Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Aangestoken ga ik van uit, denk zelfs dat het een gestolen auto was, eerlijk gezegd, hij stond er een week ofzo, en we zagen er nooit iemand in rijden.

D'r zijn inderdaad nogal eens dat soort akkefietjes op ons plein, had er vannacht echt flink de balen van en lag ook niet meer rustig daarna. We wonen in een leuk huis, het moest alleen ergens anders staan.

Miffy pedagogisch onverantwoord is soms de enige oplossing als je graag wilt slapen.

Succes met zin maken Pammie.
Ik heb geen zin gekregen maar wel een hoop gedaan. Kreeg nog een enigzins verontrustend telefoontje van mijn zus tussendoor. Zal wel strakjes in de ak zetten waar het over ging. Nu kinderen halen.
Mannie kwam lijkbleek en klappertandend uit school. Hij ligt nu op de bank onder een dekbed en een fleecedeken en hij heeft het nog koud. Mini heeft wel een vriendje te spelen, een nogal eh.. 'assertief' manneke Ik heb mijn afspraak bij de huisarts afgezegd vanmiddag en ik ga die 2 groten nu naar boven sturen zodat Mannie een beetje rustig op de bank kan liggen.
Mannie slaapt op de bank maar hij ligt de hele tijd te kreunen. Beetje raar, dat heb ik hem niet eerder horen doen. Klinkt niet alsof hij pijn heeft, meer alsof hij droomt.

Vriendje van Mini moest erg lang nadenken of hij hier wel wilde spelen, volgens zijn vader heeft hij meisjes-speel-vrees, hij wil met stoere jongensdingen spelen. Drie keer raden wat ze nu spelen, op zijn initiatief... vadertje en moedertje
Oef, las net je www Pammeke. Gossie, wat sneu voor het menneke. Hou em maar goed in de gaten.

Jemig, das ook schrikken zeg van die auto Citro. Denken jullie wel eens aan verhuizen trouwens, want je vertelt wel meer van die verhalen over jullie pleintje. Dat met die pop toen ook immers.
beterschap met het menneke, Pam! dat kreunen klinkt niet heel goed; hou je zijn koorts in de gaten en geef je paracetamol, drinkt hij nog wel goed? (overbodige vragen, I know, want ik weet dat je dat allemaal doet, maar toch)
Hij werd net wakker, hij spuggde alles uit, heeft alleen maar gehuild, zegt dat hij buikpijn heeft maar wijst dan op zijn borst. Zijn temperatuur is 39.9. Nadat ik die had opgenomen is hij meteen weer in slaap gevallen. Ik wilde net zeggen dat hij niet meer kreunde maar daar begint hij nu natuurlijk weer een beetje mee. Ik hou hem scherp in de gaten, don't worry. Paracetamol heeft hij nog niet gehad omdat hij meteen weer in slaap viel.

Citro, er gebeuren inderdaad hele rare dingen bij jullie. Ik zou het ook erg eng vinden als een auto in de fik wordt gestoken voor mijn deur.

Ik las jouw www ook Remma Hoe komt dat nou?
jakkie-bah. krijg altijd een betje de kriebels van zulke berichten. achterwaarts inpluggen van paracetamol gaat slapenderwijs niet lukken?

auto in de fik zou ik ook de kriebels van krijgen. en ik zou ook niet blij worden van jullie buurtje, maar ik kan me ook voorstellen dat je vanwege huis niet weg wilt.
Ik denk dat hij griep heeft want hij klaagt over pijn in zijn benen en handen. Ik dacht net zelf even aan longontsteking maar hij is niet benauwd (en de vorige 2 keer dat hij het had wel).

Hij kijkt nu zijn ultieme ziek-dvd: TikTak
Koorts is ietsje gezakt (39.6) en hij heeft net 2 sinasprilletjes op.
Gewone of Mexicaanse?

Ik denk zelf dat het komt doordat ik sinds de zomervakantie weer sport, nadat ik een jaar heb stilgestaan wegens galoperatie en peesontsteking knie. Het gaat redelijk geleidelijk nl, die kilo's. Ik was alleen vanochtend onder de 57 en dat is niet goed.
kan me voorstellen dat je het te weinig vindt, Remma. ik heb er ook nog wat over, maar helaas heb je daar geen barst aan. valt er nog iets aan te passen qua eetgewoonten? of ben je er ook zo één die, als er stress/druk is, ophoudt met eten?
hoesutnou met Pammannie?
Ik eet wel minder als ik het druk heb ja. Maar op zich gaat het met stress en drukte nu redelijk.

Zo maar tompouce eten
Mannie kreeg weer praatjes, at een bord broccolistamppot, 2 vissticks en een toetje, zong keihard voor de Sint en voor hij zijn bed in ging moest hij toch echt even laten zien dat hij een handstandkoprol kon maken op bed Maar goed, hij reageert altijd lekker op paracetamol. Hij ligt in mijn bed en we zien wel wat hij vannacht gaat doen.

Remma, sport jij zo intensief dan dat je daar van afvalt?

Mini vertelde me vanmorgen dat ze een poes wilde. Ik zei dat dat niet ging omdat Pamman allergisch is maar Mini had een oplossing:' Als jullie nu gaan scheiden, dan kom ik bij jou wonen en dan wil ik een babypoesje!'

Ideale oplossing van Mini

Iemand een koter hebben? Hij is heel lief, maar aan slapen doet hij niet. Hij wil nu uit zijn bed om te gaan lopen, en z'n ouders worden een beetje moe van 'm.

Remma, klinkt alsof die tompouce wel voor een goed doel is.
Ach gos Pammie, arm menneke, hij klinkt heel ziek. Mex. griep achtig, klinkt het. Alhoewel hij in je laatste bericht weer heel optimistisch klinkt maar het zal wel een paracetamolopleving zijn. Ik hoop dat ie de nacht een beetje goed doorkomt, beterschap voor het menneke.

Leuk oplossing trouwens, voor het poezen probleem Limoen had een nog iets drastischere oplossing, die vroeg of als Mandarijn dood was we dan wel een poes konden nemen

Het pop mysterie is trouwens wel ooit opgelost maar dat heb ik jullie niet verteld denk ik: een paar weken na het incident kwam ik mijn buuf tegen van een paar huizen verder, donkere vrouw, had pas een baby, ik ging even terug rekenen wanneer die geboren was en wanneer die pop voor onze deur stond, en ben er van overtuigd dat het ding voor haar bedoeld was.

Maar goed, dan nog de brandjes, de regelmatige luidruchtige feestjes, inclusief vechtpartij. Heel gezellig buurtje is het niet nee. Maar ik vind ons huis zo leuk, ik wil echt helemaal niet weg, want we gaan gegarandeerd nergens zo veel ruimte vinden (net gerenoveerd ook nog) voor dat geld.

Ik was zo ontzettend moe vanavond, ik kon echt helemaal niets meer hebben. Limoen en Mandarijn waren denk ik niet heel veel vervelender dan normaal maar ik kon ze echt niet hebben, dus heb het een beetje aan man overgelaten allemaal.

Ik denk dat ik zo mijn bed in duik voor een portie bijslapen.

Remma, daar moet toch iets aan te doen zijn, met de feestdagen voor de deur, heb je geen chocoladepepernotenverslaving ofzo? Maar serieus, lijkt me lastig, afvallen als dat niet de bedoeling is is net zo vervelend als aankomen als dat niet de bedoeling is.
Ik hoef hem vanavond even niet te hebben Miffy, wil zelf erg graag bijslapen, maar anders mag ie wel een keer komen logeren hoor, kan ie met Mandarijn samen het huis op stelten zetten
Ik had net vanalles getypt maar mijn verbinding knalt er al de hele dag uit. En nu dus ook

Heeft iemand CM gezien? Is Hotch nou dood????
Slaapt 'ie al Mif?

Citro, die oplossing is wel vrij drastisch.. En fijn dat het poppenmysterie is opgelost hoewel het een bijzondere manier van een kraamcadeautje afgeven.
Pammie, ja, "al" een half uur. Druiloor. Ik heb dus niks gezien op tv
Jeemienee wat een tiep die Pluis!
quote:Pammie schreef op 25 november 2009 @ 21:30:

Heeft iemand CM gezien? Is Hotch nou dood????Volgens Sokman is Hotch neergeschoten, maar onduidelijk of-t-ie nu dood is (tenminste, dat was wat ik uit de instant-mime-voorstelling begreep; meneer had z'n mond vol mondspoeling )
Mondspoeling?

Als je van zo dichtbij wordt neergeschoten lijkt het me dat je dan dood bent. Of het is een waardeloze schutter.

En ik vind Hotch nou juist leuheuk!
quote:Pammie schreef op 25 november 2009 @ 21:30:

Ik had net vanalles getypt maar mijn verbinding knalt er al de hele dag uit. En nu dus ook

Heeft iemand CM gezien? Is Hotch nou dood????Ik weet het, ik weet het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven