Morgen testen!
maandag 8 juni 2009 om 11:50
wie test er morgen nogmeer op een mogelijke zwangerschap
ik ben erg benieuwd
ik heb gister enorme last van kramp achtige verschijnselen in m'n baarmoeder gehad verkramte van de pijn,
eiersprong kan het zeker weten niet geweest zijn, die had ik al eentijdje terug getestt met ov test.
wie o wie kletst even gezellig mee over de spannende ochtend
en met welke test beginnen jullie de test.
ik ben erg benieuwd
ik heb gister enorme last van kramp achtige verschijnselen in m'n baarmoeder gehad verkramte van de pijn,
eiersprong kan het zeker weten niet geweest zijn, die had ik al eentijdje terug getestt met ov test.
wie o wie kletst even gezellig mee over de spannende ochtend
en met welke test beginnen jullie de test.
maandag 8 juni 2009 om 12:25
quote:Yamuna schreef op 08 juni 2009 @ 11:54:
zeg hebbie wel op tijd geklust met je hubbie ?
en hebbie ook van die supergevoelige testen dat je weeken voor je EN OO DEE kan teste ?
En jij bent zeker zo iemand die zich beter gaat voelen door anderen af te zeiken?
Wat een enorm flauwe reactie die ook nog eens getuigt van enorm weinig inlevingsvermogen.
zeg hebbie wel op tijd geklust met je hubbie ?
en hebbie ook van die supergevoelige testen dat je weeken voor je EN OO DEE kan teste ?
En jij bent zeker zo iemand die zich beter gaat voelen door anderen af te zeiken?
Wat een enorm flauwe reactie die ook nog eens getuigt van enorm weinig inlevingsvermogen.
maandag 8 juni 2009 om 12:35
Einzel_nr2, misschien wel leuk voor je om je aan te sluiten bij een van de topics die gaan over zwanger worden per een bepaalde periode (bv zwanger worden per februari gaat over dames die in februari met anticonceptie zijn gestopt).
@ libertas: toevallig valt dat met Yamuna wel mee hoor. En onlogisch is het ook niet...
@ libertas: toevallig valt dat met Yamuna wel mee hoor. En onlogisch is het ook niet...
maandag 8 juni 2009 om 12:43
maandag 8 juni 2009 om 12:44
leuk einzel. spannend zijn die dagen altijd he. ik hou je topic in de gaten. zelf moet ik tot zaterdag wachten, maar ik met jou in spanning zitten, doe ik graag
beetje jammer van yamuna, en ze zal wel meevallen, maar ik vind het helemaal niet begrijpelijk tia dalma. moet er nou echt ieder topic wat maar een beetje in de richting gaat van 'NOD' afgezeken worden??? ik word er een beetje moe van! ga wat nuttigs doen!
beetje jammer van yamuna, en ze zal wel meevallen, maar ik vind het helemaal niet begrijpelijk tia dalma. moet er nou echt ieder topic wat maar een beetje in de richting gaat van 'NOD' afgezeken worden??? ik word er een beetje moe van! ga wat nuttigs doen!

maandag 8 juni 2009 om 13:02
quote:snoesje77 schreef op 08 juni 2009 @ 12:44:
leuk einzel. spannend zijn die dagen altijd he. ik hou je topic in de gaten. zelf moet ik tot zaterdag wachten, maar ik met jou in spanning zitten, doe ik graag
beetje jammer van yamuna, en ze zal wel meevallen, maar ik vind het helemaal niet begrijpelijk tia dalma. moet er nou echt ieder topic wat maar een beetje in de richting gaat van 'NOD' afgezeken worden??? ik word er een beetje moe van! ga wat nuttigs doen!Dit is heel nuttig in het kader van 'hou het Viva forum schoon van enge woorden' enzo.
beetje jammer van yamuna, en ze zal wel meevallen, maar ik vind het helemaal niet begrijpelijk tia dalma. moet er nou echt ieder topic wat maar een beetje in de richting gaat van 'NOD' afgezeken worden??? ik word er een beetje moe van! ga wat nuttigs doen!Dit is heel nuttig in het kader van 'hou het Viva forum schoon van enge woorden' enzo.

maandag 8 juni 2009 om 13:05

maandag 8 juni 2009 om 13:36
TO heeft al een permaban wegens provoceren (zie blokkadetopic), dus bespaar je verder de moeite van het reageren. Omdat hij/zij hij en zij tegelijk was. En op het ene moment last had van erectiestoornissen en even later ging testen vanwege een mogelijke zwangerschap. Op het ene moment was hij 20 jaar, op het andere moment was zij 28 jaar. Kortom: een echte troll dus.
Goed aangevoeld van Yamuna.
Goed aangevoeld van Yamuna.
maandag 8 juni 2009 om 13:37
nou, sowieso gekutmuts voordat je over tijd bent mbt pijntjes, steekjes, borstjes en kwaaltjes.
verkleinwoorden
nod
beeb
hubbie
klussen in de betekenis van neuken
vragen of je zwanger kan zijn ook al is de test negatief
vragen wei een negatieve test had maar toch zwanger bleek
wondertje (tenzij verschijning heilige maagd op overloop)
ongi
verkleinwoorden
nod
beeb
hubbie
klussen in de betekenis van neuken
vragen of je zwanger kan zijn ook al is de test negatief
vragen wei een negatieve test had maar toch zwanger bleek
wondertje (tenzij verschijning heilige maagd op overloop)
ongi