Met borstvoeding minder ziek?
maandag 19 april 2010 om 20:27
Er zijn sterke aanwijzingen dat borstgevoede kinderen minder vaak ziek zijn dat flesgevoede kinderen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de 1e groep bijna nooit ziek wordt, of dat een kind uit de 2e groep per definitie vaak ziek zal zijn.
Als je staat voor de keuze die je maakt, zal je je weinig aantrekken van wat een ander daar van vindt, is mijn ervaring.
Als je staat voor de keuze die je maakt, zal je je weinig aantrekken van wat een ander daar van vindt, is mijn ervaring.
maandag 19 april 2010 om 20:37
maandag 19 april 2010 om 20:39
Ben je net klaar met de ene bv versus fv discussie, is de volgende alweer in aantocht.
Ik heb van de hele bv maffia/gestapo/terreur niks meegekregen.
Niemand heeft zich echt opgedrongen.
Ik geef bv en ik val een ander daar niet mee lastig.
Andersom heb ik nu in 4 dagen tijd al wel 100 keer moeten horen dat ik echt, echt, echt moet stoppen nu.
En wat denk je?
Nu ga ik helemaal door.
Dochter is in 4 maanden tijd 1 keer verkouden geweest, verder niks.
Ik heb van de hele bv maffia/gestapo/terreur niks meegekregen.
Niemand heeft zich echt opgedrongen.
Ik geef bv en ik val een ander daar niet mee lastig.
Andersom heb ik nu in 4 dagen tijd al wel 100 keer moeten horen dat ik echt, echt, echt moet stoppen nu.
En wat denk je?
Nu ga ik helemaal door.
Dochter is in 4 maanden tijd 1 keer verkouden geweest, verder niks.
maandag 19 april 2010 om 20:40
En we hebben een nieuwe winnaar in de categorie mijn opa rookte altijd zware shag, maar is 95 jaar geworden. Ik vind dat altijd zo'n solipsistische gedachtengang.
En Boobie??
Verder zelfde als Star, nooit bv-terreur, wel ongevraagde flesvoedinreclame en potjes olvarit voor vanaf 4 maanden. Is grotendeels een kwestie van eigen referentiekader en eigen voorkeuren, hoe je het ervaart.
En Boobie??
Verder zelfde als Star, nooit bv-terreur, wel ongevraagde flesvoedinreclame en potjes olvarit voor vanaf 4 maanden. Is grotendeels een kwestie van eigen referentiekader en eigen voorkeuren, hoe je het ervaart.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 19 april 2010 om 20:42
Eens met Banba.
Daarnaast denk ik dat flesvoeders altijd het gevoel zullen hebben borstvoeding opgedrongen te krijgen en borstvoeders altijd het gevoel zullen hebben dood te worden gegooid met flesvoeding producten.
En verder... is deze discussie niet al ontzettend uitgemolken? (om er maar eens een woordspeling in te gooien )
Daarnaast denk ik dat flesvoeders altijd het gevoel zullen hebben borstvoeding opgedrongen te krijgen en borstvoeders altijd het gevoel zullen hebben dood te worden gegooid met flesvoeding producten.
En verder... is deze discussie niet al ontzettend uitgemolken? (om er maar eens een woordspeling in te gooien )
maandag 19 april 2010 om 20:43
Absoluut star, bij de makro een grootverpakking nutrilon gekocht, die hebben nl immunofortis en dat is pas echt goed voor de weerstand. Dat vertelt die stomme bv maffia niet, dat immunofortis veeeeeel beter is. Gelukkig lees ik de wij jonge ouders, want daar staat dat wel in.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
maandag 19 april 2010 om 20:45
quote:Supersmollie1 schreef op 19 april 2010 @ 20:43:
Absoluut star, bij de makro een grootverpakking nutrilon gekocht, die hebben nl immunofortis en dat is pas echt goed voor de weerstand. Dat vertelt die stomme bv maffia niet, dat immunofortis veeeeeel beter is. Gelukkig lees ik de wij jonge ouders, want daar staat dat wel in.Ja immunofortis, ik bedoel die wetenschappers die weten heus wel wat ze in die melk doen hoor, dat is hartstikke goed.
Absoluut star, bij de makro een grootverpakking nutrilon gekocht, die hebben nl immunofortis en dat is pas echt goed voor de weerstand. Dat vertelt die stomme bv maffia niet, dat immunofortis veeeeeel beter is. Gelukkig lees ik de wij jonge ouders, want daar staat dat wel in.Ja immunofortis, ik bedoel die wetenschappers die weten heus wel wat ze in die melk doen hoor, dat is hartstikke goed.
maandag 19 april 2010 om 20:45
quote:Supersmollie1 schreef op 19 april 2010 @ 20:43:
Absoluut star, bij de makro een grootverpakking nutrilon gekocht, die hebben nl immunofortis en dat is pas echt goed voor de weerstand. Dat vertelt die stomme bv maffia niet, dat immunofortis veeeeeel beter is. Gelukkig lees ik de wij jonge ouders, want daar staat dat wel in.
Zitten daar dan wel probiotische vezels in?
Onmisbaar voor je kleine wonder...
Zitten daar dan wel probiotische vezels in?
Onmisbaar voor je kleine wonder...
maandag 19 april 2010 om 20:46