Mannelijke kraamhulp
woensdag 31 maart 2010 om 15:53
woensdag 31 maart 2010 om 15:55
woensdag 31 maart 2010 om 15:57
Ik had ook een mannelijke verloskundige, prima vent, geen enkel probleem mee gehad. Ik denk dat ik over een mannelijke kraamhulp hetzelfde zou denken. Je "private parts" zijn voor zo iemand echt zo uniek niet meer hoor, of de ander nou een man of een vrouw is. Die zien er tijdens hun hele carriere zó veel.
Iets anders
woensdag 31 maart 2010 om 15:58
quote:Yamuna schreef op 31 maart 2010 @ 15:54:
hmmm mannelijke kraamhulpen , heb ik nog niet eerder over gehoord.
wel weet ik dat er hier in de regio twee mannelijke verloskundigen zijn en die zijn onwijs populair !
en terecht! Wat een supermannen zijn dat!
Ik krijg spontaan weer zin om zwanger te worden..
hmmm mannelijke kraamhulpen , heb ik nog niet eerder over gehoord.
wel weet ik dat er hier in de regio twee mannelijke verloskundigen zijn en die zijn onwijs populair !
en terecht! Wat een supermannen zijn dat!
Ik krijg spontaan weer zin om zwanger te worden..
woensdag 31 maart 2010 om 16:00
Mannelijke verloskundige zou ik niet zo erg vinden, maar een mannelijke kraamhulp? Mwah, volgens mij zou ik die toch niet helemaal serieus nemen. Ik vind het gewoon echt geen beroep voor een man, helpen aanleggen, praten over stolsels, kraamtranen wegpraten, je bed verschonen, hechtingen controleren, buik voelen, tempen..... nee dan toch liever een vrouw, eigenlijk.
..
woensdag 31 maart 2010 om 16:01
Als hij goed kan poetsen, waarom niet?
Nee, da's een grapje hoor. Maar ik zou niet weten waarom het geen man zou kunnen zijn. Het zou wel even anders zijn, dat zal ik eerlijk zeggen. Maar als hij net zo goed werkt als een vrouw, waarom dan niet?
Mijn gyn is ook een man en die bekijkt de boel ook elke 2 weken dus daar zou ik me niet zo druk om maken
Nee, da's een grapje hoor. Maar ik zou niet weten waarom het geen man zou kunnen zijn. Het zou wel even anders zijn, dat zal ik eerlijk zeggen. Maar als hij net zo goed werkt als een vrouw, waarom dan niet?
Mijn gyn is ook een man en die bekijkt de boel ook elke 2 weken dus daar zou ik me niet zo druk om maken