Mommyvloggers - deel 7

17-12-2023 20:03 3289 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 6 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
meauve01 wijzigde dit bericht op 17-12-2023 20:11
10.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
pindakaasmetnootjes schreef:
20-12-2023 16:59
Oei wat ziet die laatste foto van MB er geforceerd uit. Ik vraag me af of ze het samen ook nog gezellig hebben of dat ze allebei ontsnappen uit de sleur met J
Welke bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Koffieleut123 schreef:
20-12-2023 19:14
Nou dat kan niet zomaar hoor. Dankzij de wet verbetering poortwachter moet ik, inmiddels een jaar ziek thuis, elke zes weken naar de bedrijfsarts bijvoorbeeld. Dit zou evt ook telefonisch kunnen natuurlijk
Nou dit dus.
En als ze helemaal geen contact met de bedrijfsarts heeft is ze of beter. Of heeft haar werkgever straks een probleem en een loonsanctie
Alle reacties Link kopieren
Craziestcatlady schreef:
20-12-2023 18:32
Door wie wordt ze gebeld dan?
Door de ARBO dienst
Alle reacties Link kopieren
HVK gaat met de tweeling naar school terwijl Jayda van 7 op haar broertje van 2 past thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd na, ik geloof, twee maanden 50% ziekgemeld ook iedere maand gebeld voor telefonisch onderhoud met de bedrijfsarts. Dus helemaal niks horen dat zal niet, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Bespreken we Wendy hier ook? Ik vind haar hartstikke leuk en lief hoor maar ze heeft het maar over minimaliseren etc etc aan de ene kant maar koopt kasten/kleden/nieuwe keukengedoe? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het minimaliseren gewoon weer een nieuw project is zoals ze al zoveel heeft gehad.
Alle reacties Link kopieren
fryskefaam schreef:
20-12-2023 19:39
Bespreken we Wendy hier ook? Ik vind haar hartstikke leuk en lief hoor maar ze heeft het maar over minimaliseren etc etc aan de ene kant maar koopt kasten/kleden/nieuwe keukengedoe? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het minimaliseren gewoon weer een nieuw project is zoals ze al zoveel heeft gehad.
Zij werd/wordt in het Instagramfamilies topic besproken
Alle reacties Link kopieren
fryskefaam schreef:
20-12-2023 19:39
Bespreken we Wendy hier ook? Ik vind haar hartstikke leuk en lief hoor maar ze heeft het maar over minimaliseren etc etc aan de ene kant maar koopt kasten/kleden/nieuwe keukengedoe? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het minimaliseren gewoon weer een nieuw project is zoals ze al zoveel heeft gehad.
Zij werd/wordt in het Instagramfamilies topic besproken
Alle reacties Link kopieren
Uilskuiken schreef:
20-12-2023 18:16
Nou voorlopig niet, ze wordt pas over een aantal maanden weer gebeld. Gaat wel gemakkelijk zo om het ziekzijn te rekken.

De arboarts weet dat ze op insta zit. Maar ziet die dan ook de dingen die ze onderneemt en het prima vind dat ze ergens in januari ‘gaat starten met fysio’.
Ik kan me ook voorstellen dat het steekt bij bijvoorbeeld haar (ex) collega’s.

Gelukkig heeft de arboarts veel ervaring met patiënten met haar aandoening. Op naar herstel.
himalaya wijzigde dit bericht op 20-12-2023 19:54
9.70% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Koffieleut123 schreef:
20-12-2023 19:14
Nou dat kan niet zomaar hoor. Dankzij de wet verbetering poortwachter moet ik, inmiddels een jaar ziek thuis, elke zes weken naar de bedrijfsarts bijvoorbeeld. Dit zou evt ook telefonisch kunnen natuurlijk

Hier bijna een jaar long covid, ik zie ook elke 6 weken via beeldbellen de bedrijfsarts. Het gesprek met HR gehad en we in januari wordt de beslissing genomen voor een arbeidsdeskundige. Overigens vraagt de bedrijfsarts elke keer met welke trajecten is nog bezig ben en hoe dat gaat.

Echt een feest als je een jaar ziek bent, maar ze moeten de wet en regelgeving volgen, want HR vertelde dat ze anders een sanctie of boete krijgen.

Het lijkt me niet dat als je bijna een jaar ziek bent je een bedrijfsarts pas weer spreek over een paar maanden. Wellicht is het iemand van het UWV want volgens mij is ze uit dienst bij haar werkgever.

Ik hoop dat de juiste keuzes gemaakt worden en dat de fysio gaat helpen. En dat ze ook een fysio heeft die er zich in verdiept heeft. Want ik weet van andere long covid patiënten dat het niet altijd werkt of het juiste is.
Alle reacties Link kopieren
Laat HVK nou haar dochter van 7 op zayn passen? Zayn huilt al de hele tijd en wilt niet slapen. Logisch toch 🫤

En ook nog even dom delen dat je kind van 7 alleen thuis is met je jongste. Echt slim. Denk je dat het niet dommer kan 😒
Alle reacties Link kopieren
Moedertjevan4 schreef:
20-12-2023 19:27
HVK gaat met de tweeling naar school terwijl Jayda van 7 op haar broertje van 2 past thuis.
Ik ken de namen van die kinderen niet, maar ik hoopte dat dat de oudste dochter was die ging oppassen. Niet dus….dat kan toch echt niet zeg.

En dan die filmpjes waarbij die kinderen over de bank lopen en springen. Tenenkrommend!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik daar echt van. Wie laat nou een 7-jarige op een 2-jarige passen? Ongelofelijk.
Alle reacties Link kopieren
19Heellow schreef:
20-12-2023 20:00
Laat HVK nou haar dochter van 7 op zayn passen? Zayn huilt al de hele tijd en wilt niet slapen. Logisch toch 🫤

En ook nog even dom delen dat je kind van 7 alleen thuis is met je jongste. Echt slim. Denk je dat het niet dommer kan 😒
Ik zei het al eerder, hier moet gewoon een melding van gemaakt worden bij veilig thuis.
Alle reacties Link kopieren
Uilskuiken schreef:
20-12-2023 19:24
Door de ARBO dienst
Ik kan me geen arbo dienst voorstellen die iemand in deze fase een paar maanden niet belt
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ook de story van hvk, arme jayda zit bij Zayn in bedje om hem te troosten, hij huilt al minstens 20 min.. zelfs al zoú je dit doen, dan is het toch een hele bijzondere keuze om dat online te zetten? Kun je wachten op kritiek, maar in mijn ogen ook echt onverantwoord :| vind t zielig voor zowel jayda als Zayn, moeten zich beide toch wel aan hun lot overgelaten voelen..
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
20-12-2023 14:35
wie zegt dat dit deb is

Haha ik ben debbie niet😂
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
20-12-2023 19:16
Welke bedoel je?
Waarin ze het over het einde van het jaar heeft.
Alle reacties Link kopieren
stipjepipje schreef:
20-12-2023 20:21
Ik zag ook de story van hvk, arme jayda zit bij Zayn in bedje om hem te troosten, hij huilt al minstens 20 min.. zelfs al zoú je dit doen, dan is het toch een hele bijzondere keuze om dat online te zetten? Kun je wachten op kritiek, maar in mijn ogen ook echt onverantwoord :| vind t zielig voor zowel jayda als Zayn, moeten zich beide toch wel aan hun lot overgelaten voelen..
En dan schrijven dat hij aanvoelt dat ze weg is gegaan... Echt ongelofelijk, wat is dit voor waanzinnig idee om een 2 en 7 jarige samen alleen thuis te laten. Heb echt met die kinderen te doen.
Alle reacties Link kopieren
stipjepipje schreef:
20-12-2023 20:21
Ik zag ook de story van hvk, arme jayda zit bij Zayn in bedje om hem te troosten, hij huilt al minstens 20 min.. zelfs al zoú je dit doen, dan is het toch een hele bijzondere keuze om dat online te zetten? Kun je wachten op kritiek, maar in mijn ogen ook echt onverantwoord :| vind t zielig voor zowel jayda als Zayn, moeten zich beide toch wel aan hun lot overgelaten voelen..
Inderdaad en hartstikke bang misschien. Te triest voor woorden dit!
Alle reacties Link kopieren
Ik volg hvk niet. Maar heeft ze Zayn huilend gefilmt terwijl Jayda hem probeert te sussen. Of heeft (wat ik mij niet kan voorstellen) iemand anders gefilmt terwijl moeders weg was?
Alle reacties Link kopieren
Monchoutaartje1 schreef:
20-12-2023 20:27
Inderdaad en hartstikke bang misschien. Te triest voor woorden dit!
Ja wat zielig .. Zij is echt niet goed hoor! Wie doet dit nu?! o_o
Alle reacties Link kopieren
Stokbroodje schreef:
20-12-2023 20:40
Ik volg hvk niet. Maar heeft ze Zayn huilend gefilmt terwijl Jayda hem probeert te sussen. Of heeft (wat ik mij niet kan voorstellen) iemand anders gefilmt terwijl moeders weg was?
Ze heeft de beelden van de babyfoon gedeeld :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Stokbroodje schreef:
20-12-2023 20:40
Ik volg hvk niet. Maar heeft ze Zayn huilend gefilmt terwijl Jayda hem probeert te sussen. Of heeft (wat ik mij niet kan voorstellen) iemand anders gefilmt terwijl moeders weg was?
Ze laat een shot zien vanaf een babyfoon/camera.

En inderdaad onverantwoord.
Alle reacties Link kopieren
Moody2 schreef:
20-12-2023 20:22
Haha ik ben debbie niet😂

Hey meid,

Zusje van debbie hier.
Lief dat je ineens zo beschermend bent, maar je deed zelf net zo hard mee. Het koste mij ook weinig moeite om er achter te komen wie je bent na het lezen van al je reacties.
Dat hier op een bepaalde manier gepraat wordt over debbie vind ik kansloos maar het feit dat jij het nodig vind om mijn relatie met mijn zus te delen (ik zag ook dat er nog meer mensen zijn die het nodig vinden om mijn prive leven op dit forum te zetten) vindt ik zo onnodig!

Ik heb niet om die “aandacht” gevraagd.

Dus bij deze, roddel vooral lekker door als je niks beters te doen hebt, maar laat de familieleden er lekker buiten ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven