Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
We hadden zwemles op 't program staan. Moest me daarna bij de leraar melden; Mini mag weer diplomatrainen. Op één of andere manier maakt ze met kleren haar slag niet af, terwijl ze dat zonder kleren wel doet. Dus moet ze extra oefenen en alleen met zwemles oefenen vond hij te weinig.

We hebben nog niet echt iets bedacht maar 't spul wil knutselen geloof ik. Ik denk dat we dat even gaan doen en dan een dvd huren. Ofzo.
Net Sinterklaas in het stadsdeel ingehaald; was leuk! Poek was onder de indruk en we hebben lekker pepernoten gescoord. er waren Pieten die van het dak abseilden. Kinderen vonden het doodgewoon ('dat doen ze toch elke nacht"?) maar het was beste spectaculair
Bij zwemles waren ook Pieten, eentje wilde leren zwemmen. Maar volgens Mannie kon dat niet want dan zou zijn zwart eraf gaan

Ze zijn lief aan het kleien en ik zat ernaast de Jan te lezen. Heel fijn want ik ben vanmorgen al een paar keer enorm ontploft. Totáál niet luisteren, alleen maar druk rennen en gillen en vervolgens gaat Mannie dan staan kotsen omdat hij dat nog niet trekt. The joys of motherhood

Pamman belde hyperenthousiast over zijn motortraining, hij heeft er echt wat aan. Fijn, hopelijk wij ook dan

Ik ga pepernotendeeg maken, lekker kneuterig.
Pammie, prutser heeft hier in huis een vriendelijke bijklank, dus het was niet zo heeel onaardig bedoeld

Om te zwemmen hoef je vandaag helemaal niet naar het zwembad. Ik ben een beetje uitgekeken op al die nattigheid.

BIj Stieg stoorden al die specificaties van computers en verwijzingen naar websites me, maar dat was in deel twee een stuk minder. Deel drie koop ik wel een keer als ik weer een langer vliegreis voor de boeg heb (voorlopig niet),

Sinterklaas kwam hier door de straat toen Pluis net sliep. We waren al lang blij dat hij onder zeil was, en hebben 'm mooi laten liggen. Op het kdv sliep hij altijd nog keurig overdag, maar gisteren heeft hij het daar voor het eerst ook overgeslagen.

Remma, hoe is het met je hoofd?
Was toch niet zo kneuterig. Weer bonje met niet-luisterende-Mannie. Toen hij met zijn K'nex ging spelen werd het gezellig, Mini is namelijk wel erg lief. Nog een paar minuten dan zijn ze klaar en gaan we naar de videotheek. Ik ben wel weer crea genoeg geweest met ze.

Klopt het trouwens dat pepernotendeeg plakt als de hel? Of heb ik iets fout gedaan?

Ik zou Pluis ook hebben laten liggen, ik kan me zo voorstellen dat jullie blij zijn als hij gewoon eens slaapt.
volgens mij plakt pepernotendeeg idd. goed idee trouwens, moet ik van de week ook maar eens doen; morgenmiddag ga ik met mijn vader naar mijn broer en morgenochtend willen we ein-de-lijk eens uitslapen. kan niet wachten.

net 'paard van Sinterklaas' zitten kijken; volgens mij vonden wij het leuker dan de kinderen

fijn dat Pamman zijn motortraining waardeert. Sokman komt er ook 'altijd' enthousiast vandaan (hij heeft trouwens noge een training van me tegoed; een verjaardagcadeau van 3 jaar terug, geloof ik)

wij gaan vandaag trouwens kaasfonduen, hadden we zin in. op het idee gebracht door Esmee.
Hoe ga je dat regelen, dat uitslapen?

We hebben net MegaMindy De Movie gekeken, die vinden we allemaal leuk Mannie heeft de hele tijd tegen me aan zitten kroelen, hij had nog wat goed te maken

Pamman is friet halen en ik bak er kibbeling bij. En dan gaat Sjakie en de Chocoladefabriek op en eten we voor de tv. Ha!
Mini heeft net onwijs hard zitten huilen omdat ze denkt dat Sinterklaas ook terug naar Spanje wil vóór pakjesavond.

Arm ding
uitslapen: ik hoop dat de koters zich net zo gedragen als vorig weekend: 2 x half 10.
Zo, da's luxe, Sok. Wat stoppen jullie in hun eten?

Arme pammini

Man probeert Pluis in bed te krijgen, en Pluis gooit al zijn vertragingstactieken ertegenaan.
quote:Miffy schreef op 28 november 2009 @ 19:58:

Zo, da's luxe, Sok. Wat stoppen jullie in hun eten?

niks bijzonders. maar tis gewoon genetisch. maar zal je altijd zien, dat ze morgen allebei om half 8 staan te trappelen van ongeduld. iig kunnen we morgen rustig aan doen en voor het eerst in 2 weken niet hoeven haasten.
Toch nog gezellig geworden dus Pammie. Lekker, friet eten voor de tv

We hadden vanmiddag een kinderverjaardag bij een vriendin, was erg gezellig, en de kinderen hebben zich werkelijk waar helemaal vol zitten stouwen met chips kaasjes en worstjes. Mandarijn is toch ook wel een ontzettende boef hoor, valt me op in gezelschap als ik het me andere kinderen vergelijk.

Hij heeft de laatste dagen ook wel veel stoute buien.

IK had hem ook mooi laten liggen vanmiddag hoor Miffy, zijn slaapuurtjes zijn schaars dus vooral niet wakker maken.

Iets te veel wijntjes kan best wel eens leuk zijn Houten hoofd al over Remma?
Ik vind half 8 ook al heel fijn, ik hoop dat ze dat halen morgen.

Mandarijn heeft zijn middagslaap overgeslagen dus ik hoop dat ie het morgenochtend inhaalt. Hoorde hem vanmiddag opeens roepen maar niet via de babyfoon, lag ie weer in Limoens bed vanmiddag, en daarna wilde hij niet meer slapen natuurlijk.
o, lekker dan, Citro. hoop iid dat Mandarijn z'n schade inhaalt, maar de kans dat-ie morgen gewoon bloedsacherijnig is, bestaat natuulijk ook. of ben ik een zwartkijker?

wij hebben vandaag kaasfondue gegeten. Poek vond het heerlijk, ook de rauwe groenten die we er ook doorheenhalen. Slof vond het vooral interessant om een stukje brood door de kaas heen te halen en daarmee over de tafel te smeren. hij is trouwens een veel grotere smeerpoets dan zijn zus. Die at met 2 allang niet meer met slab, maar hij heeft dat echt nog wel nodig. Chocloadekruidnoten leveren ook altijd zo'n fijnzinnig plaatje op
Half 8 zou ik helemaal prima vinden, ook op zondag Vanmorgen was het kwart voor 6. Ze slapen weer eens bijelkaar vanavond maar het was bijzonder snel stil. Dat was ook het hele doel van het vaker bijelkaar laten slapen, dat het niet meer zo bijzonder is dat er gekeet moet worden. En het werkt.

Het was zó leuk om Sjakie en de chocoladefabriek met Mini te kijken, ze ging er helemaal in op

Nu wacht ik op man (zit op de wc) en dan gaan we onze film kijken.

Ligt Pluis al plat?
Mandarijn is meestal niet vchagrnijgi, die is dan gewoon druk, stout en wild.

Werd gistenavond trouwens nog door de politie gebeld over die auto. Ivm privacy zet ik wel wat in de AK
Es, had even moeite om je blog terug te vinden, maar ik heb 'm weer, en balen dat het met dat stukjes boek niets wordt, maar wel leuk dat je een nieuw verhaal aan het schrijven bent. Ben erg benieuwd.
Ik had op zich niet heel veel last van mijn kop. Maar dat komt omdat we tegenwoordig ook vaak uit kunnen slapen hier, en dat scheetl een hoop:)

Ik moet alle sintdingen nog kopen, gelukkig morgen koopzondag en idd alle dagen koopavond. We gaanhet ook niet te gek doen trouwens, dus dat scheelt ook al
moggu

ik heb vandaag wél 'pien in de kop', maar draaglijk. zojuist is het tuig aangekleed beneden gekomen. het heeft geslapen tot 9 uur (en wij dus ook)

Wij kwamen ook om 9 uur beneden maar ons tuig zat er al wat eerder..

Wij gaan zwemmen. Eigenlijk zouden we naar Ikea gaan voor nieuw servies maar daar hebben we toch geen zin in.
Zwemmen lijkt mij prettiger dan Ikea op zondag!

Leuk dat Poek de kaasfondue ook zo lekker vond Sok. Ik vond ineens dat de kids zo groot worden, als je zo aan de fondue met ze zit.

Vond ook al dat het pepernotendeeg zo plakte. Pepernoten zitten nu in de oven, ruikt al lekker!

Het was gisteren weer erg jammie! Ook erg gezellig trouwens. Vriendin verteld dat ze zwanger is, dus helemaal leuk. Is de eerste dus ze is er helemaal vol van, was zo schattig om te zien. Op een gegeven moment vroeg ze of ze het er niet te veel over had en toen moest ik zo hard lachen dat de tranen in mijn ogen stonden. Ik gun het haar zo dat ik er prima de hele dag over kan praten haha.

Gisteren idd cd K3 gescoord met voor 1 euro dvd van Mega Mindy er bij, super deal lijkt mij.
Zwemmen vond ik eigenlijk ook niks dus ik ben nog thuis
Pluis sliep vanmorgen tot 8 uur, maar hij was dan ook van 1 tot half 4 aan het spoken geweest (ieder kwartier even vragen of wij er nog waren). En vandaag was hij vrolijk uitgeslapen, maar wij niet. Man gaat een paar dagen weg voor zijn werk, dus het zou leuk zijn als het de komende nachten wat rustiger was.

Pammie, jullie zwemmen wat af! Is de rest van de familie wel gegaan?

Leuke deal voor je kinderen, Esmee, maar ga je er zelf niet helemaal knettergek van worden?
Alles went Mif, alles went En dan doel ik op K3 en MM en niet op dat feestnummer van jullie. Wat een nachtbraker is dat zeg.

Esmee, wat leuk voor je vriendin!

De rest is wel gegaan dus ik heb weer wat orde geschept op de verschillende verdiepingen, heerlijk lang gedouched met maskertje e.d., was gevouwen, een uur met mijn vader gebeld, mijn nagels gelakt, en nu pruttelt de wortelsoep en staat de kip in de oven.
Ik hoop het ook voor je Miffy, ,dat de nachtelijke sessies dan iets minder worden/zijn (blijven, blijken, lijken, schijnen, heten, dunken, voorkomen).

Hier is Remman met het spul naar de film. Ik was net de stad in en heb in anderhalf uur alle sintinkopen gedaan en tevens een nieuw stel laarzen voor me gekocht Kijk, dan noem ik nou nog es efficient zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven