Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Citro, over die pop, iets uit de auto gooien (zo ging het toch ongeveer?) vind ik nog steeds wel een rare manier van een kraamcadeau cq 'ooievaar' afleveren. Maar dat is misschien cultuurgebonden

ik doe weer niets vandaag hier. Wie geeft mij even een schop onder mn kont?
Ik vind het ook raar hoor Koeky, een pop op de stoep voor de deur zetten s avonds maar ik hou het ook maar op cultuurgebonden weet wel bijna zeker dat het voor haar was.

*SCHOP*

hier ook nog droog, ik had gehoopt dat dat structureel was maar blijkbaar niet..heb geen zin meer in regen
afspraak was voor ogentest. die ik niet nodig vind, omdat ik zo wel merk dat ze goed ziet. maar mevrouw weigert op de kaart te kijken bij het CB. gehoortest vond ik belangrijker, maar daarvoor moesten we maar naar de HA.

en afspraak voor Slof krijg ik er ook steeds maar niet door; nu blijkt dat de controle met 1,5 jaar eruitgeknikkerd is en nu met 2 jaar gebeurd. maar ook daarvoor nog geen oproep gehad want 'ze lopen een beetje achter'

lukt het werken al weer een beetje, Koeky?
Aloha,

Mannie is nog steeds ziek dus Pamman en ik draaien shifts vandaag; ik ben vanmorgen vroeg gaan werken, Mini is met de buurman meegegaan naar school en Pamman bleef bij Mannie. De nacht was op zich oké; hij werd om half 2 weer gloeiend wakker dus weer paracetamol gegeven. Hij sliep tot 6 uur, begon te praten en hield niet meer op. Ik zijn temperatuur opgenomen en die was toch 39.4. Weer paracetamol gegeven (hij moest met Pamman mee naar de fysio, dat kon niet anders) en hij is de hele ochtend heel lief geweest, lekker gespeeld, hij drinkt heel goed, eet ook aardig. Ik was om half 1 thuis en ik merk dat de paracetamol weer uitgewerkt raakt, hij wordt moe en hangerig. Ik ga nu wel even kijken wat er gebeurd als ik hem geen pilletje geef. Hij staat nu al zijn kleren uit te doen dus volgens mij krijgt hij het weer warm
nog wel een beetje zorgelijk dus, maar niet heel ernstig ziek.

succes met shifts draaien.
anoniem_26133 wijzigde dit bericht op 26-11-2009 13:53
Reden: die 'niet' hoorde er toch echt bij
% gewijzigd
Hij moet nu slapen van mij maar hij wil niet. Voor een jongetje met weer 39.6 is hij behoorlijk actief.

Ik ben al weer huishoudelijk geweest en nu doe ik ff lekker niets.
Hij slaapt

Shift draaien is alweer over want Pamman is vanavond pas laat thuis en morgen heb ik natuurlijk vrij maar de kinderen allebei ook. Wel lekker, hoeven we niets.
En hij is net wakker. Ik ben maar bij hem gekropen op de bank en heb Oprah gekeken.
En vond Mannie Oprah leuk . Is hij een beetje opgeknapt?

Poeh hé die Pluis is mij er eentje. Kan mij voorstellen dat je daar weleens moe van wordt. Overdag niet slapen is jammer, maar de avonden wil je toch graag voor je zelf hebben!

Bijzonder Sok, zo'n sms. Heb je lang in de wacht gehangen?

Heb vandaag overheerlijke (slecht voor de lijn) werklunch gehad. Misschien moet je volgende keer maar even langskomen Remma! Anders van eetpatroon ruilen, tijdelijk? Zou mij prima uitkomen...

Mopperende en piepende Moppie is na de Mex. griepprik weer helemaal gezellig. Hij heeft daarna een nacht gemaakt van (oren/ogen dicht Mif!) 19.00 tot 8.00 uur (ik ben 3x gaan kijken of hij nog ademde...) en is sindsdien weer helemaal gezellig. Vonden ze op het kdv ook.

Ze hebben het alledrie super gedaan bij de prik. Mannie beetje huilen vooraf omdat hij wat bang was, maar was zo over. Mini huilde achteraf toen we vertelde hoe goed ze het had gedaan. Een echte muts haha.

Hier ook 10-minuten gesprek op school. Gaat een stuk beter met Mannie gelukkig. Juf vertelde dat ze zelfs even heeft overwogen om hem nu al naar groep 2 te doen. Maar toch geen goed plan, want hij heeft nu net zijn draai gevonden, hij gaat zijn enige echte vriendin erg missen, zijn werkhouding mag nog wel wat geconcentreerder en hij houdt nog van lekker spelen. Ik ben het er helemaal mee eens, laat hem lekker kleuter zijn. Helaas voor hem horen daar wat knutsel/prutselwerkjes bij .
Is groep 1 en 2 bij jullie niet gecombineerd?

Wat goed dat de prik zo goed ging en wat raaaaaar dat Moppie daar nu juist van opknapt. Fijn dat hij weer zijn gezellige zelf is, hoe dan ook

Mannie had vanavond nog 39.2 maar hij heeft goed gegeten, is lekker in bad geweest en schoon en fris met een sinasprilletje naar bed gegaan.

Mannie was vanmorgen meegeweest naar de fysio (een vrouw) en ik zat hem uit te horen hoe het was geweest, wat ze gedaan hadden, of ze lief was 'ja, ze was heel lief'. 'En is ze mooi?' ...even stil... 'neh, ze is niet zo mooi' Pamman blééf erin
Dat klinkt beter Pammie, Mannie weer aan de beterende hand.

Wat een geweldig verhaal zeg! Wat vond Pamman eigenlijk van die dame? Is ze zo lelijk als de nacht of valt het mee haha.

Nope, geen combiklassen hier. Grote school met alles apart.
Pamman kon niet anders dan hem gelijk geven Mannie heeft oog voor mooie vrouwen, al vanaf dat hij een héél klein Mannietje was. Hij heeft met zijn 2 jaar al eens geprobeerd de mooie oppas van de buren te versieren. Hilarisch was dat.

Bij ons zitten alleen de groepen 1 en 2 samen.

Ik heb vreetzin.
Ik heb nog een reep Toblerone liggen, hebben???
Nee, stuur maar op naar Remma, is beter voor jou . Ik zit naast een reep BonBonBloc Truffel Puur. Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Die Mannie !

Koeky, Pluis z'n niet slapen fase duurt al wel verrekte lang, maar misschien is het inderdaad gewoon een wat langduriger fase. En die post van Esmee heb ik niet gezien.

Ha Esmee! Fijn dat 't met mannie beter gaat. De toblerone sla ik over, want ik heb al behoorlijk gezondigd vandaag
Ik vond de truffel melk lekker!

Maar gezien uitgebreide lunch ligt Toblerone nog keurig in de kast. Maar ik stuur hem zo naar Remma, ook een goed idee .

Oh ja, ik heb op alles in AK gereageerd.
Remma is nog House aan het kijken, dus die heeft even geen tijd voor toblerone
Dan ga ik maar vast lekker naar bed en moet ze het hier mee doen

Hoe weet jij dat Mif?

Pamman wil geen House kijken, beetje jammer.
Voor Remma is House toch heilig?

Man kijkt wel House. 't Is zo'n beetje de enige serie die we volgen.
Puur Truffel is niet mijn ding weet ik inmiddels.

Ik vroeg me af, hoe is het eigenlijk met ons Es?
Ik kwam er vandaag achter dat Pamman en ik ons 12-jarig jubileum compleet zijn vergeten. Lekker dom

Ik ga naar bed. Trusten!
Pammie, man en ik zijn pas ook ons 15 jarig jubileum straal vergeten, dus het zal wel in de lucht zitten. Gelukkig hebben we tegenwoordig een trouwdag om het in te halen.

Nog gefeliciteerd.

Weltrusten!
Ons jubileum weet ik niet eens meer precies de datum van (misschien nog eens mijn oude agenda's opzoeken), trouwdag is makkelijker te onthouden want dat staat in trouwring

Moet wel lachen om mannie met z'n oog voor mooie vrouwen Toch apart bij een 4 jarige

Mandarijn valt trouwens op oudere meisjes. Iedere keer als ie meisjes van een jaar of 6 a 8 ziet gaat ie glimmen, zegt ie : Meis! meis lief, en dan wil ie knuffelen

Esmee, wat fijn dat het beter gaat op school, met mannie.

Ik ben echt gecrasht vanavond, ik dacht dat een nachtje normaal slapen wel genoeg zou zijn, maar ik heb geen energie meer. Dus ik ga zo maar weer, enigszins op tijd nog.
zit in bed met lege batterij dus ik zeg alleen snel weltrusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven