Meisjesnamentopic!
maandag 11 oktober 2010 om 16:26
maandag 11 oktober 2010 om 17:36
quote:pompompom schreef op 11 oktober 2010 @ 16:26:
Bedankt voor jullie reactie.
Soms heb je even bevestiging nodig he.
Jill klinkt krachtig door de DJill klank. Liss is ook leuk maar niet in combi met onze achternaam. Isa/Ise vind ik minder.
Ik was helemaal fan van Luna en nog wel maar je hoort het nu zoveel.
Jill klinkt ook erg leuk!
Ik zou niet voor Luna kiezen, die naam hoor je nu zoveel, het heeft zn kracht verloren...
Bedankt voor jullie reactie.
Soms heb je even bevestiging nodig he.
Jill klinkt krachtig door de DJill klank. Liss is ook leuk maar niet in combi met onze achternaam. Isa/Ise vind ik minder.
Ik was helemaal fan van Luna en nog wel maar je hoort het nu zoveel.
Jill klinkt ook erg leuk!
Ik zou niet voor Luna kiezen, die naam hoor je nu zoveel, het heeft zn kracht verloren...
dinsdag 12 oktober 2010 om 11:12
Oeh, ik vind Gwen ook mooi! Als je er nou 2 kreeg, zou ik zeggen: Gwen & Jill .quote:missbreezer schreef op 11 oktober 2010 @ 19:07:
ha meiden,
nog heel erg bedankt voor het toen meedenken over de 2e naam voor een meisje. maar we hebben vandaag echo gehad en we krijgen een jongen.
nogmaals dank en jullie veel succes met namen kiezen
liefs mbHaha, dus hard op zoek naar een jongensnaam, of heb je die al? Kom je dan nog wel vertellen hoe je zoon heet als hij geboren is?
ha meiden,
nog heel erg bedankt voor het toen meedenken over de 2e naam voor een meisje. maar we hebben vandaag echo gehad en we krijgen een jongen.
nogmaals dank en jullie veel succes met namen kiezen
liefs mbHaha, dus hard op zoek naar een jongensnaam, of heb je die al? Kom je dan nog wel vertellen hoe je zoon heet als hij geboren is?
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:54
woensdag 13 oktober 2010 om 10:49
@ fiorah: dank voor je reactie... ja, dat duidelijk uitspreken, daar zit t m in, bij de eerste ook al dat probleem, die heeft een naam die grappig genoeg veel voorkomt in de rijtjes op dit forum, en die je steeds vaker hoort (helaas), maar omdat ie nét iets afwijkt van de meest gangbare vorm, moeten we altijd de laatste letter spellen, best irritant. Weet niet of we dat bij nr. 2 weer willen
Maar het is nog steeds keuze 1 (we hebben het maar weer een paar dagen laten rusten).
tipje voor joeppie: Aimee,Ninthe, en ... ik zou niet kiezen voor nog een naam met stomme -e op het eind, hoe mooi die namen ook zijn: Ninthe en Flore of Ninthe en Tesse lijkt me niet zo lekker 'roepen'... verder mooie rijtjes!
tipje voor joeppie: Aimee,Ninthe, en ... ik zou niet kiezen voor nog een naam met stomme -e op het eind, hoe mooi die namen ook zijn: Ninthe en Flore of Ninthe en Tesse lijkt me niet zo lekker 'roepen'... verder mooie rijtjes!
woensdag 13 oktober 2010 om 14:05
Hallo dames,
Kunnen jullie mij helpen met het vinden van dé meisjesnaam?
Leuke namen vind ik bijv. Simone, Babette, Manon.
Helaas vind vriendlief dit wat minder.
Hebben jullie nog leuke suggesties in de lijn van bovenstaande namen?
Ben nu 20 weken zwanger en nee, we weten niet wat het wordt.
Hebben jullie nog leuke suggesties in de lijn van bovenstaande namen?
Ben nu 20 weken zwanger en nee, we weten niet wat het wordt.
Bekijk de dingen eens van een positieve kant
woensdag 13 oktober 2010 om 21:23
quote:trompetdraakje schreef op 13 oktober 2010 @ 19:00:
Dag allemaal, sinds vandaag weten we dat we een meisje krijgen! We denken aan lois (met dubbele puntjes). Wat vinden jullie? We vinden veerle of linde ook mooi. Tips zijn welkom!
Alledrie leuke namen maar ik vind Linde het mooist!
Enne gefeli!
Dag allemaal, sinds vandaag weten we dat we een meisje krijgen! We denken aan lois (met dubbele puntjes). Wat vinden jullie? We vinden veerle of linde ook mooi. Tips zijn welkom!
Alledrie leuke namen maar ik vind Linde het mooist!
Enne gefeli!
donderdag 14 oktober 2010 om 11:26
Juliette
Mathilde
Elisa == komt al voor in de familie
Amelie
Estelle
Florine
Natalie
Rosalie
Suzanne ==> mooi maar lijkt heel erg op naam van mams(die dus niet vernoemt wil worden)
Valerie
Nadine
Feline
Fabienne
Frederique
Dominique
Lauren ==> leuk
Lisette
Madelon
Maryse
Sabine ==> heel leuk
De rest is het niet. Wel heel erg bedankt voor het meedenken.
Mathilde
Elisa == komt al voor in de familie
Amelie
Estelle
Florine
Natalie
Rosalie
Suzanne ==> mooi maar lijkt heel erg op naam van mams(die dus niet vernoemt wil worden)
Valerie
Nadine
Feline
Fabienne
Frederique
Dominique
Lauren ==> leuk
Lisette
Madelon
Maryse
Sabine ==> heel leuk
De rest is het niet. Wel heel erg bedankt voor het meedenken.
Bekijk de dingen eens van een positieve kant
donderdag 14 oktober 2010 om 11:58
Kira: wat vind je van de volgende namen:
Ilse, Anouk, Sanna, Marjolein, Lisanne, Lieke, Irene, Naomi, Dagmar, Feline, Sabien, Marjon, Leonie, Margot, Ruth, Marion, Diede, Rosalie, Ellen, Marlieke, Iris, Laura, Lydia, Emma, Helen, Rosanne, Kirsten, Fabienne, Marieke, Vivien(ne), Myrthe, Lucie, Dianne, Esther, Lotte, Helga, Christel, Floor, Nora, Mirjam, Elodie, Bernadet, Karlijn, Janneke, Selinde, Eline, Rachel, Maaike, Rosa, Charlot, Pleun, Elise, Marlou.
Ilse, Anouk, Sanna, Marjolein, Lisanne, Lieke, Irene, Naomi, Dagmar, Feline, Sabien, Marjon, Leonie, Margot, Ruth, Marion, Diede, Rosalie, Ellen, Marlieke, Iris, Laura, Lydia, Emma, Helen, Rosanne, Kirsten, Fabienne, Marieke, Vivien(ne), Myrthe, Lucie, Dianne, Esther, Lotte, Helga, Christel, Floor, Nora, Mirjam, Elodie, Bernadet, Karlijn, Janneke, Selinde, Eline, Rachel, Maaike, Rosa, Charlot, Pleun, Elise, Marlou.
donderdag 14 oktober 2010 om 22:45
quote:kira3 schreef op 13 oktober 2010 @ 14:05:
Madelon
Marjolein
Charlotte
Marlon
Lauren
Lorette
Sabine
Eline
Feline
Madelief
Phileine
Suzanne
Lisette
Amanda
Celine
Robine
Emily
Madelon
Marjolein
Charlotte
Marlon
Lauren
Lorette
Sabine
Eline
Feline
Madelief
Phileine