Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Maby slaapt zowaar, dus ik ga nog even wat nuttige dingen doen.
Mannie is de 17e jarig.
Mandarijn is toch morgen jarig?
Alle reacties Link kopieren
quote:anky schreef op 15 oktober 2009 @ 12:20:

Maby is trouwens zo grappig de laatste tijd. Als ik Ot en Sien naar de Kindergarten breng, loopt ze meteen het lokaal in, pakt een stoel en gaat dan aan tafel zitten. En owee, als we weg gaan, dan krijgt madam een pracht van een woedeaanval. Erg grappig om te zien .

Haha Anky, dat doet Kruimel dus ook, gaat gewoon in groep 3 aan een tafeltje zitten, met zo'n hoofd van: nou, ik ben er, we kunnen beginnen hoor! Ik moet hem bijna elke dag onder de arm nemen en afvoeren.

En praten hier ook nog niet, helemaal nul. Andere Koekenkindjes waren ook niet snel, die begonnen beide pas na 18 maanden voorzichtig met papa en mama zeggen. Maar het zou wel handig zijn inderdaad, een beetje verbale communicatie.

En hallo trouwens. Ik ben weer weinig aanwezig. Komt ook door de herfst, ben moe en we moeten om het weekend de hort op omdat er familie (met name schoonfamilie) jarig is, en dat moet dan altijd met een logeerpartij vanwege de afstand, ik word er helemaal krankjorum van, dat steeds alles inpakken op vrijdag en op zondagmiddag weer uitpakken.
Herkenbaar. Mandarijn voelt zich ook helemaal thuis op de PSZ, trekt ook zijn jasje uit als we binnenkomen en is zwaar verontwaardigd als ie weer mee naar huis moet

Hij is morgen jarig ja, dus het kan ook eigenlijk niet dat mannie voor hem jarig is.

We gaan zo maar eens slingers ophangen, en ballonnen opblazen enzo.

Oh dat klinkt druk Koeky, ieder weekend de hort op
Wat hebben jullie nou voor hem gekocht Citro?

Koek, jouw weekenden klinken niet zo leuk, dat heen en weer gesjouw. Weekend is juist ook om lekker te ontspannen thuis. Kun je niet eens een verjaardag overslaan als het zo'n gedoe is?

Ik had hier alles plat om kwart voor 8 *schouderklopje*. Nu ga ik een klein strijkje doen dan is het net of ik het bij hou en daarna ga ik muffins versieren voor de traktatie morgen.

Oh. Zo te horen doe ik helemaal niets, ze roepen allebei. Ik was te vroeg ... *zucht*
Balen Pammie.

Hier wel alles plat en in diepe slaap. Vandaag genoten van een dagje alleen met Maby. Ze was in een opperbest humeur en we hebben samen de speelgoedkist opgeruimd en de was gevouwen. Echt efficiënt was het niet, maar we hadden de grootste lol. Maakt wel dat ik morgen Geen Zin In Werken heb, al is het wel weer cursusmiddag, dus dat is dan wel weer leuk.

Koeky, ik herken het helemaal. Hier ook alle familie ver weg en dus altijd veel gereis. De afgelopen weekeinden niet en dat was heerlijk! Lekker een beetje thuis aanrommelen.
Ze zijn toch gaan slapen, Mini voor de verandering eens alleen. Heel fijn want ik heb nog genoeg te doen. Mannie slaapt nog niet, dat is wel een beetje jammer. Gelukkig is Pamman de Kreupele naar boven.

Klinkt gezellig met Maby Ank
klinkt als een lekker dagje, Anky! ik kan ook zo genieten van dat gekeutel.

En Koeky: kun je echt niet af en toe een weekendje skippen? kan me voorstellen dat je er wel de balen van hebt, al dat gerace in het weekend. en je manlief indachtig, zal het meeste werk eraan op jou neerkomen.

zijn je strijk en tractatie al gelukt, Pammie?

Slof liep vanavond uit zichzelf naar de badkamer om tanden te poetsen; normaal is-ie niet naar boven te sláán.

Gisteren belde de huisarts nog om te vragen hoe het ging met Slof: eigenlijk vond ik het de laatste dagen wel weer beter gaan, maar vandaag vond ik hem weer zó moe: hij hing vanmorgen alweer over de bank en hij heeft weer van 1 tot 4 geslapen. Sokman moest hem van mij temperaturen (ik moest naar OC-vergadering) maar dat heeft die lamluloen niet gedaan.

ik weet het niet. Aan de ene kant denk ik dat ik overdrijf, aan de andere kant heb ik met Poek ook een tijdje een onduidelijk gevoel gehad dat 'het' niet goed zat, wat er uiteindelijk ook uitkwam.
Ik was de deur uit om kwart over zeven en heb het platkrijgen overgelaten aan man Dat ging trouwens wel soepel vanavond.

Koeky, wordt dit weer zo'n weekend als laatst met de strakke planning?

Ik ga maar eens wat met foto's doen. Sinds Pluis' geboorte heb ik nog nooit zo achter gelopen, en het wordt nu een behoorlijke klus...
Traktatie is klaar, erg leuk geworden al zeg ik het zelf. Linkje naar de foto's (ook van de taart) in de ak.

I'm off. Ga fijn boekje lezen in bed. Vroeg(er) naar bed gaan helpt wel, ben veel actiever. Morgen ook weer druk dus we houden het nog maar even vol.

Trusten meisjes!
trusten Pam! ik ga ook

en wat een mooie taart en traktatie! leuk, hoor!
Leuk, Pammie!

Ook leuk: mijn moeder is alweer thuis. Dat ging wat sneller dan verwacht.
Ik zit op verkeerde computer voor AK, maar het is vast mooi geworden Pam! Ga later nog wel even kijken, is goed voor de inspiratie, ik mag over een paar weken ook weer.

Verjaardagen overslaan is niet echt een optie, familie is al heel flexibel en schuift af en toe een beetje zodat wij 1 en ander kunnen combineren in 1 weekend. Komend weekend hoeven we niets hoor (behalve naar de kapper met de hele familie en boodschappen doen, maar dat vind ik dus al heel relaxed), maar afgelopen weekend was redelijk rampzalig. En volgende week weer.

Ik snap het hoor Sok, dat je het niet helemaal vertrouwt met Slof. En het is niet overdreven om het gewoon goed in de gaten te houden. Lekker snel trouwens, die OC-vergadering van jou. Wij zitten altijd minstens 2 uur te zemelen over weinig, we hebben een niet zo erg doortastende voorzitter.

Och ja, foto's. Heb laatst voor mijn verjaardag een externe harde schijf gekregen, dat leek me handig om nou eens alle foto's bij elkaar te zetten, dan kan ik er tenminste iets mee. Het ding zit alleen nog in de verpakking.

Morgen hebben de kinders geen school. We moeten eerst naar de tandarts en daarna wilde ik eigenlijk naar de dierentuin, maar het wordt geloof ik een beetje prutweer. Ik wacht het wel even af.
Fijn Mif, dat je moeder al zo snel thuis is.
Haha, Koeky, drie keer raden wat ik voor mijn verjaardag gekregen heb

Kapper, goed idee. Daar ben ik ook al een half jaar niet geweest.
Kga ook slapen.

Met een boek.
Ah Mif, en bevalt het?
Goedemorgen.

Allereerst natuurlijk een HIEPERDEPIEPHOERA voor 2-jarige Mandarijn!

En dan speciaal voor Sokje nog even een vroege-ochend-bijleesstukje .

Dadelijk werken en ik heb zo verschrikkelijk geen zin. Viel gisteren ook al in slaap (nou ja bijna dan) op de bank. Wel genoten van het heerlijke weer (dat maakt herfst nog dragelijk) en met Ot en Sien op de fiets naar de Kindergarten. Ot op zijn fiets met zijwielen. Hij vond het wel heel erg leuk (zo leuk dat ik hem continu moest corrigeren omdat hij midden op de weg reed), dus ik hoop dat hij snel zonder zijwielen kan rijden.

Fijne dag allemaal!

Hiephiep voor Mandarijn!

Fijn dat je moeder weer thuis is Mif.

Hier prut vannacht, ik werd wakker om 1 uur met ontzettende pijn in mijn stuitje (erfenis van de zwangerschap van Mannie) en om 5 uur plastte Mannie zijn bed onder. Daarna heeft hij amper meer geslapen en ik dus ook niet. Nu naar school, trakteren!
He, wat leuk, ik zie dat Mandarijn alweer 2 wordt vandaag.

Gefeliciteerd Citro!
Dat was een tikkie too much, zelfs al voor we begonnen waren . Mannie heeft 10 minuten brullend op schoot gezeten. Toen op schoot in de kring op de verjaardagsstoel. Gelukkig ontdooide hij al snel door de gekke verjaardagsliedjes die ze zongen maar het bleef allemaal een beetje eng. Kaarsjes uitblazen en rondgaan met de traktatie vond hij wel erg leuk. Daarna wilde hij ook mee naar huis, maar van de juf mocht hij al eerste een werkje kiezen. Dat was zo cool dat ik weg kon sluipen.

En nu zit ik gaar te zijn op de bank. Ik moet ontzettend veel doen maar ik heb de energie niet. Dus ik doe het ook maar niet. Zal een boodschappenlijstje maken en dat doe ik dan wel vanavond, mag Pamman eens een keer het bedritueel alleen doen. De hapjes die ik heb bedacht kan ik allemaal morgenochtend maken, is niet al te moeilijk.
Hello, anyone here?

Mannie blijft thuis vanmiddag denk ik. Hij sliep gister pas na kwart voor 9 en om 5 uur was hij weer wakker. Hij is er klaar mee. Ik hoop eigenlijk dat we even in bed kunnen gaan liggen. Bij de gastouder doet hij nog wel, een uurtje slapen.
Alleerst: hieperdepiep voor Mandarijn! dat-ie maar een grote, gezonde sinaasappel mag worden!

heb je al eean kunnen doen vanmiddag, Pam? vrijdag is ook niet echt de beste dag om heel actief te zijn, toch?

Fijn dat je dit weekend niet weg hoeft, Koeky. Hoewel je programma alweer behoorlijk actief klinkt.

en fijn dat je moeder alweer thuis is, Miffy! Hoe voelt ze zich?

Anky: bedankt voor je -speciaal-voor-mij-bijleesstukje! moest erg grijnzen toen ik vanmorgen in de trein het las.

ben alweer thuis; Sokman is naar het werk en personeelsuitje, Slof ligt te tukken en Poek is naar school/NSO. en ik ben bezig stukken voor te bereiden voor a.s woensdag. en me ziek te eten aan goldbären. Poek mag van mij altijd maar 1 zakje en ik vreet er zo 6 achter elkaar op. Erg he?
Foei Sok

Hoe is het feest Citro, of vier je het niet vandaag? Hoe gaat het met Citroman eigenlijk, is hij al wat mobieler?

Mannie en ik hebben in bed gelegen vanmiddag maar hij ging echt niet slapen. Toen is hij op zijn kamer gaan spelen en ben ik blijven liggen, niet geslapen maar ik lag wel lekker. Mini ging bij een vriendinnetje spelen en toen ben ik toch maar boodschappen gaan doen met Mannie. Dus alles is in huis (behalve het eten voor vanavond, vergeten, dat is Pamman nu aan het halen) en vanavond kan ik dan een beetje voorbereiden. De gehaktballetjes ofzo.

Mini had haar eerste tussentijdse rapportje binnen. Haar werktempo/houding/concentratie is matig/voldoende maar voor de leestoets scoorde ze een zeer goed en voor haar taakjes en rekenen ook een goed. Ze heeft de brains maar niet het tempo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven