebben Emdin en ik eigenlijk niets uitgespookt. Wel even kort op de kinderboerderij geweest. Vandaag heb ik hem omstreeks 11.00 uur opgehaald en daarna zijn we naar de andere waterspeeltuin geweest, nabij het Delftsche Hout. Hier heeft Emdin zalig gespeeld.

Verder nog thuis geweest. Mama heeft netjes gekookt en samen hebben we gegeten. Emdin heeft zowaar ook groente gegeten. Hij eet momenteel erg slecht., dus alles wat erin gaat is meegenomen.

Morgen weer werken. Deze week maar 2 dagen, vanaf woensdag ben ik nog vrij totdat Emdin weer naar school moet. De basisscholen hier starten 16 augustus weer.

Zo, nog een fijne avond en voor later welterusten
zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven