Mommyvloggers - deel 7

17-12-2023 20:03 3289 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 6 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
meauve01 wijzigde dit bericht op 17-12-2023 20:11
10.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja hallo! 7 jaaR. Is al eng opzich alleen thuis zijn op haar leeftijd en dan met je broertje die zo overstuur is. Ik vind dit echt zo sneu. Wat als er iets gebeurt of een engerd dit leest/ziet. Ze doet toch zo de deur open. Raar wijf sorry.
Alle reacties Link kopieren
Stokbroodje schreef:
20-12-2023 20:40
Ik volg hvk niet. Maar heeft ze Zayn huilend gefilmt terwijl Jayda hem probeert te sussen. Of heeft (wat ik mij niet kan voorstellen) iemand anders gefilmt terwijl moeders weg was?
De tweeling moest naar het kerstdiner, en Zayn (2 jr) was moe.
Jayda (7 jr) moest op Zayn passen.
Ze postte dat, en een foto van de babyfoon dat ze samen in zijn bedje zaten, hij was aan het huilen.
Alle reacties Link kopieren
Vind het echt een rare keuze, wie laat nou een 7 jarig kind op een 2 jarige passen :cry:
Alle reacties Link kopieren
Dandee schreef:
20-12-2023 20:57
De tweeling moest naar het kerstdiner, en Zayn (2 jr) was moe.
Jayda (7 jr) moest op Zayn passen.
Ze postte dat, en een foto van de babyfoon dat ze samen in zijn bedje zaten, hij was aan het huilen.

Oww, het leest nog ergens dan ik dacht :cry:
Alle reacties Link kopieren
Daar moet gewoon een melding van gemaakt worden. Je moet er niet aandenken als er iets gebeurt, 2 en 7 jaar weten toch helemaal niet wat ze moeten doen! En dan ook nog delen op je account. Nu kunnen we dus wel zelf invullen hoe het kan zijn dat ze zich laat bezwangeren met een bups kinderen, ze laat ze gewoon alleen thuis 😔
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat écht te ver, dit kan zo toch niet?
Is er niemand in haar omgeving of van haar volgers die haar hier op wijst? Ik vind dit echt kwalijk😢. Daarnaast ook nog strafbaar, want je mag een hulpbehoevend persoon niet zonder toezicht achter laten.
Als er brand uitbreekt of er gebeurt iets kan ze strafrechtelijk vervolgd worden.
Heel triest om te zien dat ze echt niet meer verstand heeft. Ik maak me oprecht zorgen over die kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben beetje in shock van HVK nu... Naast dat je dus je kleintjes alleen laat meld je het ook even openbaar zodat iedere engnek dit kan zien 😱 bizar...
Mijn oudste was 12 toen ze voor het eerst 20 minuten alleen thuis was met haar (5 jaar oude) broertje...
Ik moest echt naar een afspraak en mijn partner had in de file gestaan dus hebben we het in nood zo overlapt...
De buurvrouw gevraagd oogje in het zeil te houden....
Volgens mij mag je kinderen onder de 12 niet eens alleen laten toch??
Alle reacties Link kopieren
Loucagalinha schreef:
20-12-2023 21:16
Ik ben beetje in shock van HVK nu... Naast dat je dus je kleintjes alleen laat meld je het ook even openbaar zodat iedere engnek dit kan zien 😱 bizar...
Mijn oudste was 12 toen ze voor het eerst 20 minuten alleen thuis was met haar (5 jaar oude) broertje...
Ik moest echt naar een afspraak en mijn partner had in de file gestaan dus hebben we het in nood zo overlapt...
De buurvrouw gevraagd oogje in het zeil te houden....
Volgens mij mag je kinderen onder de 12 niet eens alleen laten toch??
Nee het is strafbaar, politie komt gewoon bij dit soort meldingen.
Alle reacties Link kopieren
Loucagalinha schreef:
20-12-2023 21:16
Ik ben beetje in shock van HVK nu... Naast dat je dus je kleintjes alleen laat meld je het ook even openbaar zodat iedere engnek dit kan zien 😱 bizar...
Mijn oudste was 12 toen ze voor het eerst 20 minuten alleen thuis was met haar (5 jaar oude) broertje...
Ik moest echt naar een afspraak en mijn partner had in de file gestaan dus hebben we het in nood zo overlapt...
De buurvrouw gevraagd oogje in het zeil te houden....
Volgens mij mag je kinderen onder de 12 niet eens alleen laten toch??
Ja en dan nu het verhaal alleen even heen en weer. Maar ze gaat 18.15 de deur uit en ok 18.45 post ze een foto van Zayn dat hij nog steeds aan het huilen is. Zal wel een hoop reacties gekregen hebben waardoor ze het nu zo draait :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
20-12-2023 21:06
Dit gaat écht te ver, dit kan zo toch niet?
Is er niemand in haar omgeving of van haar volgers die haar hier op wijst? Ik vind dit echt kwalijk😢. Daarnaast ook nog strafbaar, want je mag een hulpbehoevend persoon niet zonder toezicht achter laten.
Als er brand uitbreekt of er gebeurt iets kan ze strafrechtelijk vervolgd worden.
Heel triest om te zien dat ze echt niet meer verstand heeft. Ik maak me oprecht zorgen over die kinderen.
een melding maken lijkt me hier op zijn plaats
Alle reacties Link kopieren
pindakaasmetnootjes schreef:
20-12-2023 21:29
Ja en dan nu het verhaal alleen even heen en weer. Maar ze gaat 18.15 de deur uit en ok 18.45 post ze een foto van Zayn dat hij nog steeds aan het huilen is. Zal wel een hoop reacties gekregen hebben waardoor ze het nu zo draait :nooo:
De story van het webcam shot is ook verwijderd.. verstandig. Maar het kwaad al geschied.
Alle reacties Link kopieren
En dan komt er nog een kleintje bij, niet te geloven...
Alle reacties Link kopieren
Xxcvdh schreef:
20-12-2023 20:54
Hey meid,

Zusje van debbie hier.
Lief dat je ineens zo beschermend bent, maar je deed zelf net zo hard mee. Het koste mij ook weinig moeite om er achter te komen wie je bent na het lezen van al je reacties.
Dat hier op een bepaalde manier gepraat wordt over debbie vind ik kansloos maar het feit dat jij het nodig vind om mijn relatie met mijn zus te delen (ik zag ook dat er nog meer mensen zijn die het nodig vinden om mijn prive leven op dit forum te zetten) vindt ik zo onnodig!

Ik heb niet om die “aandacht” gevraagd.

Dus bij deze, roddel vooral lekker door als je niks beters te doen hebt, maar laat de familieleden er lekker buiten ;)
Vervelend te horen dat je er last van hebt. Jij kiest inderdaad niet voor deze aandacht. Het lijkt mij ook heel lastig om zoveel negatieve berichten te lezen over je zus. Jullie zullen haar hopelijk op een andere manier kennen dan dat zij overkomt op haar account.
Alle reacties Link kopieren
Catootje schreef:
20-12-2023 22:13
En dan komt er nog een kleintje bij, niet te geloven...
Kan Jayda dan op twee kinderen letten. Zayn en de baby.
Echt zo ongelooflijk dit. Ze is volgens mij minstens een half uur weg geweest.
En waarschijnlijk daarna weer om ze op te halen. Of er moet dan wel iemand anders thuis zijn geweest. De oudste dochter ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Meauve01 schreef:
20-12-2023 19:46
Zij werd/wordt in het Instagramfamilies topic besproken
Oh ik dacht ook hier? Aan gezien Wendy niks meer plaatst over haar gezin/familie.
He ho Lets go!
Alle reacties Link kopieren
Mijn maag draait er van om
Hoe durf je om een kind van 7jaar alleen te laten met een ander kind van 2 jaar.
Mijn moeder hart doet hier echt pijn van.
Wat zal dat kindje toch verdrietig geweest zijn… ik zeg het niet snel maar hier moet echt ingegrepen gaan worden bij het gezin
He ho Lets go!
Alle reacties Link kopieren
Lolaliedje30 schreef:
20-12-2023 23:16
Oh ik dacht ook hier? Aan gezien Wendy niks meer plaatst over haar gezin/familie.
Nee Wendy is hier nooit besproken. Zij is ook geen mommyvlogger.
En heel soms wordt ze nog genoemd in familyvloggers maar zij is inderdaad gestopt met het delen van haar gezin.
Gelukkig zag zij in dat haar kinderen hier niet om gevraagd hebben
Alle reacties Link kopieren
Hoi zusje van Debbie

Ik vind het oprecht vervelend dat jij er last van hebt wat je zus online deelt en de opmerkingen die daarover op diverse fora over gedeeld worden ook over jou gaan. Ik hoop dat je in je dagelijks leven niet geconfronteerd wordt met de meningen van anderen over je zus en haar Insta posts, want hier online van mensen die jou niet kennen is één, in real life ermee lastig gevallen worden lijkt mij helemaal niet tof.
Alle reacties Link kopieren
Billie schreef:
21-12-2023 08:35
Hoi zusje van Debbie

Ik vind het oprecht vervelend dat jij er last van hebt wat je zus online deelt en de opmerkingen die daarover op diverse fora over gedeeld worden ook over jou gaan. Ik hoop dat je in je dagelijks leven niet geconfronteerd wordt met de meningen van anderen over je zus en haar Insta posts, want hier online van mensen die jou niet kennen is één, in real life ermee lastig gevallen worden lijkt mij helemaal niet tof.

Ik betwijfel of het haar zusje echt is. Iedereen kan natuurlijk een profiel aanmaken onder het mom van “het zusje”.
Alle reacties Link kopieren
Lolaliedje30 schreef:
20-12-2023 23:25
Mijn maag draait er van om
Hoe durf je om een kind van 7jaar alleen te laten met een ander kind van 2 jaar.
Mijn moeder hart doet hier echt pijn van.
Wat zal dat kindje toch verdrietig geweest zijn… ik zeg het niet snel maar hier moet echt ingegrepen gaan worden bij het gezin
Nou inderdaad helemaal mee eens! Mensen om haar heen moeten toch eens ingrijpen lijkt me?

En snap nog steeds de dommigheid niet van hetgeen wat ze deelt .. ze komt echt als zwakbegaafd over sorry
Alle reacties Link kopieren
Loucagalinha schreef:
20-12-2023 21:16
Volgens mij mag je kinderen onder de 12 niet eens alleen laten toch??
Volgens mij is er in Nederland niets vastgelegd over op welke leeftijd een kind alleen thuis mag blijven. Zal vast ook wel kindafhankelijk zijn maar 7-jaar en dan ook nog de verantwoordelijkheid over een broertje van 2 jaar is natuurlijk onverantwoord.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
21-12-2023 09:15
Ik betwijfel of het haar zusje echt is. Iedereen kan natuurlijk een profiel aanmaken onder het mom van “het zusje”.
Wel of niet echt maakt natuurlijk niet zoveel uit voor het verzoek om familie buiten het online gebeuren te laten.
Alle reacties Link kopieren
Assiral schreef:
21-12-2023 09:15
Ik betwijfel of het haar zusje echt is. Iedereen kan natuurlijk een profiel aanmaken onder het mom van “het zusje”.

Nou, ga er maar vanuit dat ik het echt ben hoor.😅
Alle reacties Link kopieren
Xxcvdh schreef:
21-12-2023 09:54
Nou, ga er maar vanuit dat ik het echt ben hoor.😅
Wat heeft je dan doen besluiten om hier mee te schrijven en lezen? Verhalen over Debbie gaan niet alleen maar online rond, op een gegeven moment kan je ook je handen er van af trekken. Ik ben wel van mening dat jullie als familie er buiten gelaten moeten worden, jullie zijn niet verantwoordelijk voor het bijzondere gedrag van Debbie.
Alle reacties Link kopieren
Ok, en dooooorrrrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven