Mommyvloggers - deel 7

17-12-2023 20:03 3289 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 6 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
meauve01 wijzigde dit bericht op 17-12-2023 20:11
10.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als Debbie er zo’n moeite mee heeft om Liam naar het kdv te brengen waarom doet ze het dan. Ze is toch thuisblijfmoeder, dus nodig is het niet en Liam heeft er ook niks aan nu hij nog zo klein is.
Alle reacties Link kopieren
sluwie schreef:
20-12-2023 00:45
Kyra zegt dat ze van kamer is gewisseld, naar de grootste kamer. Waarom sliep ze eerst niet op de grootste kamer?
Wij slapen ook op de kleinste kamer.. Wij slapen daar alleen.. De kinderen spelen en "chillen" op hun kamer en hebben meer ruimte nodig (bij ons iig wel)
Alle reacties Link kopieren
Uilskuiken schreef:
20-12-2023 10:10
Als Debbie er zo’n moeite mee heeft om Liam naar het kdv te brengen waarom doet ze het dan. Ze is toch thuisblijfmoeder, dus nodig is het niet en Liam heeft er ook niks aan nu hij nog zo klein is.
🤷 Nobody knows.... Lekker straks naar de peuterspeelzaal met 2/2,5 lijkt me vroeg zat als je gewoon thuis bent... Kan je kind slapen hoe en wanneer je wilt... Eten hoe en wat je wilt...
Maar goed 🤷
Alle reacties Link kopieren
Loucagalinha schreef:
20-12-2023 10:15
🤷 Nobody knows.... Lekker straks naar de peuterspeelzaal met 2/2,5 lijkt me vroeg zat als je gewoon thuis bent... Kan je kind slapen hoe en wanneer je wilt... Eten hoe en wat je wilt...
Maar goed 🤷
Debbie wilt aandacht, nu ook weer even LC en huilbaby aanhalen. Niet zeiken, je bent thuis en je kind hoeft niet naar de opvang. Als je het allemaal zo erg vindt, ben stil en haal hem er af. Maar ja het is Debbie.
Alle reacties Link kopieren
Geen aanval naar de mensen die zicht aangesproken voelen hoor, maar waarom heeft iedereen zoveel commentaar op debbie. En waarom wordt dat dan hier op z’n kinderachtige manier besproken. Als je het er niet mee eens bent, of het allemaal zo verschrikkelijk vind, waarom kijken jullie dan nog naar haar? Ik lees zelfs dat er mensen zijn die geblokkeerd zijn en dan met omwegen haar profiel nog opzoeken om er vervolgens weer commentaar over te kunnen geven.

Waarom is dat?
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
20-12-2023 08:39
Ohhhhh! oké, duidelijk. Ik dacht dat ze al in 1 huis woonden! Lijkt me wel heftig, wat nou als de 1 iemand zat is, hoe gaan ze dan verder? 😅
.
assiral wijzigde dit bericht op 20-12-2023 11:44
Reden: Dubbel
37.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
20-12-2023 08:39
Ohhhhh! oké, duidelijk. Ik dacht dat ze al in 1 huis woonden! Lijkt me wel heftig, wat nou als de 1 iemand zat is, hoe gaan ze dan verder? 😅
Sorry, maar wat een rare vragen stel je. Hoe los jij het op als je je partner even zat bent?
Lijkt mij dat het niet uit maakt of je met zijn drieën een relatie hebt of met zijn tweeën. Ik ben mijn man ook wel eens zat, maar daar hoef ik geen eigen huis voor te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Blabla-chocoladevla schreef:
20-12-2023 11:18
Debbie wilt aandacht, nu ook weer even LC en huilbaby aanhalen. Niet zeiken, je bent thuis en je kind hoeft niet naar de opvang. Als je het allemaal zo erg vindt, ben stil en haal hem er af. Maar ja het is Debbie.
Ze deelt nu ook weer een story over haar oude werk, die zijn dus wel op de hoogte van het influencen. Ik zou als werkgever niet blij zijn om te zien dat mijn werknemer een heel weekend allerlei dingen kan ondernemen maar niet kan komen werken voor maar 16 uurtjes.
Alle reacties Link kopieren
Uilskuiken schreef:
20-12-2023 10:10
Als Debbie er zo’n moeite mee heeft om Liam naar het kdv te brengen waarom doet ze het dan. Ze is toch thuisblijfmoeder, dus nodig is het niet en Liam heeft er ook niks aan nu hij nog zo klein is.

Hij gaat er heen om te wennen, dus dat impliceert dat hij er straks voor ‘vast’ heen gaat? Zou het kunnen zijn dat ze de plek niet wil verliezen omdat ze meer haar handen vrij wil hebben? Meer kan rusten of dingen voor haarzelf kan doen op het moment dat alle kinderen op school/de opvang zitten?

Want het is toch moeilijk om een plek te bemachtigen op de opvang?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
20-12-2023 11:54
Hij gaat er heen om te wennen, dus dat impliceert dat hij er straks voor ‘vast’ heen gaat? Zou het kunnen zijn dat ze de plek niet wil verliezen omdat ze meer haar handen vrij wil hebben? Meer kan rusten of dingen voor haarzelf kan doen op het moment dat alle kinderen op school/de opvang zitten?

Want het is toch moeilijk om een plek te bemachtigen op de opvang?
Mss gaat ze weer aan het werk/re-integreren?
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
20-12-2023 11:35
Sorry, maar wat een rare vragen stel je. Hoe los jij het op als je je partner even zat bent?
Lijkt mij dat het niet uit maakt of je met zijn drieën een relatie hebt of met zijn tweeën. Ik ben mijn man ook wel eens zat, maar daar hoef ik geen eigen huis voor te hebben.
Ik stel geen rare vragen, misschien moet je het gewoon anders lezen. En weer dooorrrrrrrrrr!
Alle reacties Link kopieren
Het is wel duidelijk dat Debbie een flinke klap heeft gehad, als de emoties zo hoog opkomen.
Wellicht dat ze Liam al wil laten wennen omdat ze straks met de fysio aan de slag gaat.
Alle reacties Link kopieren
Moody2 schreef:
20-12-2023 11:28
Geen aanval naar de mensen die zicht aangesproken voelen hoor, maar waarom heeft iedereen zoveel commentaar op debbie. En waarom wordt dat dan hier op z’n kinderachtige manier besproken. Als je het er niet mee eens bent, of het allemaal zo verschrikkelijk vind, waarom kijken jullie dan nog naar haar? Ik lees zelfs dat er mensen zijn die geblokkeerd zijn en dan met omwegen haar profiel nog opzoeken om er vervolgens weer commentaar over te kunnen geven.

Waarom is dat?
Hi Deb!
Alle reacties Link kopieren
Hellothere123 schreef:
20-12-2023 13:44
Hi Deb!
wie zegt dat dit deb is
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
20-12-2023 11:54
Hij gaat er heen om te wennen, dus dat impliceert dat hij er straks voor ‘vast’ heen gaat? Zou het kunnen zijn dat ze de plek niet wil verliezen omdat ze meer haar handen vrij wil hebben? Meer kan rusten of dingen voor haarzelf kan doen op het moment dat alle kinderen op school/de opvang zitten?

Want het is toch moeilijk om een plek te bemachtigen op de opvang?
Daarom zitten veel werkende ouders met de handen in het haar omdat ze geen plek hebben voor hun kinderen... Kinderen van ouders die al kinderen erop hebben gaan voor... Ook als deze "inbetween Jobs" zitten
Ik zie het niet snel gebeuren dat Debbie weer gaat werken... (en geloof er weinig van dat haar oude werkgever haar al een jaar door aan het betalen is terwijl ze nog maar net daar werkte toen ze ziek werd... Dus waarom ze dat beweerd... 🤷 Geen enkele werkgever gaat toch een jaar betalen voor iemand die nog niet eens door de proeftijd was?? 🤔)

Maar super fijn dat Liam heerlijk heeft kunnen slapen op de opvang
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
20-12-2023 06:15
Waarom wel? Ik denk omdat de oudste de grootste slaapkamer had.
Omdat ze allemaal samen slapen/sliepen, dus dan zou ik er vanuit gaan dat je sowieso de grootste kamer pakt
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
20-12-2023 14:35
wie zegt dat dit deb is
Pb!
Alle reacties Link kopieren
random_me87 schreef:
20-12-2023 13:08
Ik stel geen rare vragen, misschien moet je het gewoon anders lezen. En weer dooorrrrrrrrrr!
Nee, ik lees het hartstikke prima. Ik vind dat jij dingen raar redeneert.
Alle reacties Link kopieren
Uilskuiken schreef:
20-12-2023 10:10
Als Debbie er zo’n moeite mee heeft om Liam naar het kdv te brengen waarom doet ze het dan. Ze is toch thuisblijfmoeder, dus nodig is het niet en Liam heeft er ook niks aan nu hij nog zo klein is.
Precies, ik stelde haar de vraag.. maar waarom doe je het dan? Al die stress die je erom hebt, je kunt ook een oppas thuis zoeken, kan hij in zijn eigen ritme en ritueel blijven....
Haar antwoord was: we doen het zo....
Prima, dan niet klagen maar dragen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Oei wat ziet die laatste foto van MB er geforceerd uit. Ik vraag me af of ze het samen ook nog gezellig hebben of dat ze allebei ontsnappen uit de sleur met J
Alle reacties Link kopieren
Craziestcatlady schreef:
20-12-2023 12:18
Mss gaat ze weer aan het werk/re-integreren?
Nou voorlopig niet, ze wordt pas over een aantal maanden weer gebeld. Gaat wel gemakkelijk zo om het ziekzijn te rekken.
Alle reacties Link kopieren
Uilskuiken schreef:
20-12-2023 18:16
Nou voorlopig niet, ze wordt pas over een aantal maanden weer gebeld. Gaat wel gemakkelijk zo om het ziekzijn te rekken.
Door wie wordt ze gebeld dan?
Alle reacties Link kopieren
Uilskuiken schreef:
20-12-2023 18:16
Nou voorlopig niet, ze wordt pas over een aantal maanden weer gebeld. Gaat wel gemakkelijk zo om het ziekzijn te rekken.
Als zij het op het psychische gooit zit een werkgever muurvast.. ontslaan in ziekte kan niet dus dan is het wachten tot ze over kan naar het uwv..
Weet iemand wat voor werk zij deed voordat ze ziek werd?
Alle reacties Link kopieren
Nou dat kan niet zomaar hoor. Dankzij de wet verbetering poortwachter moet ik, inmiddels een jaar ziek thuis, elke zes weken naar de bedrijfsarts bijvoorbeeld. Dit zou evt ook telefonisch kunnen natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven