Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Helleu!

Wij hadden een erg leuke dag, lekker buiten in de zon gezeten met z'n allen, taart was lekker, hapjes vielen allen in de smaak en 't joch is godsgruwelijk verwend Huis is al weer semi opgeruimd maar morgen weer een dag hoor, heb nu geen puf meer.
Alle reacties Link kopieren
Had je dat recept van Esmee dan ook nog gekregen, Pammie. Ik kon dat nergens terugvinden nl en het leek me ook wel lekker.

Ik ben altijd zo lui, ik maak eigenlijk nooit zelf hapjes.

Heb je ze in bed gekregen Sok? Kniekous al terug?
Buiten in de zon? Daar vond ik het toch net een beetje fris voor.

Gefeliciteerd, Pammie, met je zoon!

Man moest vandaag een werkklus afmaken, en ik ben gaan shoppen terwijl Pluis sliep. Wel iets langer ook Ik ging op pad om schoenen te kopen, en dat is gelukt, maar er kwam nog wel iets meer mee terug.
Avond!

Van harte met Mannie, Pams! En met terugwerkende kracht, Citro, van harte met Mandarijn. Jullie zijn er maar weer druk mee (geweest) lees ik. Klinkt- klonk geslaagd allemaal.

Ik had een drukke week. De bundel is gepresenteerd, dat was echt een feestje. Ik kwam op de redactie, er was champagne, bloemen en een grote taart met de voorkant van de bundel erop, echt heel leuk. Weet natuurlijk hoe of het andere boek nog wat wordt maar deze '15 minutes of fame` heb ik maar mooi gehad.

Zie eventueel http://www.amweb.nl/nieuw ... nd-verschenen.99261.lynkx
Foto van Megatoby Pammie?

Van harte gefeliciteerd met mannie!!

Zo te horen een leuke dag gehad.

Moet bekennen dat ik ook altijd minimaal ben met zelfgemaakte hapjes. Zeker als we ook nog eters hebben vind ik alleen het boodschappen halen en cateren al inspannend genoeg. Dan worden het meestal kant en klare nootjes, toastjes en chipjes enzo.

Moet nu voor Mandarijn's feestje nog een traktatie maken, in knutselen heb ik niet zo'n zin, dus het worden van die worstebroodjes met knakworst en bladerdeeg en een rozijn (iemand daar het recept van toevallig, of het worden cakejes van kant en klare muffinmix met gekleurd strooisel, laat me bij beide varianten wel helpen door 2 minikoks.

Als het meezit heb ik morgen dus ook voor de visite die morgen komt zelfgebrouwen hapjes.

En heb je het overleefd in je eentje Sok? het bad en bedritueel?

Wij hadden een prutnacht, Limoen ook. Die heeft weer een halve nacht liggen hoesten, dus het was na 3 uur dat we sliepen, en Mandarijn vond het natuurlijk weer rond 6 uur dag.

Hij vind zijn bed trouwens geweldig. Hij ligt er zo lief in steeds. Alleen als ie wakker wordt is het nog wat onwennig, dan begint ie heel hard mama, maaaaaamaaaaaaa! te roepen. En ik vind hem steeds in de meest vreemde posities, overdwars met 1 been door een spijl heen ofzo.
O, ik was nog helemaal niet klaar maar hij ging zichzelf al posten!

Ander groot nieuws is dat, jawel, sinds twee nachten Lizzy weer in haar eigen bed slaapt. Tevens heeft Annabel een luierloosbestand voor de nacht afgekondigd, dus we zijn weer helemaal blij en trots ier.

Wat Liz betreft is het nog pril, maar ik heb goede hoop. Ze komt rond zeven uur bij ons, wat natuurlijk prima is. Zelfde doet Bel trouwens, ook prima.

Pam, als je problemen met mini blijft houden dan kan ik je een ortho-pedagoog- speltherapeut van harte aanbevelen. Ik heb echt het idee dat deze dame zowel Lizzy als Paul en mij enorm geholpen heeft. Lizzy vindt het enorm fijn om naar haar toe te gaan en is op meerdere fronten behoorlijk opgeknapt.

En nu zeg ik er niets meer over want dan zal je zien dat het vannacht misgaat.... maar ook daar is over nagedacht dus we komen er echt wel.

Tot zover het nieuws, goed allemaal he -vraagteken-
Elessie, jullie weten vast niet wat je overkomt! Ok, twee nachten is pril, maar ze weet nu in elk geval ook zelf dat ze het kan. Nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan.
Volgens mij had Esmee het niet meer opgeschreven. Ik vind het wel leuk om zelf dingen te maken, kom er maar weinig aan toe om eens leuke dingen te koken. Ik had een zalmpaprikaquiche, een hampreiquiche, gewone gehaktballetjes en walnoot/brie gehaktballetjes, tomaatjes gevuld met mozzarella en pesto uit de oven, stokbrood, kaasjes en fruitspiesjes voor de kinderen. Foto's staan in de ak trouwens.

Onze tuin ligt helemaal op het zuiden Mif en in de zon, uit de wind was het echt lekker. En ook fijn dat de kinderen lekker buiten konden spelen. Hoewel de Dinoracebaan van Mannie erg in trek was onder de kleine mannen, die zaten dus op zolder met z'n allen.
Hee Es, wat leuk die presentatie van je bundel. Vast een voorproefje voor je volgende boek :-P!

Ik heb zin in iets lekkers, ik ga eens kijken welke hapjes we morgen niet nodig hebben.

Limoens hoest klinkt trouwens niet lekker. Vooral snachts heeft ze er veel last van. Ze klinkt nogal vol slijm ook. Gisteren moest ze ook wel overgeven van het hoesten. Als het niet beter wordt dit weekend ga ik maandag de huisarts of kinderarts nog maar een raadplegen.

Goed geslaagd dus tijdens het shoppen Miffy? Geen snijplanken meer gekocht zeker?
Met de snijplanken zijn we nu wel klaar

Twee rokjes, schoenen, broek en shirt voor Pluis en een cadeautje voor iemand anders. Oh, en 10 meter electriciteitssnoer

Es, dit boek was ik alweer een beetje vergeten. Leuk! Vrolijke foto staat er op die webpagina.
Wat fijn ook zeg, dat het met Lizzy de goede kant op gaat.

Hier was het vanmiddag ook best lekker, alhoewel niet heel warm voor buitenzitten hier, maar wel lekker in het zonnetje gewandeld en lekker suf de eendjes gevoerd

Jij hebt je gasten wel goed verwend trouwens, Pammie, klinkt heerlijk allemaal.
Mannie was ook zo naar aan het hoesten maar nu we weer consequent inhaleren is het over.

Es, wat leuk dat je al een bundel hebt, die heb je mooi in de pocket!

Ik ben trouwens erg benieuwd hoe jullie Liz in bed hebben gekregen. Heb je daar een speciale methode voor of heeft die speltherapeut haar van haar angst afgeholpen? Als ik ooit weer naar een orthopedagoog ga is het niet die ene waar we zijn geweest. Nooit meer wat van gehoord terwijl ze na onze zomervakantie zou bellen. En dat is al de zoveelste belafspraak die ze niet nakomt.

Mini is trouwens weer veel en veel liever, ze zingt de hele dag en zit goed in haar vel. Met slapen blijven we er bij en na 5 minuten is ze onder zeil. Niet ideaal maar goed, zo komt ze in ieder geval aan haar slaap.
Electriciteitssnoer, altijd leuk
De buurvrouw is niet thuis en haar zoon en zijn vrienden gaan helemaal los in het huis geloof ik, het is me toch een partij herrie, niet normaal meer.

Vrees alleen dat ze zwaar onder invloed zijn, gezien de geluiden die er uit huis en tuin komen, en dat het niet in goede aarde gaat vallen als ik of man er iets van gaan zeggen.

Zwaar irri zeg.

Pammie, wat zijn toby en mindy samen ubercute echt leuk.

Goede score Miffy! Jij koopt in ieder geval naast kleren ook nog allerlei andere interessante attributen
leuke foto's, Pam! en fijn dat het geslaagd was. Ik vond de opsomming van je hapjes een behoorlijke lijst; dapper hoor. Ik ben net als Citro: het liefst alles kant-en-klaar.

Wat heerlijk, Es, dat Lizzy al 2 nachten in haar eigen bed slaapt en dat de orthopedagoog etc. haar (en jullie) zo helpt! heb je een goed zet mee gedaan. En nog gefeliciteerd met je boekje: wat leuk dat ze je zo in het zonnetje hebben gezet.

Citro: fijn, zulke buren. hoop dat ze er snel mee ophouden, maar als ik het zo lees, vrees ik het ergste.

En Miffy goed geshopt: lekker hoor!

Sokman was redelijk op tijd terug, gelukkig. heb net nog de appel- tarte-tatin uit de nieuwste allerhande gebrouwen. Nemen we morgen mee als we naar mijn vader gaan: ben benieuwd.
btw nog een mooi verhaaltje op de welbekende plek
Oeh, die tarte tatin wil ik ook maken. Leek me erg lekker. En die hapjes.. ik neem me altijd voor om het mezelf niet al te moeilijk te maken en toch doe ik dat altijd wél. Nou ja, niet moeilijk maar wel veel. Ik ben van half 10 tot half 12 aan het kokkerrelen geweest. Maar zo'n quiche bijvoorbeeld is zo gemaakt en die tomaatjes ook. En als ik dan hoor dat sommige mensen speciaal niet thuis eten omdat ik altijd van die lekkere dingen heb, heb ik onderhand wat hoog te houden
Citro, politie bellen?
Ik denk dat ze uit zijn gegaan, want het is nmiddels gelukkig stil. Twijfel of ik er een keer met buurvrouw over ga praten, we zijn al niet meer on speaking terms, al weet ik niet waarom, maar goed, zij komt ook als ze wat te zeiken heeft, dus waarom ik niet, ofzo.

Sok, moest erg lachen om je blog

Met man's verjaardag had ik 2 quiches gemaakt, omdat we eters hadden, maar dan maak ik niet ook nog hapjes. En gisteren hebben we voor de eters gewoon frites met snacks gehaald. Mag, op een kinderjaardag, vind ik
Ik krijg honger van al die eetverhalen van jullie! Sok, hoe is het met megapompoen, is hij nog opgekomen -vr-.

Ik ga slapen, we hebben V for Vendetta gekeken, schitterende film, morgen afkijken want man viel op de bank in slaap (mietje) nou ja, ga ik boven nog ff lezen.
Wij hebben vanavond ook friet gehaald. En ze hebben nog gegeten ook. Onvoorstelbaar na de hoeveelheden snoep (en Mannie: cakejes) die ze weggewerkt hadden. Mijn nichtje had na een uur enorme buikpijn, arm ding.

Kun je man niet naar buurvrouw sturen? Of gaat dat niet veel beter?

Ik wil naar bed maar mijn man voert mij steeds lekkere toastjes. Erg aantrekkelijk om te blijven zitten.
megapompoen is opgekomen, Es: een weeshuis aan soep die aan de hele wereld is uitgedeeld.

ben met half oog Traffic aan het kijken - nog altijd actuele film.

maar er moet ook nog een vaatwasser uitgeruimd en de tafel gedekt. ga ik me maar eens aan wagen.

ja, moest ook erg lachen toen Poek het zei vanmiddag, Citro.
Tafel dekken? Wrom?
Dan gaat ze tegen man zitten zeuren dat ze nog wel een kadootje is komen brengen toen Mandarijn geboren was en dat ik haar niet eens heb uitgenodigd op de koffie (wat niet waar is, want dat heb ik wel, toen ze aan de deur stond, maar ik ben er niet actief achter aan gegaan, nee, omdat als we haar spreken ze alleen maar zeurt, over schutting, of dat onze auto op haar plek staat etc.).
Dat is wel een oude koe zeg, Mandarijn is allang 2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven