Morgen testen!

08-06-2009 11:50 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie test er morgen nogmeer op een mogelijke zwangerschap

ik ben erg benieuwd

ik heb gister enorme last van kramp achtige verschijnselen in m'n baarmoeder gehad verkramte van de pijn,

eiersprong kan het zeker weten niet geweest zijn, die had ik al eentijdje terug getestt met ov test.

wie o wie kletst even gezellig mee over de spannende ochtend

en met welke test beginnen jullie de test.
Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik me ook testen ja, maar niet omdat ik een kind wil ofzo.

Kan eigenlijk niet zwanger zijn (want mirena) en daardoor is menstruatie waarschijnlijk ook onregelmatig, maar ja, better safe than sorry.
[Edit] 1x was wel genoeg

Maar succes morgen!
zeg hebbie wel op tijd geklust met je hubbie ?

en hebbie ook van die supergevoelige testen dat je weeken voor je EN OO DEE kan teste ?
ik begin met de shuttle run test, gevolgd door een hoe gezond ben jij test, dan de psychologie magazin hoe goed is jouw relatie test en als ik die allemaal goed doorkom een zwangerschapstest.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik wil je heel veel succes wensen! Bij mij gaf de Kruidvat-test wel heel snel resultaat en de digitale test van ClearBlue is leuk, omdat hij echt zwart op wit in het schermpje laat zien dat je zwanger bent. Succes morgen!
bedankt allen

ik heb vandaag getest maar dat was nog niets,

die was van de kruitvat

ik ga weer halen vandaag

ik ben misschien TE zenuwachtig waardoor ik nu al test

ja heel erg... maar ja.. :$
quote:Yamuna schreef op 08 juni 2009 @ 11:54:

zeg hebbie wel op tijd geklust met je hubbie ?

en hebbie ook van die supergevoelige testen dat je weeken voor je EN OO DEE kan teste ?

En jij bent zeker zo iemand die zich beter gaat voelen door anderen af te zeiken?

Wat een enorm flauwe reactie die ook nog eens getuigt van enorm weinig inlevingsvermogen.
OMG
Gewoon........

talk to the hand hehehe
Einzel_nr2, misschien wel leuk voor je om je aan te sluiten bij een van de topics die gaan over zwanger worden per een bepaalde periode (bv zwanger worden per februari gaat over dames die in februari met anticonceptie zijn gestopt).

@ libertas: toevallig valt dat met Yamuna wel mee hoor. En onlogisch is het ook niet...
Volgens mij houden Einzels niet zo van groepjes, Tia
nou groepjes vind ik niet zo erg,

maar het is zo druk dat ik afentoe echt geen tijd heb om alles bij te lezen want het raast maar door

dus ikd acht ik creeer wat nieuws!
Einzel, je kan beter morgen niet testen als je vandaag al hebt getest. Dat heeft geen enkele zin. Lees maar in de bijsluiter van je zwangerschapstest waarom dat is.

PS. Ik gebruikte altijd Clearblue, omdat je dan zo'n leuk plusje krijgt als het positief is.

Succes.
leuk einzel. spannend zijn die dagen altijd he. ik hou je topic in de gaten. zelf moet ik tot zaterdag wachten, maar ik met jou in spanning zitten, doe ik graag

beetje jammer van yamuna, en ze zal wel meevallen, maar ik vind het helemaal niet begrijpelijk tia dalma. moet er nou echt ieder topic wat maar een beetje in de richting gaat van 'NOD' afgezeken worden??? ik word er een beetje moe van! ga wat nuttigs doen!
ooh oke ring,

ga ik doen

snoesje nou dat wordt dan ook spannend..

over 2weken gaan we op vakantie

zou wel mooi idee zijn zwanger zijn en dan op vakantie

haha!

extra genieten :P hahahhaa
ja natuurlijk met je erecties en dergelijke.

Je wordt er niet geloofwaardiger op, en dan verwacht je wel serieuze reacties terug? kom op zeg.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:snoesje77 schreef op 08 juni 2009 @ 12:44:

leuk einzel. spannend zijn die dagen altijd he. ik hou je topic in de gaten. zelf moet ik tot zaterdag wachten, maar ik met jou in spanning zitten, doe ik graag

beetje jammer van yamuna, en ze zal wel meevallen, maar ik vind het helemaal niet begrijpelijk tia dalma. moet er nou echt ieder topic wat maar een beetje in de richting gaat van 'NOD' afgezeken worden??? ik word er een beetje moe van! ga wat nuttigs doen!Dit is heel nuttig in het kader van 'hou het Viva forum schoon van enge woorden' enzo.
quote:Ring1981 schreef op 08 juni 2009 @ 12:43:

PS. Ik gebruikte altijd Clearblue, omdat je dan zo'n leuk plusje krijgt als het positief is.

Succes.Ik de digitale van Clearblue. Die geeft 'zwanger' of 'niet zwanger' aan. Handiger dan het gezoek naar al dan niet opkomende lijntjes of plusjes
Yam is een schat en ze valt inderdaad erg mee! Bovendien is het zeker nuttig om het forum enigszins Babybrabbel-taal vrij te houden.
wat kan er nog gezegd worden dan??? wat staat er dan voor 'babybrabbel'-taal/'enge woorden' in de OP? daar gaat het mij om. ik hou ook niet van klussen en hubbies, maar hier staat niks schokkends in en toch moet er weer ff gezeken worden.
Ja, hèhè, Snoesje, hoe wou je anders testen? Je moet nou eenmaal over zo'n staafje zeiken.
TO heeft al een permaban wegens provoceren (zie blokkadetopic), dus bespaar je verder de moeite van het reageren. Omdat hij/zij hij en zij tegelijk was. En op het ene moment last had van erectiestoornissen en even later ging testen vanwege een mogelijke zwangerschap. Op het ene moment was hij 20 jaar, op het andere moment was zij 28 jaar. Kortom: een echte troll dus.

Goed aangevoeld van Yamuna.
nou, sowieso gekutmuts voordat je over tijd bent mbt pijntjes, steekjes, borstjes en kwaaltjes.

verkleinwoorden

nod

beeb

hubbie

klussen in de betekenis van neuken

vragen of je zwanger kan zijn ook al is de test negatief

vragen wei een negatieve test had maar toch zwanger bleek

wondertje (tenzij verschijning heilige maagd op overloop)

ongi
Dat dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven