Mommyvloggers - deel 7

17-12-2023 20:03 3289 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 6 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
meauve01 wijzigde dit bericht op 17-12-2023 20:11
10.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
17-12-2023 20:09
(Overigens zit ik ook niet te wachten op van die cringe-beelden-met-mok zoals EliseJoanne dat altijd doet. Vind haar zó ongemakkelijk)
Maar echt! Zij.be-na-drukt.ALLES. Altijd. Zooo.erg als ze praat. Niet te doen
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
18-12-2023 09:19
Ze slaapt op zolder, kan zich dus op/afsluiten van de rest. En ze wil ook niet op de foto’s/filmpjes.

Vraag me wel af wat zij dan eet, zou ze later eten/haar bord meenemen? En dan ook iets uit de afprijsbak?
Als ze slim is heeft ze een bijbaan in een restaurant en kan ze daar iets fatsoenlijks mee-eten.
Heeft die oudste geen vriendje of iets? die HVK heeft toen een hele post op instagram geplaatst over hun verkering. Als die meid maar meer verstand heeft en niet der moeder achterna gaat!
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
18-12-2023 14:42
Heeft die oudste geen vriendje of iets? die HVK heeft toen een hele post op instagram geplaatst over hun verkering. Als die meid maar meer verstand heeft en niet der moeder achterna gaat!


Het schijnt een slimme meid te zijn, die volgend jaar naar de 6de klas van het atheneum gaat.
Die wil echt het leven van haar moeder niet!
Alle reacties Link kopieren
Bloempjex schreef:
17-12-2023 21:49
Schrijnend… een ander woord heb ik er echt niet meer voor
En daarom kunnen de zussen niet met elkaar.... geen respect voor een ander, leren ze niet
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
HVK was groentes aan het bakken vanavond. Wow haha
Alle reacties Link kopieren
ChemeneEsmee012 schreef:
18-12-2023 18:55
HVK was groentes aan het bakken vanavond. Wow haha


Kant en klaar gesneden, het gemak dient de mens.
+spaghetti (alweer!) en 2 vegaburgertjes, voor de broodnodige eiwitten, je weet wel.

Misschien had een zelfgemaakte tomatensaus erbij de boel nog enigszins kunnen redden, maar ik weet wel zeker dat er vanuit weinig animo voor haar eten is. Morgen dus maar weer kale spaghetti.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie die story van HVK niet over het de tweeling die hun zus belachelijk maken, heeft ze 'm verwijderd?
Alle reacties Link kopieren
Floddertje schreef:
17-12-2023 23:09
Ik lees verder: Minute behavioural changes in infants exposed to alcohol-containing milk have been reported, but the literature is contradictory. Any long-term consequences for the children of alcohol-abusing mothers are yet unknown, but occasional drinking while breastfeeding has not been convincingly shown to adversely affect nursing infants. In conclusion, special recommendations aimed at lactating women are not warranted. Instead, lactating women should simply follow standard recommendations on alcohol consumption.


De standaard aanbeveling voor borstvoedende vrouwen is dat ze wel mogen drinken, maar niet de borstvoeding geven (binnen 3 uur). https://www.alcoholinfo.nl/zwanger/borstvoeding

Ik heb nog geen overtuigend bewijs dat drinken tijdens de borstvoeding (en bv geven) niet schadelijk is.
Ik had het zelf niet gedaan want ik drink nooit maar 1 glaasje wijn oid + bv geven is echt niet schadelijk zijn. Je moet veel drinken voordat het echt een probleem zal zijn.

"Adult metabolism of alcohol is approximately 1 ounce in 3 hours, so mothers who ingest alcohol in moderate amounts can generally return to breastfeeding as soon as they feel neurologically normal.  If you want to minimise the alcohol your baby gets, you can try nursing right before having a drink and then wait until your body has metabolised all the alcohol (about two hours for each drink consumed).

As alcohol leaves the bloodstream, it leaves the breastmilk. Since alcohol is not “trapped” in breastmilk (it returns to the bloodstream as mother’s blood alcohol level declines), pumping and dumping will not remove it. Drinking a lot of water, resting, or drinking coffee will not speed up the rate of the elimination of alcohol from your body either."
Alle reacties Link kopieren
zussel schreef:
18-12-2023 12:37
Ik kwam dankzij hier op de IG van minibelle maar wat is haar taal tenenkrommend slecht. Ik vind kleine foutjes geen ramp (doe ik zelf ook) maar in elke story zitten wel fouten. Heeft dat een oorzaak?
Anna komt uit Rusland, en woont hier nu zo’n 12 tot 15 jaar geloof ik! Als je haar hoort praten kan je haar Slavische accent nog goed horen, maar ik volg haar al heel en ik kan niet anders zeggen dan dat ze echt wel vooruit gaat met haar taal! Kan me ook voorstellen dat wanneer je een ander alfabet gebruikt, Nederlands nog moeilijker is dan wanneer je wel het Latijnse alfabet al mee krijgt in je moedertaal!
Alle reacties Link kopieren
Hellothere123 schreef:
18-12-2023 20:21
Ik zie die story van HVK niet over het de tweeling die hun zus belachelijk maken, heeft ze 'm verwijderd?
Die was van gisteren, dus die is na 24 uur weg.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
sluwie schreef:
18-12-2023 12:11
Volgens mij zei iemand hier ook dat de ex van Maike (vader van Pippa) vreemd was gegaan met Anne Vedder? Ik zie dat Maike Anne gefeliciteerd heeft met de zwangerschap, dat vind ik heeeeeel sportief van haar haha
Het vreemdgaan verhaal ben ik niet bekend mee maar mij lijkt Maike sowieso een hele lieve, warme vrouw.
Weet dat veel hier een andere mening over haar hebben maar ik volg haar graag
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
🤣😂 Debbie maakt een toetje... Het heeft weinig smaak 😂🤣 o jee weer c*vid🤣😂 maar de smaak van olijfolie overheerst 🤔 maar het had geen smaak 🤔 Bijzonder
Alle reacties Link kopieren
Je zou denken met al die toeslagen die ze binnenharkt en wat ze bespaard op kleding door samenwerkingen etc dat HVK wel een fatsoenlijke maaltijd op tafel zou kunnen zetten ipv de afprijsbak..
Hou de reclame’s in de gaten en haal vlees of vega als het eens goed in de reclame is, vriezer in en je hebt al een deel gecoverd..

Wat mij trouwens opvalt, en ja ik heb haar stories weer een aantal keer gekeken.
Toch een nare nieuwsgierigheid in mij maar we hebben het wel en wee van Debbie uitvoerig besproken en dat haar long c*vid klachten niet serieus te nemen zijn door wat ze allemaal kan.
Ze moet nu plotseling wel heeeeeel veel bijkomen van dat uurtje café….
Vind dat erg opvallend 🤪
Alle reacties Link kopieren
Bloempjex schreef:
18-12-2023 21:23
Je zou denken met al die toeslagen die ze binnenharkt en wat ze bespaard op kleding door samenwerkingen etc dat HVK wel een fatsoenlijke maaltijd op tafel zou kunnen zetten ipv de afprijsbak..
Hou de reclame’s in de gaten en haal vlees of vega als het eens goed in de reclame is, vriezer in en je hebt al een deel gecoverd..

Wat mij trouwens opvalt, en ja ik heb haar stories weer een aantal keer gekeken.
Toch een nare nieuwsgierigheid in mij maar we hebben het wel en wee van Debbie uitvoerig besproken en dat haar long c*vid klachten niet serieus te nemen zijn door wat ze allemaal kan.
Ze moet nu plotseling wel heeeeeel veel bijkomen van dat uurtje café….
Vind dat erg opvallend 🤪
Ja erg opvallend... Een heel weekend de hort op en uren lopen.. Met uurtje rust helemaal weer het vrouwtje... 1 uurtje kroeg en helemaal naar de piep... 😂🤣 Dat haar directe omgeving erin trapt... Hoe verkoopt ze dit aan slappe zak Roy?? Zou hij geen vrienden / collega's hebben die zeggen "joh gast je vrouw spoort niet!"
Alle reacties Link kopieren
Bloempjex schreef:
18-12-2023 21:23
Je zou denken met al die toeslagen die ze binnenharkt en wat ze bespaard op kleding door samenwerkingen etc dat HVK wel een fatsoenlijke maaltijd op tafel zou kunnen zetten ipv de afprijsbak..
Hou de reclame’s in de gaten en haal vlees of vega als het eens goed in de reclame is, vriezer in en je hebt al een deel gecoverd..

Wat mij trouwens opvalt, en ja ik heb haar stories weer een aantal keer gekeken.
Toch een nare nieuwsgierigheid in mij maar we hebben het wel en wee van Debbie uitvoerig besproken en dat haar long c*vid klachten niet serieus te nemen zijn door wat ze allemaal kan.
Ze moet nu plotseling wel heeeeeel veel bijkomen van dat uurtje café….
Vind dat erg opvallend 🤪
Heb uit nieuwsgierigheid eens een proefberekening gemaakt online bij een huurprijs van 800;

Huurtoeslag 420
Kindgebonden budget 1382
Zorgtoeslag 123
Kinderbijslag 492,24
Maandelijks naast bijstand: 2.417,24

Ik snap wel dat daar geen gezonde maaltijd op tafel gezet kan worden :lol:
Alle reacties Link kopieren
Loucagalinha schreef:
18-12-2023 21:30
Ja erg opvallend... Een heel weekend de hort op en uren lopen.. Met uurtje rust helemaal weer het vrouwtje... 1 uurtje kroeg en helemaal naar de piep... 😂🤣 Dat haar directe omgeving erin trapt... Hoe verkoopt ze dit aan slappe zak Roy?? Zou hij geen vrienden / collega's hebben die zeggen "joh gast je vrouw spoort niet!"
Kijkt Roy haar Insta wel? Verder zijn er steeds meer familieleden die afstand nemen van onze dramaqueen. Haar ouders zie je ook nooit meer spontaan langskomen of iets met de kleinkinderen doen. Dat gebeurde eerder wel.
Alle reacties Link kopieren
Bloempjex schreef:
18-12-2023 21:23
Je zou denken met al die toeslagen die ze binnenharkt en wat ze bespaard op kleding door samenwerkingen etc dat HVK wel een fatsoenlijke maaltijd op tafel zou kunnen zetten ipv de afprijsbak..
Hou de reclame’s in de gaten en haal vlees of vega als het eens goed in de reclame is, vriezer in en je hebt al een deel gecoverd..

Wat mij trouwens opvalt, en ja ik heb haar stories weer een aantal keer gekeken.
Toch een nare nieuwsgierigheid in mij maar we hebben het wel en wee van Debbie uitvoerig besproken en dat haar long c*vid klachten niet serieus te nemen zijn door wat ze allemaal kan.
Ze moet nu plotseling wel heeeeeel veel bijkomen van dat uurtje café….
Vind dat erg opvallend 🤪
Ze wilt ook naar het top2000 café want vorig jaar is ze ook niet geweest. Ik heb toevallig er op gereageerd. Want als een uurtje café als niet trekt dan moet ze keuzes maken en dat heb ik haar gestuurd.

Maar wilt het gewoon niet aannemen
Alle reacties Link kopieren
Hoe vinden jullie het laatste bericht van KC in haar menstruatie ondergoed?
Alle reacties Link kopieren
Beauty32 schreef:
19-12-2023 07:27
Ze wilt ook naar het top2000 café want vorig jaar is ze ook niet geweest. Ik heb toevallig er op gereageerd. Want als een uurtje café als niet trekt dan moet ze keuzes maken en dat heb ik haar gestuurd.

Maar wilt het gewoon niet aannemen

Gelukkig helemaal geen overdaad aan prikkels daar :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
loesje* schreef:
18-12-2023 14:54
Het schijnt een slimme meid te zijn, die volgend jaar naar de 6de klas van het atheneum gaat.
Die wil echt het leven van haar moeder niet!
Intelligentie zegt niet altijd iets over dit soort zaken. Je omgeving is daar heel bepalend in.
Alle reacties Link kopieren
Beauty32 schreef:
19-12-2023 07:27
Ze wilt ook naar het top2000 café want vorig jaar is ze ook niet geweest. Ik heb toevallig er op gereageerd. Want als een uurtje café als niet trekt dan moet ze keuzes maken en dat heb ik haar gestuurd.

Maar wilt het gewoon niet aannemen
En ze heeft je niet geblokkeerd? 😂
Alle reacties Link kopieren
Is er trouwens ooit nog iets bekend geworden over M?
Volgens mij mag haar naam niet echt genoemd worden van wat ik meekreeg in vorige topics, maar ik bedoel de M met 3 kinderen en een nieuwbouw huis in de duinen met een man die ook met de M begon 😂 lekker cryptisch zo maar geen zin in een ban

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven