Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Ik werd ook al niet vrolijk van buienradar idd. Gelukkig ben ik vandaag met de auto.

Ik ga proberen de draad weer een beetje op te pakken, maar ben volgens mij al een week of 6 niet hier geweest. Ik had een soort gebrek aan forum-puf. Ik heb sowieso de compu bijna niet aan als ik thuis ben, en op het werk was het superdruk, dus niet verantwoord om even stiekem bij te lezen (is sinds deze week weer wat beter dus voilà ). Vind het wel lullig om zo lang niets van me te laten horen, sorry dus daarvoor.

Gaan jullie ook prikken halen? (hebben jullie het natuurlijk al weken uitgebreid over gehad). Ik wel dus, morgen om 9.30 met meisje en Kruimel. Heb wel even getwijfeld, maar toch ook weer niet echt.

Moet hup weer aan de slag, er komt zo iemand iets op mijn computer installeren.
Vandaag gaat Limoen voor het eerst een hele dag naar school en ook overblijven, ben benieuwd hoe het gaat. Ze is ook niet helemaal fit, hoofdpijn en keelpijn. Mandarijn klonk ook wat krakerig trouwens.

Het is je vergeven hoor Koeky

Wij gaan morgen ook prikken halen.
Ha, Koeky!

Man gaat morgen met Pluis een prik halen. De tweede is op een dag dat we allebei werken. Minder handig, maar misschien kunnen we ruilen met vrienden met andere werkdagen.

Vanmorgen hebben we gezwommen, en Pluis heeft zo zijn best gedaan dat hij daarna helemaal uitgeput was. DIe is nu dus onder zeil. Mooi, kan ik even de berg sokken die hier ligt uitzoeken. Ga alleen eerst nog even iets in de AK zetten.
hier blijkt Sokman wegens ziekte morgen eigenlijk niet weg te kunnen. Sokman gaat nu proberen opm op woensdag middag te prikken en anders moet ik toch maar wat proberen

ben beneiuwd hoe het gegaan is, Citro!
woendagmiddag prikken is simpel: gewoon even bellen en afspraak maken. hoefde niet eens naam op te geven.
hallo?

kopje thee, anyone?

of een mandarijntje? (en dan bedoel ik niet je zoon, citro )

peertje misschien?
nou ja, zie maar. deze bejaarde gaat naar bed; voel me niet helemaal jofel en morgen weer een drukke dag.
Ik was uit eten dus ik hoef geen fruit meer nu. Heerlijk gegeten en eindelijk ook weer eens goed bijgekletst. Fijn!

Haaaaaaaaaaai Koeky! Gezellig dat je er weer bemt, of probeert te zijn, of even was. Wat het dan ook gaat worden

Citro, ik las je ak-verhaaltje maar ik snap niet zo goed wat je bezwaar is? Ik heb dus ook geen bezwaar

De nieuwe werkster is vanavond langs geweest, ik heb het aan Pamman overgelaten om haar rond te leiden en ben lekker weggegaan. Had even geen zin om dit óók nog eens te gaan regelen. Lekker puh. Mannie was het er niet mee eens, maar hij was ook niet zo lekker. Volgens mij had hij zelfs een beetje koorts. Vanmiddag is hij bij de gastouder thuis gebleven en heeft hij geslapen. Ik hoop maar dat hij gewoon alleen maar verkouden en benauwd is en dat het niet echt ziek wordt.

Vandaag ook gesprek over contract. Ging niet helemaal zoals ik gedacht had want gezien de 'onzekere economische situatie' wilde directeur weer voor een half jaar verlengen. Maar dat wilde ik pertinent niet. Uiteindelijk heb ik een jaarcontract bedongen met de optie tot omzetten naar vast als de markt aantrekt.

Nu ga ik ook naar bed, me hubbie achterna.

Daahaaag meisjes!

Mannie was weer bezig. En Pamman had ze in een vlaag van verstandsverbijstering bijelkaar laten slapen (mag alleen op vrijdag en zaterdag hadden we volgens mij afgesproken) dus om half 5 had hij de hele familie wakker gemaakt. Hij kwam bij mij in bed en ging vervolgens niet slapen. Na een uur was ik zo vreselijk boos dat ik hem aan Pamman heb overgedragen en zelf nog, phoe phoe, krap een uurtje heb geslapen
Arme Sok, heeft de hele avond tegen zichzelf zitten praten Je was wel goed bezig, met je kopje thee en fruitjes.

Da's lekker Pam, zo'n nacht. Wel goed dat je het zo hebt weten te regelen met je contract. Heel assertief van je.

Ik ben vanochtend al 3x nat geregend. Eerst naar de vaccinaties, toen naar creche/school en toen weer terug naar het werk. Echt fijn, ik zag er werkelijk uit of ik net onder de douche vandaan kwam. Ik hoop dat ze straks kroketten hebben bij de lunch, dan word ik tenminste weer een beetje warm. Prikken vielen mee, Kruimel was not amused maar dat duurde maar kort, en meisje was gewoon heel dapper.

Koekerd nam trouwens met grote vanzelfsprekendheid aan dat ik die vaccinaties wel even voor mijn rekening zou nemen. Terwijl het voor mij óók een werkdag is. Maar ja, ik ben natuurlijk niet levensreddend bezig. En het ís ook zo dat ik hier makkelijker gemist kan worden dan hij op zijn werkplek. Maar aan de andere kant heb ik ook minder vakantie-uren dan hij omdat ik part-time werk.

An die arbeit ga ik.
Ik vind het echt gezellig dat je er weer bent Koek!

Ik wil met Mannie tegelijk met Pamman prikken maar dat wil hij niet want hij vindt het ook niet zo leuk Voor mij is het natuurlijk éééénig om met een over-de-zeik-jongetje daar te staan.
hahaha, wat een redenatie van Pamman.

hier viel het drama mee, ze heeft wel even geprotesteerd en gehuild, maar het was geen krijsen en we hebben haar niet in de wurggreep hoeven houden, pak van mijn hart.. druk ws het ook al niet vanmrogen, echt goed te doen

kan niet zo veel typen nu (stilte gewenst) dus tot later
Wat fijn Citro, dat het meeviel! Heeft die zalf zo goed geholpen denk je?

Wij wachten op Pamman. Ik had een hectische dag en totaal geen zin om te koken dus hij haalt nu Chinees. De kindertjes eten nu een appeltje ter vermindering van mijn schuldgevoel
Mannie heeft net beloofd dat hij niet gaat huilen bij de prik. Met trillende onderlip en tranen in zijn ogen
Ik weet het niet, ze was al iets minder paniekerig van te voren ook gelukkig. Maar denk wel dat het scheelt dat ze de prik op zich niet voelt. Vanavond was ze wel aan het piepen dat haar arm pijn deed, ze kan er dan ook meteen niets meer mee, gedraagt zich alsof haar arm er bijna afvalt, net een vent die ziek is, maar goed

Ik hoop dat het bij mannie net zo vlotjes gaat.

Goed onderhandeld trouwens Pammie ! (denk er zo'n opgestoken duimsmiley bij)

Ik heb weer bergen uitzoekklusjes en administratie liggen, helemaaaaaaaal geen zin in. Oa de belastingaangifte nog, en de opvanguren voor volgend jaar inschatten, blegh..

Volgens man moeten we ook een goedkopere zorgverzekering, want we betalen veel te veel. Maar dat mag hij mooi uitzoeken. Ik blijf gewoon jaren bij dezelfde maatschappij met alle verzekeringen juist omdat ik nooit zin heb om uit te zoeken of en waar het goedkoper kan.

Goed, als ik uitgerekend heb hoeveel uur opvang we volgend jaar nodig hebben, komt ik weer terug, en eerder niet.
Succes, Citro!

Pluis is vandaag geprikt, en dat ging echt heel soepel. Het was hier echt zo'n beetje lopende band werk, volgens man, maar wel erg goed geregeld lopende band werk.

Zou fijn zijn als hij door die prik vannacht een beetje wilde slapen: vannacht had hij van 2 tot 4 een feestje, en daarna begon de kat te klieren. Ik was net een klein beetje bijgeslapen...
zal voor je duimen, Miffy!

en wat fijn dat Limoen zonder moeite een prik kreeg; pak van je hart, I presume?

hier dus morgen feest.

vanavond eerste 10-minuten-gesprek met de juffen van Poek. Ze vroegen of ze thuis ook zoveel kletste en ook niet stil kon zitten. Joh maar verder waren ze heel tevreden en vonden het een leuk kind. er kwam wel uit dat ze wat wild speelt en liever met jongens speelt. klopt wel: ik hoor haar ook alleen maar over jongens.
Zo, ben aardig opgeschoten, zelfs de belastingaangifte is klaar. Kan hem alleen nog niet verzenden want ben mijn Digid weer eens vergeten.

Altijd leuk om te horen dat je kind een leuk kind is.

Jij sterkte vannacht Miffy, en Sok morgen met prikken (of ging Sokman toch nog?)n
koffie? ik zet een pot extra sterke..

Was gisterenavond net boven, hoorde ik een plof, ik kijk uit het raam, staat de auto naast de onze in brand. Man kon gelukkig nog onze auto wegzetten voor het ding helemaal in de hens ging en ik heb 112 gebeld, ze zijn er tot 2 uur snachts mee bezig geweest, dus van slapen kwam weinig.

Mandarijn werd nog een paar keer piepend wakker ook, dus ik vrees dat ik vandaag luciferhoutjes nodig heb. Hij is hartstikke verkouden geworden, hij kraakte gisteren al, maar vandaag was het net een zeehondje.
Jeetje Citro, wat schrikken! Hoe kan die auto nou in de brand vliegen?

Ik ben gister bij Mini in slaap gevallen om 8 uur en daar werd ik vanmorgen wakker (haar bed was nog 2-persoons). Wat een rust om naast haar te slapen, Pamman ligt altijd wel te snurken of wild te draaien. Mini slaapt gewoon Ik was ook hartstikke moe, nu ben ik weer fijn bijgeslapen.

Kindjes zijn naar school, ik moest Mannie naar binnen sleuren want hij wilde niet. Hij heeft naast de juf staan bokken tot ik terug kwam voor een kusje en toen ging hij lekker spelen. Boodschappen zijn binnen en ik ga me nu aan het huishouden wijden. De nieuwe werkster begint pas volgende week dus ik moet wel echt wat doen helaas.
Enerverend nachtje, Citro! Bij jullie in de wijk zijn er nogal eens van die akkefietjes, niet? Lijkt me erg vervelend. En arme Mandarijn. Zou toch sneu zijn als hij net ná de prik nog even snel Mexicaanse griep blijkt te hebben.

Klinkt lekker, Pammie, bijna het klokje rond geslapen. Dat is mij niet helemaal gelukt. Pluis werd erg vroeg wakker, en wilde toen bij ons in bed. Omdat we allebei heel erg moe waren, hebben we pedagogisch onverantwoord maar toegegeven. Hij heeft nog een poosje liggen zingen over donker en de zon (de rest was onverstaanbaar) en toen zijn we allemaal weer in slaap gevallen. Mooi, toch nog een beetje uitgerust.
Dan maar pedagogisch onverantwoord, nu hebben jullie tenminste allemaal nog geslapen. Dat zingen klinkt wel erg lief trouwens beetje jammer van het tijdstip.

Nu ga ik echt wat doen, ik vertoon uitstelgedrag, ik heb geen zin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven