Mommyvloggers - deel 7

17-12-2023 20:03 3289 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 6 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
meauve01 wijzigde dit bericht op 17-12-2023 20:11
10.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Loucagalinha schreef:
19-12-2023 11:23
Idd 🤔 we herhalen in theorie enkel wat ze zelf posten en geven daar een mening over... Als ik bij het andere topic kijk over wat er over annemarie gezegd word valt het hier nog wel mee... Wat maakt het verschil? Bij annemarie worden er ook nog aannames gedaan die ze zelf niet verteld... Bij Debbie geeft ze zelf diagnoses, zelf acties... 🤔
Ik ben ook benieuwd wat de grens is... Als Debbie 3/4 dagen heel druk is en nergens last van heeft en een uurtje iets doet en 2 dagen plat moet.. Dan zouden we toch moeten kunnen zeggen dat we dat raar vinden?
Maar goed... Ik zwijg... Geen zin in een ban..
+1
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
19-12-2023 13:12
Maar even he; woont die jvp nou bij hun in huis? Want ze is echt ELKE dag daar. Snap dat je een driehoeksverhouding hebt maar betekent dat nou elke dag samen zijn en altijd maar met elkaar op vakantie gaan? Je wilt toch ook weleens zonder haar op vakantie gaan, met je gezin alleen? 😅
Jvp hoort toch bij hun gezin? Daarom ben je toch samen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
19-12-2023 16:09
Jvp hoort toch bij hun gezin? Daarom ben je toch samen lijkt me.
Hoezo hoort zij bij het gezin? Ze hebben een relatie, ze heeft toch ook een eigen huis, gezin en leven? Ze is niet geadopteerd hoor 😂
Alle reacties Link kopieren
Het zijn drie volwassen mensen die een relatie met elkaar hebben en ook nog samen een bedrijf runnen dus ik vind het vrij logisch dat ze daar veel is. Eerst volgens mij pas vanaf woensdag, zonder kinderen, maar misschien nu meer? Ik heb persoonlijk nul ervaring met het onderdeel zijn van zo’n throuple en ook geen ambities in die richting maar zij nemen het serieus dus neem aan dat ze onder andere huizen aan het zoeken zijn om met zijn allen in te gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
19-12-2023 17:40
Hoezo hoort zij bij het gezin? Ze hebben een relatie, ze heeft toch ook een eigen huis, gezin en leven? Ze is niet geadopteerd hoor 😂
Ik mag hopen dat het iedereen vrijstaat zelf te bepalen wie er wel en niet bij het gezin hoort. In welke vorm dan ook.
Als iedereen er comfortabel mee is, laat ze lekker?
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
19-12-2023 17:40
Hoezo hoort zij bij het gezin? Ze hebben een relatie, ze heeft toch ook een eigen huis, gezin en leven? Ze is niet geadopteerd hoor 😂
Vreemde reactie.
Ze hebben met zijn drieën een relatie. Lijkt mij wat vreemd als dan een van de drie (Jvp in dit geval) meer een eigen leven zou moet lijden puur omdat ze ook nog een andere woning heeft (waar ze dus niet vaak is)
Stel dat ze nu samen gaan wonen, zou je er dan nog zo over denken? Je hebt gekozen voor een relatie met zijn drieën toch? Lijkt mij dat je dan niets anders wilt dan samen zijn en samen dingen doen als (samengesteld) gezin.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk echt als jvp, mb en koen een realityserie zouden laten opnemen, ze veel kijkcijfers krijgen.
Tenminste, ik zou kijken. Ben te nieuwsgierig hoe het daar gaat achter de voordeur.
Alle reacties Link kopieren
Anemoon schreef:
19-12-2023 19:25
Ik denk echt als jvp, mb en koen een realityserie zouden laten opnemen, ze veel kijkcijfers krijgen.
Tenminste, ik zou kijken. Ben te nieuwsgierig hoe het daar gaat achter de voordeur.
Lijkt me geweldig! Mocht er iemand van hun mee lezen, go for it hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Anemoon schreef:
19-12-2023 19:25
Ik denk echt als jvp, mb en koen een realityserie zouden laten opnemen, ze veel kijkcijfers krijgen.
Tenminste, ik zou kijken. Ben te nieuwsgierig hoe het daar gaat achter de voordeur.
Ik denk het ook, maar ik denk dat je weinig ‘echts’ zou zien. Vind de balans in de vlogs ook enorm veranderd de afgelopen jaren.

Maar ik zou ook kijken, 100% ;-D Kijk dr vlogs ook standaard hahah.
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
19-12-2023 17:40
Hoezo hoort zij bij het gezin? Ze hebben een relatie, ze heeft toch ook een eigen huis, gezin en leven? Ze is niet geadopteerd hoor 😂
Ze wonen deels samen, dat is toch niet gek? Ze zijn gewoon de (walgelijk woord maar ok) bonusmoeders en -vader van elkaars kinderen. Net zoals bij ieder samengesteld gezin.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
19-12-2023 19:19
Vreemde reactie.
Ze hebben met zijn drieën een relatie. Lijkt mij wat vreemd als dan een van de drie (Jvp in dit geval) meer een eigen leven zou moet lijden puur omdat ze ook nog een andere woning heeft (waar ze dus niet vaak is)
Stel dat ze nu samen gaan wonen, zou je er dan nog zo over denken? Je hebt gekozen voor een relatie met zijn drieën toch? Lijkt mij dat je dan niets anders wilt dan samen zijn en samen dingen doen als (samengesteld) gezin.
Dat was ook mijn vraag; of ze daar woont 🤦🏻‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
19-12-2023 20:39
Ze wonen deels samen, dat is toch niet gek? Ze zijn gewoon de (walgelijk woord maar ok) bonusmoeders en -vader van elkaars kinderen. Net zoals bij ieder samengesteld gezin.
Dat was ook mijn vraag die ik eerder stelden; woont ze daar in? Vind ik ook niks geks aan, maar heeft ze dan der eigen huis nog wel? Die zie ik niet meer voorbij komen 🤷🏻‍♀️
Alle reacties Link kopieren
loesje* schreef:
18-12-2023 19:09
Kant en klaar gesneden, het gemak dient de mens.
+spaghetti (alweer!) en 2 vegaburgertjes, voor de broodnodige eiwitten, je weet wel.

Misschien had een zelfgemaakte tomatensaus erbij de boel nog enigszins kunnen redden, maar ik weet wel zeker dat er vanuit weinig animo voor haar eten is. Morgen dus maar weer kale spaghetti.
Morgen staat er wel kant en klare aardappelen in een sausje voor ze! Lekker zoutig ook 😂 ze steekt ook niet heel veel moeite in het eten dus snap wel dat de kinderen liever droge spaghetti met kaas willen eten! Volgens mij is alles bij haar smaakloos.
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
19-12-2023 21:35
Dat was ook mijn vraag die ik eerder stelden; woont ze daar in? Vind ik ook niks geks aan, maar heeft ze dan der eigen huis nog wel? Die zie ik niet meer voorbij komen 🤷🏻‍♀️
“Ze” hebben samen 2 huizen. Als in, volgens mij is dat huis in Veldhuizen ook van MB en KB (€€€) maar woont JvP er doordeweeks wanneer haar kids bij haar zijn. In het weekend zijn ze dan met z’n tienen in Uden. Ze zijn op zoek naar één gezamenlijk huis.
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
19-12-2023 20:39
Ik denk het ook, maar ik denk dat je weinig ‘echts’ zou zien. Vind de balans in de vlogs ook enorm veranderd de afgelopen jaren.

Maar ik zou ook kijken, 100% ;-D Kijk dr vlogs ook standaard hahah.
Denk dat het dan een heel groot toneelstuk zou zijn of ze vallen door de mand dat niet alles beige-smetteloos-klefbef perfect is.

Maar dat altijd maar op vakantie moeten elke vakantie.. arme kinderen. Die willen ook wel eens lekker thuis blijven, logeren bij vriendjes of opa en oma?
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
19-12-2023 17:40
Hoezo hoort zij bij het gezin? Ze hebben een relatie, ze heeft toch ook een eigen huis, gezin en leven? Ze is niet geadopteerd hoor 😂
Ik denk wel dat hunnes het ook als ‘gezin’ zien… ze zijn nu samen 1 grote big happy familie/gezin.
He ho Lets go!
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
19-12-2023 20:39
Ik denk het ook, maar ik denk dat je weinig ‘echts’ zou zien. Vind de balans in de vlogs ook enorm veranderd de afgelopen jaren.

Maar ik zou ook kijken, 100% ;-D Kijk dr vlogs ook standaard hahah.
Vind er tegenwoordig weinig boeiends te zien. Elke keer veel geshop over welke kleding ze heeft gekocht voor haar kinderen …. En beetje interessant lopen doen. Sorry mijn mening
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
19-12-2023 21:35
Dat was ook mijn vraag die ik eerder stelden; woont ze daar in? Vind ik ook niks geks aan, maar heeft ze dan der eigen huis nog wel? Die zie ik niet meer voorbij komen 🤷🏻‍♀️
MB en JVP zijn in de stories van MB nu (of nja gister) bij JVP, maar de inrichting lijkt heel erg op elkaar, dus misschien dat het lijkt alsof ze nooit bij JVP zijn
Alle reacties Link kopieren
Bloempjex schreef:
18-12-2023 21:19
Het vreemdgaan verhaal ben ik niet bekend mee maar mij lijkt Maike sowieso een hele lieve, warme vrouw.
Weet dat veel hier een andere mening over haar hebben maar ik volg haar graag
Als je terug leest bij Maike's feed schrijft ze dat ook volgens mij. Ik heb toen hier een keer gevraagd met wie dat was. Maar ben het met je eens, vind Maike leuk om te volgen! En haar vriendin, moderosa, is nu ook tegelijkertijd zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Kyra zegt dat ze van kamer is gewisseld, naar de grootste kamer. Waarom sliep ze eerst niet op de grootste kamer?
Alle reacties Link kopieren
sluwie schreef:
20-12-2023 00:45
Kyra zegt dat ze van kamer is gewisseld, naar de grootste kamer. Waarom sliep ze eerst niet op de grootste kamer?
Waarom wel? Ik denk omdat de oudste de grootste slaapkamer had.
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
19-12-2023 21:52
“Ze” hebben samen 2 huizen. Als in, volgens mij is dat huis in Veldhuizen ook van MB en KB (€€€) maar woont JvP er doordeweeks wanneer haar kids bij haar zijn. In het weekend zijn ze dan met z’n tienen in Uden. Ze zijn op zoek naar één gezamenlijk huis.
Huis in Veldhoven is van JvP. Het is een huurwoning van de woningstichting, daar komt MB met haar vermogen nooit voor in aanmerking.

Ben wel benieuwd waar het nieuwe familiehuis dan zou moeten staan. Vldhoven en Uden liggen toch nog wel een halfuur uit elkaar en beiden zijn gebonden aan deze plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
19-12-2023 21:52
“Ze” hebben samen 2 huizen. Als in, volgens mij is dat huis in Veldhuizen ook van MB en KB (€€€) maar woont JvP er doordeweeks wanneer haar kids bij haar zijn. In het weekend zijn ze dan met z’n tienen in Uden. Ze zijn op zoek naar één gezamenlijk huis.
Ohhhhh! oké, duidelijk. Ik dacht dat ze al in 1 huis woonden! Lijkt me wel heftig, wat nou als de 1 iemand zat is, hoe gaan ze dan verder? 😅
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Kyra er goed uit zien op haar stories, fijn voor haar!
Denk dat ze een onwijs heftige tijd hebben gehad en nog aangezien haar dochtertje nog aan de sondevoeding zit maar het lijkt beter te gaan met Kyra zelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven