Mommyvloggers - deel 7

17-12-2023 20:03 3289 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 6 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
meauve01 wijzigde dit bericht op 17-12-2023 20:11
10.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Billie schreef:
19-12-2023 06:35
Kijkt Roy haar Insta wel? Verder zijn er steeds meer familieleden die afstand nemen van onze dramaqueen. Haar ouders zie je ook nooit meer spontaan langskomen of iets met de kleinkinderen doen. Dat gebeurde eerder wel.
En weinig sociale dingen met vriendinnen, ga er wel vanuit dat ze zo’n beetje alles post..
Ergens vind ik het oprecht sneu en hoop ik dat ze de juiste hulp krijgt, een kennis had zo’n moeder a la Debbie en zij werd zelf slachtoffer van de diagnoses die haar moeder zomaar stelde, heeft er flink wat therapie voor gehad…
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
19-12-2023 07:38
Intelligentie zegt niet altijd iets over dit soort zaken. Je omgeving is daar heel bepalend in.

Maar het feit dat ze niet wil opdraven in filmpjes of stories en amper wordt gemeld zegt misschien wel wat over hoe ze er in staat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bloempjex schreef:
19-12-2023 08:31
En ze heeft je niet geblokkeerd? 😂

Nee, nog steeds niet!
Ik blijf er verbaasd over.
Alle reacties Link kopieren
Billie schreef:
19-12-2023 06:35
Kijkt Roy haar Insta wel? Verder zijn er steeds meer familieleden die afstand nemen van onze dramaqueen. Haar ouders zie je ook nooit meer spontaan langskomen of iets met de kleinkinderen doen. Dat gebeurde eerder wel.

Ik gaf nog aan dat ze als ze wel naar het top2000 café gaat wellicht een dag rust moet pakken zonder prikkels. Bijvoorbeeld een oppas. Maar het antwoordt was nee want haar man is er en ze kan niet zonder prikkels want 3 kinderen. Wel zonder afspraken
Alle reacties Link kopieren
Bloempjex schreef:
19-12-2023 08:33
Is er trouwens ooit nog iets bekend geworden over M?
Volgens mij mag haar naam niet echt genoemd worden van wat ik meekreeg in vorige topics, maar ik bedoel de M met 3 kinderen en een nieuwbouw huis in de duinen met een man die ook met de M begon 😂 lekker cryptisch zo maar geen zin in een ban
Hmm, ik vraag me af wie je bedoelt. Die oplichtster, Marilyn?
Alle reacties Link kopieren
Over het eten van HVK... hier hebben de kindjes ook langere tijd kale rijst of bami gegeten met kale tofu, pindasaus en loempia's :p Wat in het vorige topic ook al werd gezegd, hoort misschien ook een pietsie bij de leeftijd? Mijn kinderen zijn nu kleuters en eten meer maar ze hebben de peutertijd overleefd op rauwkost, heel erg veel fruit, boterhammen met pindakaas en 1x per week glad gepureerde soep voor de vitamines.
Neemt niet weg dat ik het in groot contrast vind staan met een storie van haar van maanden terug dat ze erover zat te blaten dat ze gezond eten zo belangrijk vond en dat groente en fruit zo duur was tegenwoordig. Dat ik toen al dacht... ik weet niet welk gezond eten maar t staat iig niet op tafel of is lichtelijk onzichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
Holy moly, MB gaat naar Dubai, ik sla al achter over met de boodschappen van deze week 200 euro.. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Griet86 schreef:
19-12-2023 09:58
Holy moly, MB gaat naar Dubai, ik sla al achter over met de boodschappen van deze week 200 euro.. :facepalm:
Had je volgens mevrouw Bollen maar hard moeten werken, slimme keuzes moeten maken en verstandig met geld om moeten gaan

:whip:
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zal het zijn :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Griet86 schreef:
19-12-2023 09:58
Holy moly, MB gaat naar Dubai, ik sla al achter over met de boodschappen van deze week 200 euro.. :facepalm:
Echt he. Heb m'n koopzegels maar ingeleverd om boodschappen te doen 😂
Ben benieuwd of Jacq en kids ook mee gaan
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is duidelijk weer vervallen in het gezamenlijk Debbie en HVK afbranden en daar heb ik jullie al eerder op gewezen.
Dit is de laatste keer dat ik hier iets over zeg, als dit niet stopt, komt er verbod op her bespreken van beide vloggers en ga ik bannen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Debs gaat aan de dait piersing. 😖 Ik word zo nukkig van haar respectloze toon over de medisch uitgelezen klinieken die het zetten... En eigenlijk dus naar mensen die dit wel kiezen 🤢
Prima dat je er niet in gelooft (maar waarom neem je het dan?) maar respecteer andere die het wel geloven..
Nu maakt ze er een financieel punt van 😖
Even tijdens de inloop een ring of ding in je oor laten knallen.. Bijzonder 🤔
Ooit mijn navel tijdens zo een inloop laten doen en deze was ook lekker goedkoper dan waar ik normaal ging.. 😞 Dat liep niet goed af en heeft veel meer gekost dan hem in 1x echt goed te laten zetten....
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
19-12-2023 10:53
Beste forummers,

Dit topic is duidelijk weer vervallen in het gezamenlijk Debbie en HVK afbranden en daar heb ik jullie al eerder op gewezen.
Dit is de laatste keer dat ik hier iets over zeg, als dit niet stopt, komt er verbod op her bespreken van beide vloggers en ga ik bannen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.

Ze schrijven dingen op Insta, en daar mag over gepraat worden? Waar ligt de grens tussen je mening geven over wat zij plaatsen/zeggen/doen en jullie definitie van ‘afbranden’?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
19-12-2023 11:10
Ze schrijven dingen op Insta, en daar mag over gepraat worden? Waar ligt de grens tussen je mening geven over wat zij plaatsen/zeggen/doen en jullie definitie van ‘afbranden’?
Ik stel voor dat je dit topic en het voorgaande topic even terugleest. Het gaat pagina aan pagina over alles wat beide dames verkeerd doen, hoe slecht ze voor hun kinderen zorgen enz.. Het is alleen maar negatief.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
19-12-2023 11:10
Ze schrijven dingen op Insta, en daar mag over gepraat worden? Waar ligt de grens tussen je mening geven over wat zij plaatsen/zeggen/doen en jullie definitie van ‘afbranden’?
Idd 🤔 we herhalen in theorie enkel wat ze zelf posten en geven daar een mening over... Als ik bij het andere topic kijk over wat er over annemarie gezegd word valt het hier nog wel mee... Wat maakt het verschil? Bij annemarie worden er ook nog aannames gedaan die ze zelf niet verteld... Bij Debbie geeft ze zelf diagnoses, zelf acties... 🤔
Ik ben ook benieuwd wat de grens is... Als Debbie 3/4 dagen heel druk is en nergens last van heeft en een uurtje iets doet en 2 dagen plat moet.. Dan zouden we toch moeten kunnen zeggen dat we dat raar vinden?
Maar goed... Ik zwijg... Geen zin in een ban..
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
19-12-2023 11:20
Ik stel voor dat je dit topic en het voorgaande topic even terugleest. Het gaat pagina aan pagina over alles wat beide dames verkeerd doen, hoe slecht ze voor hun kinderen zorgen enz.. Het is alleen maar negatief.

Het hele idee van dagelijks je kinderen op camera zetten om er geld of goederen mee te verdienen is immoreel.
Die kinderen zijn kwetsbaar en hebben hier geen keuze in gehad.
Wat mij betreft wordt hier zo snel mogelijk wetgeving op gemaakt en wordt het verboden om kwetsbare kinderen in te zetten voor eigen gewin.
Alle reacties Link kopieren
Moohalloo schreef:
19-12-2023 10:34
Echt he. Heb m'n koopzegels maar ingeleverd om boodschappen te doen 😂
Ben benieuwd of Jacq en kids ook mee gaan
Maar even he; woont die jvp nou bij hun in huis? Want ze is echt ELKE dag daar. Snap dat je een driehoeksverhouding hebt maar betekent dat nou elke dag samen zijn en altijd maar met elkaar op vakantie gaan? Je wilt toch ook weleens zonder haar op vakantie gaan, met je gezin alleen? 😅
Alle reacties Link kopieren
loesje* schreef:
19-12-2023 12:39
Het hele idee van dagelijks je kinderen op camera zetten om er geld of goederen mee te verdienen is immoreel.
Die kinderen zijn kwetsbaar en hebben hier geen keuze in gehad.
Wat mij betreft wordt hier zo snel mogelijk wetgeving op gemaakt en wordt het verboden om kwetsbare kinderen in te zetten voor eigen gewin.
Ik ben dit eigenlijk wel met je eens. Over 10 jaar word hier denk ik het afschuw op teruggekeken.
Alle reacties Link kopieren
loesje* schreef:
19-12-2023 12:39
Het hele idee van dagelijks je kinderen op camera zetten om er geld of goederen mee te verdienen is immoreel.
Die kinderen zijn kwetsbaar en hebben hier geen keuze in gehad.
Wat mij betreft wordt hier zo snel mogelijk wetgeving op gemaakt en wordt het verboden om kwetsbare kinderen in te zetten voor eigen gewin.

Dat snap ik ook niet! Maar dat heb ik bij alle influencers op Instagram etc.

Ik kies ervoor bewust weinig te delen van mijn dochter, alleen de achterkant! Ze moet deze keuze zelf maken.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
19-12-2023 11:20
Ik stel voor dat je dit topic en het voorgaande topic even terugleest. Het gaat pagina aan pagina over alles wat beide dames verkeerd doen, hoe slecht ze voor hun kinderen zorgen enz.. Het is alleen maar negatief.
Er gebeuren dingen daar die een melding bij veilig thuis zeker rechtvaardigen.
Maar dan moeten we onze ogen er voor sluiten?
Alle reacties Link kopieren
Het is komkommertijd in influencerland. Althans, de grote influencers hebben enorm veel campagnes en laten tussendoor hun glitterende leven zien. De influencers zonder campagnes leveren genoeg gespreksstof op voor dit forum. Die doen namelijk heel veel moeite om in the picture te blijven. Héél véél moeite...
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
19-12-2023 13:12
Maar even he; woont die jvp nou bij hun in huis? Want ze is echt ELKE dag daar. Snap dat je een driehoeksverhouding hebt maar betekent dat nou elke dag samen zijn en altijd maar met elkaar op vakantie gaan? Je wilt toch ook weleens zonder haar op vakantie gaan, met je gezin alleen? 😅
Ik zou als JVP ook denken, heerlijk even een weekend helemaal geen kinderen maar lekker met een vriendin op pad/ sauna/ boek lezen/ winkelen ipv weer kinderen van een ander.
Maar goed, ik denk dat ze misschien wel een heel hoge prijs heeft moeten betalen voor deze liefde alsin verlies van oude vrienden. Bij scheidingen waar nieuwe liefde in betrokken is is de buitenwereld vaak verdeeld en hard.
Alle reacties Link kopieren
Craziestcatlady schreef:
19-12-2023 14:08
Er gebeuren dingen daar die een melding bij veilig thuis zeker rechtvaardigen.
Maar dan moeten we onze ogen er voor sluiten?
Dan zou ik zeggen, maak die melding en kijk verder niet meer. Hoe meer mensen er naar kijken, hoe langer vloggers door kunnen blijven gaan.
Hier mensen alleen maar afbranden, helpt in ieder geval niet.

Verder ga ik niet meer in discussie op dit topic. Daarvoor kunnen jullie terecht in het Vraag het modstopic.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
19-12-2023 09:19
Hmm, ik vraag me af wie je bedoelt. Die oplichtster, Marilyn?
Die bedoel ik inderdaad haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven