Meisjesnamentopic!
maandag 15 november 2010 om 19:16
Esra, Senna, Lola, zoiets... Nora is ook erg mooi en Bo? Ik kreeg van de week de kaartjes van de kinderpostzegels binnen en daar waren tekeningetjes van Fiep Westendorp op. Toen dacht ik ineens: Fiep! Wat een grappige naam eigenlijk.. hoor je ook niet meer.. Wel ouderwets, maar eigenlijk vond ik 't stiekem wel schattig!
maandag 15 november 2010 om 22:31
quote:Sam32 schreef op 15 november 2010 @ 22:28:
Hoe wil je Emme uitspreken? Gewoon zoals je het schrijft of op z'n Amerikaans: Emmie?
Eve vind ik wel leuk. Ik ken een jongen die zo heet, maar je schijft Ive.
Nee, gewoon Emme.
Ik ken ook een jongen die je uitspreekt als Ive, alleen schrijf je dan Yves. Maar Eve spreek je de -ie wat langer uit.
Hoe wil je Emme uitspreken? Gewoon zoals je het schrijft of op z'n Amerikaans: Emmie?
Eve vind ik wel leuk. Ik ken een jongen die zo heet, maar je schijft Ive.
Nee, gewoon Emme.
Ik ken ook een jongen die je uitspreekt als Ive, alleen schrijf je dan Yves. Maar Eve spreek je de -ie wat langer uit.
maandag 15 november 2010 om 22:35
quote:Sam32 schreef op 15 november 2010 @ 22:33:
Oh Evie, ik dacht ief... daar gaat het al mis
Nee, niet Evie, ik bedoel de eerste ie.
Tenminste, bij de jongensnaam die ik ken zeg je ief. En bij Eve spreek je de eerste E zeg maar wat langer uit. Dus wel ief maar dan een beetje lang uitgesproken zeg maar.
Oh Evie, ik dacht ief... daar gaat het al mis
Nee, niet Evie, ik bedoel de eerste ie.
Tenminste, bij de jongensnaam die ik ken zeg je ief. En bij Eve spreek je de eerste E zeg maar wat langer uit. Dus wel ief maar dan een beetje lang uitgesproken zeg maar.
dinsdag 16 november 2010 om 11:59